NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
گروه بین‌المللی بحران که پیشتر با هاشمی رفسنجانی دیدار داشته، در جدیدترین گزارش خود با تشریح فضای ایران و جایگاه روحانی در معادلات قدرت، توصیه کرد که آمریکا و اروپا باید روحانی را در تسریع فرآیند اصلاحات در ایران یاری کنند.
اندیشکده‌ آمریکایی:آمریکا باید روحانی را در تسریع فرآیند اصلاحات در ایران یاری کند+ سند
 گروه بین‌المللی بحران «international crisis group» که از اندیشکده‌های وابسته به آمریکا است، سه‌شنبه هفته پیش مصادف با 15 دسامبر (24 آذر) گزارشی با عنوان «ایران پس از توافق هسته‌ای» منتشر کرد.

هیئتی از گروه بین‌المللی بحران 2 سال پیش در سکوت کامل خبری به ایران آمد و با اکبر هاشمی رفسنجانی دیدار کرد که به علت حضور چهره‌های ضدایرانی در این گروه، این دیدار حواشی زیادی به دنبال داشت.

نقش توافق هسته‌ای در تغییر موازنه قدرت در ایران + سند // در حال ویرایش
دیدار گروه بین‌المللی بحران با اکبر هاشمی رفسنجانی به علت حضور چهره‌های ضدایرانی در این گروه، حواشی زیادی به دنبال داشت ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/29 ] [ 3:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
غیبت‌های پیاپی حسن روحانی در جلسات «صبح‌ شنبه» مجمع تشخیص باعث اعتراض رئیس مجمع شد و هاشمی‌رفسنجانی تاکید کرد: توقع داریم روحانی به جلسات مجمع بیاید.

به گزارش عصرامروز غیبت‌های پیاپی حسن روحانی در جلسات «صبح‌ شنبه» مجمع تشخیص باعث اعتراض رئیس مجمع شد و هاشمی‌رفسنجانی تاکید کرد: توقع داریم روحانی به جلسات مجمع بیاید. 

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان که برای چندمین بار پیاپی در جلسه مجمع تشخیص به ریاست اکبر هاشمی رفسنجانی شرکت نکرده است، صدای اعتراض رئیس مجمع را هم درآورد.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/29 ] [ 3:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که قانون اخیر نمایندگان آمریکا بر خلاف نص صریح برجام می باشد و حتی صدای کشورهای اروپایی را هم درآورده است و نشان داد دل نگرانی منتقدان از عدم پایبندی آمریکا به آن بیخود نبوده است، اما متاسفانه رییس جمهور اسلامی ایران منتقدین را از نقد آن برحذر داشت!
همه، حتی امام المسلمین باید نقد شوند الا برجام!؟
 در حالی که قانون اخیر نمایندگان آمریکا بر خلاف نص صریح برجام می باشد و حتی صدای کشورهای اروپایی را هم درآورده است و نشان داد دل نگرانی منتقدان از عدم پایبندی آمریکا به آن بیخود نبوده است، اما متاسفانه رییس جمهور اسلامی ایران منتقدین را از نقد آن برحذر داشت! ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/29 ] [ 3:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مزدورهای ایرانی در شبکه‌های اجتماعی چه کسانی هستند؟+تصاویر
پویش مردمی «#مزدور» به افشای چهره واقعی عوامل رسانه‌های فارسی زبان بیگانه و گروه‌های ضدانقلاب می‌پردازد.
  به گزارش عصرامروز در فرهنگ عمومی مردم به کسی که برای انجام کاری خلاف اصول انسانی و اعتقادی اجیر می‌شود مزدور می‌گویند؛ مزدور کسی است که برای کسب موقعیت، پول و منفعت شخصی حاضر می‌شود از وطن و هموطنان خود بگذرد و به آنها خیانت کند.

کشور ایران نیز از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن نیز افراد بسیاری را به خود دیده است که حاضر شده‌اند برای منافع شخصی خود از وطن، هموطنان و انسانیت بگذرند و آنها را برای رسیدن به منافع شخصی خود قربانی و به آنها خیانت کنند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/29 ] [ 3:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
«معتمد عباسی» که در حل مسأله درمانده بود، بناچار به دنبال امام حسن عسکری علیه ‏السلام فرستاد و آن گرامی را از زندان به دربار خلیفه آوردند...
ماجرای پناه بردن خلیفه غاصب به امام حسن عسکری(ع)
به گزارش عصرامروز اهل بیت پیامبر(ص) پس از آن حضرت، وظیفه حراست از دین و حفاظت از اعتقادات مردم را بر عهده گرفتند. امام حسن مجتبی(ع) با صلح و سپس روشنگری خود، امام حسین(ع) با قیام خونینش، امام سجاد(ع) با اقدامات اصلاحگرانه خود، امام محمد باقر(ع) و امام جعفر صادق(ع) با علم آموزی به امت و دیگر امامان به روشهای دیگر، وظیفه امامت خود را انجام دادند. 
ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/29 ] [ 3:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آنچه در این میان از دست داده‌ایم به هیچوجه با آنچه تصور می‌کنیم - تائید می‌شود فقط تصور می‌کنیم - که به دست آورده‌ایم کمترین توازنی ندارد و در خوشبینانه‌ترین توصیف به ماجرای تعویض «تفنگ» با «تانک» در ماجرای مورد اشاره شباهت دارد و بدیهی است نمی‌تواند مصداق اینهمه کف و سوت و ارسال‌‌نامه تبریک باشد!
برای محکوم شدن که کف نمی‌زنند!
به گزارش عصر امروز می‌گویند در جریان جنگ جهانی دوم، یکی از سربازان ارتش انگلیس با خوشحالی وارد سنگر فرمانده گردان شد و در حالی که یک قبضه «تفنگ» ساخت آلمان را در دست داشت، گفت: قربان! این «تفنگ» را از ارتش دشمن به غنیمت گرفته‌ام! فرمانده گردان که از شجاعت سرباز تحت امر خود به وجد آمده بود، او را به یک هفته مرخصی تشویقی فرستاد. چند ماه بعد، بار دیگر، همان سرباز با یک «تفنگ» دیگر وارد سنگر فرمانده گردان شد و این دفعه دو هفته به مرخصی رفت. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 94/9/29 ] [ 3:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

کلید پلیدی...

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/09/29/1394092912111862067456910.jpg


[ یکشنبه 94/9/29 ] [ 3:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه:
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در دومین گردهمایی فرماندهان مراکز مقاومت بسیج سراسر کشور قوه قضاییه گفت: منافقین به سر میز نشستن با شیطان بزرگ افتخار می‌کنند و قهرمانان و جان‌ برکفان ملت خود را تحقیر می‌کنند، آنها را عقب‌مانده، کلاغ و بی‌سواد می‌دانند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در دومین گردهمایی فرماندهان مراکز مقاومت بسیج سراسر کشور قوه قضاییه گفت: 2 راه در پیش روی انسان وجود دارد که انسان برای انتخاب هرکدام آنها اختیار دارد، یکی از این دو راه راهی است که انسان را به مقصد عالی برساند و آن صراط مستقیم است و راه دوم انسان را به هلاکت رسانده و به چاه ویل می‌برد.

[ یکشنبه 94/9/29 ] [ 3:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حالی که دو سال گذشته سازمان محیط زیست، اعلام کرد عامل اصلی آلودگی هوای تهران بنزین های تولید داخل بوده است، همچنان هوای تهران آلوده است.
به گزارش پایگاه 598، در حالی که دو سال گذشته سازمان محیط زیست، اعلام کرد عامل اصلی آلودگی هوای تهران بنزین های تولید داخل بوده است، همچنان هوای تهران آلوده است. 

با سرد شدن هوای تهران و برخی از کلان شهر ها، تجمع آلاینده ها در هوای تهران و وقوع پدیده وارونگی هوا  علاوه بر کاهش دید افقی در پایتخت  کیفیت هوا را  نیز در شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه قرار داده است.

اگرچه طی هفته گذشته بارندگی های پراکنده در تهران باعث شد تا حدی از میزان آلودگی هوای تهران کاسته شود، اما باز هم با شروع هفته غلظت آلودگی هوا بسیار بالاتر رفت تا جایی که آموزش و پرورش مدارس را تعطیل اعلام کرد. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/9/29 ] [ 3:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زاکانی:
سیلی خوردگان از انقلاب دنبال انتقام از امام و رهبری هستند/ هاشمی خلاف قانون اساسی حرف می‌زند/pmd آبنبات اهدایی آمانو برای خوشحالی برخی افراد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه کسانی که از امام راحل سیلی خوردند و ریزش‌های پس از انقلاب اسلامی بودند، امروز یک جبهه واحد تشکیل دادند و دنبال انتقام از امام راحل، ملت ایران، اسلام و رهبری معظم انقلاب هستند.

خبرگزاری فارس: سیلی خوردگان از انقلاب دنبال انتقام از امام و رهبری هستند/ هاشمی خلاف قانون اساسی حرف می‌زند/pmd آبنبات اهدایی آمانو برای خوشحالی برخی افراد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا زاکانی عصر امروز در جمع اصولگرایان کرمان اظهار داشت: همه کسانی که از امام راحل سیلی خوردند و ریزش‌های پس از انقلاب اسلامی بودند، امروز یک جبهه واحد تشکیل دادند و دنبال انتقام از امام راحل، ملت ایران، اسلام و رهبری معظم انقلاب هستند. ادامه مطلب...

[ شنبه 94/9/28 ] [ 9:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1037
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406856