NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مرحوم سرکار خانم بیدمشکی - مادر شهیدان سیف الله، محمد و احمد بختیاری


[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 12:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
" زهرا اشراقی " که در دوران ریاست جمهوری" محمد خاتمی " مشاور معاونت اجتماعی وزارت کشور بود ، در حال حاضر در فیس بوک ضمن حمایت از محکومین " فتنه 88 " به پخش تصاویر نا متعارف و نیمه برهنه از بدن زنان و مردان خارجی می پردازد!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، همسر رضا خاتمی دبیر کل حزب منحله مشارکت که چندی پیش در مصاحبه ای حجاب را امری سلیقه ای دانسته بود اکنون با انتشار عکس های نامتعارف و نیمه برهنه از زنان و مردان در صفحه فیس بوک خود می پردازد و با جمله هایی از این دست درذیل عکس ها می نویسد : " باید باور کرد که در جایی از جهان ، عشقی هنوز هست در دل ... نه به ظاهر ولی ، نایاب است، نایاب! "


[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 12:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شاهین نجفی ادعای مهدی خزعلی را در مصاحبه با رادیو فردا صراحتا رد نموده و اعتراف می کند که کاملا آگاهانه یکی از معصومین (علیهم السلام) را مورد تمسخر و توهین قرار می دهد و مهر تاییدی می زند بر رواج توهین به ائمه در فیس بوک و ...

مهدی خزعلی که خود را نماینده قشر مذهبی و دینمدار اپوزوسیون می داند و به گونه ای وانمود می کند که برخلاف برخی از هم مسلکان خود همچنان دغدغه دین دارد و در همین راستا در آخرین مطلب وبلاگ شخصی اش، مطلبی در رابطه با ترانه جنجالی شاهین نجفی نوشته است.

هرچند مهدی خزعلی تیتر "نقدی بر ترانه موهن شاهین نجفی!" را برای یادداشت خود برگزیده است اما محتوای یادداشت هیچ شباهتی به صراحت تیتر ذکر شده ندارد.

خزعلی در ابتدای مقاله جمله ای از امام خمینی می آورد و می گوید: «جمله ای از امام(ره) سال ها زینت بخش همه نشریات من بود، آن را به خط خوش بر تارک نشریه می نوشتم، جمله این بود: "کارهایتان طوری نباشد که وقتی عرضه شد بر امام زمان(سلام الله علیه) آزرده شود و پیش ملائکة الله قدری سرافکنده شود که اینها - دوستان من - بر خلاف مقاصد خدا عمل می کنند"!»


خزعلی که خوب می داند چه نتیجه ای می خواهد از یادداشت خود به بهانه ترانه شاهین نجفی بگیرد، تمام بار مسولیت را بر دوش نظام مقدس جمهوری می اندازد و با ذکر خاطره ای از دوران بازداشت اش، نظام جمهوری اسلامی را مقصر انتشار این ترانه می داند و صراحتا می گوید رفتار جمهوری اسلامی باعث مردم به ائمه شده است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 12:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

ه دنبال گستاخی و هتاکی یک خواننده خارج نشین به ساحت مقدس امام هادی(ع) و امام عصر(عج)، اعتراض های گسترده ای در فضای مجازی و اجتماعی علیه این اقدام شنیع و وهابی‌پسند صورت گرفت و درخواست های متعددی به دفاتر مراجع تقلید برای صدور حکم ارتداد وی ارسال شد.

به گزارش جهان، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به یک استفتا در این باره، هرگونه اهانت به ائمه (ع) را موجب ارتداد دانست.
متن این استفتا و پاسخ آن بدین شرح است:
بسمه تعالی
محضر مبارک مرجع تقلید جهان تشیع
حضرت آیت الله مکارم شیرازی (دامت برکاته)
با سلام و احترام؛
نظر به اینکه اخیراً فردی به نام شاهین نجفی که از خوانندگان موسیقی در خارج از کشور می باشد در قالب متن شعر و ارائه تصویری موهون به ساحت مقدس حضرت بقیه الله (روحی فداه) و امام علی النقی الهادی (علیه السلام) و گنبد مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) اهانت نموده و در جهت ترویج این اهانت فایل صوتی و تصویری آن را در پربیننده ترین سایت های اطلاع رسانی قرار داده اند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 12:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دختری که کلمه "خداوند" را روی پیشانی اش تاتو کرده است و با انتشار تصاویرش در اینترنت خود را نماینده خدا نامیده است، به این جرم تحت تعقیب پلیس بود.

آتی نیوز به نقل از دیلی میل، یک خالکوبی عجیب و ویژه ، شناسایی این خانم خلافکار را برای پلیس راحت کرده است.

جمی کالوی 33 ساله کلمه "خداوند" را روی پیشانی اش تاتو کرده است و با انتشار تصاویرش در اینترنت خود را نماینده خدا نامیده است و به این جرم تحت تعقیب پلیس بود. وی تاکنون دوبار به جرائم مختلف تحت پیگرد بوده است که به خاطر این تاتوی ویژه و دندانهای فلزی اش خیلی زود پیدا و دستگیر شده است.

وی به دلیل تشکیل یک فرقه با عنوان خداگرا و یا خدا شناس مجرم شناخته شده  و دستگیر شده است و به زودی محاکمه میشود. در خبرها آمده است وی با قرار وثیقه 10 هزار دلاری آزاد است.


[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 12:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گروهک منافقین پس از چراغ سبز ایالات متحده برای پناهندگی اعضای این گروهک در آمریکا بار دیگر با ارائه گزارشی مبنی بر وجود بمب اتمی در ایران خوش خدمتی‌های خود را از سر گرفت.

خبرگزاری دانشجو، گروهک منافقین پس از چراغ سبز ایالات متحده برای پناهندگی اعضای این گروهک در آمریکا بار دیگر خوش خدمتی های خود را از سر گرفت.

سازمان منافقین، روز شنبه مدعی شد که حدود 60 نفر از دانشمندان و مهندسان ایرانی در یک برنامه سازمان‌دهی شده و تحت نظر وزارت دفاع بر روی ساخت بمب اتم کار می‌کنند.
رویترز اعلام کرد: سازمان مجاهدین خلق (منافقین) گزارشی 6 صفحه‌ای! در اختیار این خبرگزاری قرار داده که در آن به نقل «منابع دولتی و نظامی» ایران آمده است که نزدیک به 60  دانشمند در 11 سازمان مخفی زیر نظر وزارت دفاع بر روی فعالیت‌های مربوط به ساخت بمب تحقیق می‌کنند.
رویترز می‌افزاید: به نظر می‌رسد زمان انتشار این گزارش برای تحت تاثیر قرار دادن مذاکرات ایران و آژانس در روز دوشنبه و سه‌شنبه و گفت‌وگوهای سوم خرداد در بغداد انتخاب شده باشد.
جالب آنکه دیوید آلبرایت، کارشناس موسسه دانش و امنیت بین‌الملل پیرامون این گزارش اظهار داشت که بهترین مدرک در دسترس این است که ایران «دارای یک برنامه سازماندهی شده، منسجم و فعال تسلیحاتی اتمی نیست بلکه بیشترین تلاش آنها برای ایجاد ظرفیت جهت ساخت ماده منفجره اتمی متمرکز است.»
گزارش جدید منافقین پس از آن منتشر شد که مارک تونر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که واشنگتن به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و  دیگر دولت‌ها  اطلاع داده که آمریکا مایل است برخی از پرونده‌هایی که از طرف کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل ارجاع می‌شود را مورد به مورد و مطابق قوانین آمریکا بررسی کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین از کشورهای دوست و شرکایش خواسته که قدم پیش بگذارند تا در مورد سازمان مجاهدین خلق یک راه‌حل بشردوستانه حاصل شود.

[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 12:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
طی مصاحبه اختصاصی بی بی سی فارسی با شاهین نجفی وی هتاکی خود را به ساحت مقدس ائمه معصومین (علیهم السلام) آگاهانه دانست.
همراهان نیوز ، به دنبال صدور فتوای آیت الله صافی گلپایگانی مبنی بر ارتداد یک خواننده هتاک که در جسارتی بی سابقه، به جد بزرگوار امام زمان، حضرت امام هادی (علیه السلام) توهین هایی شرم آور کرده است، شبکه بی بی سی فارسی با تهیه یک گزارش کاملا هدفمند و ترتیب دادن گفتگو با وی، به یاری این عنصر هتاک و دین ستیز پرداخت.
بازوی رسانه ای دولت انگلیس که شاهد شعله ور شدن خشم شیعیان و مسلمانان و تمامی دوستداران خاندان پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و جریحه دار شدن قلوب آنها می باشد در این گزارش تلاش کرد با بکارگیری شگرد کهنه "سیاسی کردن موضوع"، از گسترش نفرت ایرانی ها و مسلمانان از این هتاکی بکاهد.
گزارشگر بی بی سی با تقسیم ایرانیان به "مدافعان و طرفداران" این عنصر هتاک و مخالفان وی که خواهان اعدامش هستند، از زبان طرفداران وی این هتاکی ها را آزادی بیان عنوان کرد و با نشان دادن صحنه هایی از کنسرت های وی چنین برایش به مرثیه سرایی پرداخت: «در میان فریاد های طرفدارانش که کارهای اینچنینی را آزادی بیان می دانند، عده ای خواب خاموشی ابدی این خواننده را می بینند». ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 12:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک سایت شیعی جایزه اجرای حکم ارتداد خواننده هتاک ایرانی مقیم آلمان را 100هزار دلار اعلام کرد.
به گزارش جهان به نقل از آنا، یک سایت شیعه(شیعه آنلاین) برای اجرای حکم ارتداد «شاهین نجفی» خواننده هتاک ایرانی‌تبار مقیم آلمان، مبلغ "100 هزار دلار" جایزه تعیین کرد.
براساس این گزارش، این مبلغ توسط یک بانی خیر از یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تأمین شده است.
شاهین نجفی خواننده ایرانی مقیم آلمان است که اخیرا آهنگی به شدت توهین آمیز به امام هادی علیه السلام روانه بازار کرد و این اقدام به شدت خشم عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بر انگیخته و قلبشان را به درد آورده است.
در پی انتشار این آهنگ توهین آمیز، حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید شیعه، با صدور فتوایی حکم جسارت کنندگان به امام هادی (ع) را "ارتداد"اعلام کردند.
در عین حال حضرت آیت الله مکارم شیرازی از دیگر مراجع برجسته تشیع نیز در پاسخ به استفتائی در مورد توهین به ائمه و به ویژه امام هادی علیه السلام، حکم این اقدام را "ارتداد" اعلام کردند.

[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 12:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک روزنامه اصلاح طلب در گزارشی درباره ریاست مجلس نهم، سعی کرد روایت بی طرفانه‌ای از موضوع داشته باشد اما نتوانست علاقه خود را به تداوم ریاست کنونی پنهان کند.
به گزارش جهان، روزنامه اصلاح طلب شرق در گزارشی درباره ریاست مجلس نهم با عنوان «علی» یا «غلامعلی»؟!، به نشست «هم‌اندیشی اصولگرایان مجلس نهم» اشاره کرد و با حمایت تلویحی از ریاست علی لاریجانی نوشت: برگزارکنندگان این همایش تعداد نمایندگان حاضر در آن را 153 نفر اعلام می‌کنند اما تخمین رقیبان اصولگرایشان به حدود نصف این عدد می‌رسد. جالب آنکه «محمد‌علی بزرگواری» نماینده کهگیلویه و بهمنی که عضو جبهه پایداری است و در هر دو نشست؛ یعنی نشست طرفداران لاریجانی در مجلس قدیم و نشست طرفداران حدادعادل در سازمان تبلیغات شرکت کرده تعداد افراد حاضر در مراسم شنبه شب را حدود 80 نفر اعلام کرده است.
شرق اشاره ای به تکذیبیه بزرگواری نکرده که گفته است، سایت حامی لاریجانی سخنان وی را تحریف کرده است.
این روزنامه «هم‌اندیشی اصولگرایان مجلس نهم» را به معنای تشکیل یک فراکسیون توصیف کرده و با اشاره به تشکیل فراکسیون حامیان علی لاریجانی(رهروان ولایت)، ادعا کرده است که تشکیل این فراکسیون ها، "زدن تیر خلاص بر فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم است."
گفتنی است، برگزارکنندگان «هم‌اندیشی اصولگرایان مجلس نهم» این همایش را در دل فراکسیون اصولگرایان تعریف کرده اند و این فراکسیون را سازو کار منطقی برای انتخاب رئیس مجلس می دانند.

[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 12:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

این روزهای احمدی‌نژاد خاطره دولت اصلاحات را زنده می‌کند

"مجتبی واحدی" مشاور خارج نشین شیخ مهدی کروبی، در یادداشتی که شنبه 24اردیبهشت (13 May) در وب سایت شبکه "بی بی سی فارسی" (BBCPersian) منتشر شد، وضعیت کنونی دکتر احمدی نژاد را با حجج اسلام خاتمی و هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری، مشابه قلمداد می کند.
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز در این نوشتار آمده است:
«اولین دوره چهار ساله از ریاست محمود احمدی نژاد بر دولت جمهوری اسلامی در حالی به پایان رسید که در آن دوره، رئیس دولت آنچنان با "آسودگی" و "دست بازی" به انجام وظایف خود مشغول بود که بسیاری از افراد، حملات خود به "محمد خاتمی" را تشدید کردند. حمله کنندگان به خاتمی، اظهار نظر او در خصوص "مسلوب الاختیار بودن" را ناشی از ناتوانی ها یا ویژگی‌های شخصی رئیس جمهور اصلاح طلب قلمداد می کردند.» ادامه مطلب...
[ دوشنبه 91/2/25 ] [ 12:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 425
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407426