NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

مشرق: شنیده ایم اخیرا محمد خاتمی، مجید انصاری و موسوی لاری با حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی نماینده اسبق تهران در منزلش دیدار و از وی عیادت کرده اند. پیش از این هم برخی از چهره های مطرح اصلاح طلب با حجت الاسلام طباطبایی دیدار کرده بودند. پس از این دیدار برخی اصلاح طلبان پیشنهاد کرده اند باید به بهانه برخی مناسبت ها از ایشان در منابر و سخنرانی ها استفاده نماییم.
هم چنین تصفیه جبهه اصلاحات از عناصر تندرو در دستور کار محمد خاتمی قرار گرفته است.خاتمی معتقد است در پایان فصل بهار باید این تصفیه به پایان رسیده و کار انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم با یک بیانیه حزبی و یک اعلام موضع کلید بخورد.


[ یکشنبه 91/2/24 ] [ 12:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
متأسفانه کارشناسان رسانه دولتی آمریکا که از ساده ترین و کمترین آگاهی در مسائل عقیدتی و دینی بی بهره هستند، به راحتی در چنین مواردی اظهار نظر می کنند.

جام نیوز: تلویزیون دولتی "صدای آمریکا" (voa) برنامه "تفسیرخبر" جمعه 22اردیبهشت (May.11) را به موضوع هتاکی "شاهین نجفی" خواننده رپ، به ساحت ملکوتی امام دهم شیعیان (ع) اختصاص داد. دست اندرکاران برنامه یادشده علیرغم آگاهی از خشم و تأثر شدید مردم ایران از این اقدام توهین آمیز، در راستای حرمت شکنی مقدسات که یکی از سیاست های اصلی صدای آمریکاست، ترانه سخیف شاهین نجفی را بازپخش کردند و تصاویر وقیحانه پوستر آلبوم جدید او را به نمایش گذاشتند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/2/24 ] [ 12:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مشرق: انتشار خاطرات حسن روحانی با واکنش و اعتراضات گسترده کارشناسان سیاسی و هسته ای همراه شده است. معترضان می گویند برخی مدیران سابق به بهانه تاریخ نویسی اقدام به تطهیر عملکرد خود کرده و با انتساب برخی تصمیم گیری ها به بزرگان نظام و افشای اسرار نظام ، تاریخ را به نفع خود روایت می کنند.


[ یکشنبه 91/2/24 ] [ 12:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مدیرگروه تفسیر بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء گفت: «آیة‌الکرسی» دارای 50 کلمه است که در هر کلمه‌ آن برکتی وجود دارد.
به گزارش جهان حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین اشرفی» مدیرگروه تفسیر بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء در گفت‌وگو با فارس در رابطه با ویژگی خاص «آیةالکرسی» مبنی بر «غرر الآیات» بودن عنوان کرد: «غرر» جمع غرّه و به معنای درخشندگی و برجستگی است که معمولا در لغت نیز به سفیدی موجود در پیشانی گاو و یا گوساله به دلیل دورنمای خاص آن، غره گفته می‌شود.
وی اظهار داشت: هر آیه‌ای از آیات قرآن، شأن و منزلت خاص خودش را دارد که با این شأن و جلالت از دیگر آیات ممتاز می‌شود اما برخی آیات، درخشش، برجستگی، نقش کلیدی و زیربنایی ویژه‌ای دارد از این رو به آیاتی که این درخشندگی و این برجستگی را دارد غرر آیات گفته می‌شود.
* «توحید» مهم‌ترین ویژگی «آیة الکرسی» از نظر مرحوم علامه طباطبایی است ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/2/24 ] [ 12:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سرکرده فرقه با سوءاستفاده از مشکلات روحى و خانوادگى افراد و وعده‏ هاى واهى، به مرور باعث متلاشی ى‏شدن بنیان برخى از این خانواده‏ ها ى‏شده که در این راستا شاکیانى نیز وجود دارند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، با پیگیری های انجام شده توسط دستگاه های نظارتی و قضایی،عوامل فرقه نوظهور «ریکى» شناسایی و سرکرده آن به نام (ب-پ) دستگیر شد.
از جمله اهداف این فرقه وارداتی، انحراف افکار و ترویج عقاید ضددینى و سکولار، اشاعه فحشا با عناوین همسویى، مدیتیشن (تمرکز)، ریلکسیشن (آرام‏سازى)، سکسولوژى (سکس درمانى) و... بوده که رئیس فرقه نزد افرادی چون پاتریک زیگلر، کترین رایسون، اولى گابریل سن و رودکوکس در مالزى و ترکیه این تعالیم را فرا گرفته و در تهران، مازندران و گلستان با همکارى تعدادى مدرس تبلیغ مى‏ کرده است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/2/24 ] [ 12:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن گفت: کسانی که سد راه خانواده شهدا هستند، بیخود می کنند با خانواده شهدای هسته‌ای عکس و فیلم می‌گیرند؟
به گزارش جهان رحیم احمدی روشن در گفت‌وگو با  «خبرگزاری دانشجو» در خرم آباد، تصریح کرد: همان کسانی که بدون سلام و نام خدا به رهبر معظم انقلاب نامه می نویسند، امروز خانواده های شهدای هسته ای را دور خودشان جمع می کنند و با آنها عکس و فیلم می گیرند و می خواهند از خون شهدای هسته ای به نفع خودشان استفاده کنند.
وی افزود: اینها چرا باید این کارها را بکنند، در حالی که حتی یک پیام و پیغام کوچک برای خانواده شهدای هسته ای ندادند، چه حقی دارند که با خانواده شهدا عکس و فیلم می گیرند و مردم را ملعبه دست خودشان می کنند، باید خجالت بکشند از خون شهدای هسته ای، این ها دل ما را به درد می آورند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 91/2/24 ] [ 12:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

اى على! هر که مرا و تو را و امامان از نسل تو را دوست دارد پس خدا را بر حلال‏زادگى‏ خود سپاس‏گوید؛ زیرا ما را دوست ندارد، مگر حلال‏زاده و ما را دشمن ندارد، مگر حرام زاده.

فارس، به نقل از کمپین مجازات خواننده هتاک "شاهین نجفی" با هدف اجرای حکم ارتداد وی طبق احکام صریح اسلامی تشکیل شد.

خواننده هتاک فتنه 88 که مدتی است به خارج از کشور گریخته است در تازه ترین اثرش هتاکانه مقام شامخ ائمه را مورد جسارت قرار داده و با بیان الفاظی رکیک که از بیان آن معذوریم قلب همه دوست داران اهل بیت را جریحه دار کرده است.

در این وبلاگ آمده است: از تمامی شیعیان و بلکه همه مسلمانان محب اهل بیت تقاضا داریم در صورتی که به هر نحوی به این فرد مرتد دست رسی دارند او را به سزای اعمالش رسانده و روانه دوزخ ابدی اش نمایند.

گفتنی است پایگاه خبری عصر امروز پیش از این مستندا با استفاده از روایات اسلامی به بررسی علت واقعی دشمنی وی و امثال او با اهل بیت "ع" پرداخته بود.

پیامبر خدا(ص) می فرمایند: اى على! هر که مرا و تو را و امامان از نسل تو را دوست دارد پس خدا را بر حلال‏زادگى‏ خود سپاس‏گوید؛ زیرا ما را دوست ندارد، مگر حلال‏زاده و ما را دشمن ندارد، مگر حرام زاده.


[ پنج شنبه 91/2/21 ] [ 10:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

عراقی‌ها ما را در حیاط زندان مقابل گرما نشاندند. بچه‌ها از شدت تشنگی صبحانه نخوردند. یک مرتبه دیدم داوتیانس با یک پارچ آب آمد اما خودش آب نخورد.

به گزارش فارس کتاب «پایی که جا ماند» روایت سید ناصر حسینی پور از روزهای سخت اسارت در زندان های مخفی عراق است.

بیان صریح خاطرات، نکات دقیق بواسطه یادداشت موارد در زندان و نصر روان و ویراستاری مناسب از این کتاب یک اثر ماندگار ساخته است.
 «پایی که جا ماند» را سوره مهر منتشر کرده و خبرگزاری فارس به دلیل اهمیت این اثر سعی دارد بخشهای جذاب تر این کتاب را در قالب های کوتاه منتشر کند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/2/21 ] [ 10:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 


[ پنج شنبه 91/2/21 ] [ 9:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو مستعفی حزب مشارکت از اصلاح طلبان خواست تکلیف خود را با شعار اصلاح طلبی و اقتضائات آن روشن کنند چرا که شترسواری دولا دولا نمی شود و یکی به میخ و یکی به نعل زدن مقدور نیست.

کیهان نوشت:
عضو مستعفی حزب مشارکت از اصلاح طلبان خواست تکلیف خود را با شعار اصلاح طلبی و اقتضائات آن روشن کنند چرا که شترسواری دولا دولا نمی شود و یکی به میخ و یکی به نعل زدن مقدور نیست.
عباس عبدی که پس از علنی شدن بن بست فتنه سبز، ژست منتقد سرسخت این جریان را به خود گرفته، در تحلیلی نوشت: اگر کسی یا کسانی به راهبرد اصلاحات انتقاد اصولی دارند و آن را ناکارآمد و ضعیف و یا شکست خورده می دانند باید به تبعات چنین اعتقادی نیز ملتزم باشند. اولین نتیجه این اعتقاد این است که باید تا حدی منتظر بمانند که راهبرد بدیلی شکل گرفته و مورد پذیرش مجموعه ای از نیروها واقع شود که این کار نیازمند زمان است... نتیجه دیگر این که هر راهبردی اقتضائات و لوازم خود را دارد، و به قول معروف شترسواری دولا دولا وجود ندارد. نمی توان با رودربایستی و تعارف، و حالا ببینم چه می شود، راهبردهایی ترکیبی را برگزید، یک بار به میخ زد و یک بار هم به نعل. این بدترین اقدامی است که برای یک کنشگر سیاسی قابل تصور است. سکوت کردن و کنار کشیدن به چنین رفتارهای ناپایدار و مذبذب، ترجیح دارد. بنابراین اگر فرد یا افرادی معتقدند که راهبرد اصلاحات به واسطه نارسایی های ذاتی آن یا حداقل در مواجهه با شرایط جدید به بن بست رسیده و شکست خورده است، بناچار باید تبعات پیش گفته را بپذیرند و براساس آن عمل نمایند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/2/21 ] [ 9:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1112
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406931