NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

در حالی که رسانه های حامی دولت از آزاد شدن پولهای ایران توسط آمریکا و بدست دولت رسیدن این پولها بارها سخن به میان آورده اند و آنرا یک پیروزی بزرگ تلقی کرده اند، حجت الاسلام نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به هیچ یک از وعده‌هایش از جمله رفع تحریم‌های وعده داده شده، عمل نکرده و ما می‌دانیم که هنوز حتی یک دلار از پول‌های آزاد شده به دست ایران نرسیده است.

به گزارش بی باک، حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور طی سخنانی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امسال، سال فرهنگ و اقتصاد است. از یک سو باید شاهد تحولی در عرصه اقتصاد بوده و با مدیریت جهادی و عزم ملی شاهد کاهش تورم، جلوگیری از گرانی‌های سرسام‌آور و عدم اسراف در بیت المال و از سوی دیگر شاهد تحول در عرصه فرهنگ و جهت دهی آن به سمت ارزش‌های اسلامی باشیم. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/2/18 ] [ 12:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
نسخه‌ای از این توصیه را هم برای آقازاده محترم بفرستید تا اموال بیت‌المال را به مردم برگرداند!
خوب است که دفتر آقای هاشمی نسخه‌ای از توصیه عدم تعدی به بیت‌المال را برای آقازاده محترم‌شان بفرستد تا اموال نامشروع جمع شده از فسادهای نفتی کرسنت، توتال و استات اویل را به بیت المال و مردم بازگرداند.
نسخه‌ای از این توصیه را هم برای آقازاده محترم بفرستید تا اموال بیت‌المال را به مردم برگرداند!
گروه سیاسی جهان نیوز : یکی دو هفته اخیر بی‌شک برزخ جدیدی برای آقای هاشمی رفسنجانی و نزدیکانش بوده است؛ جایی که بین دوراهی "حمایت از اعتبار و صحت خاطراتش" و "بی‌اساس خواندن ادعای دوستانش در دولت و جریان اصلاحات" ماند و انفعال و سکوت را ترجیح داد.

او این برزخ را حاصل مستند "من روحانی هستم" می داند. دولتمردان، فعالان ‌اصلاح طلب و برخی چهره‌های سیاسی خاص در هفته‌های اخیر به یکباره به این مستند هجمه کردند و بخشی از آن را که خاطرات آقای هاشمی است، "دروغ" خواندند. آقای هاشمی هم که هرگز فکر نمی‌کرد، خاطراتش در کنار استفاده‌های جناحی و حزبی،‌ ممکن است برایش دردسرساز هم شود، دچار سردرگمی شد.

شاید برای فرار از این فضای آزاردهنده بود که وی به دولتمردان توصیه جدی کرد که به فکر کار و حل مشکلات باشند زیرا اگر وضع به همین منوال باقی بماند "باید خطر بازگشت احمدی‌نژاد را جدی بگیریم." آقای هاشمی این سخنان را در روزهای اخیر در جمع تعدادی از حامیانش بیان کرد تا شاید دو قطبی جعلی و انحرافی "هاشمی-احمدی نژاد" دوباره زنده شود. 

جهان نیوز هم پس از اطلاع از این سخنان و اهداف سیاسی‌اش، آن را رسانه‌ای کرد. اما به سرعت روشن شد که این اطلاع رسانی بر آقای هاشمی خیلی گران آمده است؛ چنانچه دفتر وی خبر جهان نیوز را با اطلاعیه‌ای پر از اتهام تکذیب کرد.

بر اساس جوابیه دفتر آقای هاشمی رفسنجانی که به امضای «محمد هاشمی» برادر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده، انواع اتهامات از جمله "رؤیاپردازی"، "خبرسازی جعلی"، "شایعه‌سازی"، "افراط"، "خوراک سازی تبلیغاتی"، "تخریب"، "ناشی گری"، "ادبیات خارج از عرف"، "رفتار ضدفرهنگ"، "ایجاد ناامیدی در جامعه"، "اختلاف افکنی"، "اتهام زنی"، "دروغ پردازی"، "انحراف" و... به جهان نیوز نسبت داده و تهدید به شکایت شد.

جهان نیوز هم فورا در پاسخی صریح به این اتهامات ناشی از خشم دفتر آقای هاشمی، بر صحت خبرش تاکید کرد اما نکته جالب در این اطلاعیه، تهمتی بود که مصادیق بارز و شناخته شده آن در میان برخی اطرافیان جناب آقای هاشمی رفسنجانی جولان می دهد نه در جهان نیوز.

در جوابیه دفتر آقای هاشمی به جهان نیوز آمده است: "اقلیتی انگشت‌شمار که تریبون‌های رسانه‌ای خود را با پول بیت‌المال نیز اداره می‌کنند، به جای صداقت رسانه‌ای که رسالت آنها در جهت افزایش آگاهی جامعه از طریق خبررسانی و خبرنگاری است، به خبرسازی روی آورده‌اند."

این ادعا با توجه به سوابق و فسادهای برخی مدیران و آقازاده‌های گردن کلفت جناب آقای هاشمی، ادعایی بامزه و خنده‌آور به نظر می رسد.

لازم به تاکید و تصریح چندباره است که جهان نیوز هرگز از بیت‌المال ارتزاق نکرده و حاضریم اسناد ادعایی دفتر ایشان را خود منتشر نماییم! البته معلوم نیست شاخک های حساس دفتر ایشان به هزینه کرد از بیت المال، چرا به هزینه‌های کلانی که از جیب مردم برای تشکیل ستادهای انتخاباتی آقای هاشمی در دانشگاه آزاد شد و شهریه فرزندان ملت به پای فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 و فتنه‌گران ریخته شد و هزینه‌های میلیاردی از سازمان بهینه سازی مصرف سوخت برای ستادهای انتخاباتی حاج آقا اعتراضی نکرده و نمی کند.

خوب است که دفتر آقای هاشمی نسخه‌ای از توصیه عدم تعدی به بیت‌المال را برای آقازاده محترم‌ ایشان بفرستد تا اموال نامشروع جمع شده از فسادهای نفتی کرسنت، توتال، استات اویل و ... را به بیت المال و مردم بازگرداند. 



البته با توجه به حمایت‌های حیرت‌انگیز از آقازاده معلوم الحال و خوش اشتها، اساسا تمام اقدامات این آقازاده را خدمت به مردم، انقلاب و اسلام دانسته و اتهاماتش را کذب می داند.


با این حال، تمام اسناد این فسادهای چند ده میلیون دلاری در اختیار جهان نیوز است و ما هم مانند ملت داغدار از آقازاده‌های مفسد و تحت فشار از معیشت سخت این روزها، منتظر تشکیل دادگاهی برای رسیدگی به آنها هستیم. البته اگر دفتر جناب آقای هاشمی لازم بدانند جهان نیوز مانعی در انتشار اسناد محکمه پسند این فسادها نمی‌بیند.

[ سه شنبه 93/2/16 ] [ 10:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

متن زیر از کتاب هزار و یک نکته علامه حسن زاده آملی برداشت شده است و واقعا متن تاثیرگذاری است. ان شاء الله توسط تک تک ما به جامه عمل پوشانیده شود:



به حقیقت برو و بگو آمدم، 

اگر گفتند: اینجا چرا آمدى؟
بگو: به کجا روم و به کدام در رو کنم‏؟
 این ره است و دگر دوم ره نیست‏         این در است او دگر دوم در نیست‏    

 اگر گفتند: به اذن کى آمدى؟
بگو: شنیدم‏
 بر ضیافتخانه فیض نوالت منع نیست‏         در گشاده است و صلا در داده خوان انداخته‏    

 اگر گفتند: تا بحال کجا بودى؟
بگو: راه گم کرده بودم

اگر گفتند: چى آوردى؟
بگو: اولا دل شکسته، که از شما نقل است:‏
 در کوى ما شکسته دلى میخرند و بس‏         بازار خود فروشى از آن سوى دیگر است‏    
 و ثانیا:
جز ندارى نبود مایه دارایى من‏         طمع بخششم از درگه سلطان من است‏    
 و ثالثا:
الهى آفریدى رایگان، روزى دادى رایگان، بیامرز رایگان، تو خدایى نه بازرگان

اگر گفتند: برونش کنید
بگو:
نمیروم ز دیار شما بکشور دیگر         برون کنید از این در، درآیم از در دیگر    

 اگر گفتند: 
این جرئت را از که آموختى؟
بگو: از حلم شما

اگر گفتند: قابلیت استفاضه ندارى
بگو: قابلیت را هم شما افاضه میفرمائید

باز اگر از تو اعراض نمودند بگو:
به و الله به بالله به تالله‏         بحق آیه نصر من الله‏      
 که من از دامنت دست بر ندیرم‏         اگر کشته شوم الحکم الله‏    

 اگر گفتند: مذنبى (گناهکاری)
بگو: اولا شنیدم شما غفارید و ثانیا من ملک نیستم آدم زاده‏ ام و ثالثا:
ناکرده گنه در این جهان کیست بگو         آن کس که گنه نکرده و زیست بگو      
 من بد کنم و تو بد مکافات دهى‏         پس فرق میان من و تو چیست بگو    

 اگر گفتند:
 این حرفها را از کجا یاد گرفتى؟
بگو:
بلبل از فیض گل آموخت سخن ورنه نبود         اینهمه قول و غزل تعبیه در منقارش‏     

 اگر گفتند چه میخواهى؟
بگو:
 جز تو ما را هواى دیگر نیست‏         جز لقاى تو هیچ در سر نیست‏

منبع:
از نکته 61 کتاب هزار و یک نکته علامه حسن زاده آملی حفظه الله

برگرفته از ghasedoon.blog.ir


[ سه شنبه 93/2/16 ] [ 10:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


...آری چنان حس (مادیات) بر مردم غلبه کرد که به کلی خودشان را فراموش کرده اند و از کمال انسانی باز مانده اند.
... و از حقیقت ذات خویش و قابلیت گوهر گرانبهای نفس انسانی غافل مانده اند.
... مردم از اینکه کسی به مقام بلند حکمت رسید و به اسرار خلقت دست یافت و دفتر وجود هر یک را فهمیده ورق زد، تعجب می کنند؛ ولی تعجب در این است چه رهزنی برای دیگران پیش آمد که از رسیدن به آن مقام باز مانده اند؟! اگر چشم می بیند جای حرف نیست ؛ ولی آنکه نمی بیند حرف در اوست که چه آسیبی بدو روی آورده که دیدگان را از دست داده است.
چگونه این فرو رفتگان در هوا و هوس و محکومین به احکام ماده و طبیعت از هستی بوالعجب خویش غافل مانده اند و خود را فراموش کرده اند.
****
کتاب شریف معرفت نفس، گزیده ای از درس هشتاد و دوم، علامه حسن زاده آملی



برگرفته از ghasedoon.blog.ir


[ سه شنبه 93/2/16 ] [ 10:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 عالم ماده آنقدر بزرگ است که در ذهن بشر نمی گنجد! بگذارید از همین سیاره خودمان شروع کنیم: 
زمین با این همه عظمت و اقیانوس ها و دریاها و جنگل ها که مثل تمام اجسام دنیا از میلیاردها مولکول و اتم تشکیل شده است، در برابر خورشید همچون ذره ای بیش نیست، در حجمی که خورشید اشغال کرده میتوان یک میلیون کره ی زمین جای داد! فاصله ی زمین تا خورشید حدود 150 میلیون کیلومتر است، که حدود 8 دقیقه نوری میشود (یعنی نور برای پیمودن این فاصله، بیش از 8 دقیقه وقت صرف میکند! و نور در هر ثانیه ‏سیصد هزار کیلومتر  را طی میکند). دورترین سیاره شناخته شده ی منظومه شمسی سیاره ی پلوتو است. نور خورشید برای رسیدن به پلوتو  حدود 10 ساعت در راه است! پس منظومه شمسی هم برای خودش خیلی وسعت دارد. قطر منظومه ی شمسی (فعلا تا پلوتو) حدودا یک روز نوری است، چیزی در حدود 25920000000 کیلومتر. اینها همه مجموعه ای است که آن را منظومه شمسی می نامیم که انواع سیارک ها و دنباله دارها و... در آن وجود دارند.
 نزدیکترین ستاره به ما (بعد از خورشید)، آلفا قنطورس است که حدود 4/3 سال نوری با زمین فاصله دارد که معادل 40124160000000 کیلومتر میشود! منظومه ی شمسی، خود عضوی کوچک از یک مجموعه ی بسیار عظیم تر به نام کهکشان راه شیری است. راه شیری شامل صدها میلیارد ستاره است که خورشید یکی از آنهاست.پس کهکشان راه شیری به تنهایی از قوه ی ادراک ما خارج است. و عجیب تر آن که در جهان میلیاردها کهکشان (مثل راه شیری) وجود دارد که هرکدام میلیاردها ستاره دارند و همه ی این کهکشانها به فاصله ی بیلیونها سال نوری در کیهان پراکنده شده اند!!! 


و این ها همه همین عالم ماده هستند.  

حالا در روایت داریم که این عالم نسبت به عالم بالاتر خود (عالم مثال) مثل انگشتری است در بیابان و عالم مثال هم نسبت به عالم بالاتر خود (عالم عقل) مثل انگشتری است در بیابان...
 و اینکه شاید اینگونه روایات جهت تمثیل باشد...
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...



برگرفته از ghasedoon.blog.ir


[ سه شنبه 93/2/16 ] [ 9:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دیدار امروز اصحاب فرهنگ و هنر با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حاشیه‌های جالبی همراه بود.
پسر ارشد رفسنجانی: من و 4 خواهر و برادرم "پنج‌تن‌"ایم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دیدار اصحاب فرهنگ و هنر با آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز در تالار همایش‌های سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد. این همایش با حاشیه های جالبی همراه بود.

در این مراسم مرتضی الویری، حسن بیادی، محسن هاشمی، حجت‌الاسلام نوری شاهرودی، محسن بهرامی، مهدی هاشمی رفسنجانی، علی محمد بشارتی، حجت‌الاسلام علی یونسی، حجت الاسلام علی عسگری معاون پارلمانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، غلامعلی رجایی مشاور عالی رئیس مجمع تشخیص، سید رضا صالحی رئیس کتابخانه ملی، نجفقلی حبیبی عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، سید محمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات، عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجانی و عماد هاشمی رفسنجانی شرکت کرده بودند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/2/16 ] [ 9:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

همیشه در آن سوی اخبار رسمی، اخباری غیر رسمی وجود دارد که خبرنگاران در تلاشند به آن دست یابند. خبرنگاران جهان نیوز نیز در طول هفته و در حین تلاش خود برای کسب اخبار با این گونه خبرها مواجه می شوند. آنچه می خوانید محصول تلاشی است که سه شنبه هر هفته در قالب بسته خبری از اخبار ویژه و کوتاه غیر رسمی منتشر می شود. سعی شده است نهایت دقت و صحت در گزینش و انتشار اخبار صورت گیرد.


پیامک‌های تند مردم به صداوسیما/ جزئیات ماجرای کشفیات عجیب در بند 350 زندان اوین/ حذف 7 میلیون ثروتمند از یارانه نقدی؟

پیامکهای تند مردم به صداوسیما

>> خبرنگار جهان با خبر شد که پس از گفتگوی اخیر تلویزیونی رئیس جمهور که در آن بارها به مواردی از جمله کاهش تورم در کشور اشاره شد، تماسهای مکرر با روابط عمومی سیما و پیامکهای اعتراضی نسبت به این اظهارات توسط مردم ارسال شده است که در نوع خود کم نظیر بوده است. در بررسی های اولیه گفته شده است که حدود 70 درصد پیامک های ارسالی با ادبیات تند اعتراضی نوشته شده است.

اعتراض روحانی به دستور جلسه مجمع تشخیص نظام
>> خبرنگار جهان با خبر شده که در یکی از جلسات اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس جمهور با اشاره به مشغله خود، نسبت به برخی دستور جلسات اعتراض کرده و خواستار مطرح شدن مباحث جدی تر در جلسه شده است که این اعتراض با واکنش متقابل آقای هاشمی رفسنجانی مواجه شده و بگو مگوی مختصری صورت می گیرد.
احمدی نژاد به قم می رود

>> 
پس از سفر چندی پیش آقای احمدی نژاد به مشهد که رسانه ها از آن به عنوان آغاز سفرهای انتخاباتی احمدی نژاد نام بردند، خبرنگار جهان با خبر شد که وی قصد دارد در آینده نزدیک به شهر قم سفر کند. همزمان گفته می شود که آقای احمدی نژاد با برخی بزرگان جریان اصولگرایی در هفته های گذشته تماسهایی داشته و مواردی را مطرح کرده که با استقبال سرد این افراد مواجه شده است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/2/16 ] [ 9:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این روزها محمد خاتمی هیچ فرصتی را برای حضور در اماکن عمومی از دست نمی دهد، او دوست ندارد «فراموش» شود، می خواهد به هر قیمت که شده در میان مردم «دیده» شود تا با استفاده از فراموشی افکار عمومی و تکیه بر «اقلیت افراطی عربده کش» حامی خود که رفتارشان بیشتر متکی به «احساساتشان» است تا عقلشان، چنین وانمود کند که در جامعه حضور فعالی دارد.
ممانعت حراست نمایشگاه کتاب از ورود یکی از سران فتنه به مصلی
به گزارش جهان، رجانیوز نوشت: در آخرین مورد وی عصر روز دوشنبه قصد داشته تا بدون اطلاع رسانی قبلی به نمایشگاه کتاب برود که با توجه به احتمال اعتراض های مردمی نسبت به حضور وی در یک مکان عمومی، حراست نمایشگاه از ورود خاتمی به نمایشگاه ممانعت به عمل آورده است.

گفتنی است، هفته گذشته نیز خاتمی به بهانه مراسم یادبود پدر همسر خود به دانشکده حقوق دانشگاه بهشتی رفته بود که در پایان با اعتراض شدید تعدادی از دانشجویان مواجه شده و حتی محافظان وی یکی از دانشجویان را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند.

محمد خاتمی که تا پیش از فتنه سال 88 علیرغم مواضع تند و رادیکال خود به مجامع عمومی رفت و آمد داشت، بعد از ساختارشکنی های اصلاح طلبان در انتخابات دهم ریاست جمهوری، نتوانسته مانند گذشته به امکان عمومی و میان مردم رفت و آمد کند، چه در 22 بهمن همان سال که بواسطه شعارهای «مرگ بر منافق» مردم بلافاصله راهپیمایی را ترک کرد و چه حضور پرحاشیه اش در تیر 1390 در مراسم یادبود آیت الله صدوقی در یزد که بواسطه اعتراض های مردمی مجبور به ترک مراسم شد.

در مجموع به نظر می رسد، رای 18 میلیونی مردم در انتخابات 24 خرداد سال گذشته به حسن روحانی، بیش از هر چیز برای اصلاح طلبان «اشتباه» تفسیر شده است و آنها رای معیشتی و سلبی مردم به رییس جمهور جدید را به معنای اقبال مردم به خود برداشت کرده اند، از این رو دست و پا زدن های اخیر خاتمی برای حضور در مجامع عمومی را نیز باید در همین راستا تفسیر کرد، هر چند وی در عمل جز ناکامی و اعتراض های مردمی، دستاورد دیگری ندارد!

[ سه شنبه 93/2/16 ] [ 9:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام با بیان اینکه باید فرهنگ را درست تعریف کنیم، مدعی شد: رهبری راضی نیستند که در سال فرهنگ دنبال این باشیم که کسانی که خوب می‌خوانند را از میدان به در کنیم یا خانم‌هایی که قیافه زیبایی دارند را نگذاریم ظاهر شوند.
نباید زنان زیبارو را از میدان به در کنیم/ خاتمی را اذیت کردند
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام امروز در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر که در کتابخانه ملی برگزار شد با اشاره به نامگذاری سالجاری به عنوان اقتصاد و فرهنگ گفت: یکی از آرزوهای من این است که بتوانم برای ایجاد فرهنگ کاری انجام دهم برای اینکه در بحث فرهنگ وقتی در قشر سنتی صحبت می‌شود از زن، آرایش زن، موسیقی و یا فیلم صحبت می‌کنند و جلسه را برهم می‌زنند. خیال می‌کنند فرهنگ این است در حالی که این از هزارمین مسائل فرهنگ است.

وی مدعی شد: رهبری راضی نیستند که در سال فرهنگ دنبال این باشیم که کسانی که خوب می‌خوانند را از میدان به در کنیم و یا خانم‌هایی که قیافه زیبایی دارند را نگذاریم ظاهر شوند.

رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام تجسس را از بدترین رویه‌های ضداخلاقی عنوان کرد و با بیان اینکه ما حق نداریم وارد زندگی و عقاید مردم شویم گفت: حق نداریم اسرار مردم را بفهمیم، چه برسد به آن که آن را افشاء کنیم.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه ما حق شنود در منازل و ماشین‌های مردم را هم نداریم این اقدامات را خطایی بزرگ عنوان کرد و افزود: به اسم امنیت مرتکب چنین خطاهایی می‌شوند همه اینها ضداخلاقی است.

وی خطاب به اهالی فرهنگ و هنر افزود: باید مصادیق فرهنگی را که رهبری می‌خواهند پیدا و انجام دهید و من هم به شما کمک می‌کنم. 

رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام همچنین در خصوص مدیران سابق کتابخانه ملی اظهار داشت: اولین رئیس این کتابخانه آقای رجبی بودند و وقتی که جناب آقای خاتمی از دولت من استعفا دادند مسئولیت این مرکز را برعهده گرفتند. البته او را اذیت کردند و مجبور به استعفا شد.

هاشمی رفسنجانی همچنین با اشاره به اینکه ما باید فرهنگ را دس
ت تعریف کنیم، خاطرنشان کرد: آقا در زمان ریاست جمهوری من موضوع تهاجم فرهنگی را مطرح کردند و دیگران سراغ مسائل دیگری رفتند. آقا گفتند ما چی گفتیم و اینها چی می‌گویند. 


[ سه شنبه 93/2/16 ] [ 9:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با صدور حکمی از سوی سید طه هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد، "عبدالحسین هراتی" به عنوان سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب شد.
توهین‌کننده به امام راحل و انقلاب در دانشگاه‌ آزاد پست گرفت!
به گزارش جهان و به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طه هاشمی در متن نامه خود با بیان «نظر به سوابق ارزشمند و توانمندی های علمی جنابعالی» وی را به سمت سرپرست اداره کل اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب کرده است.

عبدالحسین هراتی که اخیراً و پس از ریاست دکتر میرزاده بر دانشگاه آزاد از استرالیا به ایران بازگشته است حالا با حکم آقای طه هاشمی مسئول ثبت، ضبط و حفاظت از اسناد و مدارک دانشگاه آزاد شده است. گفتنی است وی مشاور فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای رئیس مجمع تشخیص نیز می باشد.

عبدالحسین هراتی کیست؟

آنچه از عبدالحسین هراتی در فضای مجازی منتشر شده، نامه ای از سوی وی به مهدی کروبی است که نمایه کاملی از وی بیان می کند.

وی در این نامه ضمن تقدیر از اقدامات ساختارشکنانه موسوی و کروبی، توهین های بسیاری به شخصیت امام خمینی (ره) و نظریه ولایت فقیه کرده است.

جهان نیوز، ضمن عذرخواهی از مخاطبان و با توجه به توهین های بسیاری که در این نامه آمده و بار حقوقی این نامه از انتشار آن خودداری می‌کند.

[ سه شنبه 93/2/16 ] [ 9:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 152
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450922