NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
با پیگیری فعالان دانشجویی؛
به دنبال پیگیری‌های انجام‌شده توسط فعالان دانشجویی، سخنرانی مصطفی ملکیان از فعالان فتنه 88 در دانشگاه شهید بهشتی لغو شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، به دنبال پیگیری‌های انجام‌شده توسط فعالان دانشجویی، سخنرانی مصطفی ملکیان از فعالان فتنه 88 در دانشگاه شهید بهشتی لغو شد.

 روابط عمومی این دانشگاه ظهر امروز ضمن اعلام لغو برگزاری نشست «روشنفکر و آکادمی» که قرار بود با حضور ملکیان برگزار شود افزود: این نشست از سوی گروه فلسفه پیشنهادشده بود اما برگزاری آن با مخالفت مدیریت دانشگاه لغو شد.

 این در حالی است که پیش از این سایت رسمی دانشگاه شهید بهشتی در خبری که از تاریخ 17 اردیبهشت 93 بر روی خروجی خود قرار داده بود اقدام به اطلاع رسانی درباره حضور ملکیان در این دانشگاه کرده بود. 

 

 

مصطفی ملکوتیان از فعالان فتنه 88 به‌عنوان جانشین عبدالکریم سروش در جریان فتنه 88 با پشتیبانی روزنامه‌های زنجیره‌ای اصلاحات با جریان فتنه همراه شد.


[ یکشنبه 93/2/21 ] [ 9:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

گروه بین‌الملل مشرق- سرخط اخبار ایران در رسانه‌های صهیونیستی به همراه گزیده‌ای از مهمترین مطالب آن در ادامه برای استفاده کارشناسان و مخاطبان محترم آمده است    : 

مشرق: محورهای اصلی اخبار روز گذشته رسانه‌های انگلیسی‌زبان صهیونیست‌ها درباره ایران شامل وتوی طرح ممنوعیت واتس‌اپ توسط روحانی، ترس اسرائیل از توافق هسته‌ای بد غرب با ایران، سؤال بزرگ غنی‌سازی در مذاکرات هسته‌ای، تحلیل جروزالم‌پست از فریب‌کاری‌های ایران، انتقاد ایران از عدم حضور اسرائیل در کنفرانس خاورمیانه عاری از سلاح‌های هسته‌ای، "مفید"خواندن نشست هسته‌ای روز چهارشنبه توسط سازمان ملل، و تحلیل یک متخصص هسته‌ای اسرائیلی در فاصله ده ساله ایران با سلاح هسته‌ای می‌شود. 

تایمز اسرائیل/ گفته می‌شود روحانی رئیس‌جمهور ایران ممنوعیت واتس‌اپ را وتو می‌کند

حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران طرح فیلتر کردن واتس‌اپ را وتو کرده است. شبکه‌های اجتماعی در ایران به دلیل آن‌که غیر اسلامی یا برای رژیم این کشور مضر محسوب می‌شوند معمولاً بلوکه می‌شوند. این سیاست جنجال‌برانگیز است و این بار پیشنهاد فیلتر کردن واتس‌اپ موجب ایجاد شکافی بین دولت روحانی و کمیته 13 نفره سانسور اینترنت شده است.

اسرائیل

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/2/21 ] [ 9:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 
نه فقط فرزندان، بلکه در سطح شعاع ارتباطات فامیلی و دوستانه، هرجا دستم رسید و فرزندی داشتند که مناسب بود با این قضیه، این کتاب ایشان را معرفی کردم.
گروه فرهنگی مشرق- مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف به بحث کتابخوانی اشاره کرده اند و خود ایشان را می‌توان یک کتابخوان حرفه‌ای دانست. ایشان دولت را مسئول وضع ذهنی و فرهنگی مردم می‌دانند و معتقدند که همانگونه که دولت بایستی به وضع معیشت، اقتصاد، بهداشت و ... مردم توجه می کند به وضع فرهنگ و کتابخوانی آنها نیز توجه ویژه داشته باشد. بر همین اساس بود که ایشان در سال 86 از تلاش های آقای مهدی آذریزدی برای احیاء فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان تشکر کردند.


نکته‌ی دوم در مورد آقای آذر یزدی است که الان اطلاع دادند ایشان در این جلسه نشسته‌اند و ظاهراً بیمار هم بودند و با حال بیماری زحمت کشیده‌اند و آمده‌اند. من چندی پیش در یک برنامه‌ی تلویزیونی دیدم که از ایشان تجلیل کرده بودند. من با اینکه وقتم هم کم است، از وقتی تلویزیون را روشن کردم و دیدم که از ایشان دارد تجلیل می شود، پای آن برنامه نشستم، صحبتهای خود ایشان را هم گوش کردم. ایشان در آنجا می گفتند که در طول آن سالهای پیش از انقلاب هیچکس کمترین تشکری، تقدیری از این مرد زحمتکش و خدوم نکرده. آن برنامه را که من دیدم، نکته‌ای در ذهنم بود و دلم خواست که آن را یک وقتی به ایشان بگویم، فکر میکردم دیگر امکان ندارد و عملی نیست؛ کجا حالا ما آقای آذر یزدی را زیارت کنیم! حالا تصادفاً امشب ایشان اینجا هستند.  ادامه مطلب...
[ شنبه 93/2/20 ] [ 9:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیر کل حزب الله پاکستان در گفتگو با فرهنگ نیوز
 

عربستان بازنده همه مناقشات منطقه خواهد بود / جیش العدلی ها خود را آماده مرگ کنند

عربستان بازنده همه مناقشات منطقه خواهد بود / جیش العدلی ها خود را آماده مرگ کنند

جوانان غیور شیعه دیگر نمی توانستند رنج شیعیان و هم وطنان خودشان را تحمل کنند از این رو با کمک حزب الله لبنان اقدام به تشکیل حزب الله پاکستان کردند.
به گزارش فرهنگ نیوز ، چندی پیش حزب الله پاکستان تشکیل شد و رسانه های پاکستانی در این باره نوشتند: به ظاهر این گروه مقاومتی با "حزب الله" لبنان ارتباط دارد.در اولین عملیات شهادت طلبانه این گروه در پاکستان به مقری از پایگاه های تکفیری های افراطی حمله کردند و حدود چهل نفر از آنها را به هلاکت رساندند.
خبرنگار فرهنگ نیوز گفتگوی اختصاصی با سید هادی نقوی دبیر کل حزب الله پاکستان داشته است که مشروح آن در ادامه می آید:
 
فرهنگ نیوز : جناب سید هادی نقوی از تاریخ تشکیل حزب الله در پاکستان برای ما بگویید؟
باتوجه به ناامنی های فراوانی که بر علیه شیعیان رخ می دهد ، گروهی از جوانان شیعه توانستند یک جنبش مقاومتی به نام گروه لبیک یاحسین تشکیل دهند، این گروه حوالی نه ماه پیش تشکیل شد، بعد از تشکیل این گروه مقاومتی ما توانستیم گروه های سلفی را شناسایی کنیم.نکته جالب این است که گروه های تکفیری تسلیحات پیشرفته ای داشتند و از سرکرده های وهابی خود پشتیبانی می شدند.
وی در ادامه اظهار داشت : ما گروه مقاومتی خود را از طریق اینترنت برهمه عرضه کردیم و توانستیم آشکارا اقدام به تهدید سایبری کنیم، باتوجه به فعالیت سایبری گروه ما، گروه سایبری حزب الله لبنان با ما ارتباط گرفت و ما توانستیم با برادرانمان در حزب الله  لبنان حملات گسترده ی سایبری علیه سلفیان و دشمنان اهل بیت درپاکستان داشته باشیم.
وی در ادامه گفت :بعد از این روابط ما با حزب الله لبنان عمیق تر شد، گروه ما خواستار هم نامی باحزب الله لبنان شدند، ما ازحزب الله لبنان درخواست کردیم که گروه ما هم نام شما باشد، آنها درجواب از ما استقبال کردند و درخواست ما را تأیید کردند، حزب الله پاکستان حوالی شش ماه است که فعالیت سایبری دارد، ولی اکنون به اضافه ی فعالیت سایبری اقدام به فعالیت نظامی هم کرده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/2/20 ] [ 9:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
لبخند و مدارای دانشگاه آزاد در برابر عناصر ضدانقلاب؛
استخدام و حقوق میلیونی برای بازداشتی‌ها و فعالان فتنه!
کلید واژه های عدم برخورد حذفی ،همراه کردن برداشت های غلط ،به رسمیت شناختن همه افراد و اعمال سیاست فرهنگ لبخند و مدارا می تواند پاسخی مناسب به چرایی انتصابات اخیر در دانشگاه آزاد دانست که عبدالحسین هراتی تنها نمونه ای از آنهاست.
استخدام و حقوق میلیونی برای بازداشتی‌ها و فعالان فتنه!
گروه سیاسی جهان نیوز: "سیاست دانشگاه عدم تغییر و تثبیت مدیران است مگر ثابت شود که مدیری صلاحیت لازم را ندارد ولی اگر مدیری کارآمد باشد و از نظر علمی شایستگی داشته و برنامه های مصوب را اجرا کند، تغییر نخواهد کرد ...  مایل نیستم ،دانشگاه وارد منازعات سیاسی شود و تمام تلاش ما این است که یک فضای کاملا علمی و پژوهشی بر دانشگاه حاکم شود." ادامه مطلب...
[ شنبه 93/2/20 ] [ 9:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
توصیه همسر هاشمی به روحانی:شما هم بخند!
عفت مرعشی خطاب به دولت می‌گوید: شما نیز مانند ما با لبخند از کنار هجمه‌ها و تندروی‌ها بگذرید.

به گزارش فرهنگ نیوز ، روزنامه آرمان گفت و گویی کوتاه از عفت مرعشی (همسر اکبر هاشمی رفسنجانی) را منتشر کرده است.

این روزنامه نوشته است که این بانوی همراه که همواره لبخندی دلنشین بر لب دارد، درباره هجمه‌ها نسبت به آیت‌الله هاشمی و فرزندانشان به آرمان می‌گویند: این مساله، مساله تازه‌ای نیست، ما فراوان دیدیم، البته به آنها خندیدیم و از کنارشان عبور کردیم.

عفت مرعشی همچنین به دولت یازدهم پیشنهاد می‌کند که کار خود را آنطور که صلاح می‌داند و آنطور که باید باشد، انجام دهد و توجهی به هجمه‌ها نکند.

او همچنین خطاب به دولت می‌گوید: شما نیز مانند ما با لبخند از کنار هجمه‌ها و تندروی‌ها بگذرید.


[ شنبه 93/2/20 ] [ 9:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تصویب آرم نهایی جمهوری اسلامی توسط امام (ره)

روزی که "پرچم ایران "اسلامی شد

 

روزی که "پرچم ایران "اسلامی شد

امام خمینی (ره):بیرق ایران نباید بیرق شاهنشاهی باشد، آرم‌های ایران نباید آرم‌های شاهنشاهی باشد، باید آرم‌های اسلامی باشد. از همه وزارتخانه‌ها، از همه ادارات، باید این شیر و خورشید منحوس قطع بشود، علم اسلام باید باشد.
به گزارش فرهنگ نیوز ، پَرچَم یا دِرَفْش نماد یک گروه، سازمان، یا  کشور است که بیشتر روی پارچه یا کاغذ به صورت رنگی درست می‌شود. در قدیم، پرچم نماد اتحاد و تمایز در جنگ‌ها به شمار می‌رفته ‌است.

واژه "پرچم" واژه‌ای فارسی است که همان "پرچم" یا "پرچمنده" معنی می‌دهد و از "پر" (گونه قدیمی‌تر "بر" به معنی "جلو" و یا به معنی "روی"، "بالای") و فعل "چمیدن" به معنی "پیچ و خم خوردن" تشکیل شده ‌است. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/2/20 ] [ 9:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نشست خبری عوامل مستند "من روحانی هستم" در «نسیم»/3- زهرا حقی، نماینده گروه "چندرسانه‌ای شفق": مستند را براساس کتاب خاطرات آقای هاشمی ساختیم/ کسانی که به ما می‌گویند "دروغ گفته‌اید" چرا شهامت ندارند بگویند خاطرات هاشمی دروغ است؟/ فیلم‌هایی که استفاده کردیم در اینترنت موجود و قابل دانلود است؛ از منبع محرمانه‌ای استفاده نکردیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مهم‌ترین محورهای سخنان زهرا حقی، نماینده گروه "چند رسانه‌ای شفق" در نشست خبری عوامل مستند "من روحانی هستم" بدین شرح است: 

- از همان ابتدای روی کار آمدن آقای روحانی مشخص بود که به دلیل دوری 8 ساله ایشان از فضای سیاسی از شخصیت ایشان سوءاستفاده کنند و تصویری جعلی از ایشان به نمایش بگذارند. به همین سبب ما سعی کردیم که بیشترین تکیه تحقیقاتمان را بر اساس منابع رسمی منتشر شده بگذاریم. به علت اینکه ما علم قطعی به حساسیت آن داشتیم بیشترین کار را بر روی تحقیق آن گذاشتیم. ما چندین بار به کتابخانه دانشگاه تهران، مجلس و مرکز اسناد انقلاب اسلامی مراجعه داشتیم. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/2/20 ] [ 9:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیا با مطالعه همین مطالب اندک، دلسوزان استقلال و عزت ایران اسلامی حق ندارند به انتقاد از روند مذاکرات و توافق ضعیف ژنو بپردازند و آیا منتقدان، با تجربه ای که از نحوه تهیه، تنظیم و اجرای توافق ژنو طی شش ماه گذشته در اختیار دارند، نمی بایست دلواپس آینده این مرز پرگهر باشند؟
"خیبرآنلاین" - طبق اعلام قبلی، روز سه شنبه هفته جاری، دور جدیدی از مذاکرات هسته ای با حضور مدیران سیاسی کشورهای ایران و 1+5 جهت بررسی وضعیت توافق ضعیف ژنو و نیز، راه های رسیدن به توافق جامع در وین برگزار خواهد شد. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/2/20 ] [ 9:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مجموعه تاریخی عباس‌آباد از آثار تاریخی استان مازندران است. مجموعه باغ‌های عباس آباد در 9 کیلومتری شهرستان بهشهر و در دامنه رشته کوه‌های البرز و در میان جنگل‌های انبوه قرار گرفته و از جمله مهم‌ترین و بزرگترین باغ‌های تاریخی ایران است که به عنوان یکی از باغ‌های ایرانی در میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌ است.
[ جمعه 93/2/19 ] [ 11:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1620
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4435463