NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آیا الهام چرخنده آخرین قربانی گروه‌های تندرو و بی‌هویت فرهنگی است؟!
الهام چرخنده نمونه دیگری از هنرمندانی است که به خاطر تعهدشان مورد حمله قرار گرفت. این بازیگر سینما و تلویزیون تنها به جرم اینکه عید نوروز را خدمت مقام معظم رهبری تبریک گفته، از ابتدای سال جاری تا به حال چه در فضای مجازی و چه در زندگی شخصی با دشمنی‌ها و کینه‌های افراطی‌ها روبه‌رو شده است، به طوری که حتی به گفته خودش نزدیک بوده است جانش را نیز از دست بدهد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جوان، سؤال اینجا است که چرا هر وقت یک هنرمند بر خلاف جریانی که دوست دارد همیشه هنرمندان را ضد جامعه و حکومت جلوه دهد، کاری انجام دهد مورد هجمه و بی‌احترامی قرار می‌گیرد؟ انگار تحمل گروه‌های فشاری که نمی‌خواهند همراهی هنرمندان با بطن جامعه باور کنند، بسیار پایین است زیرا پیش از خانم چرخنده نیز بودند هنرمندانی که مورد بی‌احترامی این گروه‌های قلیل و بی‌هویت قرار گرفته‌اند.

به چه گناهی متهم شده‌اند؟! ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/2/25 ] [ 8:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر خارجه کانادا روز چهارشنبه با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم، به یکی از وزرای دولت ایران نیز توهین کرد.
به گزارش پایگاه 598 ، فارس به نقل از روزنامه «گلوب اند میل»، «جان برد» وزیر خارجه کانادا که به اتخاذ مواضع ضدایرانی معروف است، روز چهارشنبه بار دیگر به اتهام‌زنی علیه ایران پرداخت.

وی که در نشست کمیته یهودیان آمریکا صحبت می‌کرد، با بیان اینکه ایران «بزرگترین تهدید برای صلح جهانی» است، تهران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

دولت کنونی کانادا به رهبری «استفان هارپر» در سال 2012 روابط دیپلماتیک خود با تهران را قطع کرده و از آن زمان مواضعی به شدت افراطی علیه اتخاذ می‌کند. برد در اظهارات امروز خود نیز از مواضع میانه‌رو دولت‌های پیشین کانادا انتقاد کرد و گفت دوره‌ای که کانادا «دمای دور میز را میسنجید و جایی می‌نشست که نه خیلی گرم بود و نه خیلی سرد»، گذشته است.

وی در بخشی دیگری از اظهارات خود با اشاره به وجود مجازات اعدام، گفت تعداد اعدام‌ها از زمان روی کار آمدن دولت جدید در ایران بیشتر شده است. وی سپس در توهینی آشکار به یک مقام ایرانی، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور ایران را «وزیر کشتار» خواند.

کشورهای غربی در ماه‌های اخیر بدون اشاره به دلایل اعدام افراد در ایران، بارها خواستار توقف این مجازات شده‌‌اند. تهران ضمن رد این انتقادات، اعلام کرده است که بخش اعظم اعدام‌ها در ایران مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر و قاتلان است.

برد در ادامه اظهارات خود در جمع حامیان رژیم‌صهیونیستی گفت: «یک ایران هسته‌ای نه فقط تهدیدی برای ایالات متحده، بلکه تهدیدی برای کانادا و همچنین تهدیدی برای اسرائیل و متحدان ماست.»

در مقابل «متیو برانفمن» عضو اجرای کمیته یهودیان آمریکا، برد را «بهترین دوست اسرائیل» خواند و از وی به سبب مواضعش در حمایت از تل‌آویو تمجید کرد.

[ پنج شنبه 93/2/25 ] [ 8:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سایت انتخاب که به خانواده هاشمی رفسنجانی نزدیک است، اعلام کرد: یک منبع مطلع از احتمال تغییر یاسر هاشمی از ریاست دفتر هیات امنا دانشگاه آزاد خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سایت انتخاب که به خانواده هاشمی رفسنجانی نزدیک است، اعلام کرد: یک منبع مطلع از احتمال تغییر یاسر هاشمی از ریاست دفتر هیات امنا دانشگاه آزاد خبر داد.

 
شنیده شده است که یاسرهاشمی به زودی از دفتر هیات امنا کنار گذاشته خواهد شد.
 
این احتمال تغییر، به دلیل برخی حواشی ، نارضایتی ها و تذکرات اعضای هیات امنا مطرح شده است.
 
یاسر هاشمی پس از برادرش مهدی هاشمی به عنوان رییس دفتر رییس هیأت امنا دانشگاه آزاد انتخاب شده بود.

[ پنج شنبه 93/2/25 ] [ 8:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سنگ پای اعلا با برند حزب مشارکت!

افراطیون مشارکت ترجیح دادند پشت کسانی چون روحانی قرار بگیرند و پس از آن نیز خود را اعتدالگرا جا بزنند، حال آن که آشوب‌های خیابانی سال 78 و 88 زیر سر خود آنها بود و در هر دو بار مورد شماتت روحانی قرار گرفته بودند.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، عضو فراکسیون افراطیون در مجلس ششم مدعی تقابل اصلاح‌طلبان با تندروها شد.


محمد کیانوش‌راد عضو فراکسیون مشارکت در مجلس ششم بود، فراکسیونی که با سیاست‌بازی و جنجال‌آفرینی محض، مانع از توجه مجلس و دولت اصلاحات به مشکلات مردم شدند. این طیف سرانجام کار با علم به اینکه از چشم افکار عمومی افتاده‌اند دست به رفتارهای انتحاری و ساختارشکنانه زدند و از جمله اقدام به تحصن در مجلس و انتشار نامه موسوم به جام زهر هسته‌ای برای تسلیم در برابر غرب شدند. برخی از اعضای فراکسیون یاد شده، پس از نقش‌آفرینی در آشوب‌های زنجیره‌ای از کشور گریخته و به برخی کشورهای غربی پناهنده شدند.


با وجود این سوابق سیاه، اکنون کیانوش‌راد (عضو مرکزیت حزب منحله مشارکت) در مصاحبه با روزنامه آفتاب یزد مدعی اعتدال می‌شود و آنگاه می‌گوید: اصولگرایان بهتر است 4 سال آینده را به استراحت پرداخته و در روش‌های خود تجدید نظر کنند. اصولگرایان می‌توانند از هم‌اکنون با اصلاح روش‌های خویش آن گونه که افرادی همچون مطهری در پیش گرفته‌اند، زمینه حتی حمایت از بخشی از جریان اعتدالی و حتی بخشی از بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان را کسب کنند اما با دیدگاه فعلی و روش‌های تکراری راه به جایی نخواهند برد.


این اظهارات در حالی است که طیف متبوع وی چه در انتخابات سال 88 و چه در انتخابات سال 92 (مجلس نهم) با بی‌اعتنایی مردم مواجه شد و به همین دلیل هم افراطیون مشارکت ترجیح دادند پشت کسانی چون روحانی قرار بگیرند و پس از آن نیز خود را اعتدالگرا جا بزنند، حال آن که آشوب‌های خیابانی سال 78 و 88 زیر سر خود آنها بود و در هر دو بار مورد شماتت روحانی قرار گرفته بودند.
 

منبع: کیهان


[ پنج شنبه 93/2/25 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

از شعار «شی شی شی! لی لی لی! شیلی شروع کن» تا «افتخار پارس»

از شعار «شی شی شی! لی لی لی! شیلی شروع کن» تا «افتخار پارس»

بر اساس اعلام شعارهای 32 تیم حاضر در جام جهانی 2014 از سوی فیفا ایران با شعار «افتخار پارس» راهی برزیل می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، سایت فیفا شعار 32 تیم حاضر در جام جهانی را اعلام کرد که بر اساس آن تیم ایران با شعار «افتخار پارس» در این رقابت ها حاضر خواهد شد.

 این شعارها بر اساس رای های کاربران سایت فیفا اعلام شده است.

 فیفا پیش از این شعارهای یک جهان?، یک ملت و یک تیم ، افتخار پارس و رویایت را محقق کن را به عنوان سه شعار انتخابی ایران برگزیده بود.

 شعار تیم‌های حاضر در جام جهانی به شرح زیر است:

 الجزایر: جنگجویان صحرا در برزیل

 آرژانتین: نه فقط یه تیم، ما یک ملت هستیم

 استرالیا: امیدوار به تاریخ سازی

 بلژیک: در انتظار غیرممکن

 بوسنی: اژدها در قلب، اژدها در زمین

 برزیل: خودت را نشان بده! ستاره ششم در راه است

 کامرون: ‌شیر همیشه شیر است

 شیلی: شی شی شی! لی لی لی ! شیلی شروع کن

 کلمبیا: اینجا یک کشور است نه یک تیم

 کاستاریکا: عشق من فوتبال است، قدرتم مردم هستند، افتخارم کاستاریکا است

 ساحل‌عاج: فیل ها به برزیل میِ‌روند

 کرواسی: با آتشی در قلبمان همه برای مردم کرواسی

 اکوادور: یک مسئولیت، یک عشق، فقط یک قلب این ها به خاطر تو است اکوادور

 انگلیس: آرزوی یک تیم، نبض یک ملت

 فرانسه: غیرممکن کلمه فرانسوی نیست

 آلمان: یک کشور، یک تیم ، یک آرزو

 غنا:‌ستارگان سیاه برزیل را روشن می کنند

 یونان: قهرمانان مثل یونانی‌ها بازی می کنند

 هندوراس: ما یک ملت هستیم، ستاره در قلبمان

 ایران: افتخار پارس

 ایتالیا: بیا جام جهانی را آبی کنیم

 ژاپن: سامورایی! زمان جنگ فرارسیده است

 کره‌جنوبی: لذت ببر قرمز‌ها

 مکزیک: همیشه متحد، همیشه آزتک

 هلند: مردان واقعی نارنجی می‌پوشند

 نیجریه: فقط با اتحاد می توانیم

 پرتغال: گذشته‌ها به تاریخ پیوستند، موفقیت در آینده است

 اسپانیا: درون قلبمان آرزوی یک قهرمان

 ارگوئه: سه میلیون رویا، اروگوئه شروع کن

 آمریکا: متحد به عنوان تیم، سرمشق گرفته از عشق 


[ پنج شنبه 93/2/25 ] [ 8:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

همزمان با اوج گام نهایی مذاکرات هسته‌ای انجام شد

 حضور هاشمی رفسنجانی با بیش از 50 محافظ و اسکورت در دانشگاه امیرکبیر/ واکنش شدید دانشجویان به حضور نمایشی + فیلم و عکس

حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی برای بازدید از دستگاهی نیمه کاره در آزمایشگاه گداخت هسته ای دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر دقایقی پیش به این دانشگاه رفت و این حضور با واکنش شدید اعتراضی علیه وی همراه بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی برای بازدید از دستگاهی نیمه کاره در آزمایشگاه گداخت هسته ای دانشکده فیزیک دانشگاه امیرکبیر دقایقی پیش به دانشگاه صنعتی امیرکبیر رفت و این حضور با اعتراض شدید دانشجویان علیه وی همراه بود.

 هنگام حضور وی، دانشجویان، با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن ها نوشته بود «رونمایی از پلمپ هسته ای مبارک»، «انرژی هسته ای حق معلق ماست»، «دلواپس دستاوردهای شهید شهریاری در همین دانشگاه هستیم» و سر دادن شعار روبروی درب ورودی دانشکده به حضور وی اعتراض کردند.  

 

 همچین دانشجویان پلاکاردی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود «چرا برای مصرف داخلی در روز آغاز مذاکرات گام نهایی اقدام به افتتاح یک دستارود نیمه کاره هسته ای کردید؟». ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/2/25 ] [ 7:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این اقتضای طبیعت گرگ است که برای سیر کردن خود شکار کند ولی اقتضای طبیعت "انسان مسؤول" دست روی دست گذاشتن در برابر خطرات نیست.
گرگ‌ها ‌6 کودک زنجانی را خوردند!/ ابتکار چه می‌کند؟
به گزارش جهان،‌ عصرایران نوشت: "کودک 4 ساله ای در منطقه "بزینه رود" استان زنجان طعمه گرگ شد. این ششمین کودک این منطقه است که اسیر حمله گرگ می شود. به گفته شاهدان ، این حادثه زمانی اتفاق افتاده که گرگ تنها 200 متر با خیابان اصلی شهر "بزینه رود" فاصله داشته است . گرگ پس از حمله به کودک 4 ساله او را به باغی در اطراف شهر بزینه رود برده و خانواده کودک پس از 3 ساعت جسد او را یافتند." (واحد مرکزی خبر)

حتی تصورش هم سخت است که فرزند آدم ،‌ زنده زنده دریده و غذای گرگ های گرسنه شود ولی این ماجرای تلخ و وحشت انگیز ،‌ در کشورمان در حال رخ دادن است و ششمین کودک در یک منطقه از استان زنجان،‌ همین چند روز پیش طعمه گرگ شده است. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/2/24 ] [ 7:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اومدم از زمین بلندش کنم که برگشت و جلوی آقا و جمعیت محکم کوبید توی گوشم و گفت: «به من پشت پا می زنی؟»
به گزارش جهان در بخشی از کتاب "حافظ هفت" آمده است: «در یکی از ملاقات های عمومی آقا، جمعیت فشرده‌ای توی حسینیه نِشسته بودن و به صحبتای ایشون گوش می‌دادن. من جلوی جمعیت، بین آقا و صف اوّل وایساده بودم.

اون روز، بین سخن‌رانی حضرت آقا، بارها نگاهم به پیرمرد لاغراندامی افتاد که شب‌کلاه سبزی به سر داشت و شال سبزی هم به کمرش.

تا سخن‌رانی آقا تموم شد، بلند شد و خیز برداشت طرف من و بلند گفت: «میخوام دست آقا رو ببوسم» امان نداد و خواست به سمت آقا برود که راه اون رو بستم. عصبی شد و تند گفت: «اوهووووی.... چیه؟! می‌خوام آقا رو از نزدیک زیارت کنم. مثل این‌که ما از یه جد هستیم» صورت پیرمرد، انگار دریا، پرتلاطم و طوفانی می‌زد. کم‌کم، داشت از کوره در می‌رفت که شنیدم آقا گفتن: «اشکال نداره، بذار سید تشریف بیاره جلو» نفهمیدم تو اون جمعیت آقا چطور متوجه پیرمرد شد. خودم رو کنار کِشیدم. پیرمرد نگاهی به من انداخت و بعد، انگار که پشت حریف قَدَری رو به خاک رسونده باشه، با عجله، راه افتاد به سمت آقا.

پشت سرش با فاصله کمی حرکت کردم. هنوز دو سه قدم برنداشته بود که پاش به پشت گلیم حسینیه گیر کرد و زمین خورد.
اومدم از زمین بلندش کنم که برگشت و جلوی آقا و جمعیت محکم کوبید توی گوشم و گفت: «به من پشت پا می زنی؟» سیلی‌اش، انگار برق 220 ولت خشکم کرد.

توی شوک بودم که آقا رو رو به روی خودم دیدم. به خودم که اومدم، آقا دست گذاشت پشت سرم و جای سیلی پیرمرد رو روی صورتم بوسید و گفت: «سوءتفاهم شده. به خاطر جدّش، فاطمه زهرا، ببخش!» درد سیلی همون‌موقع رفع شد.

بعد سال‌ها، هنوز جای بوسه گرم آقا رو روی صورتم حس می‌کنم.»

[ چهارشنبه 93/2/24 ] [ 7:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

من روحانی هستم یا نیستم زیاد مهم نیست، مهم این است که از این مستند تا کنون غیرخدشه، سریالی ساخت و تا رفع دلواپسی مردم ایران و منتقدان ژنو با ابزارهای متعدد قلع و قمع به خشونت رسانه ای علیه یک گروه پژوهشگر ادامه داد.

به گزارش بی باک، هیاهو و شانتاژ کردن از سوی پدران گروهکهای انحرافی و افراطی اصلاح طلب با استعانت از تیغ های ترورهای نرمشان یا همان رسانه های زنجیره ای فسیل شده، چیز تازه ای نیست که بخواهیم آنرا مجددا تبیین و معرفی کنیم اما اینکه این جماعت بله قربان گو در قبال عوعو دولتهای غربی، تا این حد به شعور مردم توهین کنند و بخواهند از یک مستند بی حاشیه و پژوهشی، برای غرق کردن کشور و منافع ملت ایران در منجلاب ژنو سوء استفاده کنند و آنرا تا امضای به ذلت کشاندن نهایی و خفه کردن منتقدان ادامه دهند، زن بچه مرده و کودک نیمه عاقل را نیز به خنده وامی دارد.

دیگر برای کودکان هم دست این جماعت رو شده است که اتاق فکرشان چه دستوری داده است و سریال کش دار یک مستند پژوهشی باید تا چه روزی ادامه داشته باشد.

براستی اگر نخبگان این کشور دلواپس نمی شدند و اگر قرار نبود یک گروه از رئیس جمهورشان مستندا حمایت کند، جریان تکفیری و گروهک ذلیل انحرافی غربزده در رسانه هایشان چه سکانسی را برای اثبات دیکتاتوری خود به نمایش می گذاشتند.

بی شک مستند "من روحانی هستم" نه تنها هیچ توهین و افترائی را به رئیس جمهور وارد نکرد و شان وی را خدشه دار نکرد بلکه اصولی‌ترین حمایت دلسوزانه دانشجویی از رئیس جمهوری بود که سابقه خدمت به اسلام و انقلاب داشته است و امروزه اسیر گروهک افراطی انحرافی اصلاح طلب شده است.

با این حال بعید به نظر می رسد که رئیس جمهور با این جماعت اصلاح طلب منزوی و هتاک به آرمانهای انقلاب و اسلام همراهی کند و با طناب پارادوکسی آنها به چاه برود. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/2/24 ] [ 7:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دادستان کل کشور درباره توقیف قانون با تشخیص دادستان تهران، ادامه رسیدگی به پرونده ستاد سوخت، آخرین وضعیت طلبه سیرجانی، توصیه به خاوری و فراری‌های پرونده فساد و مهدی هاشمی اظهارنظر کرد.

به گزارش بی باک، حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره لیست ارائه شده از سوی دولت در زمینه بدهکاران بانکی اظهار داشت: این موضوع در حال بررسی است و در جلسه آینده گفت‌وگو با خبرنگاران، توضیحات نسبتا مفصلی درباره آن ارائه می‌دهم.

سخنگوی قوه‌قضاییه همچنین درباره پرونده تخلفات مالی در ستاد سوخت گفت: این پرونده نیز در حال رسیدگی است و تاکنون در این زمینه 3 نفر بازداشت هستند. تعدادی هم قبلا با قرارهای مناسب آزاد شدند هرچند پرونده آنها نیز همچنان مفتوح است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/2/24 ] [ 7:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 795
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406614