NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 سعی کردیم با گذشت چند روز از سخنرانی آقای روحانی در جمع اساتید نمونه کشور نگاهی به سخنان ایشان بیندازیم به این امید که کمی از فضای احساسی فاصله بگیریم تا مبادا رئیس‌جمهور محترم انتقاد و دیدگاه ارائه شده در این نوشته را هجمه‌ای سیاسی و جناحی تلقی کنند. بر این اساس در ادامه قصد داریم تنها به دو جمله از سخنرانی ایشان بپردازیم و چشم بر اظهارات دیگر ببندیم و امیدوارانه بیندیشیم که در ادامه سخنرانی ایشان خطای دیگری تکرار نشده است. متأسفانه این دو جمله از نطق آقای روحانی در میان اساتید نمونه کشور، عمیقا حاکی از عدم مطالعه و آگاهی نویسنده نطق رئیس‌جمهور محترم از مباحث روز پیرامون علم‌ورزی و فلسفه علم است:

«مبانی علم در هر علم و دانشی پایه علم است. مبانی و پایه‌های اسلامی و مسیحی و یهودی نداریم. علم پایه‌هایش جهانی است. جغرافیا نمی‌شناسد، یک بخش متُد ]روش[  است که متُد ]روش[ هم جهانی است.» (حسن روحانی، 14 اردیبهشت 1393) 
شاید این عبارت را بتوان صورت خلاصه شده‌ای از سخنان زیر دانست: ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/2/24 ] [ 7:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 حجت‌الاسلام علی یونسی چندی پیش و در پایان سفر دو روزه‌اش به شیراز، در یک کنفرانس خبری از نماد شیرو خورشید حسابی حمایت کرده بود و اظهار داشته بود؛ اگر به من باشد، هلال احمر را تغییر می‌دهم و شیر و خورشید را جایگزین آن می‌کنم.

به گزارش بی باک، این اظهارات یونسی دستیار ارشد رئیس جمهور واکنش های زیادی را به همراه داشت اما جالبترین این واکنشها، سخنان روز دوشنبه رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت هفته هلال‌احمر بود که وی در این مراسم حسابی از هلال حمایت کرد و که به نظر می رسید که ایشان با طعنه به دستیار ارشد رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، از او خواست که اول فکر بکند و مشورت بگیرد بعد سخنی بر زبان جاری کند.

رئیس جمهور اظهار کرد: شاید تنها سازمان امدادگری که مرز، حزب، جناح، حتی مذهب و دین و ملیت نمی‌شناسد و فقط و فقط در پی نجات انسان است، هلال‌احمر است.

حجت‌الاسلام حسن روحانی با بیان اینکه «با هلال‌احمر، بیشتر به دنیای اسلام وصل شدیم»، اظهار کرد: امروز تقویم طبیعی ما روی آسمان است و معمولا مراسم دینی و اسلامی ما مثل ماه رجب و شعبان، رمضان و ایام حج با این هلال مشخص می‌شود و هلال در دنیای اسلام به سمبل تبدیل شده است. روحانی با اشاره به اینکه «اسلام تاکید می‌کند برای انجام هر کاری ابتدا فکر و مشورت کنید و بعد تصمیم بگیرید» ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/2/24 ] [ 7:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه «دیلی تلگراف» در گزارشی با اشاره به لباس طراحی شده توسط یک طراح برجسته ایرانی برای «کاترین اشتون»، مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا، این لباس را راه حلی برای برطرف ساختن یک مشکل شکلی در مذاکرات با طرف ایرانی معرفی کرده است.
به گزارش مشرق، دیلی تلگراف با بازتاب خبر و تصویر انتشار یافته درباره طراحی لباس ایرانی برای «کاترین اشتون» از سوی یک طراح ایرانی، از تصمیم این چهره سیاسی برای به تن کردن این لباس در یکی جلسات دیپلماتیک خبر می‌دهد.

در این گزارش آمده است: خبرگزاری ایسنا تصویری از این لباس را در خروجی سایت خود قرار داده است که شامل یک کت بلند شرابی رنگ همراه با یک روسری همرنگ و البته تزئینات درخشان به روی لباس است.  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/2/24 ] [ 7:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خبرگزاری تسنیم: پیروزى نهضت عظیم حسینى مرهون زحمات و تلاشهاى بى‏‌وقفه زینب کبرى(س) است. ولایتمدارى و دفاع از حجت خدا تا پاى جان در سراسر لحظات اسارت این بانوى بزرگوار، موجب شد نهضت کربلا جاوید و ماندگار مانده و به سرمنزل مقصود برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آن هنگام که خبر ولادت حضرت زینب(س) را به پیامبر(ص) دادند، آن حضرت فرمود: «نوزاد را نزدم بیاورید»، وقتى که زینب(س) را به نزد او بردند، فرمود: به حاضران و غایبان وصیت و سفارش مى‏‌کنم که احترام این دختر را پاس دارند، همانا این دختر شبیه حضرت خدیجه(س) است.

در این تشبیه اسرارى عمیق نهفته است و بیان‌‏کننده آن است که همان‏‌گونه که وجود پربرکت حضرت خدیجه(س) براى پیشرفت اسلام داراى آثار بسیار مبارک و کارساز بود و هم‏چون مادرى، اسلام را پرورش داد و همه امکانات خود را براى پیشرفت اسلام با کمال ایثار نثار کرد، زینب(س) نیز این‏‌گونه به جا پاى جده‏‌اش خدیجه(س) پا نهاد و از اسلام حمایت کرد و نهضت عاشورا را که حادثه‌‏اى عظیم براى نجات اسلام از دستبرد ناپاکان بود، پروراند و همه امکاناتش را در این ‏راه نثار نمود. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/2/24 ] [ 7:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خبرگزاری بسیج: هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون همزمان با روز میلاد حضرت علی (ع) در صفحه ی اجتماعی خود (اینستاگرام)، روز پدر را به میر حسین موسوی پرچمدار فتنه 88 تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج، چندی است که برخی از هنرمندان کشورمان در تعارضی عجیب با حرکت و سیر پیشرفت کشور با یادآوری اتفاقات و حوادث سال 88 و حمایت از فتنه گران، سعی در پاک سازی چهره ی این افراد دارند.نکته قابل تامل این است که این به اصطلاح هنرمندان خود را در هیچ قید و بندی محصور نمیدانند و در این میان سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمترین تذکری را به انها نمیدهد چرا که اگر این تذکرها داده میشد،دیگر ما شاهده چنین بی پروایی هایی نبودیم.

شایان ذکر است در همین راستا هانیه توسلی بازیگر سینما و تلوزیون کشور که شهرت کنونی خود را مدیون نظام و مردم کشورمان است در روز میلاد حضرت علی(ع) در صفحه ی اجتماعی خود(اینستاگرام) عکسی از میر حسین موسوی پرچمدار فتنه 88 منتشر کرد و در زیر آن عکس روز پدر را تبریک گفت.

از مسئولان سینمایی و فرهنگی کشورمان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی این انتظار میرود که بخاطر مردم غیرتمند کشورمان که در سی و اندی سال گذشته وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ثابت کرده اند با چنین رفتارهای هنجار شکنانه ای مقابله کنند.


[ چهارشنبه 93/2/24 ] [ 7:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

ایام شهادت سردار شهید سید علی اصغر ربیع نتاج

شهیدی که جبهه را به تیم ملی فوتبال ترجیح داد!/از اردوی تیم ملی به جبهه آمدم تا شرف شهر شما باشم+تصاویر

اردوی تیم ملی را رها و به سوی هفت تپه حرکت کرد. همه تعجب کرده بودند که چرا سید از اردوی تیم ملی به جبهه آمده است،یکی گفت: «سید، تو آبروی شهرمان بودی، چرا این کار را کردی». خندید و گفت: «از اردوی تیم ملی به جبهه آمدم، تا شرف شهر شما باشم».

رزمندگان شمال/ این نوشته ها افسانه نیست ،بلکه قسمتی از تاریخ است ،تاریخی در همین نزدیکی در کنار ما شاید ،همسایه ما درکوچه ومحله ها مان ،همانها که غبار فراموشی مظلومانه آنها را از قلوب پاک دهه پنجاه و شصتی مردم ما می زداید ،ابر فراموشی و وادادگی مطامع دنیائی ،اما قلم ،کاغذ ،دفتر و همه ی اشیاء این عالم ،آنها را ازیاد نخواهند برد ،روزی که ما برای دنیا جان خواهیم داد ،مردانی بودند که برای حکومت قرآن وپرستش خداوند برروی کره خاکی جان خود را هدیه پیشگاه الهی کردندواین عهد را از ازل با خدای خویش بسته بودند! علی اکبرهای خمینی  که یک برگ از داستان زندگی و  وصیت روشنگرانه شان کافیست تا ابد ،مصباحی روشن فرا راهمان برای رسیدن به مقصودباشد ،هم آنان که چشم بروی هر آنچه تعلق بود بستند و به آسمانها پرکشیدند ، کوچه پس کوچه های شهرمان ،همین نزدیکی ها ، گواه روشن حرفهای مان است،یکی از این هزاران اسطوره اخلاص وشجاعت سردارشهید سید علی اصغر ربیع نتاج است  که شرح حالی از زندگی و وصیتش به مناسبت ایام شهادت این سردار مخلص سپاه اسلام ،تقدیم مخاطبان گرامی می شود؛

لینک تصاویر منتشر نشده از سردار شهیدسید علی اصغر ربیع نتاج

داستان زندگی سید از آغاز تا شهادت

شهید سید علی اصغر ربیع نتاج در سال 1343 در فریدونکنار به دنیا آمد، این کودک را که از تبار پاک مظهر آل الله بوده است علی‌اصغر نامیدند.کسی گمان نمی‌کرد در آینده‌ای نه چندان دور، این کودک عملدار قافله عشق خواهد شد و مرشد و مرادی می‌شود که نه تنها جان خویش را در راه معشوق فدا می‌کند بلکه جمله مریدانش نیز در این مسیر به او اقتدا می‌نمایند و به عنوان جاوید همیشه تاریخ، ابدی می‌مانند. از همان دوران تحصیل در مقطع ابتدایی به مطالعه کتب غیر درسی و دینی مشغول شد. زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید سیدعلی اصغر 14 سال بیشتر نداشت اما همگان به دیده حیرت می‌دیدند که با این سن و سال کم چطور پوزه منافقین و کمونیست‌ها را به خاک مذلت و خواری می‌کشاند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/2/23 ] [ 8:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیراهن تیم ملی ایران و شرکت تولیدکننده آن همچنان خبرساز هستند. پس از اردو‌ آفریقای جنوبی و اعتراض‌های کارلوس کی‌روش به کیفیت لباس‌ تیم ملی ایران، مصاحبه پی‌درپی ملی‌پوشان درباره کیفیت این لباس‌ها، موجب شد تا ماجرای کیفیت پیراهن تیم ملی ابعاد جهانی به خود بگیرد.
افشای واقعیتی تلخ درباره پیراهن تیم ملی
به گزارش جهان به نقل از تابناک، شاید در هیچ دوره‌ای پیراهن تیم ملی ایران و شرکت تولید‌‌کننده آن تا این اندازه خبرساز نشده بود. کیفیت پایین البسه تیم ملی در کنار اسپانسر کم‌نام و نشانی که به شدت از سوی فدراسیون حمایت می‌شود، تنها بخشی از ماجرای حساس شدن موضوع پیراهن تیم ملی ایران است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/2/23 ] [ 8:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حاشیه دیدار رهبر انقلاب با مردم ایلام در سالروز ولادت امیرالمؤمنین علیه‌السلام


[ سه شنبه 93/2/23 ] [ 8:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انتشار یادداشت توهین آمیز یکی از اصلاح طلبان افراطی استان قم علیه طلاب و فضلای حوزه علمیه که با استقبال ضد انقلاب همراه بود موجب ناراحتی و آزردگی خاطر حوزه های علمیه قم البته نه به علت بیان این سخنان از سوی چهره معلوم الحال رسانه ای، بلکه به خاطر نزدیکی این جریان به دولت محترم یازدهم شد. بارنشر این یادداشت توهین آمیز که در آن طلاب و فضلای انقلابی حوزه را متهم به دروغ گویی، تنش آفرینی و ... نموده است در خبرگزاری دولتی ایرنا موجی از اعتراضات را به همراه داشت.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، انتشار یادداشت توهین آمیز یکی از اصلاح طلبان افراطی استان قم علیه طلاب و فضلای حوزه علمیه که با استقبال ضد انقلاب همراه بود موجب ناراحتی و آزردگی طلاب و فضلای انقلابی حوزه های علمیه قم البته نه به علت بیان این سخنان از سوی چهره معلوم الحال رسانه ای، بلکه به خاطر نزدیکی این جریان به دولت محترم یازدهم شد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/2/23 ] [ 8:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تریبون فراهم کردن برای فتنه گران و اعتراض دانشجویان، سریال تکراری این روزهای دانشگاه ها شده است. سریالی که چند سکانس آن از سوی وزارت علومی ها اجرا می شود که هر بار با اعتراض دانشجویان مواجه می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اخیرا در دانشگاه های کشور، برخی افراد با سابقه ای مبهم و بعضا مسئله دار به دانشگاه ها برای سخنرانی دعوت می شود اما دانشجویان معتقدند که نباید فضای مقدس و آرام دانشگاه با حضور چنین افرادی از بین برود.

چندی پیش هادی خانیکی به همایش مدیران مسئول نشریات دانشجویی دعوت شد؛ مسئولان وزارت علوم اعلام کردند که آنها وی را به این همایش دعوت نکرده اند؛ این برنامه با اعتراض نشریات دانشجویی لغو شد؛ پس از آن دعوت نامه ای با امضای معاون وزیرعلوم منتشر شد که مصطفی ملکیان و تنی چند از افراد دیگر را به همایش رسمی وزارت علوم برای روز استاد دعوت میکرد؛ (اینجا) با اعتراض دانشجویان سخنرانی ملکیان در این مراسم لغو شد.

حالا خبر رسیده است که قرار است مصطفی ملکیان در دانشگاه اصفهان سخنرانی کند. اینبار گروه فلسفه و حکمت اسلامی دانشگاه اصفهان در نظر دارد سه شنبه، 16 اردیبهشت جلسه سخنرانی با عنوان «اخلاق متجددانه» با حضور ملکیان در این دانشگاه برگزار کند.

مصطفی ملکیان، از تئوریسن های فکری اصلاحات، که پیش از این گاه و بی‌گاه در هر تریبونی، به غیرعقلانی بودن و حتی ضد عقلانی بودن دین، تعبدی بودن آن مبادرت کرده است و اسلام، پیامبر اعظم(ص) و قرآن را هدف ساختارشکنی و قداست‌زدایی قرار داده است.

دعوت از وی با عنوان سخنران اخلاق در حالی است که ملکیان به گفته خود به اگزیستانسیالیسم اعتقاد دارد و در جایی حتی ازدواج را غیراخلاقی می داند، حالا برای سخنرانی در همایشی اخلاقی دعوت میشود.

مصطفی ملکیان در تجمع غیرقانونی 7 تیر 88 فتنه گران در حوالی مسجد قبا  ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/2/23 ] [ 8:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 650
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4437095