NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
یکی از سرکردگان گروه تروریستی «جبهه النصره» طی سخنانی با توصیف گروه «داعش»‌ به «خوارج» عصر، تاکید کرد که این خوارج را با شمشیر علی(ع) از روی زمین محو خواهیم کرد.
به گزارش مشرق، در اظهاراتی عجیب و اعترافاتی غافلگیر کننده «ابو ماریا القحطانی»، یکی از سرکردگان بارز «جبهه النصره»، شاخه رسمی گروه تروریستی القاعده در سوریه حملات شدید و تندی به گروه تروریستی «داعش» کرد و این گروه و عناصرش را به «خوارج» عصر و زمان توصیف کرد.

«ابو ماریا القحطانی» که سرکرده شرعی جبهه النصره و فرمانده جبهه شرقی آن به شمار می‌آید، در ادامه اظهارات عجیب خود گفت: باید آنها (داعش) را از روی زمین محو کنیم و هم اکنون ما موظف هستیم تا راه جهاد را در سرزمین شام با ریشه کن کردن این بیماری خبیث و پاکسازی بلاد شام از آن ادامه دهیم.

این سرکرده برجسته گروه تروریستی تکفیری النصره ادامه داد: ما (جبهه النصره) پس از بررسی و پژوهش در شرع خدا دریافتیم که تنها درمان برای از بین بردن این گروه «شمشیر علی»[ع] که آن را به دستور پیامبر (ص) علیه خوارج عصر و دوره خود از نیام کشید.

ابو ماریا القحطانی، وهابی تکفیری سعودی تبار که اینگونه به حقانیت «امیر مومنان علی ابن ابی طالب» (ع) و شمشیرش اعتراف می‌کند، در سخنان خود از تمام گروه‌های مسلح فعال در سوریه خواست پیش از مبارزه با ارتش و نظام سوریه به مبارزه با داعش بپردازند، چون این گروه که همچون «خنجری زهر آلود» است، تا سقوط نکند، نمی‌توان به سقوط نظام سوریه امید داشت و امکان آن فراهم نخواهد شد.

شاید بتوان گفت که این اولین واکنش جبهه النصره به اقدام گروه تروریستی داعش در انتشار تصویر «ابو محمد الجولانی»، سرکرده «جبهه النصره» باشد.

داعش روز پنج‌شنبه اقدام به انتشار تصویری از «ابو محمد الجولانی»، سرکرده «جبهه النصره» در کنار راننده‌اش «ابو اسماء السوری» کرده بود.

این اقدام داعش به این معناست که این گروه «ابو محمد الجولانی» را به برگه سوخته‌ای مبدل می‌کند که باید بر آن غلبه کرد و از این پس در تیررس دشمنانش چه در میان مخالفانش و چه در میان ارتش سوریه قرار دارد.

[ جمعه 93/2/26 ] [ 8:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سیاسیت و رویکرد این روزهای آقای هاشمی با دوران ریاست جمهوری‌اش بسیار تفاوت کرده است. دورانی که کوچکترین انتقاد و مخالفت با آقای هاشمی با ضرب و شتم و زندان و مسائلی از این قبیل همرا بود انگار دیگر برای هاشمی جایگاه و جذابیتی ندارد.

به گزارش بی باک، وی دیروز به دانشگاه امیرکبیر رفت و در قبال اعتراضات دانشجویی بسیار با سعه صدر برخورد کرد. هاشمی حتی لحظات کوتاهی را مشغول خواندن دست نوشته های دانشجویان و خوش و بش با آنها صرف کرد.

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با اعتراض به حضور هاشمی در این دانشگاه و همچنین افتتاح دستگاه نیمه‌کاره توکامک هسته‌ای توسط وی، خواستار حراست از دستاوردهای هسته‌ای شدند.

عصر دیروز دانشجویان دانشگاه امیرکبیر با تجمع در مقابل دانشکده فیزیک این دانشگاه اعتراض خود را نسبت به حضور هاشمی رفسنجانی در این دانشگاه و افتتاح دستگاه نیمه‌کاره «توکامک هسته‌ای» توسط وی در آزمایشگاه گداخت هسته‌ای دانشکده فیزیک اعلام کردند.
 
 دانشجویان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعار «دلواپس دستاوردهای شهید شهریاری در همین دانشگاه هستیم» «رونمایی از پلمپ هسته‌ای مبارک» و «انرژی هسته‌ای حق معلق ماست» اعتراض خود را نسبت به حضور هاشمی رفسنجانی در این دانشگاه اعلام و خواستار حمایت از دستاوردهای هسته‌ای کشورمان شدند.
 
 
 
[ جمعه 93/2/26 ] [ 7:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در پی قهرمانی مقتدرانه‌ی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی تهران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی از قهرمانان تیم ملی تشکر کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
از اینکه دل ملت را شاد کردند، از قهرمانان تشکر میکنم.
سید علی خامنه‌ای
26 اردیبهشت 1393


[ جمعه 93/2/26 ] [ 7:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بهروز وثوقی و گلشیفته فراهانی برای اولین بار در یک صحنه تئاتر همبازی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهروز وثوقی، بازیگر نام‌آشنای سینمای پیش از انقلاب و گلشیفته فراهانی، بازیگر سینمای پس از انقلاب ایران، برای نخستین بار بر روی صحنه تئاتر در نمایشی به نام «یک رویای خصوصی» همبازی شده اند. این نمایش در هفته های گذشته از بحث انگیزترین رویدادهای هنری لس آنجلس بود. به ویژه آنکه تا روز اولین اجرا، بنابرخواست دست اندرکاران این نمایش، محتوا و داستان آن محرمانه مانده بود..

افکار نیوز


[ جمعه 93/2/26 ] [ 7:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
قم فردا:در پی اقدام فرمانداری بروجرود در حذف برنامه سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، رییس جمهور دستور برکناری وی، خطاب به وزیر کشور را صادر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پس از آنکه برخی جریان های افراطی بدون هیچ گونه تجمع و بیانیه و تنها با با ارسال چند پیغام خصوصی به فرماندار بروجرد، مانع سخنرانی نوه امام (ره) در همایش تبیین جایگاه علمی امام خمینی(ره) در شهرستان بروجرد شدند، رییس جمهور ضمن آنکه خواستار عزل فرماندار این شهر شده، دستور پیگیری دقیق این ماجرای تاسفبار را صادر کرده است. 

نکته ی دیگر در مورد فرماندار عزل شده بروجرد آن است که وی پس از واکنش رسانه ها به چنین اقدامی، اعلام کرده که «لغو سفر سید حسن خمینی به لرستان بنا به خواست خودش بوده است.»
همچنین شنیده شده که استاندار لرستان به دلیل برخی «قصور» و «تقصیرها»، به شدت توبیخ شده است.

[ جمعه 93/2/26 ] [ 7:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از پروژه «عادی‌سازی کشف حجاب و حیازدایی از جامعه» تا «اهانت به مراجع تقلید و مبانی اسلام»
 این عکس موهن با استقبال گسترده ضد انقلاب مواجه شده و باعث اهانت های بیشتر آنها به مراجع تقلید شده است.

 

 گروه فرهنگی - رجانیوز: هجمه ی همه جانبه ضد انقلاب به اعتقادات مسلمانان و مبانی اسلام مدتهاست توسط شبکه های ماهواره ای و سایت های خارج از کشور دنبال می شود و طی سالهای گذشته نیز که استفاده از شبکه های اجتماعی در داخل کشور گسترش یافته، یکی از کارویژه های اصلی این شبکه ها تمرکز بر پروژه «اسلام زدایی» و حمله به اصلی ترین مبانی فکری و اعتقادی مسلمانان بوده است.

به گزارش رجانیوز، با یک رصد ساده در بسیاری از شبکه های اجتماعی به راحتی می توان متوجه صفحاتی شد که با تمرکز ویژه بر روی اعتقادات مسلمانان، به تخریب و فحاشی علیه اسلام مشغول هستند اما برخی از آنها نیز با حفظ ظاهر و ادبیاتی کاملا رسمی، تمام تلاش خود را برای ایجاد «شبهه» و یا «قبح شکنی» نسبت به برخی اصول مسلم دینی قرار داده اند. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/2/26 ] [ 7:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همزمان با انتصاب فتنه‌گر هتاک آغاز شد؛
آغاز تسویه حساب با اساتید ارزشی دانشگاه آزاد/ سرپرستی که فقط یک هفته دوام آورد!
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 15:33
 
طبق این گزارش ها، «یاسر. هـ. ر»، «مرتضی. الف» دو تن از اصلی ترین بانیان برخورد با اساتید ارزشی دانشگاه به ویژه در حوزه علوم سیاسی هستند. همچنین گفته شده که «فواد. ص» نیز که به عنوان پادوی رسانه ای این جریان مشهور است، به این اتاق فکر غیرقانونی و البته غیررسمی مشاوره می دهد.
آغاز تسویه حساب با اساتید ارزشی دانشگاه آزاد/ سرپرستی که فقط یک هفته دوام آورد!
به گزارش جهان نیوز، درست چند روز پس از انتصاب عبدالحسین هراتی، عنصر افراطی و مسئله دار فتنه 88، به عنوان مدیر بلندپایه دانشگاه آزاد که با واکنش شدید دلسوزان انقلاب نیز مواجه شد، خبرهای نگران کننده جدیدی از دانشگاه آزاد به گوش می رسد.

طبق شنیده های خبرنگار جهان، با تشکیل اتاق فکری از سوی برخی افراطیون حاضر در خارج از این دانشگاه که به واسطه نزدیکی با اعضای هیات امنا در این دانشگاه قدرت گرفته؛ اساتید حزب اللهی تحت فشار قرار گرفته اند.

طبق این گزارش ها، «یاسر. هـ. ر»، «مرتضی. الف» دو تن از اصلی ترین بانیان برخورد با اساتید ارزشی دانشگاه به ویژه در حوزه علوم سیاسی هستند. همچنین گفته شده که «فواد. ص» نیز که به عنوان پادوی رسانه ای این جریان مشهور است، به این اتاق فکر غیرقانونی و البته غیررسمی مشاوره می دهد.

به عنوان نمونه با فشارهای این اتاق فکر سرپرست یکی از دانشکده های دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، تنها یک هفته پس از انتصاب، برکنار شده است.

به نظر می رسد با قدرت گرفتن جریان افراطی در دانشگاه آزاد اسلامی، باید انتظار رفتارهای مشابه دیگری نیز داشته باشیم.

گفتنی است، از فعالیت های این جریان خزنده گزارشات مستندی در اختیار خبرنگاران جهان نیوز است که به زودی منتشر خواهد شد.

[ جمعه 93/2/26 ] [ 7:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از شنبه دلواپسیم تا شنبه چند روز پیش می شود یک هفته و تا امروز حدودا می شود ده روز.
کابوس دلواپسیم هنوز تیتر یک‌ها را رها نکرده!
به گزارش جهان، وحید اشتری در گوگل پلاس نوشت:
از شنبه دلواپسیم تا شنبه چند روز پیش می شود یک هفته و تا امروز حدودا می شود ده روز. 

ظاهرا بعد از ده روز کابوس دلواپسیم هنوز تیتر یک ها و سرمقاله ها را رها نکرده است. 

با توجه به نزدیک شدن به دلواپسیم 2 با آن همه حرف جدید، به نظرم خوبست رسانه ها یک استراحتی به خودشان بدهند و از خماری در بیایند تا برای کورس بعدی به قدر کافی انرژی داشته باشند. :)

[ پنج شنبه 93/2/25 ] [ 8:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ پنج شنبه 93/2/25 ] [ 8:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این سنگ قبر زمانی که کسی کنار آن می‌نشیند به صورت هوشمند روشن می‌شود و عملیات شستشو را نیز به صورت خودکار انجام می‌دهد.
یعقوب پورحیاوی مخترع 17 ساله بوشهری ایده‌های بسیار خوبی را برای نوآوری دارد و اخیرا نیز سنگ قبر هوشمند را ساخته لست.

 پورحیاوی با اشاره به برخی از ویژگی‌های سنگ قبر هوشمند اشاره کرد و بیان داشت: این سنگ قبر از شیشه پلاستیک ساخته شده است و دارای سیستم روشنایی، سیستم صوتی و سیستم شستشو است.

 


وی ادامه داد: این سنگ قبر زمانی که کسی کنار آن می‌نشیند به صورت هوشمند روشن می‌شود و عملیات شستشو را نیز به صورت خودکار انجام می‌دهد.

این مخترع بسیجی بوشهری به دیگر ویژگی‌های این سنگ قبر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: سیستم صوتی این سنگ قبر نیز هوشمند است و صدای صوت قرآن عبدالباسط و همچنین شروه پخش می‌کند.
وی در ارتباط با هزینه‌های ساخت هر سنگ قبر نیز بیان داشت: 2 میلیون تومان برای ساخت یک سنگ قبر هوشمند هزینه می‌شود که امیدواریم با حمایت مسئولان شاهد تجاری شدن این سنگ قبر باشیم.

[ پنج شنبه 93/2/25 ] [ 8:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407056