NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

عصر دوشنبه جلسه ای به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم با حضور علی مطهری در سالن همایش‌های دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد که این مراسم حاشیه‌هایی را داشت.

مطهری: زهر مار! / روحانی هیچ اشتباهی نداشته است
به گزارش جهان به نقل از فارس، جلسه رأس ساعت 13:45 با قرائت کلام‌الله مجید از سوی محمدرضا صلح‌جو معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی شروع شد و پس از آن صلح‌جو بلافاصله و بدون اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، فرصت را در اختیار سید ابوالحسن نائینی سرپرست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین قرار داد تا به عرض خیر مقدم‌گویی بپردازد.

نائینی گفت: همواره در روز و هفته معلم به شهید مطهری می‌پردازیم ولی هرگز افکار این استاد فرزانه را عمل نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: چه خوب است که افکار و اندیشه‌های شهید مطهری در متن جامعه بیاید و همه به این افکار عمل کنیم و امروز جای شخصیتی چون شهید مطهری در جامعه کم است.

پس از صحبت‌های نائینی، صلح‌جو از مطهری خواست که به روی جایگاه بیایید که این امر با تشویق حضار همراه بود.

در ادامه علی مطهری با بیان کردن برخی نکات از اندیشه‌های شهید مطهری در خصوص نسل جوان گفت: نسل جوان متعلق به آینده است و نسل فعلی متعلق به گذشته است و بیشتر کشورها بر روی این نسل جوان سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

وی به بیان ویژگی‌های نسل جوان با توجه به اندیشه‌های شهید مطهری پرداخت که پس از گذشت 45 دقیقه صلح‌جو با اشاره به اینکه وقت محدود است و دانشجویان می‌خواهند سئوالات خود را مطرح کنند به بخش نخست سخنان علی مطهری پایان داد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/2/16 ] [ 9:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دشت لاله های واژگون واقع در شهرستان چِلگرد استان چهارمحال و بختیاری

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/2/15 ] [ 10:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پرونده مهدی هاشمی با کیفرخواستی 125 صفحه‌ای در تاریخ 15 اردیبهشت سال 92 از سوی دادگاه به دادسرای تهران بازگردانده شد تا ایرادات آن برطرف شود اما با گذشت یک سال هنوز این پرونده به دادگاه بازگردانده نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مهدی هاشمی شامگاه یکشنبه 2 مهر ماه سال 91 با پرواز شماره EK977 هواپیمایی امارات، از دوبی به کشور بازگشت.

متهم پس از بازگشت به تهران در فرودگاه توسط نماینده دادستانی تفهیم اتهام شد و تعهد داد تا 24 ساعت بعد خود را به دادستانی معرفی کند.

آغاز تحقیقات از مهدی هاشمی

سرانجام مهدی هاشمی در تاریخ 3 مهر به دادسرای اوین رفت و براساس وعده‌ای که دستگاه قضایی برای رسیدگی به پرونده وی داده بود تحقیقات از این فرد آغاز شد.

مهدی هاشمی آزاد شد ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/2/15 ] [ 10:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ دوشنبه 93/2/15 ] [ 10:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مرتضی اشراقی، نوه حضرت امام در پاسخ به صحبت‌های روز گذشته علی یونسی پیرامون علامت شیر و خورشید در پرچم ایران بخشی از خاطرات پدرش(مرحوم آیت الله شهاب الدین اشراقی) را در صفحه فیسبوک خود منتشر نمود.
گروه تاریخ مشرق - مرتضی اشراقی، نوه حضرت امام در پاسخ به صحبت‌های روز گذشته علی یونسی (دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت های مذهبی) پیرامون علامت شیر و خورشید در پرچم ایران بخشی از خاطرات پدرش(مرحوم آیت الله شهاب الدین اشراقی) را در صفحه اجتماعی خود منتشر نمود.


اشراقی

[ دوشنبه 93/2/15 ] [ 9:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شبکه امام حسین(ع) در یکی از مهمترین اقدامات خود سال گذشته «هفته برائت» را به مناسبت عید خرافی موسوم به عیدالزهرا از نهم ربیع الاول لغایت 19 ربیع‌الاول تبلیغ کرد؛ دهه‌ای که تماما همزمان با «هفته وحدت» تاسیس شد تا لعن بزرگان و نمادهای اهل‌سنت را جایگزین تلاش برای وحدت زیر سایه نام مبارک حضرت محمد(ص) بکند.

سایت رسمی شبکه امام حسین(ع) با اعلامیه «هفته برائت»به گزارش بی باک، قرار است بهانه ای برای تفرقه افکنی و تحریک شیعه و سنی برای برخوردهای فیزیکی و سخت علیه یکدیگر از سوی دو گروه سلفی و شیرازی در لباس وهابیت و شیعه انگلیسی مهیا شود و بدنبال آن خون هزاران مسلمان بی گناه در سراسر جهان ریخته شود.

 رسالت جریان تکفیری سلفی تشدید شیعه کشی در سوریه و کشاندن دامنه آن به عراق و سایر کشورهای اسلامی است و رسالت جریان تکفیری شیرازی ها نیز تفرقه افکنی بین شیعه و سنی و دادن بهانه به گروه های تکفیری سلفی است تا با استناد به توهین ها و تحرکات این جریان، بهترین راه تسویه حساب را در قتل شیعه و از بین بردن نسل شیعه ببینند.

براستی جریان تکفیری و معاند شیرازیها از سوی چه کسانی در لندن و کویت تغذیه می شوند و چه اهدافی را دنبال می کنند؟

این جریان که به نام پیروی از مرجعیت سعی در آماده کردن زمینه های قتل و آزار و اذیت شیعیان در سراسر جهان را دارد چرا باید آزادانه در مرکز تشییع فعالیت کند و هیچ کسی هم مزاحم فعالیتهای آنها نشود. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/2/15 ] [ 9:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

درحالی که مذاکرات سیاسی میان کشورهای غربی و ایران همچنان در جریان است، شرکت های آمریکایی مانند بوئینگ، کرایسلر، و سیسکو تماس های خود را با تهران افزایش داده اند.

سایت خبری «تیک» به نقل از فیگارو در ادامه نوشت: به گفته یک بازرگان مستقر در تهران، در بخش اتومبیل سازی، گروه شرکت های کرایسلر پیشنهاد سرمایه گذاری در این بازار مصرف کننده 75 میلیون نفری را به رییس جمهور ایران ارائه کرده است. این پیشنهاد که در اوایل ماه مارس مطرح شده، از طریق کانال های دیپلماتیک منتقل گشته است و بدین معنی است که توافقی در واشنگتن دراین زمینه صورت گرفته است. با این حال، واشنگتن به طور رسمی به شرکت های خارجی اعلام کرده که برای ورود به ایران شتاب نکنند، چرا که هنوز توافق جامعی درخصوص منتفی بودن تهدید اتمی ایران احراز نشده است.

ازسوی دیگر، شرکت بزرگ کامپیوتری "سیسکو سیستمز" با سود جستن از اظهارنظر اوباما دایر بر توسعه اینترنت در ایران، تقاضای خود در رابطه با صدور مجوز صادرات برای تجهیزات اش به ایران را در نزد وزارت خزانه داری تسلیم کرده است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/2/15 ] [ 9:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس پژوهشکده سامانه های فضانوردی از برنامه ایران برای اعزام نسل جدید کاوشگرها در ابعاد و وزن و شکل هندسی متفاوت خبر داد و گفت: امسال کاوشگری با حامل حدود یک تن وزن و در ارتفاع بالاتری نسبت به پرتاب قبلی به فضا فرستاده خواهد شد.

به گزارش بی باک،  دکتر محمد ابراهیمی اظهار داشت: پژوهشکده سامانه های فضانوردی یک برنامه کاری مشخص دارد و قرار است در دو مرحله به صورت زیرمداری و بعد با تکمیل تکنولوژی ها به صورت مداری، حیات را به فضا بفرستد و در نهایت در قالب اعزام نخستین فضانورد ایران به فضا اقدام کند.

وی با بیان اینکه در سال 93 اعزام نسل جدید کاوشگرها را در برنامه داریم، گفت: این نسل جدید کاوشگر قرار است با شکلی جدید و مشابه فضاپیمای استاندارد طراحی و به فضا پرتاب شود یعنی از حالت کپسول استوانه ای شکل به یک کپسول با شکل متعارف فضایی تبدیل شود. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/2/15 ] [ 9:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت الله رجبی قائم مقام علامه مصباح یزدی در موسسه امام خمینی(ره) طی گفتگویی به انتقاد پیرامون حرکات و کارشکنی هایی که علیه همایش دلواپسیم صورت گرفته بود پرداختند و این سنگ اندازی را نشان از ترس برخی دولتمردان از افشای ماهیت حقیقی توافق نامه ژنو عنوان داشتند.

آیت الله رجبی در گفتگو با صابرنیوز پیرامون موضع گیری هایی که دولت تا کنون پیرامون توافق نامه ژنو داشته، این گونه بیان داشت : از مجموع موضع گیری هایی که این دولت تا کنون داشته است مشخص است که این دولت دوست ندارد که مردم به صورت شفاف نسبت به توافقنامه ژنو اطلاع پیدا کنند و در مرحله بالاتر دوست ندارند حتی صاحب نظران هم پیرامون این توافقنامه نقدی رو حتی به صورت منصفانه و مصلحانه انجام دهند.

عضو جامعه مدرسین پیرامون کارشکنی های صورت گرفته علیه برگزاری این همایش اظهار داشت: این که یک همایش دانشجویی با حضور تعدادی از نخبگان می خواهد برگزار شود و برای برگزار نشدن آن اینگونه کارشکنی می کنند باعث میشود که بدبینی مردم نسبت به این موضوع بیشتر شود و حساسیتهای بیشتری ایجاد شود. با این اقدامات بدبینی ها که نسبت به دولت کمتر نخواهد شد بلکه بیشتر هم خواهد شد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/2/15 ] [ 9:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

امام خمینی: از هم? ادارات، باید این "شیر و خورشید" منحوس قطع بشود

خبرگزاری تسنیم: امام خمینی (ره) بدون هیچ کنایه‌ای "شیر و خورشید" را نماد منحوس طاغوت و سلطنت می‌دانستند.

امام خمینی

به گزارش گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم،اگرچه مشاور ارشد رییس جمهور در اظهاراتی مبهم و کنایه‌دار خلاف اصول انقلابی صحبت کرد و سخن از بازگشت نمادهای سلطنتی به میان آورد،تأسفانه دستیار ارشد رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و در جمع یهودیان شیراز نسبت به بازگشت نشان شیر و خورشید ابراز علاقه کرد و با توجیهات خاص خود ادعاهایی را مطرح کرده است که با سکوت مسوولان دولتی و انتقاد مردم انقلابی همراه بوده است.
 یونسی درباره نماد شیر خورشید گفت: عده‌ای خیال می‌کردند نماد شیر و خورشید در میان پرچم ایران یک نماد سلطنتی است اما اینگونه نیست.

یونسی در ادامه اظهارات عجیبش ادامه داد: شیر نماد حضرت علی(ع) و خورشید نماد حضرت محمد(ص) است و تنها تاجش مربوط به شاه بود.

وزیر سابق اطلاعات اضافه کرد که "اگر به من باشد، هلال احمر را تغییر می‌دهم و شیر و خورشید را جایگزین آن می‌کنم؛ البته برای هلال احمر هم احترام قائلم." ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/2/15 ] [ 9:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4450894