NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رئیس انجمن دفاع از آزادی مطبوعات با بی توجهی به مفاد قانون مطبوعات ادعا کرد: جرایم مطبوعاتی باید در دادگاه رسیدگی شوند و اینکه با یک روزنامه بدون برگزار شدن دادگاه علنی، برخورد شود خلاف قانون اساسی است.
به گزارش عماریون از فارس ، فائزه هاشمی رئیس انجمن دفاع از آزادی مطبوعات در نشستی که عصر امروز دوشنبه 5 اسفند در حزب اسلامی کار به عنوان «آینده اصلاح‌طلبی مطبوعات و اصلاحات» برگزار شد، نسبت به برخوردی که با روزنامه آسمان صورت گرفت، انتقاد کرد و گفت: بالاترین اشد مجازات برای یک روزنامه توقیف آن است که این امر درباره روزنامه آسمان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این امر با مؤلفه‌های قرن بیستم که کنترل رسانه‌های مجازی سخت است مغایرت دارد، خاطرنشان کرد: اینکه بدون برگزار شدن دادگاه با یک روزنامه برخورد شود با اصل قانون اساسی مغایرت دارد چرا که در قانون اساسی آمده است که جرایم مطبوعاتی باید در دادگاه علنی رسیدگی شود.

رئیس انجمن دفاع از آزادی مطبوعات با ابراز تأسف از صورت گرفتن چنین اقداماتی اظهار داشت: امیدوارم مسئولان با اینگونه اقدامات برخورد کرده چراکه صورت گرفتن چنین امری بر خلاف قانون ساسی و انقلاب اسلامی است.

[ دوشنبه 92/12/5 ] [ 10:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش پایگاه 598 ، آشنا در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره حواشی‌ای که برای فیلم رستاخیز بوجود آمده است، گفت: حرف‌هایی که درباره فیلم رستاخیز گفته می‌شود، قضاوت زودهنگام قبل از دیدن فیلم است. فیلم را نمی‌توان با گزارش مکتوب نگاه کرد باید فیلم را دید. انشا الله فیلم به صورت اکران خصوصی دراختیار بعضی از کسانی که درباره آن اظهارنظر کردند، قرار می‌گیرد و آن وقت اظهارنظرهای واقع بینانه‌تری را شاهد هستیم.
وی همچنین درباره سخنان ابراهیم حاتمی‌کیا و انتقادات وی از جشنواره فیلم فجر و مدیران فرهنگی دولت یازدهم گفت:
ابراهیم حاتمی‌کیا؛ چهره‌ی ماندگار سینمای پس از انقلاب اسلامی ایران است و امیدواریم که هم شان ایشان رعایت شود و هم ایشان خیلی مراقب شان خودشان باشند.

[ دوشنبه 92/12/5 ] [ 9:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حدادعادل در نطق میان دستور مجلس بیان داشت:
حداد عادل افزود: رهبر انقلاب در روزهای اخیر سیاست‌های آن را به قوای سه گانه ابلاغ فرمودند. این سیاست‌ها نسخه درمان‌بخش مشکلات اقتصادی ماست و می‌تواند کشور را در مقابل تهدیدات بیمه کند البته طبیب هر اندازه که حاذق باشد و نسخه هر اندازه که مجرب باشد، تا زمانی که به آن نسخه عمل نشود اثر نخواهد داشت.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور در جلسه علنی امروز مجلس در سخنانی گفت: نمایندگان محترم و ملت شریف ایران در آغاز سخن وظیفه خود می‌دانم که به عنوان یک خدمت‌گذار کوچک از ملت بزرگ ایران به دلیل حضور پرشکوه‌شان در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کنم.

وی افزود: ملت ایران با این حضور به‌هنگام، دوستان ایران را در سراسر جهان خوشحال و دشمنان را مایوس کردند البته دل امام راحل (ه) و رهبر عزیزمان نیز شاد شد و به تعبیر رهبر انقلاب حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال به یاوه‌سرایی‌های آمریکایی‌ها پاسخ داد.



ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/5 ] [ 9:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون وزیر خارجه آمریکا بلافاصله پس از مذاکرات اخیر وین برای ارائه گزارش مذاکرات به تل‌آویو رفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، در جریان چند دور مذاکرات مربوط به توافق ژنو نیز جان‌کری و وندی شرمن بلافاصله به تل‌آویو رفته و گزارش کامل مذاکرات با ایران را به مقامات رژیم صهیونیستی ارائه کرده‌اند. دیپلمات‌های انگلیسی و آمریکایی نیز رفتار مشابهی از خود بروز داده‌اند.

شرمن پس از ملاقات با مقامات رژیم صهیونیستی، به خبرنگاران در بیت‌المقدس گفت غنی‌سازی ایران باید محدود، مهار شده، تحت نظارت و راستی‌آزمایی شده باشد.

او گفت آمریکا هم میل دارد ایران هیچ غنی‌سازی نکند ولی بعید است این انتظار محقق شود. اما آمریکا بنا دارد جلوی دستیابی ایران به سلاح اتمی را بگیرد و اگر برنامه‌ غنی‌سازی ایران نتواند این شرایط را محقق کند، توافق جامع و نهایی شکل نخواهد گرفت.

با توجه به گزارش همیشگی و اتوماتیک آمریکا و انگلیس و فرانسه به مقامات صهیونیستی، سؤال همیشگی از وزارت خارجه کشورمان باقی است و آن اینکه چرا با این وجود، مذاکرات را «محرمانه» می‌خوانند و گزارشی از محتوای آن به نمایندگان مجلس، کارشناسان فنی و حقوقی، رسانه‌ها و مردم نمی‌دهند؟!

[ دوشنبه 92/12/5 ] [ 9:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ دوشنبه 92/12/5 ] [ 9:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ دوشنبه 92/12/5 ] [ 9:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگر دولت روحانی در آینده ای نزدیک با مشکلات اساسی مواجه شود و یا حتی به بن بست برسد باید ریشه آن را در برخی اطرافیان رئیس جمهور جستجو کرد! اطرافیانی که ظاهرا برای زمین زدن دولت تدبیر و امید کمر همت بسته اند!
گروه سیاسی مشرق - دکتر" محمدصادق کوشکی" نویسنده، پژوهشگر تاریخ و استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در یادداشت زیر به عوامل احتمالی به بن بست کشاندن دولت یازدهم اشاره می‌کند:

1- چهار سال پیش چنین نوشته ای را باعنوان عوامل بن بست کشاندن دولت احمدی نژاد نوشتم و در آن به رئیس جمهور وقت یاد آوری کردم که  مهمترین عوامل به بن بست کشیده شدن دولت احمدی نژاد، اطرافیان ایشان (مشایی، رحیمی، جوانفکر)  هستند و رئیس جمهور باید فکری به حال اطرافیانش کند! البته حاصل کار را همه می دانند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/5 ] [ 9:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه صهیونیستی جروزالم پست مدعی شد که ایران و گروه 1+5 با هدف دستیابی به یک توافق نهایی بر سر فاش نشدن جزئیات مذاکرات توافق کرده اند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست به نقل از یک مقام آمریکایی مدعی شد ایران و قدرت های جهانی درباره فاش نکردن جزئیات مذاکرات هسته ای توافق کرده اند.
این روزنامه به نقل از ماری هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نوشت: قصد نداریم در 5 ماه آینده که در حال مذاکره هستیم وارد جزئیات موضوعات شویم.
وی روز جمعه در ادامه گفت: ما قصد نداریم هیچ چیزی را درباره اینکه چه موضوعی مورد بحث قرار گرفته، یا اینکه چه موقع مورد بحث قرار گرفته اند یا اینکه مذاکرات درباره آنها چگونه بوده است را تائید کنیم زیرا واقعا فکر می کنیم که در چنین مذاکرات ریز و پیچیده نیازی به علنی کردن این موضوعات نداریم و مذاکرات باید بطور خصوصی پیش روند.

[ دوشنبه 92/12/5 ] [ 9:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برخی منابع دیپلماتیک لبنان اعلام کرده‌اند که آمریکا و عربستان سعودی به حزب الله لبنان پیشنهاد داده‌اند که در صورت خروج نیروهایش از سوریه کلیه تروریست‌های خارجی را از این کشور خارج خواهند کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از سی ان ان نوشت، نشریه تونسی الشروق در آخرین شماره خود نوشت: برخی منابع دیپلماتیک لبنان اعلام کرده‌اند که آمریکا و عربستان سعودی به حزب الله لبنان پیشنهاد داده‌اند که در صورت خروج نیروهایش از سوریه کلیه تروریست‌های خارجی را از این کشور خارج کرده و آنان را در عراق نیز محدود می‌کنند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/5 ] [ 8:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
صحبت از «فائزه هاشمی» پنجاه ساله است که بیش از بیست سال از عمر خود را در فعالیت های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی گذرانده است. دومین دختر آقای اکبرهاشمی رفسنجانی، هم نماینده مجلس بود، هم رئیس فدراسیون، هم مدیرمسئول روزنامه شد و هم در حزب کارگزاران فعالیت می کرد و در نهایت تجربه زندان رفتن را هم کسب کرد و حال در فکر فعالیت جدی تر در حزب کارگزاران است.
به گزارش جهان به نقل از افکار نیوز، بخشی از سخنان دختر آقای هاشمی در گفت و گو با «الشرق الاوسط» به شرح زیر است: ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/5 ] [ 8:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 423
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 4451615