NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، غلامحسین الهام امروز در همایش سراسری سرگروه‌های صالحین در پایگاه عقیدتی تربیتی امام رضا(ع) مشهد گفت: وضعیت مذاکرات و موافقتنامه ژنو یک پیروزی سیاسی است و یا یک ضرورت رفتار سیاسی و یا حرکت دیپلماتیک است؟

وی با بیان اینکه باید بدانیم نحوه برخورد دولت از کدام منظر است گفت: پیروزی سیاسی به این معناست که موضوع سیاسی ایران مختومه و پرونده هسته‌ای این کشور بسته شود و پرونده بسته شدن به این معناست که جمهوری اسلامی ایران به اهداف صلح‌آمیز و اهداف مشروعی که در خصوص انرژی هسته‌ای داشته بدون مزاحمت و ممانعت دست پیدا کند. ادامه مطلب...

[ جمعه 92/12/9 ] [ 8:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایران هسته‌ای- اطلاعات فنی که به لطف گزارش آژانس در دسترس قرار گرفته نشان می دهد آخرین نسل سانتریفیوژهای فوق مدرن ایران موسوم به IR-8 قربانی توافق ژنو شده و ایران نتوانسته عملیات تزریق گاز به این ماشین را انجام بدهد.

چند هفته پس از توافق ژنو و در میانه مذاکرات کارشناسی میان  ایران و 1+5 به یکباره جنجالی درباره برنامه تحقیق و توسعه ایران به راه افتاد. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/12/9 ] [ 8:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت‌الله خاتمی ادامه داد: برخی‌ها مردان مرد را افراطی می‌خوانند اگر به دنبال وحدت جامعه هستیم از این الفاظ متشابه خودداری کنید و اگر فکر می‌کنید با افراطی خواندن غیرتمندان دینی آنها را از صحنه منزوی کنید بدانید که اشتباه می‌کنیم. غیرتمندان دینی رهنمودهای خود را از مقام معظم رهبری می‌گیرند و هیچ گاه تحت تاثیر جوسازی‌های رسانه‌ای شما نیستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آیت‌الله خاتمی خطیب امروز نماز جمعه تهران در خطبه دوم با تاکید بر ضرورت این نکته که خردورزی جز با تقوی به دست نمی‌آید، گفت: ما یک شعار داشتیم که بر استقلال،‌آزادی و جمهوری اسلامی تاکید می‌کرد. به حمدالله این استقلال در عرصه فرهنگی شکل گرفته است. استقلال فرهنگی به وجود آمد که این انقلاب سامان یافت. در عرصه سیاسی نیز خوشبختانه ما به استقلال سیاسی رسیده‌ایم و امروز ما متکی به آراء‌ مردم عزیزمان هستیم. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/12/9 ] [ 8:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک دختر 3 ساله با ضریب هوشی 160، آلبرت انیشتین دوم شناخته شد.

به گزارش گروه خواندنی‌های خبرگزاری فارس، «الکسیز مارتین» دختر 3 ساله آمریکایی اهل «آریزونا» در باشگاه «منسا» پذیرفته شد.

در این باشگاه افرادی با ضریب هوشی بسیار بالا در جهان پذیرفته می‌شوند. ادامه مطلب...

[ جمعه 92/12/9 ] [ 8:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت الله مکارم شیرازی گفت: خیزش‌هایی در برخی مطبوعات وجود دارد و خطراتی را می‌بینم، الان سربسته می‌گویم که چارچوب‌ها را رعایت کنند و اگر اصلاح نشوند، بصورت علنی بیان خواهم کرد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، "آیت الله مکارم شیرازی"، صبح چهارشنبه   در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با بیان این که برخی افراد هر جا که منافعشان تأمین شود، حمایت و در جای دیگر مخالفت می کنند، بیان داشت: کسانی که ادعای حقوق بشری باید مورد راست آزمایی قرار بگیرند که آیا در همه جا این ادعا را دارند، یا فقط در جای که منافعشان تأمین است، این موضوع را مطرح می‌کنند. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/12/9 ] [ 7:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عارف وارسته حضرت آیة الله بهجت درباره امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) فرمودند: حضرت غائب (عج) دارای بالاترین علوم است؛ و اسم اعظم بیش از همه در نزد خود آن حضرت است. با این همه، به هر کس که در خواب یا بیداری به حضورش مشرّف شده، فرموده است: برای من دعا کنید.(1)
به گزارش جهان به نقل از تبیان،ایشان می فرمودند: آیا نباید در فکر باشیم و با تضرّع و زاری برای ظهور فرج مسلمان‌ها و مصلح حقیقی: حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دعا کنیم؟!(2)

شرایط خواندن دعای فرج

از مهم‌ترین دعاها، دعای فرج امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است. دعای تعجیل فَرج، دوای دردهای ما است.(3) روایت دارد که در آخرالزّمان همه هلاک می شوند به جز کسی که برای فرج دعا می کند. گویا همین دعا برای فرج، یک امیدواری است و یک ارتباط روحی با صاحب دعا است. همین، مرتبه ای از فرج است.(4)

خواندن دعای فرج در نظر ایشان همراه با شرایطی به شرح زیر است: ادامه مطلب...
[ جمعه 92/12/9 ] [ 7:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این روزها انتخاب شعار اتوبوس تیم‌ملی به سوژه‌ای جذاب تبدیل شده است

به گزارش جهان به نقل از نود، این روزها انتخاب شعار اتوبوس تیم‌ملی به سوژه‌ای جذاب تبدیل شده است و ستاد جام‌جهانی هم روی این موضوع کار می‌کنند تا شعاری کوتاه، زیبا و پرمحتوا روی اتوبوس تیم‌ملی در برزیل نوشته شود. عبدالحمید احمدی هم طی گفت‌وگویی با روزنامه نود اعلام کرد، باید از اهالی هنر، رسانه و آنهایی که اهل شعر هستند و قریحه خوشی در این زمینه دارند، استفاده شود. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/12/9 ] [ 7:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سایت اینترنتی کلمه سبز روز گذشته در خبری مدعی شد تعداد امضا کنندگان طومار الکترونیک تقاضا از رئیس جمهور برای رفع حصر میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد از مرز " ده هزار نفر" گذشته است.
به گزارش جهان به نقل از نسیم، این سایت اینترنتی که فعالیت خود را در ایام پیش از انتخابات سال 88 آغاز کرده و تا امروز به عنوان رسمی‌ترین سایت حامی میرحسین موسوی و یکی از سایت های اصلی حامی جریان فتنه88 به کار خود ادامه می دهد، در آخرین روزهای بهمن ماه سال جاری و در حالی که تعداد روزهای حصر خانگی سران فتنه وارد چهارمین سال خود شده است، اقدام به تهیه طوماری الکترونیک کرده که در آن از رئیس دولت یازدهم خواسته شده تا به یکی از "وعده های انتخاباتی" خود مبنی بر "رفع حصر" عمل کند و در ذیل آن نیز از مخاطبان خواسته شده تا با امضای الکترونیک، حمایت خود از این نامه را اعلام کنند. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/12/9 ] [ 7:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه با بیان اینکه آقای هاشمی در آن روزها از کسی حمایت نکرد البته یک صحبتی کرد که به ضرر آقای ناطق شد، گفت:‌ خاتمی قبل از انتخابات می‌گفت دعا کنید 2-3 میلیون رأی بیاورم تا آبرویم نرود.
به گزارش جهان به نقل از فارس حسن غفوری‌فرد در برنامه شناسنامه این هفته در مورد دوران مبارزاتی خود گفت: من از دوران جوانی خواسته یا ناخواسته به سمت جریانات و مبارزات سیاسی کشیده شدم. نوجوانی ما با دوران فعالیت افرادی مثل نواب صفوی و آیت‌الله کاشانی و همچنین اتفاقاتی مانند 30 تیر، 28 مرداد و... مصادف بود و با این مسائل آشنا بودیم. از طرف دیگر من از 5 سالگی وارد بازار کار شدم و از همان زمان به دلیل شرایطی که در بازار وجود داشت با مسائل سیاسی آشنا شدم. از 13-14 سالگی هم وارد حوزه علمیه شدم که مصادف بود با اوج مبارزات روحانیت. ادامه مطلب...
[ جمعه 92/12/9 ] [ 7:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

الیمستان، روستایی توریستی است از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل که در کیلومتر 20 جاده هراز از آمل واقع شده است. جنگل الیمستان، محل رویش گیاه "الیما” است که در اردیبهشت ماه رشد می کند. می گویند نام جنگل الیمستان نیز برگرفته از آن می باشد. الیمستان یکی از مناطق توریستی ایران است که تورهای زیادی سالانه برای تفریج و سفر به دل طبیعت الیمستان می روند. این منطقه نگاه عکاسان داخلی و خارجی راه هم به خود جذب کرده و طبیعت بکر و زیبایی جنگل و مراتع و سر سبزی آن وصف ناشدنی است. آب مردم آن از چشمه تامین می شود و محصول آن غلات، لبنیات و عسل است.قله الیمستان هم یکی دیگر از جاذبه های این روستا است که در زمستان و بهار کوهنوردان زیادی را به خود جذب می کند. قله ای که حدود 2510 متر ارتفاع دارد و یکی از بهترین گزینه های کوهنوردی در زمستان به شمار می رود. اگر اهل کوهنوردی باشید، این قله با تمام جاذبه های طبیعی اطرافش بهترین گزینه سفر کوهنوردی شما به شمار خواهد رفت. در کل مسیر دامنه شرقی، قله دماوند در پیش چشمان ما است و هر لحظه با شما حرکت می کند.

[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 10:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1035
بازدید دیروز: 1737
کل بازدیدها: 4442638