NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مقاومت آخرین مسلمان باقیمانده شهر مبایکی جمهوری آفریقای مرکزی ، با قتل فجیع او به دست عناصر شبه نظامی شکست.
به گزارش مشرق به نقل از العالم،در پی پاکسازی دینی گسترده در شهر مبایکی و کشتار مسلمانان، هزاران تن از مسلمانان این شهر، آنجا را ترک گفتند و عناصر شبه نظامی صدها مسلمان را به قتل رساندند.

به نوشته روزنامه لوموند فرانسه، دراین میان "صالح دیدو" چادی الاصل که معاون شهردار مبایکی بود، حاضر نشد شهر را ترک کند.



ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 8:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دشمن خانواده‌های ایرانی در ایام نوروز/ وحشت تکفیری‌ها از شعار «سپاه خمینی در سوریه»/ مسافران «اتوبوس شهادت»+عکس

از چند توصیه برای گذراندن بهتر ایام نوروز تا خاطراتی از شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در سوریه و شهادت 34 شهید عملیات والفجر 8؛ با ما همراه باشید با «سه‌شنبه‌های وبلاگی» این هفته.

خبرگزاری فارس: دشمن خانواده‌های ایرانی در ایام نوروز/ وحشت تکفیری‌ها از شعار «سپاه خمینی در سوریه»/ مسافران «اتوبوس شهادت»+عکس

شهر وبلاگ‌ها ساکنانی خوش‌نشین دارد، فقط کافیست تا چند روزی را میهمان اهالی میهمان‌نواز این شهر شوی؛ هر خانه با چراغی روشن، خود را برای پذیرایی از میهمانان آماده کرده است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 8:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

چطور قرار است با تصویب هیات موسس، جناب ناطق نیز به جمع افرادی اضافه شود که 30 سال پیش در تاسیس دانشگاه آزاد دخیل بوده‌اند؟! این سوالی است که باید متولیان دانشگاه آزاد بدان جواب دهند.

خبرگزاری فارس: ناطق نوری هم موسس دانشگاه آزاد شد!
خبرگزاری فارس ـ می گویند گردشگری وارد شهری شده بود و از قسمتهای مختلف شهر دیدن می کرد. گردشگر که ظاهرا از زیباییهای شهر لذت برده بود با شوق خاصی از راهنما پرسید که آیا شهر شما آثار باستانی هم دارد؟  راهنما که از یک طرف تا بحال نام آثار باستانی را نشنیده بود و از طرفی نمی‌خواست جلوی آن گردشگر کم بیاورد پاسخ داد:  «اونهم در حال ساخته». ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 8:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمد خاتمی با بیان اینکه انتخابات آینده برای ما خیلی مهم است، گفت: باید با مکانیسمی پیش برویم که از طریق انتخابات به اهداف خود برسیم. ما به هیچ‌وجه نباید انتخابات را تحریم کنیم، ولو به صورت محدود.
به گزارش جهان، محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس از دیدار خود با محمد خاتمی خبر داد و گفت: اخیراً با آقای خاتمی دیدار داشتم اما درباره جزئیات این دیدار اظهارنظر نمی‌کنم.

به گزارش فارس، در این زمینه یک منبع آگاه هم با اشاره به برگزاری دیدار مذکور، درباره اظهارات خاتمی در این دیدار گفت: خاتمی در این جلسه که برخی از اصلاح طلبان و دو نفر از نمایندگان شمال کشور حضور داشتند با مهم شمردن جایگاه مجلس خواستار انسجام اصلاح‌طلبان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/12 ] [ 10:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در حوزه مفاسد مالی و اقتصادی همگان با واژه پول‌شویی به عنوان مصداقی از مصادیق سوء جریانات مالی ‌آشنا هستند.
به گزارش جهان، رسالت نوشت:

در جریان محاکمه یکی از محکومین فتنه 88 (حمزه کرمی) با نمونه بارزی از آن که یکی از آقازاده‌ها در شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت مرتکب آن شده بود، مردم به لطف محاکمه علنی آگاه شدند، هر چند آن آقازاده با فرار به خارج از کشور و بازگشت پس از حدود سه سال و تحت پیگرد قرار گرفتن و سپس در خواست استمهال که به نظر می‌رسد استمهالی الی یوم القیامه می‌باشد از محاکمه تاکنون مفر یافته اما به نظر نگارنده در اثر این انفعال دستگاه‌های نظارتی و قضائی و تجری متخلفین پدیده پول‌شویی در شرکت‌ها به دیگر وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی تسری یافته که نگارنده با عنوان پدیده اعتبارشویی در این مقال از آن رونمایی می‌کند. توجه و تامل در مراتب زیر می‌تواند به مخاطب از جمله حسابرسان مستقل، بازرسان قانونی، و دادسرای دیوان در شناخت و برخورد قانونی با این پدیده غیر قانونی کمک کند: ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/12 ] [ 10:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش بی باک، نصرالله سیفی گفت: پس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و افزایش نرخ حامل‌های انرژی به دلیل بالارفتن قیمت ارز، اثرات این طرح کاملا از بین رفت.

مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، افزود: مقرر شده بود براساس قانون هدفمندی یارانه‌ها قیمت نفت و فرآورده های نفتی براساس 90 درصد قیمت فوب خلیج فارس و قیمت گاز براساس 75 درصد قیمت گاز صادراتی تعیین شود که چنین اتفاقی رخ نداد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/12/12 ] [ 10:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مخاطبان سایت KHAMENEI.IR انتخاب می‌کنند؛
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب ( KHAMENEI.IR ) در نظر دارد تا مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ رهبر انقلاب در سال 92 را با کمک مخاطبان انتخاب کند.
به ‌یاد ماندنی‌ترین جمله‌ رهبر انقلاب در سال 92 چه بود؟
به گزارش مشرق، در سالی که گذشت، بیش از 80 صفحه از صفحات پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب KHAMENEI.IR به متن سخنان و پیام‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اختصاص یافت. این پایگاه اطلاع رسانی از مخاطبان خود درخواست کرده است که مهم‌ترین و به‌ یاد ماندنی‌ترین جمله‌ی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در سال جاری را انتخاب کنند.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از کاربران و مخاطبان مورد نظر خواسته است تا پاسخ و نظرات خود را از طریق صفحه منتشر شده در خصوص نظرسنجی ارسال کنند یا آن را به شماره‌ی 20110 پیامک کنند تا در ذیل متن نظرسنجی منتشر شود.

طبق متن نظر سنجی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب برای سهولت در انتخاب می‌توان از جملات برگزیده که در صفحه نظرسنجی منتشر شده و یا صفحات «بیانات»، «پیام‌ها» و جستجو، عبارت مورد نظر خود را بیابند. این نظرسنجی تا بیستم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

[ دوشنبه 92/12/12 ] [ 10:20 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کارگردان فیلم «چ» تاکید کرد باید جلوه‌های ایثار را در این کشور پاس بداریم و نمونه‌ای از این پاس‌داشت‌ها در فیلم «شیار 143» تحقق یافت و وجدان عمومی جامعه به آن واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ابراهیم حاتمی‌کیا جمعه شب پس از اینکه در جشنواره فیلم فجر استان قم تقدیر شد و سیمرغ این جشنواره به وی اهدا گردید طی سخنانی اظهار کرد: باید خوشحال باشم که در فیلم «چ» توانستم نظر همسران شهدا از جمله همسر شهید وصالی را جلب کنم و این لحظات برای ما ارزشمند است. 
 
وی در ادامه گفت: خوشحالم که امروز به شهر قم سفر کردم و نشان نوکری کریمه اهل بیت(س‌) نصیب من شد. 
 
کارگردان فیلم «چ» تصریح کرد: خودم را جزو ساکنان این مرز و بوم می‌دانم و به این مملکت اعتقاد دارم و باید جلوه‌های ایثار را در این کشور پاس بداریم و نمونه‌ای از این پاسداشتن‌ها در فیلم «شیار 143» تحقق یافت و وجدان عمومی جامعه به آن واکنش نشان داد. 
 
وی با اشاره به اینکه ورود به عرصه دفاع مقدس و فیلم سازی در این زمینه با دشواری‌هایی روبه‌رو است، تاکید کرد: فیلم «چ» وارد حوزه‌ای شده است و تلاش خود را کردیم که امثال چمران و یاران چمران آزرده خاطر نشوند. 
 
حاتمی‌کیا در بخش دیگری از سخنان خود برخورد با کارگردانانی نظیر درویش و تبریزی را زیبنده ندانست و گفت: کسی نمی‌تواند منکر این باشد که فیلم رستاخیز به قصد قربت ساخته شده است و نباید این مسیر سرکوب شود تا کسی جرأت ورود به این عرصه را نداشته باشد. 
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این فیلم بتواند اکران عمومی شود.

[ دوشنبه 92/12/12 ] [ 10:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ دوشنبه 92/12/12 ] [ 10:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یارانه تعلق گرفتن یا نگرفتن، مسئله این است، سوالی که ذهن معاون اول رییس جمهور را هم حسابی مشغول کرده و جهانگیری برای رسیدن به پاسخ مناسب از مردم استمداد طلبیده است.
تصمیم گیری درباره معاش مردم در سایت فیلترشده
گروه اقتصادی مشرق - معاون اول در صفحه شخصی اش در یک سایت فیلترشده از مردم خواسته تا نظر دهند ؛حداقل درآمد خانوارها برای حذف نشدن از لیست یارانه بگیرها چقدر باید باشد؟ 

اسحاق جهانگیری در این نظر سنجی دو سناریو برای حذف یارانه افراد با حقوق بالای یک میلیون تومان یا بالای 2 میلیون 500 هزار تومان را هم مطرح کرده است.  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/12 ] [ 10:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1693
بازدید دیروز: 1492
کل بازدیدها: 4441558