NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

پایگاه خبری تحلیلی بی باک؛ مهمترین رویدادها:

خواننده حامی فتنه گران پس از ممانعت وزارت ارشاد از فعالیت وی گفت: به خوش تدبیری دولت آقای روحانی قائل نیستم و به ایشان نمره خوبی نمیدهم.

به گزارش بی باک به نقل از رجا، حسین زمان که بسیاری وی را به اتخاذ مواضع شعاری، احساسی و سخیف می شناسند، طی گفتگو با سایت کلمه با بیان اینکه وزارت ارشاد دولت روحانی مانع انتشار جدیدترین اثرش شده، گفته است: من هنوز به خوش تدبیری دولت آقای روحانی قائل نیستم و به ایشان نمره خوبی نمیدهم. امیدوارم این بی تدبیری ها از نگاه ما کیاست و تدبیر مؤثر باشد از جانب دولت در غیر اینصورت به آینده خوبی امید ندارم.


[ یکشنبه 92/12/11 ] [ 9:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

در حالی که چندی پیش تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهور بخاطر "عدم حمایتش از برگزاری رزمایش‌های نظامی و موشکی" تذکر داده بودند، امروز حسن روحانی به صورت تلویحی نسبت به این تذکر واکنش نشان داد.

به گزارش نسیم، روحانی که امروز در جمع مدیران وزارت دفاع حاضر شده بود در بخشی از سخنان خود اگرچه برگزاری رزمایش را در جای خود "یک ضرورت" توصیف کرد اما آن را در صورت انجام "اشتباه محاسباتی" موجب تحریک طرف مقابل دانست. ادامه مطلب...

[ شنبه 92/12/10 ] [ 10:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون فرمانده سپاه با بیان اینکه گزینه روی میز ما، تفکر بسیجی است، گفت: آن سیاستمدار کم عقل آمریکایی که آرزو می‌کند می‌توانست پیچ و مهره تاسیسات هسته‌ای ما را از ایران خارج کند، بداند تفکر بسیجی مردم ما را نمی‌تواند نشانه بگیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار محمدرضا یزدی معاون حقوقی و پارلمانی سپاه در مراسم بزرگداشت شهدای مخابرات لشکر 27 محمدرسول‌الله(ص) که در سالن 5 آذر تهران برگزار شد، با اشاره به حضور موثر نیروهای مخابرات در جنگ گفت: نیروهای مخابرات در طول سالهای دفاع مقدس وظیفه خطیری را برعهده داشتند به طوری که حضور این افراد باعث شد ارتباطات میان نیروها که در پهنه وسیع زمینی در طول جنگ بسیار دشوار بود، عملی شود. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/10 ] [ 9:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیا این طلبه بسیجی که به وظیفه شرعی خویش عمل کرده است، باید بعد از گذشت دو سال و تحمل سه بار سکته مغزی و از بین رفتن حنجره و انسداد روده و ضعف شدید جسمانی علاوه بر مشکلات عصبی، همچنان در بستر بیماری به سر ببرد حال آنکه ضارب وی آزادانه در خیابان ها بگردد؟
گروه فرهنگی جهان نیوز ـ حسین قاسمی فرد: یک توصیه برادرانه به سه جوان سرنشین خودروی سواری، کافی بود تا طلبه جوان با ضربه چاقو نقش زمین شود. تنها درخواست علی خلیلی از سرنشینان خودرو، رعایت امنیت صوتی و احترام به حقوق دیگران و پرهیز از تعرض به نوامیس مردم بود؛ ضربه چاقو اما، پاسخ این امر به معروف بود.

اکنون حدود 1000 روز از آن واقعه تلخ می گذرد و این روزها شاهد وخامت حال طلبه جوان هستیم.  ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/10 ] [ 9:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انتقاد رسما تعطیل!
شاید شجاع ترین بخش خبری برنامه های صدا و سیما همین برنامه صرفا جهت اطلاع است که آن هم اکنون مقابل دولت یازدهم به این حال و روز افتاده و جرات بیان بخشی از مشکلات مردم را ندارند.
گروه سیاسی جهان نیوز:  "این هفته قراره ما بچه های خوب و پاستوریزه ای باشیم. قراره از صف‌های طولانی مردم، از توزیع سبد کالا و از برخی تصاویر استقبال در خیابانها و از خیلی چیرهای دیگه چیزی نگیم تا کرکره صرفا رو پایین نکشن." ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/10 ] [ 9:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نامه 18 مقام به‌ روحانی
 
وزیر علوم گفت: برای انتخاب رئیس دانشگاه تهران قرار است شورای مشورتی از اساتید این دانشگاه بنشینند و یک نفر را انتخاب و به ما معرفی کنند.
به گزارش جهان، فرجی‌دانا در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گزینه‌هایی برای ریاست دانشگاه تهران منتشر می‌شود و برنامه وزارت علوم برای ریاست این دانشگاه چیست؟ گفت: هیچ اسمی از جانب ما نیست. قرار است شورای مشورتی از اساتید دانشگاه تهران بنشینند و منتخب شوند و همه رای می‌دهند و یک نفر را انتخاب و به ما معرفی کنند.

وی گفت: مثل آن چیزی که در مجلس داریم. از 30 نفر عضو هیئت علمی یک نفر انتخاب می‌شود و ان‌شاءالله این شورا می‌نشینند و یک نفر را انتخاب می‌کنند. این اولین بار است که این کار را انجام می‌دهیم و امیدواریم با موفقیت همراه باشد. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/10 ] [ 9:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چند روز پس از توهین و هجمه رسانه های اصلاح طلب به نص قرآن کریم و مقدسات اسلامی، یکی از فعالان تندرو و فتنه گر که نقشی موثری در فتنه های 78 و 88 داشته است،‌ در یک تریبون علنی به سخن پراکنی و حمله به اساس انقلاب و نظام پرداخته و مایه تعجب ناظران سیاسی شده است.
به گزارش جهان‌نیوز، این عنصر افراطی جبهه منحله مشارکت این بار در همایش اصلاح‌طلبان همدان، این مواضع توهین آمیز را اتخاذ کرده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/10 ] [ 9:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در سال‌های اخیر، موجی در میان برخی موسسات خیریه و نهادهای حمایت از بیماران و کودکان شکل گرفته که با ایجاد و برگزاری بازارچه‌های خیریه و ارائه محصولات دست ساز که توسط حامیان این موسسات تهیه شده‌اند، بخشی از درآمد‌های حاصل از فروش محصولات در این بازارچه‌ها را برای کمک به بیماران نیازمند و کودکان بی‌سرپرست هزینه می‌کنند؛ اقدامی که در نگاه اول مثبت و سازنده به نظر می‌رسد اما روند قارچ‌گونه حاکم بر آن و عدم نظارت نهادهای مسئول سبب شده تا ماهیت این بازارچه‌ها از محلی برای تامین نیازهای بیماران به شدت فاصله بگیرد.
[ شنبه 92/12/10 ] [ 9:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران با گروه 1+5 گفت که بدبینی از یک سو و سختی موضوعات و پیچیدگی آن‌ها از سوی دیگر باعث شده که به سختی بتوان در رابطه با به نتیجه رسیدن گفت‌وگوها خوشبین بود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سید عباس عراقچی با بیان اینکه موضوعات پیچیده و دشواری در دستور کار مذاکرات ایران و 1+5 قرار دارد که به نتیجه رسیدن در آن‌ها سخت است، گفت: با توجه به بدبینی نهادینه شده‌ای که در ما نسبت به غربی‌ها وجود دارد نمی‌توانم بگویم خوش‌بینیم. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/10 ] [ 9:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، چندیست سازمان هنری رسانه ای اوج که یک تشکل مردم نهاد است با اجرای کارهای متفاوت و تأثیرگزار فرهنگی و تعامل با موسسات دیگرنام خود را بر سر زبانهای دوست و دشمن داخلی و خارجی انداخته است . ادامه مطلب...

[ جمعه 92/12/9 ] [ 8:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 2053
کل بازدیدها: 4443663