NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

تونل برفی یکی از آثار طبیعی استان لرستان است که به‎صورت طبیعی در زیر برف و یخ‌های دامنه اشترانکوه در منطقه کمندان شهرستان ازنا به‎وجود آمده است.

 

طول این تونل بالغ بر 800 متر و ارتفاع آن از کف تونل تا سقف بین 2.5 تا 3 متر است؛ از این تونل برفی فقط در فصل‌های بهار و تابستان می‌توان بازدید کرد.این شگفتی بی‎نظیر حاصل انباشته شدن هزاران تن برف در سال‌های متمادی در اشترانکوه است؛ دره‎ای زیبا واقع در روستای کمندان ازنا که هر ساله بر اثر ریزش بهمن‌های سهمگین درون آن، توده‎ای از برف تشکیل می‌شود و پس از جاری شدن آب ناشی از ذوب برف‌ها در فصل بهار، تونلی بسیار زیبا در آن به وجود می‌آید.برای رفتن به تونل برفی باید به اشترانکوه رفت؛ رشته‎کوه سر به فلک کشیده‎ای که با 13 قله در پنج کیلومتری جنوب شهرستان ازنا قرار گرفته است. از دل این رشته‎کوه، راهی به سوی روستای سرسبز کمندان وجود دارد.زمانی که به تونل برفی می‎رسید صدای آب ناشی از ذوب شدن برف‌ها گوشتان را نوازش می‌دهد، آب روانی که تونلی به عرض 10 متر و ارتفاع سه متر در زیر یخچال‌ها ایجاد کرده است؛ تونلی که تا بالای سراشیبی دره، امتداد یافته است.اگرچه احتمال ریزش برف وجود دارد اما اکثر گردشگران از داخل تونل دیدن می‌کنند. با رفتن به داخل تونل برفی دمای هوا کاهش می‌یابد و قطرات آب سرد از سقف بر صورتتان چکه می‌کند.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/12/12 ] [ 10:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عکاس تصاویر آخرین فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا، اسماعیل حاتمی‌کیا فرزند اوست.
سینمایی ترین عکس یک بازیگر ایرانی

[ دوشنبه 92/12/12 ] [ 10:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این نظریه پرداز چپ گرا و سوسیالیست آمریکایی که پیش تر در یادداشت هایی از اغتشاشات سال 88 دفاع نموده است امروز در گفتگو با خبرنگاران ایرانی در سخنانی تامل برانگیز ضمن حمایت ضمنی از فتنه سال 88 بیان می دارد: همه می‌دانند در آن زمان چه اتفاقی افتاده است. مردم از آن درس گرفتند که به سیاست‌های آقای روحانی رای دادند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، نهم اسفند امانوئل والرشتاین آمریکایی رئیس اسبق انجمن بین‌المللی جامعه شناسی و نظریه پرداز نظام سرمایه داری به دعوت انجمن جامعه شناسی ایران به تهران سفر می نماید. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 92/12/12 ] [ 9:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی در گفت‌وگو با فارس:
فائزه هاشمی در بیان نظراتش افراط و تفریط دارد/ وی در دولت اعتدال معتدل شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: فائزه هاشمی همیشه در بیان نظراتش زیاده‌روی و افراط و تفریط دارد و امیدواریم که وی در دولت اعتدال معتدل شود.

خبرگزاری فارس: فائزه هاشمی در بیان نظراتش افراط و تفریط دارد/ وی در دولت اعتدال معتدل شود

سید مهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات اخیر فائزه هاشمی اظهار داشت: وی همیشه در بیان نظراتش زیاده‌روی و افراط و تفریط را دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که فائزه هاشمی در شرایط فعلی که دولت اعتدال سر کار آمده، معتدل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: خانم هاشمی با چنین اظهارنظرهایی می‌خواهد خود را در جامعه مطرح کند.

 


[ یکشنبه 92/12/11 ] [ 9:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ممکن است بفرمائید آیا همین قدرت­های صنعتی برای حصول چنین فناوری پیشرفته ­ای هزینه ­ای پرداخته ­اند، یا این­که بی­ دردسر و بی­ هزینه احیاناً وِردی خوانده­ اند و همه دم و دستگاه عظیمی که برای آن لازم است خود به خود علَم شده و شروع به بازدهی کرده است؟
به گزارش جهان، نویسنده وبلاگ "سیب سرخ" نوشت:
سلام علیکم 
 جناب آقای دکتر زیباکلام اظهارات و موضع­گیری­های شما مدتی است خبرساز شده و نام شما را بیش از گذشته در رسانه ­ها مطرح ساخته است. در مطالب اخیر شما مواردی شایسته پرسش یافتم و از جایگاه منتقدی که در دولت مطلوب شما به عنوان "کم­سواد" ملقب شده­ایم، آن­ها را محضر شما عرضه می­دارم، امید که حداقل از منظر استادی صادق نگاهی به مطالب اینجانب که در حد و اندازه­ های دانشجویان شما به حساب می­آیم، داشته باشید.  ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/12/11 ] [ 9:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از دلایل موفقیت محمدجواد ظریف در مذاکرات 1+5 مرهون عضویت او در شبکه‌های اجتماعی است.
به گزارش جهان، روزنامه دولتی ایران نوشت:
خبر اول این که علی اکبر جلالی استاد شناخته شده فناوری اطلاعات در همایش ملی «استان مجازی» یکی از دلایل موفقیت محمدجواد ظریف در مذاکرات 1+5 را مرهون عضویت او در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: اتفاق خوبی که در این مذاکرات افتاده به دلیل این است که ایشان در صفحه فیس‎بوک عضو هستند، اگر ایشان فیس‎بوک نداشت شاید اتفاق 1+5 را شاهد نبودیم. به گزارش فارس، جلالی همچنین جزئیاتی از حضور محمد جواد ظریف در فیس‌بوک ارائه کرد و گفت: 2 میلیون کاربر از کشورهای خارجی سخنان محمد جواد ظریف در صفحه فیس‎بوک را از طریق جست‌وجوگر گوگل مشاهده کردند. وی با بیان اینکه دولت همکاری مناسبی در مورد فیس‎بوک داشته است، تصریح کرد: با تلاش دولت تدبیر و امید عضویت در فیس‎بوک جرم نیست.

[ یکشنبه 92/12/11 ] [ 9:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پایگاه صهیونیستی والا به نقل از برخی منابع نزدیک به دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی فاش کرد:دولت رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در حال فشار آوردن به مقامات اسرائیل برای متوقف شدن ترور دانشمندان هسته ای ایران است.

به گزارش بی باک پایگاه صهیونیستی والا اعلام کرد، دولت آمریکا برای متوقف شدن ترور دانشمندان هسته ای ایران در حال اعمال فشار به مقامات اسرائیل است.

این پایگاه صهیونیستی به نقل از برخی منابع نزدیک به دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی فاش کرد، دولت باراک اوباما در حال اعمال فشار به مقامات اسرائیل با هدف توقف ترور دانشمندان هسته ای ایران است.

این پایگاه افزود:علیرغم اعتراق اسرائیل، هفت سال است که سازمان موساد با هدف اخلال در پیشرفت برنامه هسته ای ایران و ممانعت از مشارکت دانش آموختگان ایرانی در برنامه هسته ای است کشور،عملیات های تروریستی را برای ترور دانشمندان برجسته ایرانی سازماندهی می کند.


[ یکشنبه 92/12/11 ] [ 9:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش بی باک به نقل از مهر، رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در پرونده ای که در یکی از استانها در حال پیگیری است یکی از مدیران استانی بدون حتی یک ساعت ماموریت، 12 میلیارد تومان حق ماموریت و 530 میلیون تومان پول غذا دریافت کرده است.

ناصر سراج روز یکشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در یکی از استانها فردی 12 میلیارد تومان بدون اینکه به ماموریت برود حق ماموریت دریافت کرده است. این فرد همچنین 530 میلیون تومان پول غذا به حسابش واریز شده است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/12/11 ] [ 9:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش بی باک،‌ سایت تیتریک نوشت: آخرین بازمانده خاندان امیر کبیر، زهراسلطان شاهزاده عزت السلطنه دختر مظفرالدین شاه قاجار، واپسین روزهای زندگی یک قرنی خود را در یکی از آسایشگاه های استان البرز گذرانده و در روزهای آخر، تشخیص بسیاری از چیزها برایش دشوار بود. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/12/11 ] [ 9:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش سرویس ورزشی بی باک، کیان معروفیان 10 ساله متولد فنلاند است. پدر و مادر او ایرانی هستند. کیان در شهر سالو واقع در جنوب فنلاند زندگی می‌کند و در کلاس سوم ابتدایی مشغول به تحصیل است.

 مربی کیان، پدر اوست که خودش هم فوتبالیست بوده و مدتی را نیز در لیگ 2 فنلاند بازی کرده است. کیان از حدود یک سال پیش فوتبال خود را به صورت حرفه‌ای در تیم (WILPAS) شروع کرده.

 او عاشق بارسلونا و مسی است و همیشه سعی کرده مسی را الگوی خود قرار دهد و آرزویش بازی در تیم بارسلونا است. تکنیک فوق‌العاده و شباهت ریتمینگ او در استارت‌ها با مسی باعث شده، کیان در فضای مجازی به "کیان ایران" معروف شود.

 کیان، فوتبال ایران را به صورت جدی دنبال می‌کند و به تیم پرسپولیس، تراکتور و فولاد علاقه خاصی دارد. از بازیکنان ایرانی به بازی علی کریمی و پیام صادقیان، کریم انصاری‌فرد، بختیار رحمانی علاقمند و عاشق دایی بوده و همیشه گل‌های دایی را مرور می‌کند.

 کیان به تیم ملی هم فکر می‌کند و می‌گوید: «دوست دارم روزی با گل هایم در تیم ملی ایران، هموطنانم را خوشحال کنم و موجب افتخار هموطنانم باشم.»

روزنامه نود


[ یکشنبه 92/12/11 ] [ 9:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 305
بازدید دیروز: 1737
کل بازدیدها: 4441908