NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

جنگل ابر یکى از دست ‌نخورده‌ترین جنگل‌هاى ایران است که در 35 کیلومترى شمال شرق سمنان قراردارد.جنگل ابر از جنگل‌های زیبا و خوش‌آب و هوای استان سمنان است که در 50 کیلومتری شمال شرق شاهرود و در مسیر جاده شاهرود به آزادشهر استان گلستان و در روستای ابر قرار دارد.این جنگل با 35 هزار هکتار وسعت در ادامه جنگل‌های سرسبز شمال کشور است و از آنجا که فضای این جنگل را پوششی از ابر فرا گرفته به همین دلیل این جنگل را جنگل ابر می‌نامند.ارتفاع زیاد جنگل از سطح دریا، پایین بودن درجه حرارت در فصل گرما و وجود چشمه‌سارهای فراوان و پوشش جنگلی متنوع [جنگل ابر میزبان جشنواره نغمه و طبیعت] از شاخصه‌های این جنگل است.این جنگل در استان سمنان و در نزدیکى روستاى ابر واقع شده و تقریباً مرز استان سمنان و استان گلستان است.جایى که از ضخامت کوه‌هاى البرز کاسته مى‌شود و ابرهاى گرفتار در پشت این دیواره از لابه‌لاى دره‌ها به سمت جنوب سرازیر مى‌شوند؛ به همین خاطر تقریباً از بعدازظهر تا نیمه‌هاى شب با سرد شدن هوا چنان مى‌نماید که جنگل به روى ابرها سوار شده است.

[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 10:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
ریاضات و مجاهدات را هرگز اثری نیست و جز از خسران، ثمری ندارد و نتیجه ای جز دوری از درگاه حق تعالی نخواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از صراط، وصیت عارف بزرگ آیت الله نخودکی طبق نقل پسرش اینگونه است:

ولقد وصینا الذین اوتوا الکتاب من قبلکم و ایاکم ان اتقوا الله….

نیست جز تقوی در این ره توشه ای/ نان و حلوا را بنه در گوشه ای ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 10:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مشخص نیست نهایتا استراتژی دولت به کدام سمت است و آیا تیم اقتصادی روحانی دارای یک رویه واحد و منسجم هستند یا اینکه هر کس ساز خود را می‌زند و به طور جداگانه مصاحبه می‌کند؟ پاسخ به این سوال هر چه باشد، نهایتا با وضع فعلی که مشخص نیست چه کسی سکان هدایت تیم اقتصادی دولت را بر عهده دارد، تنها یک نتیجه به همراه دارد و آن هم فشار مضاعف اقتصادی بر مردم خواهد بود.
پس از توزیع عجیب سبد کالا از سوی دولت که منجر به پایمال شدن حقوق مردم و زیر سوال رفتن عزت آنان در صف‌های طولانی برای دریافت آن شد، حالا نوبت به تهدید مردم از سوی معاون اول رئیس‌جمهور رسیده است؛ اقدامی که مشخص نیست بر اساس کدام برنامه‌ریزی صورت گرفته و باعث ایجاد نگرانی و دلهره در میان افکار عمومی آن هم در آستانه شب عید شده است. 

به گزارش رجانیوز، اسحاق جهانگیری روز گذشته در جلسه شورای اداری استان تهران به 45 هزار تومان واریزی هر ماه برای مردم حمله کرد و گفت: «مردم باید توجیه شوند و تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند 45 هزار تومان یارانه دریافت کنند یا به دولت اجازه بدهند با این منابع مشکلات محیط زیست، آب، درمان و سایر مسائل آنان برطرف شود.» 
 
 
[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 10:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در مهر ماه سال جاری فائزه هاشمی با حضور و سخنرانی در جمع فعالان سیاسی اصلاح طلب مشهد از حکم دستگاه قضا برای ایشان سرپیچی نمود. این پایان قانون شکنی دختر حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی نبود و روز گذشته وی با حضور در جمع سازمان دانشجویان حزب اسلامی کار به سخنرانی پیرامون مسئله آزادی مطبوعات و آینده اصلاحات پرداخت.
چندی پیش پایگاه 598 در گزارشی آورده بود که فائزه هاشمی رفسنجانی سوم دیماه سال 90 به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام در دادگاه انقلاب تهران محاکمه و به 6 ماه حبس و پنج سال محرومیت از عضویت و فعالیت در احزاب، گروه‌ها و انجمن‌ها و فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد.

پس از تایید حکم مجازات فائزه هاشمی در دادگاه تجدید نظر وی راهی زندان شد، زندانی که به گفته خودش بیشتر شبیه هتل بود و امکانات و تجهیزات خوبی هم داشته است.



ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 10:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین تغییری که وضعیت زنان نسبت به قبل انقلاب داشته، این است که نگاه ابزاری به زن تبدیل به نگاهی همراه با کرامت و حفظ ارزش‌های زن شده است.
به گزارش جهان،‌ لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با سایت دانا، در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت زنان در جامعه فعلی نسبت به قبل از انقلاب، اظهار داشت: مهمترین تغییری که وضعیت زنان نسبت به قبل انقلاب داشته، این است که نگاه ابزاری به زن تبدیل به نگاهی همراه با کرامت و حفظ ارزش‌های زن شده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 10:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
پیش خودم می‌گفتم که خب گوش‌ آیت‌الله حق شناس سنگین است یک دکتری بیاوریم و برای گوششان یک کاری بکنیم، آن دوستمان به من خبر داد که یک دکتر درجه اول آوردیم و معاینه کرد و گفت آقا این گوش قابل معالجه نیست.
به گزارش جهان، سایت فرهنگ نیوز نوشت: اهمیت مربی و نگاه تربیتی اسلام آنقدر اهمیت دارد که رسالت پیامبران همین موضوع عنوان شده است. نشستن پای درس بزرگان اخلاق مسیر را برای آموزش بهتر و تربیت فراهم می کند.حجت الاسلام جاودان دریکی از جلساتشان که در اول اسفند ماه برگزار شد به موضوع تربیت و همچنین وظایف مربی و متربی اشاره نمودند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 10:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک اندیشکده آمریکایی ابراز امیدواری کرد دیپلمات‌های آمریکایی مذاکرات هسته‌ای بتوانند بعد از سالها، اجازه حضور در تهران را پیدا کنند!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، در این میان جان لیمبرت از جاسوسان گروگان‌گرفته شده در لانه جاسوسی گفته که ایران درباره امنیت آمریکایی‌ها تضمین بدهد وتظاهرات 13 آبان را نیز تعطیل کند! ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 10:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک نماینده پیگیر تشکل فراکسیون حامی دولت در مجلس، از رایزنی با روحانی در این زمینه خبر داد.
به گزارش جهان،‌ ابراهیم نکو در مصاحبه با نشریه مثلث می‌گوید: ما یک جلسه در خدمت آقای روحانی بودیم دیشب به موضوع فراکسیون اشاره کرده و تشکیل حزب فراگیر اعتدال را هم پیشنهاد کردیم که ایشان رد نکردند در واقع مخالفت خودشان را اعلام نکردند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 10:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تناقض اظهارات فائزه هاشمی با آمارها/ تعلیق صفحه پرس‌تی‌وی در فیس‌بوک/ صف طولانی دست دادن با استاندار/ شهادت فرمانده سرشناس مدافعان حرم

سانسور برخی از سخنان شرمن در روزنامه‌های زنجیره‌ای، سمت جدید سردبیر مجله تایم در وزارت خارجه آمریکا، فیلمی با عنوان برگ برنده ما و عکسی که در آمریکا بایکوت بود از مهم‌‌ترین اخبار امروز رسانه‌های مجازی و مکتوب کشور است.

خبرگزاری فارس: تناقض اظهارات فائزه هاشمی با آمارها/ تعلیق صفحه پرس‌تی‌وی در فیس‌بوک/ صف طولانی دست دادن با استاندار/ شهادت فرمانده سرشناس مدافعان حرم

سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور سهولت در ارائه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های روز کشور به مخاطبان خود، مهم‌ترین اخبار این رسانه‌ها را به صورت روزانه در یک بسته خبری آماده و منتشر می‌کند. در ادامه مهم‌ترین اخبار سایت‌ها و روزنامه‌های کشور در روز سه‌شنبه 06/12/1392 می‌آید: ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 9:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

با گذشت چند ماه از انتخابات ریاست‌ جمهوری و بر خلاف شعارهای مطرح شده شکایت از رسانه‌ها در دستور کار دولت قرار گرفته است.

خبرگزاری فارس: شکایت زنجیره‌ای از رسانه‌های اصولگرا

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، امیرابراهیم رسولی کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی در سایت نماینده آورده است:‌ در حالی که رئیس‌جمهور در شعارهای تبلیغاتی خود و حتی پس از انتخاب توسط مردم بارها از نقد و نقادی صحبت کرده است اما به نظر می‌رسد با گذشت چند ماه از انتخابات ریاست‌ جمهوری و بر خلاف شعارهای مطرح شده مخصوصاً در هفته‌های اخیر، شکایت از رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های اصولگرا در دستور کار دولت قرار گرفته است. در حالی که اعضای نزدیک دولت و رسانه‌های همسو، به شدت دولت گذشته را نقد و بعضاً با آمار و ارقامی به نقد عملکرد آنها می‌پردازند، هیچ کس از آنان شکایتی نکرده و فقط در یک مورد رئیس‌جمهور سابق خواستار مناظره شد که البته پاسخی دریافت نکرد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/12/6 ] [ 9:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 390
بازدید دیروز: 1737
کل بازدیدها: 4441993