NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

پیکر شهید پاسدار «احمد افشار» از شهدای عملیات خیبر بعد از 30 سال به آغوش خانواده بازگشت.

خبرگزاری فارس: احراز هویت شهید «احمد افشار» بعد از 30 سال توسط مادرش

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت فارس (باشگاه توانا)، پیکر شهید پاسدار «احمد افشار» از شهدای گردان مالک اشتر لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) که در جزیره مجنون و عملیات خیبر در تاریخ چهارم اسفند ماه سال 1362 به شهادت رسیده بود، بعد از 30 سال به آغوش خانواده بازگشت.

رحمت‌الله افشار برادر این شهید اظهار داشت: برادرم در 19 سالگی در حالی که در آزمون دانشگاه تهران و در رشته مهندسی پذیرفته شده بود، برای دومین بار به جبهه اعزام شد بعد از 19 روز در چهارم اسفند ماه به شهادت رسید.

وی ادامه داد: مراسم وداع با شهید افشار امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد مهدوی در میدان رازی، خیابان هلال احمر، چهار راه استخر برگزار می‌شود و پیکر مطهر این عزیز تازه از سفر برگشته فردا چهارم اسفند ماه ساعت 9 صبح از مقابل مسجد مهدوی تشییع شده و در مزار خالی‌اش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می‌شود.

 


[ شنبه 92/12/3 ] [ 12:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
علیرغم آنکه هیچ مطالعه تأییدشده‌ای نقش بنزین پتروشیمی‌ها را در آلایندگی شهرهای بزرگ تایید نکرده است و مسئولان وزارت نفت و شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران نیز نقش بنزین پتروشیمی‌ها را در این آلایندگی جدی نمی‌دانند، رئیس سازمان محیط زیست همچنان بر طبل توقف تولید بنزین در پتروشیمی‌ها و واردات 3 میلیارد دلار بنزین از خارج می‌کوبد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مهم‌ترین چالش پیش روی معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس جدید سازمان محیط زیست از زمان انتصاب، آلودگی هوای کلانشهر‌ها به خصوص تهران بوده است. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/3 ] [ 12:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از فعالان فتنه 88 عنوان کرده است که در طول شش ماهه گذشته نیز شاهد اتفاق نظر اصلاح‌طلبان و دولت در عرصه‌های مختلف اعم از مسائل فرهنگی مثل تغییر و تحولات صورت گرفته در جشنواره فیلم فجر و در راس آن سیاست خارج بودیم.
به گزارش جهان، حمیدرضا جلایی پور در پاسخ به اینکه سخن محمدرضا باهنر که گفته بود"روحانی اصلاح طلب نیست" در روزنامه اعتماد نوشت: تاکید مجدد بر اصلاح‌طلب نبودن روحانی و تلاش برای اصولگرا نامیدن روحانی در واقع نه به معنای مصادره و مخالفت که به معنای پوشش و توجیه اشتباهات جریان اصولگرایی است. روحانی به عنوان نامزد اصلاح‌طلبان پیروز عرصه انتخابات شد و اگر اصولگرایان افراطی می‌دانستند که روحانی رای می‌آورد او را نیز مانند آیت‌الله هاشمی رد صلاحیت می‌کردند. در طول شش ماهه گذشته نیز شاهد اتفاق نظر اصلاح‌طلبان و دولت در عرصه‌های مختلف اعم از مسائل فرهنگی مثل تغییر و تحولات صورت گرفته در جشنواره فیلم فجر، موضوعات اجتماعی، گشایش فضای داخلی، فراهم شدن زمینه‌های رشد اقتصادی، تغییر رویکرد در عرصه دانشگاهی و بازگشت به کیفیت‌گرایی و در راس آن سیاست خارج بودیم. در واقع قرابت آرا و نظرات دولت و اصلاح‌طلبان همان مطالبه جریان اصلاحات است که نشان می‌دهد ادعای اصولگرایان درباره عدم پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات درست نیست.

[ شنبه 92/12/3 ] [ 12:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنران اصلی همایش حزب «اراده ملت» با حمله به شورای نگهبان قانون اساسی گفت، اعضای این شورا دوست دارند رای ملت را نادیده بگیرند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، ایرنا نوشت، حسین موسوی تبریزی در کنگره حزب اراده ملت- وابسته به احمد حکیمی‌پور از افراطیون مدعی اصلاحات- گفته است: خیلی‌ها دوست دارند رای ملت را نادیده بگیرند و با رای ملت مخالف هستند. بعضی از این افراد اعضای شورای نگهبان هستند که امروز هم در شورا عضویت دارند. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/3 ] [ 12:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انتخاب فائزه هاشمی به عنوان رئیس جدید انجمن دفاع از آزادی مطبوعات با وجود محرومیت پنج ساله وی از تمام فعالیت‌های سیاسی ، فرهنگی و مطبوعاتی ایراداتی قانونی را متوجه فعالیت این انجمن در آینده می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، خبر انتخاب فائزه هاشمی به عنوان رئیس جدید "انجمن دفاع از آزادی مطبوعات" واکنش‌های متفاوتی به دنبال داشت. انجمنی که در دولت اصلاحات و با محوریت محسن کدیور و ماشاالله شمس‌الواعظین در سال 77 تأسیس شد و در سال 80 مجوز خود را از وزارت کشور دریافت کرد. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/3 ] [ 12:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شنیده ایم در جلسه ای که اصلاح طلبان داشته اند نسبت به غیبت خاتمی در راهپیمایی 22 بهمن اعتراض کرده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، شنیده ایم در جلسه ای که اصلاح طلبان داشته اند نسبت به غیبت خاتمی در راهپیمایی 22 بهمن اعتراض کرده اند.

در این جلسه خطاب به خاتمی گفته شده :" عدم حضور شما در راهپیمایی 22 بهمن با توجه به صدور بیانیه مجمع روحانیون در دعوت از مردم برای شرکت در این راهپیمایی ، یک چهره دوگانه از مجمع روحانیون و شخص شما در میان رسانه ها و افکار عمومی برجای گذاشت.

[ شنبه 92/12/3 ] [ 12:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
منابع دیپلماتیک می گویند ایران و 1+5 در طول مذاکرات 3 روزه خود در وین به یک «چارچوب» (Framework) درباره مذاکرات آینده دست یافته اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، چند منبع در تهران که پس از پایان مذاکرات با «ایران هسته ای» گفت وگو کرده اند، گفتند که اکنون یک چارچوب توافق شده میان ایران و 1+5 وجود دارد.این منابع تاکید کردند، این چارچوب در واقع یک نقشه راه برای رسیدن به توافق نهایی میان ایران و 1+5 است.

بنا بر اظهارات این منابع این چارچوب چند مسئله مهم را روشن می کند: ادامه مطلب...

[ شنبه 92/12/3 ] [ 12:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

درخواست‌ توبه از سران‌ فتنه بی‌مورد است

روزنامه حامی هاشمی رفسنجانی در واکنش به دعوت شخصیت های نظام از سران فتنه برای اعلام برائت و توبه از اقدامات خود علیه جمهوری اسلامی و همسویی با دشمنان، نوشته است: درخواست توبه از کسی یا جریانی که در موضوع مورد اتهام، حتی خود را "خطاکار" نیز نمی‌داند چه رسد به "گناه‌کار" بودن، پیداست که خواسته‌ای بی‌مورد و بی‌سرانجام است.
به گزارش پایگاه 598 ، روزنامه جمهوری اسلامی افزود: وقتی کسی معتقد به شرعی و قانونی بودن کار خود است و چه بسا آن را وظیفه شرعی و قانونی خود دانسته و می‌داند، چگونه می‌توان او را امر به توبه کرد یا حتی کاری و خواسته‌ای از سوی وی یا دیگران را مشروط به آن کرد؟ آنچه در این صورت به وظیفه ذاتی قوه قضاییه مربوط می‌شود، این است که با پای‌بندی کامل به قانون و با حفظ استقلال خود، مجری قانون باشد و حتی در احکام اختلافی فقهی، اجمالاً می‌تواند تابع نظر خود یعنی قانون باشد و نظر اجتهادی یا تقلیدی دیگران، از جمله متهم یا شاکی و متشاکی را ملاک عمل خود نداند، اما درخواست توبه از کسی یا جریانی که در موضوع مورد اتهام، حتی خود را "خطاکار" نیز نمی‌داند چه رسد به "گناه‌کار" بودن، پیداست که خواسته‌ای بی‌مورد و بی‌سرانجام است. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/3 ] [ 12:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مجمع روحانیون به‌رغم عدم حضور سران این گروه در راهپیمایی 22بهمن، از حضور مردم در این مراسم تقدیر و تشکر کرد!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کیهان، در جلسه اخیر شورای مرکزی مجمع که به ریاست خاتمی برگزار شد، اعضای این تشکل اصلاح‌طلب از کسانی که دعوت احزاب و گروه‌های اصلاح‌طلب را برای شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ مثبت دادند، تشکر و قدردانی کردند. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/3 ] [ 12:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برای ثبت نام مدرسه «حورا» دخترمان رفته بودم. پرسیدند تفریحات خانوادگی‌تان چیست؟ من هم گفتم هیئت، بیت رهبری، بهشت زهرا. 30 شب ماه رمضان را از وقتی حورا کوچک بود، با موتور به هیئت می‌رفتیم.

گروه جهاد و مقاومت مشرق- مدتی بود که سپاه برای تامین امنیت غرب و شمالغرب کشور با گروهک‌های معاند و ضد انقلاب مسلح می جنگید؛ دهها پاسدار شهید شدند تا توانستند امنیت امروز را برای مردم این مناطق به ارمغان بیاورند.

از جمله آنها، 3 پاسدار شهید «مهدی فطرس»، «وحید شیبانی» و «سعید فنایی» بودند که یک سال قبل در اول اسفند ماه 91 در استان کردستان به شهادت رسیدند.

آنچه در زیر می خوانید، مروریست کوتاه بر زندگی پربرکت یکی از این شهدا با نام شهید وحید شیبانی(کمیل) به روایت مادر، همسر و همرزم شهید.

تفریحات خانوادگی یک شهید

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/12/1 ] [ 8:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 478
بازدید دیروز: 422
کل بازدیدها: 4451670