NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

ناطق نوری در تماس با حسین شریعتمداری گفت: فتنه گران را به خوبی می‌شناسم و مطمئن باشید هرگز با طناب پوسیده سبزها وارد چاه نمی‌شوم.

خبرگزاری فارس: ناطق نوری: هرگز با طناب پوسیده فتنه‌گران به چاه نمی‌روم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بعد از انتقاد حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان به اظهارات حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری که در سرمقاله کیهان یکشنبه چاپ و منتشر شد، حجت‌الاسلام ناطق نوری در تماس تلفنی با شریعتمداری ضمن تشکر از برخورد دوستانه و مودبانه وی تصریح کرده است که «من می‌دانم شما نگران هستید که مبادا من به سوی فتنه گران بروم و با آنها پیوند بخورم ولی بنده سبزها را به خوبی می شناسم و مطمئن باشید که هرگز با طناب پوسیده آنها وارد چاه نمی شوم.»

لازم به ذکر است که خبرگزاری فارس اگرچه این خبر را از منبع موثقی کسب کرده بود ولی برای اطمینان بیشتر با مدیرمسئول کیهان تماس گرفته و پرسید که آیا خبر را تایید می‌‌کنید که وی پاسخ داد « تکذیب نمی‌کنم.»

 


[ چهارشنبه 92/12/14 ] [ 9:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دستگاه قضایی حکم جلب سعید رضوی فقیه را به دلیل سخنان ساختار شکنانه در جمع اصلاح‌طلبان همدان صادر کرد.
خبرگزاری فارس: حکم جلب رضوی فقیه صادر شد/ رضوی فقیه متواری شد
  • به‌گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دستگاه قضایی حکم جلب سعید رضوی فقیه را به دلیل سخنان ساختار شکنانه در جمع اصلاح‌طلبان همدان صادر کرد.

در عین حال برخی منابع آگاه از متواری شدن نامبرده پس از اطلاع از صدور حکم بازداشتش خبر دادند.

رضوی فقیه چندی پیش طی سخنانی ساختار شکنانه در جمع گروهی از اصلاح‌طلبان استان همدان به نهادهای انقلابی نظام جمهوری اسلامی حمله کرده بود.

 


[ چهارشنبه 92/12/14 ] [ 9:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چگونه «شاعر فاشیست» به «شاعر آزادی» تبدیل شد/ توهینی که شاملو به مردم ایران کرد

روزی تاریخ داوری می‌کند که چگونه «شاعر فاشیست» تبدیل به «شاعر آزادی» شد و چرا کسی را که در دانشگاه برکلی گفت «حرکت انقلابی مردم در سال 1357 مانند حرکت گاوها بود» در مطبوعات انگلیسی و آمریکایی یک «چپ‌گرای انقلابی» نامیدند.

خبرگزاری فارس: چگونه «شاعر فاشیست» به «شاعر آزادی» تبدیل شد/ توهینی که شاملو به مردم ایران کرد

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، پیام فضلی‌نژاد در روزنامه کیهان نوشت: آیا «احمد شاملو» که روشنفکران لیبرال او را «شاعر آزادی» و «مردمی‌ترین هنرمند معاصر» می‌نامند، در جنگ جهانی دوم جاسوس نازی‌ها بود و هر دهه از عمر 75 ساله خود را در خدمت یک جریان سیاسی گذراند؟ ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/12/14 ] [ 9:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 9:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
طی چند هفته اخیر اظهارات برخی در داخل کشور فعالیت های اپوزسیون را برای رفع حصر سران فتنه بیشتر کرده است.
گروه سیاسی جهان نیوز: در این میان اپوزسیون خارج از کشور معتقدند که غرب برای پیگیری موضوعاتی هدفگذاری شده، در پوشش دموکراسی خواهی از جمله رفع حصر از سران فتنه باید همکاری نزدیکی میان اپوزسیون خارج از کشور و طیف اصلاح طلب و جریان اعتدال درون دولت در داخل ایران صورت بپذیرد.

به گزارش جهان، با کدهایی که موجود است می توان به خوبی استنباط کرد که این طراحی با چند واسطه مستقیم به نوعی برنامه غرب برای رفع حصر سران فتنه نیز محسوب می شود.

محاسبه اپوزسیون در این باره از زبان تقی رحمانی فعال ملی مذهبی در همایشی در برلین آلمان به منظور رفع حصر سران فتنه قابل توجه است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 8:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زیباکلام در مناظره‌ای با خسروپناه گفت که آمریکا ستیزی تبدیل به هویت جمهوری اسلامی ایران شده است، حجت‌الاسلام خسروپناه نیز هویت دولتمردان آمریکایی را ایران ستیزی اعلام کرد و گفت: جنایات چندین ساله آنان این ادعا را گواهی می‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، صادق زیباکلام فعال سیاسی و استاد دانشگاه عصر دیروز دوشنبه 12 اسفند در مناظره با حجت‌الاسلام خسرو پناه عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مورد «رابطه با آمریکا» که در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، اظهار داشت: باید دوستی و دشمنی با آمریکا را از منظر منافع ملی نگاه کنیم.

وی با طرح این پرسش که آمریکاستیزی در ایران چه منفعتی را برای جمهوری اسلامی داشته است، خاطرنشان کرد: 6 تا 7 سال پیش به دلیل همین مشکلات با آمریکا سبب شد که ما نتوانیم نفتمان را به قفقاز بفرستیم و آمریکا به شدت مخالفت کرد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 8:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کاترین اشتون، رئیس سیاست خارجه اتحادیه اروپا اظهار داشت که این اتحادیه تا روز پنجشنبه به روسیه مهلت داده تا صریحا نشانه‌هایی از حسن نیت از جمله تمایل برای آغاز مذاکرات و عقب نشینی نیروهای روسیه از شبه جزیره کریمه به پادگان‌های خود را نشان دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: رهبران اتحادیه اروپا خواهان برگزاری نشست فوق‌العاده این اتحادیه طی روز پنجشنبه شدند تا به بررسی اقداماتی علیه روسیه بپردازند که شامل توقف آزادی روادید و مذاکرات همکاری‌های اقتصادی می‌شود؛ البته در صورتی که مسکو درصدد فرو نشاندن بحران در شبه جزیره کریمه نباشد.
[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 8:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مواضع اخیر سعید رضوی‌فقیه ادامه جریانی است که پس از سال‌ها به دنبال احیای مجدد خود هستند. با اینکه دولت یازدهم بارها مرزبندی خود با عناصر افراطی اعلام کرده اما با این حال شاهدیم که جریان اهانت به مقدسات که با مقاله روزنامه بهار شروع شد و پس از آن با اقدامات روزنامه‌های دیگر ادامه یافت ایجاد حاشیه و منحرف‌سازی حرکت دولت را در سر می‌پروراند.
 

رضوی فقیه؛ از فعالیت در دفتر تحکیم تا همکاری با رسانه‌های ضدانقلاب


رضوی فقیه در انتخابات سال 88 به عنوان سخنگو در ستاد مهدی کروبی فعالیت می‌کرد ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 8:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 8:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته ای با اشاره به اینکه وزارت امور خارجه اگر متن را منتشر کند به آن جنبه رسمی داده است، اظهار داشت: جزئیات را بارها در مصاحبه ها اعلام کردیم، به مقامات ذیربط نیز متن ارائه شده، از همه مهمتر به آقای لاریجانی داده شده است؛ چراکه نماینده ها دائم می گویند از ما مخفی شده، از آنها مخفی نشده است، می توانند از آقای لاریجانی متن را بگیرند و بخوانند.
هیچ کس اندازه ظریف در مذاکره با تحکم صحبت نمی‌کند/ دیدار با آیت‌الله مصباح در راستای روشنگری بودبه گزارش مشرق، عباس عراقچی معاون حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته ای کشورمان در نشست پرسش و پاسخ بعد از ظهر امروز که در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، درباره پرونده و مذاکرات هسته ای کشورمان و روند شکل‌گیری توافق ژنو گفت: بحث هسته ای بستگی به این امر دارد که از چه زاویه ای به آن نگاه کنیم. باید صحنه مبارزه هسته ای را از ابتدا به درستی درک کنیم. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 8:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1740
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4408741