NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به ایران سفر کرده، در ابتدای این سفر با جمعی از زنان که گفته می‌شود یکی از آن‌ها «نرگس محمدی» از محکومین فتنه بوده، دیدار کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «کاترین اشتون» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به ایران سفر کرده، با گروهی از «فعالان زن» دیدار کرده است. «مایکل مان» سخنگوی اشتون ضمن اعلام این خبر، مدعی شده که این دیدار به مناسبت روز جهانی زن صورت گرفته است.

آنطور که «لیز دوست» خبرنگار بی‌بی‌سی در صفحه توئیتر خود نوشته، «نرگس محمدی» یکی از 7 زنی بوده که اشتون با آن‌ها دیدار کرده است. دوست این زنان را مدافعان حقوق بشر در ایران توصیف کرده است. با این حال اشتون هنوز جزئیات این دیدار را منتشر نکرده است.

[ یکشنبه 92/12/18 ] [ 9:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اکبر هاشمی رفسنجانی می‌گوید که هر کس می‌تواند سندی بیاورد که ما یک بار هم در این سال‌ها کوچکترین استفاده انتخاباتی از دانشگاه آزاد کردیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد صبح امروز در دومین نشست دست‌اندرکاران حوزه علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد که در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی فرهیختگان برگزار شد، طی سخنانی تاکید کرد که "هر کسی می‌تواند سند بیاورد که ما یک بار هم در این سال‌ها کوچکترین استفاده انتخاباتی از دانشگاه آزاد کردیم. هیچ؛ بنا هم نداریم". ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/12/18 ] [ 9:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد گفت: اساسنامه دانشگاه آزاد را براساس اساسنامه حسینیه ارشاد در زمان شاه نوشتیم تا نتوانند آن را تصرف کنند. ما هم همان‌گونه عمل کردیم، اما نمی‌دانستیم نظام ما قوی‌تر از زمان شاه است و آن را تصرف می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس هیئت موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد صبح امروز در دومین نشست دست‌اندرکاران حوزه علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد که در مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی فرهیختگان برگزار شد، با اشاره به اینکه تاسیس دانشگاه آزاد در زمانی که این دانشگاه ایجاد شد براساس نیاز جامعه صورت گرفت و با اشاره به نحوه تشکیل این دانشگاه، گفت: این سند توسعه‌ای که امروز رونمایی شد امیدوارم نیاز واقعی ما و آرزوی دیرینه ایرانیان را در حوزه پزشکی رفع کند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 92/12/18 ] [ 9:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شنیده ها حاکی از آن است که تیم رئیس جمهور سابق کشور، احمدی نژاد در حال تهیه لیست انتخاباتی برای شهر تهران و برخی شهرهای بزرگ هستند.
به گزارش جهان به نقل از دانا، شنیده ها حاکی از آن است که تیم رئیس جمهور سابق کشور، محمود احمدی نژاد در حال تهیه لیست انتخاباتی برای شهر تهران و برخی شهرهای بزرگ هستند.
گفته می شود تا کنون بالغ بر 150 نفر برای لیست تهران در نظر گرفته شده است و قرار بر این است که این لیست را به صورت مرحله به مرحله پالایش کنند تا به تعداد نمایندگان مورد نظر برای لیست که 30نفر است، برسند.
خاطرنشان می شود جریان انحرافی پس از شکست برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری در سال 92، برای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی کرده و به دنبال جذب آرای مردم با پتانسیل احمدی نژاد است.

[ یکشنبه 92/12/18 ] [ 9:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روایت یک فرزند شهید از دیدار با رهبر انقلاب
 شهید جلال کاوند نفری است که لباس سپاه پوشیده و سمت راست محسن رضایی است
خودم را دوباره جمع و جور می کنم و ادامه می دهم: آقا افتخارم این است که فرزند سردار شهید گمنامی هستم که تنها در این دنیای خاکی نام یک کوچه کوچک در شهرستانی کوچک به نام اوست. آقا صحبتم را قطع می کند و می فرماید: پدر شما در بین اهالی آسمانها مشهور هستند. پاسخ می دهم: من هم از این گمنامی خوشحالم.
گروه فرهنگی مشرق - جلوی آقا دو زانو نشسته ام. خودم را جمع و جور می کنم. لبخند آقا ادامه دار است. سی چهل نفری می شویم. همه خانواده های شهدا هستند. پدر و مادرهای شهدا را در صف اول نشانده اند. آقا لیست مدعوین را در دست می گیرند. نفر اولی که نامش را صدا می زنند من هستم. رضا کاوند..  ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/17 ] [ 10:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رهبر معظم انقلاب اسلامی  بر خلاف بسیاری از رهبران و روسای کشورهای جهان پوششی ساده و به دور از تجمل دارد. تصویر زیر مربوط به جلسه رهبر انقلاب با اعضای خبرگان رهبری است که مورد توجه خبرنگاران و شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.

نعلین رهبر انقلاب سوژه شبکه‌های خبری +عکس

ترجمه تیتر: "نظر یک مخاطب: نعلین‌ رهبر معظم [آیت‌الله] خامنه‌ای به سرهای حاکمان خلیج [فارس] شرف دارد!"

نعلین پاره رهبر ایران سوِژه شبکه های خبری+عکس

[ شنبه 92/12/17 ] [ 10:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دکتر رضا فرجی دانا که در ماه های گذشته به علت عملکرد غیر اعتدالی اش در عزل و نصب مدیران و مسئولین دانشگاه ها و همچنین انتصاب افراد حاشیه دار در وزارت علوم با انتقادات بسیاری از سوی مراجع معظم تقلید روبرو شده بود در سفر یک روزه به زادگاهش قصد دیدار با مراجع و علمای قم را داشت.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که در ماه های گذشته به علت عملکرد غیر اعتدالی اش در عزل و نصب مدیران و مسئولین دانشگاه ها و همچنین انتصاب افراد حاشیه دار در وزارت علوم با انتقادات بسیاری از سوی مراجع معظم تقلید روبرو شده بود در سفر یک روزه به زادگاهش قصد دیدار با مراجع و علمای قم را داشت. ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/17 ] [ 10:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نقش گاندی در هند این بود که به مردم می‌گفت یکی را می‌گیرند، دنبالش را بگیرید و بگویید که مرا هم به زندان ببرید. انگلیسی‌ها آمدند بین دو شهر به همه درختان یک سر یا یک مرده آویزان کردند. باز گاندی به مردم گفت که بروید. واقعا آن قدر در زندان جمع می‌شدند که دیگر کسی نمی‌توانست زندانی کند! ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/17 ] [ 10:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که میهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.
*در بیستم دی ماه 1380 ، پیکر شش شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه امام صادق(ع) تا هنگام ظهور مولایشان به امانت گذاشته شد. در این مدت دانشجویان و  دلسوختگانی بر مزار این فرزندان خلف حضرت روح الله اظهار نذر و نیاز کرده و به مرادشان رسیده اند. در این میان یکی از بزرگان اهل معرفت که بر مزار این بزرگان بی نام و نشان حضور یافته است، ابراز داشته:" اگر چه مقام همه شهدا نزد خداوند عالی است اما یکی از آرمیدگان در این مزار، از اولیای خاص خداوند و صاحب مقام و درجه ای ویژه است."  ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/17 ] [ 10:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زورگیری‌در اطراف ایستگاههای مترو، نجات دو مرد از زیر خروارها خاک، پیدا شدن هواپیمای ناپدید شده مالزی، اشد مجازات برای نوازنده آهنگ مرگ و... بخشی از مهمترین حوادث روز است.
به گزارش مشرق، مهمترین حوادث امروز به شرح زیر است: ادامه مطلب...
[ شنبه 92/12/17 ] [ 10:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 836
بازدید دیروز: 1866
کل بازدیدها: 4409704