NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آیا می‌شود «اضافه‌خرج» مراسم فاطمیه را در محرم خرج کرد؟ معیار شرعی ضرر اعم از جسمی یا روحی چیست؟ اینها از جمله سوالاتی است که رهبر معظم انقلاب در استفتائاتی جداگانه احکامشان را بیان کرده‌اند.
به گزارش مشرق، پاسخ‌های آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی به سوالاتی در زمینه احکام عزاداری به شرح زیر است:

1. در حسینیه‌ها و مساجد بیشتر مناطق به‌خصوص روستاها مراسم شبیه‏ خوانی به اعتبار این‌که از سنت‌های قدیمی است برگزار می‌شود که گاهی اثر مثبتی در نفوس مردم دارد، این مراسم چه حکمی دارند؟

جواب) اگر مراسم شبیه‏ خوانی مشتمل بر امور دروغ و باطل نباشند و مستلزم مفسده هم نباشند و با توجه به مقتضیات زمان باعث وهن مذهب حق هم نشوند، اشکال ندارند، ولی در عین حال بهتر است که به جای آن‌ها، مجالس وعظ و ارشاد و ذکر مصائب حسینی و مرثیه‌خوانی برپا شود. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/12/20 ] [ 11:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
از آنجایی که شیطنتهای برخی در دولت یازدهم در سیاسی کردن این پرونده برای جا انداختن کلیدواژه "کاسب تحریم" و تقابل سیاسی با دولت قبل کاملا مشخص است و این دولت ابتدا به جنجال برای محاکمه وی روی آورد و حالا که حکم صادر شده آن را نادیده می انگارد به نظر می رسد که وظیفه دستگاه قضایی برای روشن کردن اذهان جامعه از این حکم کاملا ضروری به نظر می رسد تا اقدامات این دستگاه مورد اقبال عمومی جامعه قرار بگیرد.
لزوم شفاف سازی حکم بابک زنجانی برای افکار عمومی
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز مبارزه قوه قضاییه با پدیده فساد اقتصادی چندسالی است که شدت گرفته و در این راه دستگاه قضایی به جد درپی مبارزه با کسانی است که از بیت المال سوء استفاده می نمایند و باید این اراده محکم دستگاه قفضا که در دوران حضرت آیت الله آملی لاریجانی شدت یافته الگویی برای سایر قوا بالاخص قوه مجریه که می تواند مهمترین رکن در جلوگیری از بوجود آمدن این فسادها باشد قرار بگیرد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/12/20 ] [ 11:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان:
مجلس خبرگان باید انقلابی بماند/ مقایسه رفتار نجیبانه رای‌نیاورندگان انتخابات اخیر با رفتار نانجیبانه فتنه‌گران 88
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: برخلاف رفتار نانجیبانه کسانی که در سال 88 رأی نیاوردند و با براه انداختن فتنه برای کشور هزینه بوجود آوردند و دشمن را به طمع انداختند، در این انتخابات کسانی که رأی نیاوردند، به پیروز انتخابات تبریک گفتند که این موضوع، بسیار با عظمت و با ارزش است.
مجلس خبرگان باید انقلابی بماند/ مقایسه رفتار نجیبانه رای‌نیاورندگان انتخابات اخیر با رفتار نانجیبانه فتنه‌گران 88
[ پنج شنبه 94/12/20 ] [ 11:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیا اکنون رئیس جمهور در حال ادای دین به این گروه است؟ مگر خطوط قرمز نظام در تعامل با سران فتنه و مواجهه با عوامل تقویت کننده و همراه آن در سال 88 مشخص نیست؟ مگر طغیان سران فتنه بر نظام اسلامی بر کسی پوشیده است؟
خاتمی تا عذرخواهی نکند مطرود این ملت است
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز تلاشهای عجیب رئیس جمهور در قبح زدایی از شکستن محدودیتهای رسانه ای ابلاغ شده توسط دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی چه در کنفرانس خبری اخیر خود و چه در جمع مردم یزد سوال برانگیز است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/12/20 ] [ 11:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رادیو فردا در مطلبی تحت عنوان " از سانسور تا خلاقیت " نسبت به سانسور مطالب مستهجن و خلاف شرع برخی از نویسنده های منحرف واکنش نشان داد و خواستار حذف قانون جلوگیری از نظارت بر آثار منتشره برای ادامه انحراف جوانان توسط دولت گردید!
سانسور یا قانون/ چرا مدعیان روشنفکری به قانون تن نمی دهند؟
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز رادیو فردا در مطلبی تحت عنوان " از سانسور تا خلاقیت " نسبت به سانسور مطالب مستهجن و خلاف شرع برخی از نویسنده های منحرف واکنش نشان داد و خواستار حذف قانون جلوگیری از نظارت بر آثار منتشره برای ادامه انحراف جوانان توسط دولت گردید! ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/12/20 ] [ 11:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دولت با توجه به خالی بودن دستهایش در عمل کردن به وعده های خود ،پروژه مشغول سازی مردم را کلید زده است.
به گزارش مشرق، البته پیش بینی می شد فرافکنی را در روزهای آخر دولت شاهد باشیم  اما آغاز زود هنگام آن نشان دهنده بحران های اساسی دولت اعتدالیون به ویژه در حوزه اقتصادی است . ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 94/12/20 ] [ 11:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نوزدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دوره چهارم عصر امروز پایان یافت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نوزدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دوره چهارم عصر امروز به ریاست آیت‌الله محمد یزدی برگزار شد.
 
مجلس خبرگان رهبری در دوره چهارم اجلاسیه ندارد و دوره پنجم آن از روز هفت خرداد 95 آغاز به کار خواهد کرد، البته در روزهای چهارم و پنجم خرداد سال آینده نیز اجلاسیه‌ مجلس پنجم خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.
 
همچنین در اجلاسیه نوزدهم هاشمی‌رفسنجانی و حجت‌الاسلام حسن روحانی از غایبان این جلسه بودند.

[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 10:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اساتید دانشگاه گفتمان: مصلحت را بر حق الناس ترجیح ندهید
 
مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای مطالبه خود از شورای نگهبان را اقدام قاطع در رسیدگی به تخلفات انتخاباتی برخی نامزدها از جمله محمدرضا نجفی دانسته و افزودند: از شورای نگهبان می‌خواهیم از حق‌الناس دفاع کند.
شورای نگهبان با بررسی تخلف انتخاباتی "نجفی" از حق‌الناس دفاع کند
گروه سیاست جهان نیوز ـ جمعی از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای خطاب به شورای نگهبان با بیان اینکه دفاع این شورا در طول انقلاب از رأی مردم، بر همگان آشکار است، اعلام کردند: انتظار دانشجویان از شورای نگهبان درخصوص تخلف انتخاباتی محمدرضا نجفی نامزد مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهر تهران این است که بدون مماشات به مرٌ قانون عمل کند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 10:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اوایل هفته جاری کاربران شبکه های اجتماعی در یاسوج از کشف تعرفه های رای، مهر های انتخاباتی و نوارهای پلمب صندوق های رای به همراه معرفی نامه "نماینده فرماندار" در یک تعمیرگاه در یاسوج خبر دادند!
مورد عجیب یاسوج!/ تعرفه های رأی از تعمیرگاه سردرآورد!+عکس
سیامک ره پیک سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز دوشنبه 17 اسفند از بررسی شکایت های انتخاباتی توسط شورای نگهبان طی روزهای آینده خبر داد. در این میان ره پیک از وصول شکایت های متعدد به شورای نگهبان از حوزه های مختلف خبر داد و گفت:" تعداد شکایات دریافت شده اعم از گزارش های مردمی، دستگاه‌ها و هیات های نظارت زیاد است."

اظهارات سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات در شرایطی است که در انتخابات 7 اسفند رسانه های محلی گزارش های متعددی از تخلفات انتخاباتی منتشر کردند. در این میان، یعنی درباره تخلفات انتخاباتی، یک مورد عجیب و شگفت انگیز وجود دارد که در واقع می توان آن را "مورد عجیب یاسوج" نامید. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 10:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
طعنه موشکی به عکس یادگاری با ایرباس فرانسوی+عکس
 
یکی از فرماندهان سپاه در حاشیه برگزاری رزمایش موشک گفته است: برخی با ایرباس فرانسوی عکس یادگاری گرفتند اما ما با محصولات بومی و ایرانی خودمان عکس می‌گیریم.
به گزارش مشرق، صبح امروز و در ادامه رزمایش موشکی سپاه پاسداران با نام اقتدارولایت، دو فروند موشک بالستیک قدر H و F  از ارتفاعات البرز شرقی شلیک شد. این موشک‌ها با موفقیت توانستند اهداف از پیش تعیین شده در سواحل مکران را در بردی در حدود 1400 کیلومتر مورد اصابت قرار دهند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 10:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2309
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4436152