NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
از آنجایی که شیطنتهای برخی در دولت یازدهم در سیاسی کردن این پرونده برای جا انداختن کلیدواژه "کاسب تحریم" و تقابل سیاسی با دولت قبل کاملا مشخص است و این دولت ابتدا به جنجال برای محاکمه وی روی آورد و حالا که حکم صادر شده آن را نادیده می انگارد به نظر می رسد که وظیفه دستگاه قضایی برای روشن کردن اذهان جامعه از این حکم کاملا ضروری به نظر می رسد تا اقدامات این دستگاه مورد اقبال عمومی جامعه قرار بگیرد.
لزوم شفاف سازی حکم بابک زنجانی برای افکار عمومی
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز مبارزه قوه قضاییه با پدیده فساد اقتصادی چندسالی است که شدت گرفته و در این راه دستگاه قضایی به جد درپی مبارزه با کسانی است که از بیت المال سوء استفاده می نمایند و باید این اراده محکم دستگاه قفضا که در دوران حضرت آیت الله آملی لاریجانی شدت یافته الگویی برای سایر قوا بالاخص قوه مجریه که می تواند مهمترین رکن در جلوگیری از بوجود آمدن این فسادها باشد قرار بگیرد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 10:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
علمای عربستانی در حکمی عجیب، حقوق زنان را با حیواناتی همچون بُز و شتر برابر دانستند!
به گزارش مشرق به نقل از "سومریه نیوز"؛ ساعاتی پیش از آغاز مراسم روز جهانی زن، گروهی از علمای سعودی حکمی را صادر کردند که براساس آن، زنان در ردیف حیواناتی همچون بز و شتر قرار دارند.
 
این در حالی است که انجمن های مدافع حقوق زنان در جهان این حکم علمای سعودی را حکمی تاریخی توصیف و تأکید کردند این حکم، به مثابه پیشرفتی بزرگ برای زنان سعودی به شمار می رود!؛ چراکه آنها پیش از این، از نظر حقوقی با اشیاء برابری می کردند و امروز تا مرتبه حیوانات ارتقا یافته‌اند.

"کولیت کورکوت"، سخنگوی انجمن فرانسوی " آزادی حقوق زنان" با ابراز خوشحالی در خصوص این حکم گفت: "زمان بسیاری نیاز است تا زنان سعودی، انسان حساب شوند، ولی با صدور این حکم، اندکی شرایطشان بهبود خواهد یافت."

[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 10:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، با بیان اینکه رئیس سازمان انرژی اتمی درباره برجام واقعیتها را می‌گوید، گفت: آقای رئیس جمهور تحمل این نکته را که کسی علیه برجام صحبت کند، ندارد.
به گزارش پایگاه 598، حسین نجابت در گفتگو با مهر، در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور درباره نحوه اجرای برجام و نیز واکنش روحانی به اظهارات رئیس سازمان انرژی اتمی، اظهار داشت: آقای رئیس جمهور بر روی برجام سرمایه‌گذاری کرده و تصور می کند که برجام، داروی اول و آخر دردهای کشور است. بنابراین اگر کسی به برجام حاشیه ای بزند، آقای روحانی ناراحت می‌شود.
ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 9:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کل نظام اگر با ولایت فقیه مرتبط نباشد مشروعیت ندارد، گفت: مجلس خبرگان در واقع در طول رهبری است و وظیفه مراقبت دارد که این ماهیت تبدیل به حکومت‌های دیگر نشود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، آیت‌الله محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه نوزدهمین اجلاس خبرگان رهبری که عصر امروز چهارشنبه در مجلس قدیم برگزار شد با بیان اینکه دنیا هنوز ماهیت نظام حاکمیت ولایت فقیه را نشناخته است اظهار داشت: شاید برخی در داخل هم ماهیت این نظام را نشناخته و نخواهند که بشناسند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 9:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: تا چهارم خردادماه سال آینده که روز انتخابات اعضای هیئت‌رئیسه دوره پنجم و افتتاحیه خواهد بود، آنچه گفته می‌شود گمانه‌زنی محض است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری در حاشیه اختتامیه نوزدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که گمانه‌زنی‌هایی درباره ریاست مجلس خبرگان در دوره پنجم وجود دارد. نظر شما در این باره چیست؟ گفت: طبیعی است که اعضای مجلس خبرگان رهبری که در دوره چهارم بودند و در دوره پنجم هم هستند رایزنی‌هایی برای ریاست خبرگان در دوره آینده داشته باشند. 

وی با تاکید بر اینکه هیچ نظری به صورت قطعی و فراکسیونی درباره ریاست مجلس خبرگان در دوره پنجم بیان نشده، افزود: اصولا ما در خبرگان مقوله‌ای به نام فراکسیون نداریم، بنابراین تا چهارم خردادماه سال آینده که روز انتخابات اعضای هیئت‌رئیسه دوره پنجم و افتتاحیه خواهد بود، آنچه گفته می‌شود گمانه‌زنی محض است.


[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 9:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جمعی از زنان نخبه سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهارات معاون رئیس‌جمهور واکنش نشان داده و خواستار عذرخواهی مولاوردی از مردم استان شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از عصرهامون، جمعی از زنان نخبه سیستان و بلوچستان با صدور بیانه‌ای نسبت به اظهارات معاون رییس جمهور واکنش نشان داده و خواستار عذرخواهی مولاوردی از مردم استان شدند.

متن کامل این بیانیه که در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته است به شرح ذیل است: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 9:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

بازگشایی سوئیفت از جمله مسائلی بود که با شروع مذاکرات هسته‌ای بین کشورمان و گروه 1+5 زمزمه‌های آن به گوش می‌رسید.وعده‌ای که در صورت عملی شدن، می‌توانست راه‌گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور باشد. اما بازگشایی، عدم بازگشایی و نیمه‌کاره ماندن بازگشایی سوئیفت از جمله مسائلی است که مسئولان صحبت‌های ضدونقیضی را در خصوص آن ارائه می‌دهند.
به گزارش پایگاه 598، بازگشایی سوئیفت از جمله مسائلی بود که با شروع مذاکرات هسته‌ای بین کشورمان و گروه 1+5 زمزمه‌های آن به گوش می‌رسید. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 12:35 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
روحانی در پاسخ به سؤالی در مورد ارزیابی عملکرد مجلس پنجم معتقد است که این مجلس در انتخابات دوم خرداد دچار حادثه‌ای شد که برایش غیرقابل‌پیش‌بینی بود.
گروه سیاسی مشرق - حسن روحانی در مجلس چهارم و پنجم نایب‌رییس اول مجلس شورای اسلامی بود و در کنار ناطق نوری به اداره مجلس می‌پرداخت.

بسیاری از نمایندگان مجلس پنجم در انتخابات دوم خرداد 1376 از ناطق نوری حمایت کردند و پس از شکست این مجلس دچار سرخوردگی شد و روحانی که در آن زمان نایب‌رییس مجلس بود این‌گونه نسبت به این مسئله واکنش نشان داد و پیروزی خاتمی را غیرقابل‌پیش‌بینی دانست.

[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 12:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به سخنان روحانی مبنی بر اینکه اقتصاد پسابرجام مورد رضایت مردم است و مردم آفتاب پسابرجام را دیدند و راضی‌اند؛ خاطرنشان کرد: هنوز که خبری از آفتاب پسابرجام نشد ؛ آرزو می کنیم حرف های روحانی درست دربیاید که تا کنون خبری نیست.
آرزو می کنیم حرف های روحانی درست از آب درآید
به گزارش جهان، احمد توکلی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به اظهارات اخیر روحانی مبنی بر اینکه دولت قبل با 120دلار و این دولت با 25 دلار کشور را اداره می کند اظهار داشت: سخنان روحانی هم غلط و هم درست است؛ اظهارات روحانی ارقامش غلط و جهتش درست است؛  در دولت 8 ساله احمدی نژاد جمعا 637 میلیارد دلار نفتی در آمد دولت بود خرج شد که سالی 80 میلیارد دلار می شد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 12:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
علی لاریجانی دو دوره یعنی در مجلس هشتم و نهم ریاست مجلس با اکثریت اصولگرا را برعهده داشت. عارف نیز در انتخابات ریاست جمهوری 92 نامش بر زبان‌ها افتاد و در انتخابات دهم مجلس نفر اول تهران شد.
توافق احتمالی و قریب الوقوع عارف و لاریجانی؟!
به گزارش جهان، انتخابات و حواشی آن به پایان رسید اما این روزها رقابت نانوشته و غیر رسمی برای ریاست مجلس دهم آغاز شده است. نام «محمدرضا عارف» و «علی لاریجانی» دو نام از دو طیف مختلف برای این مهم زمزمه می‌شود. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 12:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1939
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4435782