NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
فائزه هاشمی رفسنجانی درباره نتایج انتخابات مجلس پنجم که در دوران ریاست جمهوری پدرش برگزار شده است، سلامت انتخابات مجلس پنجم را زیر سؤال برد و باز هم نظام را متهم به تقلب کرد.
اختلاف اکبر هاشمی با عفت مرعشی بر سر اعلام نام نفر اول انتخابات تهران
گروه سیاسی مشرق - فائزه هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با ویژه‌نامه نوروزی روزنامه اعتماد پیرامون نتایج انتخابات مجلس پنجم که در دوران ریاست جمهوری پدرش برگزارشده است؛ نکات جالبی را بیان کرده است. 

فائزه هاشمی در پاسخ به این سؤال که «بالاخره آرای شما در حوزه تهران بیشتر بود یا آقای ناطق نوری» اظهار داشت: «خودمان هم نفهمیدیم. مامان معتقد است که من اول بودم و آمدند با بابا توافق کردند که نتیجه این‌گونه اعلام شود؛ اما همه این‌ها در ابهام است و هیچ‌چیز آن مشخص نیست.  ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 12:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اظهارات پروانه سلحشوری نماینده منتخب اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم، با استقبال رسانه‌های خارجی روبرو شد.
گروه فیلم و صوت مشرق، نماینده منتخب زن اصلاح‌طلب در حوزه تهران در مصاحبه‌ای که با یک خبرنگار خارجی انجام می‌دهد به مسائل داخلی ایران  اشاره کرده و برخی از مسائل را با خبرنگار زن یک رسانه خارجی در میان می‌گذارد.

وی در مصاحبه با یک خبرنگار ایتالیایی که سایت‌های ضدانقلاب آن را پوشش داده است با الفاظی توهین‌آمیز نسبت به بانوان نماینده صحبت می‌کند و جنسیت آنها را زیر سئوال می‌برد.

سلحشوری در پاسخ به این خبرنگار زن که می‌پرسد بانوان نماینده فعلی چطور فکر می‌کنند می‌گوید:‌ «آنها مثل ما فکر نمی‌کنند و نمایندگان زن مجلس تا الان عملاً ضد زنان بوده‌اند و تنها جنسیت زنانه داشتند. می‌دانید بعضی زنها علیه زنها صحبت می‌کنند و اینها زن نیستند و فقط جنسیت زنانه دارند.»

سلحشوری در این مصاحبه، اظهاراتی درباره کنار رفتن حجاب از سر زنان ایرانی نیز به زبان می‌آورد که این مصاحبه با استقبال رسانه‌های خارجی روبرو شد.
دانلود

[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 12:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از رسانه محلی یزد در حمایت از رئیس‌جمهور و در راستای از بین بردن شبهه عدم استقبال مردم این شهر از روحانی در اقدام غیراخلاقی عکس استقبال از احمدی‌نژاد در یزد را به عکس استقبال از روحانی جا زد.
گروه سیاسی مشرق - پس از اینکه عکس‌هایی از عدم استقبال پرشور مردم یزد از روحانی و رضایت‌نامه والدین دانش‌آموزان برای حضور در سخنرانی وی در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام منتشر شد یکی از رسانه‌های محلی در اقدامی برای از بین بردن شبهه عدم استقبال از رئیس‌‌جمهور عکسی را منتشر کرد که حاکی از استقبال پرشور و خیل جمعیت مردم یزد در سخنرانی حسن روحانی است. 

سرقت عکس استقبال از احمدی‌نژاد در یزد به نفع روحانی + تصاویر
عکسی که به عنوان استقبال از روحانی در یزد در 17 اسفند 94 منتشر شد ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 12:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
فرماندار ورامین مدعی شده شورای تامین شهرستان ورامین سخنرانی دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهدای عملیات خیبر را به صلاح نمی داند!
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از میدان 72، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان به دعوت ستاد یادواره شهدای خیبر و به منظور سخنرانی در این یادواره به ورامین سفر می کند.

این مراسم روز پنجشنبه 20 اسفندماه همزمان با نماز مغرب و عشا در گلستان شهدای سید فتح اله ورامین برگزار خواهد شد.

فشار فرمانداری ورامین بر لغو غیرقانونی سخنرانی دکتر احمدی نژاد ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 12:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک مقام آمریکایی می‌گوید که اگر تست موشکی ایران تائید شود، واشنگتن این مساله را با شورای امنیت سازمان ملل در میان خواهد گذاشت و به این شورا برای پاسخ مقتضی به ایران فشار وارد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری رویترز در خبری فوری به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که اگر تست موشکی ایران تائید شود، واشنگتن این مساله را با شورای امنیت سازمان ملل در میان خواهد گذاشت و به این شورا برای پاسخ مقتضی به ایران فشار وارد خواهد کرد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 12:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
هاشمی رفسنجانی بار دیگر شورای نگهبان و امت حزب الله را مورد حملات و اتهامات ناروا قرار داد.
به گزارش پایگاه 598، اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت و سومین همایش دانشجویی گرامیداشت شهیدان باکری و شهدای دانشگاه علوم پزشکی تبریز، خاطرنشان کرد: شهدا، انسان‌های مقدسی بودند که در راه دفاع از اسلام، انقلاب و کشور، خوش درخشیدند و خود را در بزم خوبان شریک کردند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دلاورمردی‌های شهیدان بزرگوار باکری و تأثیراتی که در پیروزی‌های ایران داشتند، گفت:  جنگ تحمیلی با هدف از بین بردن جمهوری اسلامی و تجزیه ایران شروع شده بود و اگر خون‌های پاک و مقدس شهیدان، فداکاری و استقامت مردم و مدیریت فرماندهان نبود، نمی‌توانستیم پیروز میدان مبارزه‌ای شویم، که شرق ، غرب و ارتجاع منطقه با تمام امکانات و تجهیزات به کمک رژیم بعثی آمده بود. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/12/19 ] [ 12:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
شرایط به امورى گفته مى شود که تحقق ظهور وابسته به وجود آنهاست و تا آنها محقق نشوند، ظهورى در کار نخواهد بود. اما علایم و نشانه ها، آن دسته رویدادها و حوادثى است که براساس گفته پیشوایان معصوم، قبل و یا در آستانه ظهور واقع خواهد شد.
به گزارش عصر امروز، شرایط به امورى گفته مى شود که تحقق ظهور وابسته به وجود آنهاست و تا آنها محقق نشوند، ظهورى در کار نخواهد بود. اما علایم و نشانه ها، آن دسته رویدادها و حوادثى است که براساس گفته پیشوایان معصوم، قبل و یا در آستانه ظهور واقع خواهد شد و تحقق هر کدام نوید نزدیک بودن قیام حضرت را مى دهد. براین اساس انقلاب جهانى امام علاوه بر این که داراى علایم و نشانه هایى است که پیش از وقوع آن روى مى دهد، داراى یک سرى شرایط و بایسته هایى است که با تحقق آنها، قیام اتفاق خواهد افتاد. در رابطه با این انقلاب و یا هر انقلاب واقعى دیگر، چند شرط متصور است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/12/18 ] [ 12:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات از آغاز بررسی شکایات انتخاباتی در شورای نگهبان در روزهای آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، ایسنا نوشت: سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات از آغاز بررسی شکایات انتخاباتی در شورای نگهبان در روزهای آینده خبر داد.

سیامک ره‌پیک ابراز امیدواری کرد نتایج بررسی این شکایات در اسرع وقت تا قبل از پایان سال به‌اتمام برسد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/12/18 ] [ 12:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
وکیل مدافع فاطمه هاشمی رفسنجانی که امروز (دوشنبه) به شعبه دوم دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه کرده است، علت احضار موکلش را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سید محمود علیزاده‌طباطبایی در پاسخ به این سئوال که پیرو اعلام قبلی آیا امروز (دوشنبه) برای پیگیری پرونده فاطمه هاشمی به دادسرا مراجعه کرده است یا خیر اظهار کرد: امروز به شعبه دادسرا مراجعه و با بازپرس پرونده صخبت کردم و قرار شد بعد از عید رسیدگی کنند زیرا سرشان خیلی شلوغ است.

وکیل مدافع فاطمه در پاسخ به این سئوال که موضوع احضار موکلش به دادسرا چیست گفت: همان پرونده‌ای است که بحث توهین به رئیس قوه در آن مطرح بود که فاطمه هاشمی  گفته بود ای کاش برادر من هم علی لاریجانی بود. در همان دادگاه خانم هاشمی با نماینده دادستان یک مقدار بحث‌شان شد که نماینده دادستان به عنوان توهین به قاضی شکایت کرده و حالا پس از دو سال احضار کردند. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 94/12/18 ] [ 12:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس از اینکه دو تن از منتخبین انتخابات مجلس در تهران با شائبه عدم استعفا در زمان مقتضی از سوی برخی رسانه‌ها و فعالان سیاسی روبرو شدند، بررسی‌ها نشان می‌دهد که یکی دیگر از افراد لیست اصلاحات در تهران نیز با این شائبه همراه است.
به گزارش پایگاه 598، خبرنامه دانشجویان ایران نوشت: با جستجو در پایگاه رسمی وزارت علوم به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می دهد، "محمود صادقی" منتخب ردیف 17 در حوزه انتخابیه تهران دارای تخلف احتمالی با توجه به ماده 29 قانون انتخابات است.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 94/12/18 ] [ 12:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1751
بازدید دیروز: 7705
کل بازدیدها: 4435594