NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

انتقاد چند دانشجوی قمی به دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی وی در مسجد امام زین العابدین(ع) قم در شب 22 بهمن، در روزهای اخیر بازتاب رسانه ای گسترده ای را به همراه داشته است.
به گزارش سرویس سیاسی
بی باک، اگرچه رسانه های همسو با دکتر لاریجانی این دانشجویان را اخلاگر و اغتشاشگر نامیده اند امّا این دانشجویان اعتقاد دارند واقعیت چیز دیگری است و آنها نه تنها اخلاگر و اغتشاشگر نبوده و نیستند بلکه بخاطر مواضع مشکوک جناب آقای لاریجانی در قبال فتنه گران داخلی و خارجی و همچنین برخی عملکردهای وی در قبال دولتمردان محبوب ملت ایران، همان کاری را انجام دادنده اند که ملت در پاسخ برخی خواص در 9 دی انجام داد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 8:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در پی اقدام عصر دوشنبه تیم تروریستی منافقین در هدف قرار دادن سه نفر از شهروندان تهرانی، یک نفر از مجروحان حادثه که دارای سوابق بسیجی نیز می‌باشد، به شهادت رسید
تیم تروریستی گروهک منافقین، روز گذشته و در حاشیه تجمعات پراکنده 25 بهمن تهران با شکلیک مستقیم گلوله سه نفر از شهروندان را مجروح کردند. یک نفر از مجروحان حادثه در اثر وخاومت وضعیت پزشکی به شهادت رسید. هم‌چنین یک تیم عملیاتی این گروهک تروریسی نیز دوشنبه‌شب در یکی از مناطق غرب شهر تهران دستگیر شدند.


[ سه شنبه 89/11/26 ] [ 8:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در فتوایی وضعیت مهریه‌های مشکل‌ساز و نحوه پرداخت مهریه و تمکین زوجه را مشخص کرد و اعلام داشت: هیچ کس را به خاطر مهریه نمى‏توان زندانى کرد.
آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در فتوایی وضعیت مهریه‌های مشکل‌ساز و نحوه پرداخت مهریه و تمکین زوجه را مشخص کرد.
وی در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت مهریه‌های سنگین که برای جوانان مشکلات متعددی را ایجاد می‌کند، نظر خود را اعلام کرد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/11/25 ] [ 8:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
شهر کوچک Lost Springs (چشمه های گمشده) در ایالت Wyoming آمریکا، بر اساس سرشماری سال 2000، تنها دارای یک نفر جمعیت بوده است!

به گزارش ایرانتو، این در حالی است که در سال 1911، بیش از 200 نفر در آنجا زندگی می کردند، اما از سال 1930 و بده نبال تعطیل شدن معدن، مردم کم کم از شهر کوچ کردند.
[ دوشنبه 89/11/25 ] [ 8:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
گروهی از دانشمندان آمریکایی موفق شدند با استفاده از تکنیک رادیو کربنی قدمت اسرارآمیزترین دست نوشته تاریخ را تعیین کنند.

دست نوشته های "ووینیچ" عنوان "اسرارآمیزترین دست نوشته های تاریخ" را به خود اختصاص داده اند چرا که با سیستم رمزنویسی بسیار پیچیده ای نوشته شده اند. به طوری که تاکنون هیچ یک از نشانه شناسان و رمزشناسان دنیا موفق نشده اند رموز به کار رفته در این دست نوشته ها را رمزگشایی کنند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/11/25 ] [ 8:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
سوء استفاده حامیان دکتر علی لاریجانی از یوم الله 22 بهمن:
از بازداشت دانشجویان معترض تا توزیع تراکت تبلیغاتی لاریجانی
در پی افزایش اعتراضات مردم انقلابی قم به مواضع دوپهلو و غیر شفاف دکتر علی لاریجانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نسبت به حوادث سال گذشته و همچنین تلاش های ایشان برای خوانده نشدن نامه رهبر انقلاب در خصوص چگونگی تعیین رئیس بانک مرکزی، در مجمع تشخیص مصلحت، حضور وی در قم حواشی بسیاری را به همراه داشت.
به گزارش پایگاه 598، پس از سخنرانی دکتر علی لاریجانی و اعتراض جمعی از دانشجویان قمی نسبت به مواضع دو پهلوی ایشان در حوادث سال گذشته که شب گذشته در مسجد زین العابدین قم برگزار گردید، امروز شاهد توزیع گسترده تراکت های تبلیغاتی وی در راهپیمایی 22 بهمن در قم بودیم.
این تراکت ها که به جمعی از حامیان ولایت استان قم! منتسب گردیده است با پرداختن به دیدگاه های دکتر علی لاریجانی سعی در کاهش موج انتقادی مردم قم نسبت به ایشان را دارد.
جالب توجه است که سخنان منتشر یافته از ایشان در این تراکت های تبلیعاتی تماماً در تریبون های غیر رسمی و مجامع کوچک با گذشت زمانی بیش از شش ماه از انتخابات دهم ریاست جمهوری ایراد گردیده که جملات کوتاهی را در خصوص فتنه سال گذشته در نقاطی چون گناباد، فریمان، نیشابور و ارومیه بیان نموده اند.
همچنین دانشجویانی که شب گذشته از آقای لاریجانی در جلسه سخنرانی وی که از سوی مجمع هماهنگی جبهه پیروان امام و رهبری (متعلق به آقای بنایی) برگزار گردید، سوال نمودند با برخوردی نامناسب از سوی گردانندگان جلسه، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و چند تن از آنها نیز بازداشت شده اند.
لازم به ذکر است که سوء استفاده حامیان دکتر لاریجانی از یوم الله 22 بهمن و توزیع این تراکت های تبلیغاتی نتوانست موج اعتراضات مردم را نسبت به ایشان کاهش دهد و دوباره شاهد اعتراضات دیگری در نماز جمعه قم نسبت به ایشان بودیم.

[ دوشنبه 89/11/25 ] [ 7:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در مورد تأکید راهپیمایان 22 بهمن بر محاکمه سران فتنه اظهار داشت: مردم به هیچ وجه کسانی که در مقابل انقلاب اسلامی آنها ایستاده‌ و با غربی‌ها همصدا شده‌اند را قبول نخواهند کرد.
وی افزود: در طول 32 سال گذشته نیز افرادی وجود داشتند که نقاب‌هایی به چهره زدند و مدعی دفاع از امام و انقلاب و نظام بودند، اما همان مردمی که فریب نقاب آنها را خوردند، در نهایت مقابل آنها ایستاده‌اند.
وزیر اطلاعات تأکید کرد: فتنه‌گران از بیرون کشور خط می‌گیرند و مدیریت می‌شوند، در غیر این صورت این افراد عددی نیستند که بتوانند کاری انجام دهند.
مصلحی ادامه داد: مردم می‌خواهند حساب این افراد از انقلاب جدا باشد، لذا ‌انتظار مردم برای محاکمه سران فتنه انتظار به حقی است و به موقع به این انتظار مردم رسیدگی خواهد شد.
وی در پاسخ به سؤالی در مورد مهدی هاشمی گفت: مهدی هاشمی هم در مسیر فتنه‌گران قرار دارد.

 

 


[ دوشنبه 89/11/25 ] [ 7:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

فیلم سینمایی «پرتقال خونی» به کارگردانی سیروس الوند در سینمای رسانه ها به نمایش در آمد تا باز هم این سئوال مطرح شود که سیاستگذاران سینمایی کشور بر اساس کدام دلیل قانع کننده مجوز ساخت چنین فیلمی را صادر کرده و بر چه اساسی فیلم به عنوان نمونه ای از تولیدات سینمایی کشور به ویترین فجر راه پیدا کرده است!؟
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر جهان، هر چند در این دوره از جشنواره فیلمهای ارزشمندی چون "33 روز" جمال شورجه،آلزایمر"احمدرضا معتمدی، هم به نمایش در آمد اما ظاهرا علیرغم وعده های شمقدری، بخش عمده ای از آثار سینمایی به نمایش در آمده از آثار مسئله دار بوده اند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/11/25 ] [ 7:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پایگاه خبری تایمز در گزارشی نوشت: ایران پرچم‌های مصر را در روز جمعه همزمان با سی ودومین سالگرد پیروزی انقلاب 1979 به اهتزاز درآورد و از قیام مردم مصر حمایت کرد.
این گزارش در ادامه نوشت، در همان روزی که خیابان‌های قاهره از انبوه معترضین مصر پر بود در خیابان‌های شهر‌های ایران نیز مملو از جمعیتی بود که در میادین شهر‌ها ازجمله میدان آزادی تهران جمع شده بودند تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 1979 را جشن بگیرند.
در دستان جمعیتی که به خیابان‌ها آمده بودند علاوه بر گل، پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و پوستر‌های از آیت‌الله خامنه‌ای، پرچم‌های مصر نیز به چشم می‌خورد.
این گزارش در ادامه با اشاره به درخواست سران فتنه برای برپایی راهپیمایی جداگانه در حمایت از مردم مصر نوشت: درحالیکه سران فتنه به دنبال اخذ مجوز راهپیمایی روز دوشنبه هستند به نظر نمی‌رسد در روز دوشنبه هیچ اتفاقی رخ دهد.
این گزارش همچنین با اشاره به همزمانی انقلاب اسلامی و استعفای مبارک و پیروزی مردم مصر نوشت: ایرانی ها در روز جمعه حمایت خود را با به اهتزاز درآوردن پرچم مصر و شعار علیه مبارک ابراز نمودند و مخالفت قاطع خود را با سران فتنه و برگزاری راهپیمایی جداگانه ابراز نمودند.
علاوه بر آن سران فتنه هیچ شانسی برای به خیابان آوردن مردم در روز دوشنبه ندارند .
همچنین با توجه به پیشرفت‌های ایران از نظر اقتصادی، هسته‌ای و پزشکی و وعده احمدی نژاد مبنی بر خشکاندن ریشه بیکاری جوانان تا سال 2013، وی جایگاه محکمی در میان ایرانی‌ها دارد.


[ دوشنبه 89/11/25 ] [ 7:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 یکی از اهداف سازمان اطلاعاتی روباه پیر که همیشه به دنبال آن بوده جذب ایرانی هایی است که بتوانند در راستای اهدف استعماری آنها خدمات شایانی ارائه دهند.
سازمان اطلاعات انگلیس در یک اقدام جدید برای شناسایی و استخدام ایرانیان 5 نفر ایرانی را به استخدام خود درآورده و در فرودگاه دبی مستقر نموده است.
وظیفه این افراد شناسایی و مشخص کردن شغل و آدرس افرادی که از هواپیمایی ایران به فرودگاه دبی وارد می شوند.
لازم به ذکر است این افراد در پشت مانیتوری که به راحتی دیده نمی شوند این کار را انجام می دهند بعد در صورت مناسب تشخیص دادن افراد مذکور به فرد نشان شده در کشور امارات نزدیک می شوند و در صورت موافقت به سرویس اطلاعاتی انگلیس معرفی می شوند.


[ دوشنبه 89/11/25 ] [ 7:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 2482
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425824