NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
راهپیمایان تهرانی طوماری را به منظور درخواست محاکمه هرچه سریعتر سران فتنه ?? امضا کردند.
 
به گزارش فارس، راهپیمایان تهرانی در حالی که به سمت میدان آزادی تهران حرکت می‌کنند عکس‌هایی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و همچنین پرچم‌های جمهوری اسلامی در دست دارند.
همچنین راهپیمایان تهرانی در محکومیت فتنه سران فتنه بعد از انتخابات طوماری امضا کرده و خواستار محاکمه فتنه‌گران از سوی قوه قضائیه شدند.


[ شنبه 89/11/23 ] [ 7:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
این ? نفر با نام های صالح نقره کار، میثم محمدی، امیر محقق و فریبا ابتهاج صبح روز پنجشنبه ?? بهمن ماه ???? دستگیر شده اند.
 
به گزارش بولتن نیوز ، اتهام این ? نفر که از اعضای اصلی مرتبط با میر حسین موسوی بوده اند همکاری و همدستی با وحید طلایی عنصر نفوذی منافقین در ستاد میر حسین موسوی بوده است .
این ? نفر با نام های صالح نقره کار، میثم محمدی، امیر محقق و فریبا ابتهاج صبح روز پنجشنبه ?? بهمن ماه ???? دستگیر شده اند.
گفتنی است وحید طلایی و بنیامین دو تن از اعضای اصلی منافقین در ستاد موسوی بودند که اخیرا بازداشت شدند

[ شنبه 89/11/23 ] [ 7:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سیدحمید پورمحمدی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت آماده سازی بسته سیاستی- نظارتی سال ?? بانک مرکزی عنوان کرد: آماده سازی بسته نظام بانکی تقریبا نهایی و جلسات لازم برای تدوین آن با بانکهای دولتی و خصوصی برگزار شده است.
قائم مقام بانک مرکزی با اشاره به اینکه بسته بانک مرکزی هم اکنون در دستور کار کمیسیون اعتباری بانک مرکزی است، افزود: بسته در جلسه آتی شورای پول و اعتبار ارائه خواهد شد.
نرخ سود و حذف صفرها
پورمحمدی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر درباره تعیین نرخ سود بانکی برای سال آینده در بسته بانک مرکزی گفت: در مورد نرخ سود زمانی بحث خواهد شد که شورای پول و اعتبار آن را به تصویب برساند که هنوز تصویب نکرده است، بانک مرکزی نیز در حال حاضر در مورد ترکیب نرخ سود در حال بررسی است.
وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر در مورد حذف ? صفر از واحد پولی کشور گفت: یکی از محورهای طرح تحول نظام بانکی موضوع رفورم پولی یا حذف صفرها است که همه مطالعات و برنامه های آن آماده شده است.
قائم مقام بانک مرکزی عنوان کرد: موضوع حذف صفرها از واحد پولی فعلا مسدود مانده است تا در زمان ارائه طرح تحول بانکی مطرح شود، اما اینکه چه خواهد شد و چگونه (حذف تعداد صفرها) به همان موضوع طرح تحول باز می گردد که محورهای آن اعلام خواهد شد.
پورمحمدی در مورد تغییر ترکیب مجمع بانک مرکزی به عنوان سئوال دیگر خبرنگار مهر هیچگونه اظهارنظری نکرد و گفت: پس از دو سال می خواهم صحبت کنم، سیاسی صحبت نمی کنم.


[ شنبه 89/11/23 ] [ 7:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمد حسین شریف‌زادگان وزیر رفاه دولت هشتم بازداشت شد.
به گزارش  آفتاب، دکتر شریف‌زادگان در زمان انتخابات ریاست‌جمهوری دهم، مسئول کمیته اقشار ستاد میرحسین بود.
همچنین منابع خبری گزارش دادند که چهارشنبه، بیستم بهمن ماه، میثم محمدی، نویسنده و همچنین صالح نقره‌کار، دبیر کمیته حقوق میرحسین موسوی بازداشت شده‌اند.
شریف زادگان شوهر خواهر میر حسین موسوی و صالح نقره کار خواهرزاده زهرا رهنورد است


[ شنبه 89/11/23 ] [ 7:33 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

لازم بذکر است که همیشه هاشمی در برابر اعتراض مردم با این ژست می خواهد نشان دهد که مردم از او حمایت میکنند و همیشه عکسهای تبلیغاتی می گیرد اگه یادتان باشد در راهپیمایی های سال گذشته هم مردم بر علیه ایشان شعار می دادندو ایشان با خنده و دست تکان دادن جهت نمایش در سیمای جمهوری با همین ژست ظاهر شدند  و سیمای جمهوری اسلامی ایران هم ملاحظه ایشان را کردند و صداهای اعتراض مردم را هنگام نمایش تصویر ایشان حذف کرده بود


[ شنبه 89/11/23 ] [ 7:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
 شبکه بی‌بی‌سی عربی گزارش داد که حسنی مبارک پس از آنکه قاهره را ترک کرد به امارات متحده عربی رفته است.
پیش از شبکه العربیه در خبری فوری اعلام کرده بود که مبارک قاهره را ترک کرده است.
این خبر هنوز از سوی دیگر منابع خبری و مقامات رسمی رژیم مبارک تائید نشده است.
پیش از این رئیس دستگاه امنیتی امارات در راس هیئتی امنیتی با هدف کمک به این رژیم برای سرکوب مردم، به قاهره سفر کرد.
دولت مبارک طی سال‌های گذشته کمک‌های امنیتی بسیاری از سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس جهت سرکوب گروه‌های اسلامی دریافت کرده است.
شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات چند روز پیش با ابراز تاسف از تحولات جاری در مصر گفت: این موضوع همه ما را ناراحت کرده است.
به گزارش منابع خبری سخنرانی دیشب مبارک ضبط شده بوده و مبارک قبل از پخش سخنرانی از کشور خارج شده است.

[ شنبه 89/11/23 ] [ 7:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به گزارش بی باک به نقل از 598، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای امشب (89/11/20) در سفری غیر رسمی به قم با حضور در منزل علامه مصباح یزدی با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.
فزندان و خانواده ی علامه مصباح در این دیدار که در ساعات اولیه شب انجام گرفت و بیش از یک ساعت ادامه داشت، نیز حضور داشتند .
 پس از این دیدار رهبر فرزانه انقلاب با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به زیارت آن حضرت شتافتند.
علامه مصباح یک فقیه، متکلم، فیلسوف، مفسر و زمان شناس بصیر است. ایشان جزء شخصیت های برجسته ای است که هیچگاه در تقدم نظام بر خود تردید نداشته و در این راه بدون لحاظ داشتن موقعیت علمی خود به دل خطر رفته و گاهی یک تنه با «خناسان مسلط» مصاف داده است.
چنین شخصیتی مصداق کامل عالمی است که تشخیص دقیق خود را در روزی که لازم باشد، بی درنگ به میدان می آورد و در این راه سرزنش و زخم زبان دیگران را به چیزی نمی گیرد. در واقع تکریم حضرت آقای مصباح تکریم «راه حق» و نشان دادن «مصداق» و «الگوی شایسته» است. مصداقی که به تعبیر حضرت آقا- در این دیدار- از دهه 1330 تاکنون که او را می شناخته، همواره بر مدار حق بوده است.
شایان ذکر است که این پنجمین سفر غیر رسمی معظم له، پس از سفر پر خیر و برکت ده روزه ایشان به شهر مقدس قم می باشد که به دیدار علماء و مراجع معظم قم رفته اند.

[ پنج شنبه 89/11/21 ] [ 9:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
دوره آموزشی سه روزه  جهت توانمند سازی نیروهای ارزشی در فضای سایبر برگزار می شود .

 

به گزارش رجانیوز، طبق هماهنگی و پیگیری های شورای هماهنگی فعالان سایبری به جهت ارتقای دانش فنی و محتوایی نیروه های ارزشی در فضای سایبر یک دوره آموزشی از  تاریخ 26 بهمن لغایت 29 بهمن  به مدت سه روز  در شهر مقدس قم برگزار می شود

 ظرفیت این دوره از کلاس های آموزشی 100 نفر خواهران و 100 نفر برادران  در نظر گرفته شده است .

 

متقاضیان  وعلاقمندان  شرکت در این دوره آموزشی تا تاریخ 22 بهمن  فرصت دارند تا از طریق فرم ثبت نام دوره داوطلبی خود را اعلام نمایند

 

لازم بذکر است متقاضیان محترم باید از فعالین حوزه سایبر باشند و حداقل شناخت از فضای اینترنت را دارا باشند و از کسانیکه دارای شرایط مزبور باشند ثبت نهایی بعمل خواهد آمد؛ داشتن وبلاگ شخصی و ایمیل از شرایط لازم جهت نام نویسی می باشد.


[ پنج شنبه 89/11/21 ] [ 8:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

این نماینده مجلس که از فعالان ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای اصلاح طلب در انتخابات دور دهم ریاست جمهوری بود، پس از انتخابات و پیش آمد های بعد از آن به صفوف اصولگرایان مجلس پیوست، در تجمع مردم اهل حق کرند غرب سخنرانی نمود. 

چندی است که جریان انحرافی اصولگرایی با استفاده از ابار گوناگون اقدام به تخریب و سیاه نمائی علیه دولت نموده است. در این میان می توان به اظهارات گذشته نماینده مردم اسلام آباد و کرند غرب در مجلس شورای اسلامی اشاره نمود.
حشمت الله فلاحت پیشه که در اجتماع مردم کرند غرب سخنرانی می کرد، در سخنانی اقدام به سیاه نمائی علیه مسئولین دولتی نمود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با نادیده گرفتن خدمات ارزنده ی دولت به مردم این منطقه در چند سال اخیر، دولت و شخص رئیس جمهور را مورد حمله قرار داد.
وی در اظهاراتی اتهاماتی بی اساس مبنی بر فریبکاری و رویکرد دوگانه را به دولت وارد ساخت.
فلاحت پیشه درپی کسب محبوبیت در میان مردم منطقه، در ابتدای سخنان خود به برانگیختن احساسات و عواطف مذهبی شرکت کنندگان در این مراسم پرداخت و با سخنانی اقدام به تشویش اذهان عمومی و منتسب کردن خدمات دولت به خود، نمود.
لازم به ذکر است علی رغم تلاش های برخی مسئولین دلسوز و متعهد استان  مرزی کرمانشاه برای بالا بردن سطح امنیت در این استان، فعالیتهای تخریبی این نماینده مجلس و اینگونه اختلاف افکنی ها خلاف مصلحت عمومی می باشد.

برای مشاهده فیلم
اینجا کلیک کنید


[ پنج شنبه 89/11/21 ] [ 8:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک عضو بنیاد باران که سال گذشته در یک باند دستگیر و در دادگاه ویژه روحانیت به صد ضربه شلاق، خلع لباس و تبعید محکوم شده بود، مجددا دستگیر شد.

 

به گزارش رجانیوز، "م- الف" که از اعضای فعال فتنه در قم و عضو بنیاد باران است و به همراه داوود فیرحی، مسعود ادیب، ضیا مرتضوی و برخی عناصر فتنه‌گر فعالیت های زیادی به نفع جریان فتنه داشت، سال گذشته در پی دستگیری یک باند بازداشت شده بود.

 

وی که در روز عاشورای سال گذشته جزو اغتشاش‌گران بود، فعالیت‌های زیادی علیه نظام و به نفع مخالفین داشت که از آن جمله می‌توان به امضای نامه 380 نفره در حمایت از منتظری، نامه علیه رئیس جمهور و جلسات متعدد با فتنه گران نام برد.

 

وی علی‌رغم خلع لباس و تبعید با شکستن حکم قضایی به فعالیت های خود ادامه داد که به‌تازگی به دستور مقامات قضایی بازداشت شد.

از مهم‌ترین فعالیت های این فرد، تلاش به‌منظور هماهنگ کردن دیدار برخی طلاب با آقای هاشمی، موسوی و خاتمی بود که عکس‌های وی در این جلسات نیز موجود است.

[ پنج شنبه 89/11/21 ] [ 8:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1796
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425138