NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

آتی نیوز؛ در شمالی ترین،شهر دانمارکی ها می توان یک نشانه قرآنی را دید. در شهر توریستی اسکاگن این زیبایی را می توان در سجیه دید. جایی که دریای بالتیک و دریای شمالی بهم می پیوندند. دو دریای مختلف با هم یکی نمی شوند و بنابرین این پدیده زیبا بوجود می آید و این همان چیزی است که در قرآن آمده است.

در قرآن بارها از آیات و نشانه های خداوند شنیده اید. اما هیچ گاه به آنها در اطرافمان توجه نکرده ایم. این یکی از همان نشانه های است که خداوند در آیات مختلف درباره آن سخن گفته است. با دیدن این مناظر عجیب و زیبا، می توان بیشتر تعمق کرد.
سورة مبارکه  الرحمن
مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیانِ (19) بَیْنَهُما بَرْزَخٌ لا یَبْغِیانِ (20)  فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ (21) یَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (22) ادامه مطلب...
[ دوشنبه 90/11/3 ] [ 10:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بولتن نوشت: برخی خبرهای واصله از مرتبطین با مجمع تشخیص مصلحت نظام حاکی است که تعدادی از افراد در داخل و خارج این نهاد بدنبال مطرح  کردن خود برای ریاست مجمع تشخیص مصلحت پس از پایان دوره فعلی می باشند. عده ای نیز افراد دیگری را در داخل و خارج مجمع برای این سمت مطرح کرده اند. 

[ دوشنبه 90/11/3 ] [ 10:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پدر گلشیفته فراهانی که ابتدا رفتار زشت و زننده دخترش را منکر شده بود و آنرا فوتوشاپی اعلام کرده بود، بعد از تائید این موضوع از جانب دخترش در تازه ترین اظهار نظر خود گفت: برایم مهم نیست دیلی تلگراف یا هر کس دیگر چه می گوید!

بهزاد فراهانی در اظهار نظری تند گفت: من در این کشور زندگی می کنم و مسائل دخترم به من ارتباطی ندارد. نمی دانم چرا هر چه می گویم کسی حرف هایم را متوجه نمی شود در حال حاضر مشکلات بسیاری وجود دارد که این موضوع ها در آن پنهان است.
وی در ادامه برای سرپوش گذاشتن بر هرزگی گلشیفته فراهانی که مایه ننگ جامعه هنری کشور شده است، افزود: به من بگویید چرا در زمانهای دیگر هیچ کسی پیگیر برنامه های دخترم نبود. چرا شما اینقدر سست عنصرهستید؟!!!
فراهانی همچنین در ادامه طفره رفتن های جالبش افزود: در دنیا این همه بدبخت و گرسنه وجود دارد ولی شما ها بند کرده اید به دختر من که چرا فلان می کند؟؟؟؟!!!
به هر حال باید به این منطق و استدلال آقای بهزاد فراهانی تبریک گفت که مشتی از خربار منطق دوستانش در خانه منحل شده سینما می باشد.

 


[ دوشنبه 90/11/3 ] [ 10:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

جلسات انتخاباتی اصلاح طلبان افزایش یافت

بخش قابل توجهی از این گروه معتقد به مشارکت فعال در انتخابات، با هدف پیروزی نامزدهای اصلاح طلب و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق ها هستند./ عده ای از چهره های فعال دوره های قبل اردوی اصلاح طلبان با انتقاد از شرایط کنونی و عدم مشارکت فعال و سکوت برخی از همفکران خود معتقدند که در فرصت باقی مانده باید به حمایت از نامزدهای اصلاح طلب اقدام کنند و علاوه بر این که ستادهای اصلاح طلبان را باید فعال کنند... در پی بروز آشفتگی جبهه اصلاحات در مورد چگونگی مواجه شدن با انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تعداد نامزدها، ارائه لیست، شرکت در پای صندوق های رای، بررسی وضعیت تعدادی از اصلاح طلبان ثبت نام شده به عنوان نامزد انتخابات و... برخی سران این جریان رایزنی ها و جلسات خود را برای تدبیر در مورد این وضعیت و بررسی اختلافات موجود افزایش داده اند.
[ دوشنبه 90/11/3 ] [ 10:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

جریان اصلاحات با تاکید بر عدم مشارکت در انتخابات از هم اکنون به دنبال زیر سوال بردن سلامت در انتخابات است.

آمدن و نیامدن.بودن و نبودن.این واژه ها بی تردید پربسامدترین واژه هادر باره رفتار انتخاباتی اصلاح طلبان بوده است. 
به گزارش«ندای انقلاب»،اصلاح طلبان که پس از فراز و نشیب های مختلف برای ورود به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور خاموش اما هدفمندی رامورد تاکید و توجه خود قرار داده اند،سناریویی چند لایه را هدف فعالیت های خودقرار داده اند. 
در این میان برای بررسی سناریوی چند لایه اصلاح طلبان در ابتدا بایدتاکید کرد که این جریان :
الف- به دلیل ضعف تشکیلاتی،ریزش در بدنه و عدم انسجام نیروها در زیریک چتر تصمیم گرفت که با تابلو در انتخابات شرکت نکند. 
ب- با توجه به پیامی که از غرب دریافت کرده می کوشد تا این انتخابات رابا چالش مواجه سازد.پس تحریم انتخابات در ظاهر و حضور خاموش بخشی از بازی اصلاح طلبان است. 
حال با توجه به 2 نکته ذکر شده می توان نگاه دقیق و روشن تری نسبت به سناریوی اصلاح طلبان در مواجه با نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داشت. 
لایه های این سناریو عبارتند از: 
1- جریان اصلاحات با تاکید بر عدم مشارکت در انتخابات از هم اکنون به دنبال زیر سوال بردن سلامت در انتخابات است. 
2- این جریان با عدم معرفی کاندیدای برجسته در شهرهای بزرگ به دنبال القای کاهش مشارکت اجتماعی در حوزه های نمایان و مهم می باشد. 
3- اصلاح طلبان با تکیه بر اصل گریز از مرکز به دنبال مشارکت گسترده در حوزه های کوچک هستند. 
4- این جریان با تاکید چند باره از سوی نحله های مختلف خود مبنی برعدم مشارکت در انتخابات تحت آن چه که آنان « تضییع حق شهروندی » می نامند به دنبال مستند کردن نقض حقوق بشر در ایران برای ایراد فشار بیشتر بر نظام می باشد. 
5- این جریان با طرح برخی موارد می کوشد تا ضمن تحریک قومیت ها آشوبهای جزیره ای را رقم بزند. 
در مجموع با توجه به نکات مطرح شده باید تصریح کرد که هدف نهایی این سناریو نشان دادن تزلزل درونی نظام برای فعال شد در عرصه بین المللی است.چیزی که آمریکایی در آستانه انتخابات و تصمیمات بزرگ در کشورهای منطقه آن را شکستن تصویری مطلوب از ایران به عنوان مدل کارآمد نام می برند.

 


[ دوشنبه 90/11/3 ] [ 10:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

در شرایطی که برخی فعالان سیاسی در نگاهی سطحی مدعی اند علائم تلاش و برنامه ریزی جریان انحرافی برای انتخابات مجلس نهم دیده نمی شود، گزارش های ویژه حاکی از جلسات و تکاپوی ویژه این جریان برای انتخابات اسفند ماه است.

به گزارش جهان، مسئول ارشد جریان منحرف که پیش تر پست‌های کلیدی خود را واگذار کرده، در دفتری در یکی از خیابان های تهران به مدیریت ستاد انتخاباتی این جریان مشغول است.
جریان مذکور در اتاق فکر خود که به مدیریت وی برگزار می‌شود، چند راهبرد را تدوین و مبنای برنامه های انتخاباتی خود قرار داده است. برخی از این راهبرد‌ها عبارتند از:
- باید تمرکز خود را بر روی حوزه‌هایی متمرکز کرد که دولت در آن‌ها عملکرد موفقی داشته است.
- تلاش شود تا حد امکان از شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها فاصله گرفت و بر حاشیه‌ها متمرکز شد.
- باید مخالفان و منتقدان را به هاشمی رفسنجانی یا نزدیکان وی منتسب کرد.
- تمرکز لازم باید در حوزه‌های تک نماینده صورت گیرد.
- ایجاد منازعات مورد تأکید قرار گیرد و شدت یابد؛ به‌گونه‌ای که فضا برای شکستن برخی خطوط قرمز فراهم شود.
- نظر مردم در حاشیه‌ها و مناطق محروم با خدمات قابل توجه در مسیر مورد نظر قرار گیرند.
گفته می شود، جریان انحرافی ضمن شناسایی و تمرکز بر روی حدود 200 حوزه انتخابی تک نماینده تاکنون با 122 نامزد به صورت چهره‌به‌چهره وارد رایزنی شده و با آنان به توافق رسیده است.
رابط رهبر جریان انحرافی با استان‌ها و حلقه این جریان در حوزه‌ها، شخصی به اسم «ح.ا» است و تمامی امکانات در استان‌ها در اختیار وی قرار گرفته است.

 


[ دوشنبه 90/11/3 ] [ 10:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

برخی منابع پس از رای قاطع اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی به ریاست فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد تاکید می‌کنند رئیس هیئت امنای این دانشگاه قصد امضای حکم دانشجو را ندارد این در حالیست که رئیس جدید دانشگاه آزاد معتقد است حکمش امضا می‌شود.

به گزارش جهان، فرهاد دانشجو در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شایعاتی که پیرامون امضا نشدن حکمش مطرح است گفت: عجله نکنید، حکم من امضا می شود.
وی همچنین تاکید کرد: هنوز برای امضای حکم من از سوی رئیس هیئت امنا فرصت باقی مانده است.
در جلسه دوم هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، عبدالله جاسبی به نمایندگی از آیت الله هاشمی رفسنجانی میان خبرنگاران اعلام کرد که این جلسه بدون مصوبه و نتیجه قانونی پایان یافت. این در حالیست که کامران دانشجو وزیر علوم و مامور برگزاری جلسات هیئت امنای این دانشگاه به منظور تعیین رئیس جدید در آخرین نشست خبری خود ضمن بیان ناگفته های دومین جلسه این هیئت اعلام کرد که جلسه مذکور با مصوبه قانونی و بر اساس مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی که همان انتخاب رئیس دانشگاه بود به پایان رسید.
کامران دانشجو از سوی دیگر تاکید کرد که عبدالله جاسبی در جلسه نخست هیئت امنا علاوه بر اعلام اسامی دو گزینه خود، فرهاد دانشجو را هم به عنوان گزینه سوم خود برای ریاست دانشگاه آزاد معرفی کرده است و آیت الله هاشمی رفسنجانی - رئیس هیئت امنا نیز پیش از این بر این امر صحه گذاشته بود.
اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی نیز در جلسه خود با رای قاطع فرهاد دانشجو را برای ریاست دانشگاه آزاد تایید کردند.

 


[ دوشنبه 90/11/3 ] [ 10:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یک منبع آگاه گفت که در مرحله دوم بررسی صلاحیت‌های داوطلبان مجلس نهم چهره‌هایی همچون، محجوب، راستگو، جلودارزاده، کاتوزیان، مطهری، عباسپور و عسگری تایید صلاحیت شدند.
به گزارش جهان، این منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به احراز صلاحیت داوطلبان مجلس نهم در مرحله هئیت‌های نظارت گفت که برخی از چهره‌های شاخصی که در مرحله هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شده بودند، در مرحله هیئت‌های نظارت تایید صلاحیت شدند.
وی در ادامه به اسامی شماری از چهره‌های شاخص احراز صلاحیت شده در مرحله دوم بررسی صلاحیت‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: از این بین علیرضا محجوب، الهه راستگو، سهیلا جلودازاده، علی مطهری، حمیدرضا کاتوزیان، علی عباسپور و نیز علی عسگری احراز صلاحیت شدند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/11/3 ] [ 10:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از اعلام آمادگی 750 عضو گروهک تروریستی منافقین برای بازگشت به ایران خبر داد و گفت: استقبال نظام و حکومت ایران از اعضای سازمان تروریستی منافقین شامل سرکردگان این گروهک نخواهد شد.
"حسن دانایی فر" سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد اعلام کرد: تاکنون حدود 750نفر از فریب خوردگان گروهک تروریستی منافقین برای بازگشت ب? ایران اعلام آمادگی کرد?اند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/11/3 ] [ 10:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

سه ویژگی برجسته مؤمن، پاداش نیکی پنهانی و سزای افشا کننده بدی و ...
 باشگاه خبرنگاران:
سه ویژگى برجسته مومن:
لایکـون المـؤمـن مـومنـاً حتـى تکـون فیه ثلاث خصـال : 1 ـ سنة من ربّه. 2 ـ و سنة من نبیّه. 3 ـ و سنة من ولیّه. فـاما السنة مـن ربه: فکتمان سـره. و امـا السنة من نبیه فمـداراة الناس. و امـا السنة مـن ولیه فـالصبـر فـى البـاسـاء و الضـراء.

(1)
مـؤمـن ، مـؤمـن واقعى نیست، مگـر آن که سه خصلت در او بـاشــ د: سنتـى از پـروردگـارش، سنتـى از پیـامبـرش و سنتـى از امـامـش.
اما سنت پروردگارش ، پـوشاندن راز خود است، اما سنت پیغمبرش ، مدارا و نرم رفتارى با مردم است، اما سنت امامـش صبر کردن در زمان تنگدستـى و پریشان حالى است.

پـاداش نیکى پنهانى و سزاى افشـا کننـده بـدى
الـمستتر بـالـحسنة یـعـدل سبعین حسنة، و المذیع بالسیئة مخذول، و المستتر بالسیئة مغفور له.(2)
پنهان کننده کار نیک (پاداشش) برابر هفتاد حسنه است، و آشکارکننده کار بد سـرافکنـده است، و پنهان کننـده کـار بـد آمـرزیـده است.

نظافت
من اخلاق الانبیاء التنظف.(3)
از اخلاق پیـامبـران، نظافت و پـاکیزگــ ى است.

امین و امیـن نمـا
لـم یخنک الامیـن و لکـن ائتمنت الخــ ائن.(4)
امین به تو خیانت نکرده (و نمى کند) و لیکن (تو) خائن را امین تصور نموده اى .

مقام برادر بزرگتر
الاخ الاکبر بمنزلة الاب.(5)
برادر بزرگتر به منزله پدر است.

دوست ودشمن هر کس
صدیق کل امرء عقله و عدوه جهله.(6)
دوست هرکس عقل او، و دشمنش جهل اوست.

دوستى با مردم
التودد الى الناس نصف العقل.(7)
دوستى با مردم، نیمى از عقل است.

بدى قیل و قال
ان الله یبغض القیل والقـال واضـاعة المـال و کثـرة السـؤال.(8)
بدرستى که خداوند، داد وفریاد وتلف کردن مال و پرخواهشى را دوشمن مى دارد. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/11/1 ] [ 10:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8      >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 5835
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4431973