NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

محمد خزاعی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک با حضور در برنامه چارلی رز مجری مشهور دو شبکه تلویزیونی پی بی اس و بلومبرگ آمریکا به سئوالات وی در خصوص مسائل مختلف سیاست خارجی کشورمان و همچنین تحولات منطقه ای و بین المللی پاسخ داد.

سفیر و نماینده دائم کشورمان در این مصاحبه ودر پاسخ به سئوالی در خصوص تهدید جمهوری اسلامی ایران برای بستن تنگه هرمز در صورت اعمال تحریمهای نفتی و اظهارات متقابل مقامات امریکائی در این رابطه تصریح کرد : استراتژی و سیاست ما تقابل با کشورها نیست ،بلکه حفظ صلح و ثبات در منطقه خلیج فارس است .ما معتقدیم که تنگه هرمز باید تنگه صلح و ثبات و در عین حال باز باشد . در حال حاضر تصمیمی برای بستن این تنگه وجود ندارد مگر اینکه ایران بطور جدی تهدید شود. وی تصریح کرد ماهمواره تلاش کرده ایم تا با دیگر همسایگان در منطقه برای حفظ صلح وثبات در خلیج فارس کار کنیم ، اما اگر قدرتهای خارجی بخواهند در خلیج فارس مشکل ایجاد کنند این حق ایران و دیگر کشورهای منطقه خواهد بود که از خود دفاع کنند ، بنابراین استراتژی ایران بستن تنگه هرمز نیست، بلکه بطور طبیعی هر ملتی اگر مورد تهدید جدی از جانب قدرتهای خارجی قرار گیرد از خود دفاع می کند و همه گزینه ها در این رابطه بر روی میز خواهد بود . ادامه مطلب...

[ شنبه 90/11/1 ] [ 10:41 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

وی تصریح کرد: حضور دائمی مردم در صحنه و مشارکت احزاب، گروه‌ها و اقشار گوناگون جامعه برای اداره کشور، اصلی اساسی و مورد قبول حضرت امام(ره) و رهبری بوده و هیچ کس منکر آن نیست.

به گزارش بولتن به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از استادان و محققان حوزه علمیه و محققین دانشگاه‌های شهر مقدس قم با اشاره به برخی نگرانی‌های به حقی که در جمع روحانیون و بزرگان حوزه‌های علمیه حاکم است، پاسخ به سوالات را حق مردم، محققین و روحانیون خواند و تصریح کرد: به سوالات و شبهات جدی که مطرح است باید پاسخ‌های مستدل، صریح و روشن داد تا شبهات برطرف شود.
وی گفت: مردم و اقشار مختلف جامعه توقعات و انتظاراتی از حکومت اسلامی داشته و دارند که با گذشت سه دهه از تاسیس نظام اسلامی، خواستار تحقق کامل این انتظارات هستند. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/11/1 ] [ 10:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

از لحن سردمداران رژیم می شود فهمید که آنها گوششان به این تهدیدها بدهکار نیست و به قول روزنامه فاشیستی کیهان برای تهدید اوباما تره هم خرد نمی کنند.
به گزارش جهان، کیهان نوشت:
«وقتی این خبر را دیدم که آقای اوباما برای ]آیت الله[ خامنه ای پیام فرستاده است، احساس کسی را داشتم که در یک روز سرد زمستانی، لخت و عریان وسط یکی از خیابان های لندن ایستاده است و در حالی که از سوز و سرما به خود می پیچد یک سطل آب یخ روی سرش ریخته اند» ادامه مطلب...
[ شنبه 90/11/1 ] [ 10:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمد خاتمی که در اثر ارتباطات خارجی گسترده و همراه با نیاز طرف خارجی به خلوت شدن صحنه انتخابات در ایران تلاش فراوانی برای سوق دادن گروه های اصلاح طلب به سمت تحریم انتخابات انجام داد، اکنون از جانب برخی گروه های دیگر داخل جریان اصلاحات متهم به سوزاندن سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان شده است.

"عماریون"-شنیده ها حاکی از آن است که موج انتقادات داخلی درون جریان فتنه از محمد خاتمی به دلیل در پیش گرفتن راهبرد عدم مشارکت در انتخابات در حال افزایش است.
محمد خاتمی که در اثر ارتباطات خارجی گسترده و همراه با نیاز طرف خارجی به خلوت شدن صحنه انتخابات در ایران تلاش فراوانی برای سوق دادن گروه های اصلاح طلب به سمت تحریم انتخابات انجام داد، اکنون از جانب برخی گروه های دیگر داخل جریان اصلاحات متهم به سوزاندن سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان شده است.
براساس برخی گزارش های دریافتی کیهان، اخیرا تعدادی از اصلاح طلبان در دیدارهای جداگانه خطاب به خاتمی تاکید کرده اند ضربه ای که قرار است او در سال 90 به اصلاحات وارد کند به اندازه همان ضربه ای است که همراه موسوی و کروبی در سال 88 به جبهه اصلاحات وارد شده است.
این افراد به خاتمی گفته اند اگر اقدامات احمقانه سال 88 منجر به از دست رفتن اعتبار و سرمایه اجتماعی اصلاح طلبان شد، راهبرد تحریمی خاتمی در سال 90 باقیمانده سرمایه اصلاحات را هم از بین برده و در واقع حماقت سال 88 را تکمیل می کند.
بنابراین گزارش، منتقدان خاتمی عمدتا به ثبت نام تعداد قابل توجهی از اساتید دانشگاهها که بسیاری از آنها گرایش اصلاح طلبی دارند اشاره کرده و تاکید می کنند اگر خاتمی و اصلاحات نزد نخبگان اعتباری داشت این عده نباید در انتخابات ثبت نام می کردند.
لازم به ذکر است محمد خاتمی راهبرد عدم مشارکت مشروط، در انتخابات را تعقیب می کند که به عقیده بسیاری همان راهبرد تحریم منتها بدون استفاده از این واژه است.

 


[ شنبه 90/11/1 ] [ 10:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیا نگاهی به این سایت های مخالف نظام انداخته اید که چگونه موضع گیریتان را پتک کرده اند و بر سر مردم ایران می کوبند؟
 

به گزارش عماریون؛ احمد کارآمد در آخرین پست وبلاگش انعکاس نوشت:در گوشه و کنار کتاب های تاریخ زیاد دیده ایم نمونه هایی از بی بصیرتی خواص! خواصی که روزی برای خود یلی بودند و روزگاری نه چندان دور، شدند قاتل فرزند پیامبر(ص). همه ما بارها و بارها شنیده ایم که جانباز صفین، سر از تن حسین(ع) جدا نمود. پس مهم این نیست که روزی در رکاب علی شمشیر زدی، مهم این است امروز کجایی!

گاهی با خود مرور می کنم که اگر پدرم از "منتظری” بعنوان یکی از خواص بی بصیرت دوره خود یاد می کند آیا من هم در دوره زندگی ام کسی را می شناسم که به فرزندم نشان دهم نمونه بارز بی بصیرتی را یا نه!

راستی آقای تشخیص منفعت خانواده!

نمی دانم این دانشگاه آزاد چه امتیازی برای شما محسوب می شود که اینگونه برای تسلط بر میز ریاستش تقلا می کنید. نمی دانم چه بهره ای از جاسبی برده اید که اینگونه در نبود او احساس خطر می کنی!

نکند نگران سرنوشت فرزند دلبندتان حضرت مهدی هاشمی رفسنجانی بهرمانی هستید!!!

کاری به این کارها ندارم!

اما آیا نگاهی به این سایت های مخالف نظام انداخته اید که چگونه موضع گیریتان را پتک کرده اند و بر سر مردم ایران می کوبند؟

آیت الله هاشمی رفسنجانی - بی بی سی فارسی -رفسنجانی بهرمانی - اکبر هاشمی رفسنجانی - مهدی هاشمی - سایت کلمه - دانشگاه آزاد - فرهاد دانشجو - جاسبی - عبد الله جاسبی - فتنه - انگلیس - فائزه هاشمی - اکبر -پسته رفسنجان - ریاست دانشگاه آزاد -سایت های ضد نظام - فردا نیوز - منتظری - سحام نیوز - جرس - جنبش سبز - کلمه نیوز - خواص بی بصیرت - دروغ - انتخابات 88- موسوی - کروبی - زهرا رهنورد - دانشگاه - bbc -bbcpersian

 برای مشاهده عکس در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید ادامه مطلب...

[ شنبه 90/11/1 ] [ 10:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

وی در دیدار با جمعی از افراد که استادان و محققان حوزه علمیه قم و اساتید دانشگاه های قم خوانده شده اند، بی آنکه مصداق روشنی برای سخن خود ذکر کند گفت: « در مبانی دینی لزوم نظارت و کنترل قدرت روشن است و شک و شبهه ای درباره آن وجود ندارد اما عده ای انحصارطلبانه نظارت و کنترل قانونی بر خود را برنمی تابند».

تازه ترین اظهارات هاشمی رفسنجانی با استقبال محافل ضدانقلاب مواجه شد. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/11/1 ] [ 10:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از بزرگان حوزه چندی پیش و در شب اربعین حسینی با طعنه گفت: خدا لعنت کنه کسی که برای موفقیت و پیشرفت رسانه ملی و مسئولین ارشد آن در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی سنگ اندازی کند ولو اینکه خائن از درون رسانه ملی باشد!

یکی از بزرگان حوزه چندی پیش و در شب اربعین حسینی با طعنه به برخی معاندان و منحرفان نفوذی در رسانه ملی گفت: خدا لعنت کنه کسی که برای موفقیت و پیشرفت رسانه ملی و مسئولین ارشد آن در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی سنگ اندازی کند ولو اینکه خائن از درون رسانه ملی باشد! ادامه مطلب...
[ شنبه 90/11/1 ] [ 10:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

دولت آمریکا که در بعد واقعی از متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران باز مانده است، تصمیم گرفته بمباران تاسیسات هسته‌ای ایران و توهین به پرچم کشورمان را حداقل در فیلمی علمی- تخیلی محقق کند. 

 در فیلم ترنسفورمر یا تبدیل‌شوندگان 3، محصول سال 2011 با عنوان Dark of the Moon، صحنه‌هایی از حمله به تاسیسات هسته‌ای کشوری خاورمیانه‌ای آورده می‌شود که با نشان دادن پرچم ایران به صورت واژگون، معلوم می‌شود کشور مورد نظر ایران است. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/11/1 ] [ 10:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

هم‌زمان با ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری برای انتخابات مجلس نهم در برخی از رسانه‌ها اخباری مبنی بر کاندیدا شدن محسن هاشمی مدیرعامل سابق متروی تهران و فرزند آقای اکبر هاشمی رفسنجانی نیز منتشر شد.
به گزارش بی باک به نقل از رجانیوز، در این زمینه حتی عنوان شده بود که قرار است محسن هاشمی سرلیست جریانی به‌نام ائتلاف "قانون و اعتدال" باشد و برخی افراد نیز که از کاندیداتوری وی برای انتخابات مجلس اطمینان داشتند، امیدوار بودند که حضور انتخاباتی وی بتواند موجب شکل‌گیری و انسجام بخشی از مردم تهران حول اعضای خانواده آقای هاشمی به‌عنوان بدل جریان فتنه شود. ادامه مطلب...
[ شنبه 90/11/1 ] [ 10:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8      
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 6355
بازدید دیروز: 2795
کل بازدیدها: 4432493