NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

در سال‌های اخیر نقش پدر خواندگی هاشمی رفسنجانی برای حزب کارگزاران و کاندیداتوری وی در انتخابات ریاست جمهوری نهم از وی رقیبی برای بسیاری از جناح‌های سیاسی خصوصا جناح حاکم ساخته است، هرچند هاشمی که خود را از استوانه‌های نظام و دارای سوابقی به اندازه عمر انقلاب می‌داندو همواره تاکید می‌کند که فراجناحی بوده و هست و این امری است که در انتخابات‌های مختلف حتی انتخابات اخیر مجلس در قالب صدور بیانیه‌هایی با امضای دفتر هاشمی رفسنجانی نمود رسانه‌ای ‌یافته است. 

به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، 22 سال از تاسیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گذرد ، نهادی که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در واپسین سال‌های حیات خود آن را ایجاد کرد تا به حل اختلافات میان شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی بپردازد.

بهمن ماه سال جاری این نهاد به پایان پنجمین دوره خود خواهد رسید تا یکی از خبرسازترین ادوار آن سپری شود. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/10/20 ] [ 10:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شکست فتنه سبز با حضور انبوه مردم و روشن شدن انهدام پایگاه اجتماعی فتنه پس از روشن شدن حقایق، جبهه ضد انقلاب و همکاران داخلی آنها را به این صرافت انداخته که به بهانه تحریم از وزن کشی امتناع کنند.

 روزنامه کیهان نوشت: 

«تحریم های انجام گرفته در قبال انتخابات های برگزار شده تاکنون، همگی بیهوده و در خدمت جناح حاکم جمهوری اسلامی بوده است و ایضا از موضع ناامیدی و بی عملی». ادامه مطلب...
[ سه شنبه 90/10/20 ] [ 8:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

امروزظهر جلوی استخر آکادمی المپیک مهدی کروبی رو از نزدیک دیدم. اصلا باورم نمی شد ، با یک فضای امنیتی خاصی اومده بود استخر، تازه یک سانس کامل رو براش قرق کرده بودند!

به گزارش وب گردی باشگاه خبرنگاران در هفته گذشته شاهد بودیم یکی از کاربران سایت ضد انقلابی بالاترین، عکسهای کروبی از متهمان اصلی فتنه 88 را در هنگام ورود به استخر" آکادمی المپیک " در تهران ، منتشر کرده است. وی که این تصاویر را با دوربین موبایلش ثبت کرده، از حضور کروبی در آن محل که تحت تدابیر شدید امنیتی صورت گرفته ، بسیار ذوق زده نیز شده است! ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/10/20 ] [ 8:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

طی روزهای اخیر برخی چهره های سیاسی برجسته متمایل به اصلاح طلبان طی دیدارهای مختلفی با بزرگان اصولگرا درخواستی را برای رفع حصر مهدی کروبی از سران فتنه طرح و بیان کرده اند!
ندای انقلاب نوشت: تلاش برخی چهره های موثر سیاسی برای رفع حصر مهدی کروبی نفر پنجم انتخابات 88 شدت گرفته است.
تلاش برخی چهره های موثر سیاسی برای رفع حصر مهدی کروبی نفر پنجم انتخابات 88 شدت گرفته است.
طی روزهای اخیر برخی چهره های سیاسی برجسته متمایل به اصلاح طلبان طی دیدارهای مختلفی با بزرگان اصولگرا درخواستی را برای رفع حصر مهدی کروبی از سران فتنه طرح و بیان کرده اند!
اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد که رایزنی های فشرده ای در این زمینه صورت گرفته و علی رغم این که فتنه گران در تلاش مجدد برای احیای فتنه هستند این تلاش ها کاملا قابل تامل و با علامت سوال های فراوانی روبروست.


[ دوشنبه 90/10/19 ] [ 1:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

خواهرزاده خاتمی با تکذیب تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان تصریح کرد که با مشورت خاتمی نامزد انتخابات شده است.

به گزارش جهان به نقل از کیهان، خاتمی پیش از این مدعی شده بود اصلاح طلبان در انتخابات شرکت نمی کنند و فهرست هم نمی دهند اما ثبت نام 700 تن از اصلاح طلبان از جمله محمدرضا تابش رئیس فراکسیون اقلیت (خواهرزاده خاتمی)، اظهارات رئیس دولت اصلاحات را بی اعتبار کرد.
تابش اخیرا ضمن مصاحبه ای با نشریه آسمان سعی کرده این بی محلی اصلاح طلبان به خاتمی را توجیه و اصطلاحا رفع و رجوع کند. وی می گوید خاتمی دغدغه های (شروط) خود! را به عنوان کنشگر اجتماعی و سیاسی مطرح کرد تا جراحات التیام یابد اما حاکمیت توجه نکرد و شرایط به گونه ای پیش نرفت که دغدغه های اصلاح طلبان پاس داشته شود. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/10/19 ] [ 8:54 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود خود نوشت:
گفت: سخنگوی حزب اعتماد ملی از قول کروبی اعلام کرده که این حزب نه در انتخابات شرکت می کند و نه لیست می دهد!
گفتم: خیلی بد شد! باید از کروبی خواهش و تمنا کنند که در انتخابات شرکت کند!
گفت: مرد حسابی! کروبی و حزبش باید به جرم وطن فروشی و آدم کشی و ده ها جنایت دیگر محاکمه و مجازات شوند.
گفتم: با وجود این، شرکت کروبی در انتخابات ضروری است چون اگر شرکت نکند، رقابتی صورت نمی پذیرد! کروبی همیشه یک پای ثابت رقابت در انتخابات بوده و هست.
گفت: رقابت با کی؟!
گفتم: با آراء باطله!


[ دوشنبه 90/10/19 ] [ 8:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

به دنبال انتشار گزارش روز جمعه بولتن نیوز در خصوص" کاهش بیش از 9 میلیون بشکه ای در عرضه نفت خام مورد تقاضای جهان در صورت بسته شدن تنگه هرمز" ، روز گذشته خبرگزاری رویترز مدعی شد در این صورت اتحادیه اروپا به مدت 30 روز و هر روز 14 میلیون بشکه از ذخایر خود را به بازارهای جهانی تزریق می کند. امروز آژانس بین المللی انرژی خبر فوق را تکذیب کرد و گفت: هیچ طرحی برای اجرا در دستور کار نداریم!.

 

بولتن نیوز- به دنبال انتشار گزارش روز جمعه بولتن نیوز در خصوص بررسی مسیرهای جایگزین تنگه هرمز برای صادرات نفت در صورت بسته شدن این تنگه با تیتر " کاهش بیش از 9 میلیون بشکه ای در عرضه نفت خام مورد تقاضای جهان" ، روز گذشته خبرگزاری رویترز مدعی شد که اتحادیه اروپا و آژانس بین المللی انرژی طرحی را تصویب کرده اند، که بر اساس آن، در صورت بسته شدن تنگه هرمز توسط ایران، به مدت یک ماه و هر روز 14 میلیون بشکه نفت از محل ذخایر استراتژیک خود به بازارهای جهانی تزریق کنند تا تعادل در بازارهای نفتی جهان به هم نخورد!. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/10/19 ] [ 8:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

 

فاطمه کروبی که هر چند وقت یک‌بار با اظهارنظرهای جنجالی سوژه رسانه‌های ضد انقلاب می‌شود، در جدیدترین کشف خود از ریزش ساختمان مجاور محل سکونت همسرش خبر داد و با بیان اینکه این هر لحظه امکان ریزش محل اقامت کروبی وجود دارد، ادعای جالب وجود یک سناریو در این زمینه را مطرح کرد.

به گزارش رجانیوز، سایت سحام نیوز که مجتبی واحدی یکی از سرپل‌های سرویس‌های غربی با جریان فتنه آن را از انگلیس اداره می‌کند، با انتشار اظهاراتی از فاطمه کروبی در جمع گروهی که وی آن‌ها را "مبارزان و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب" خواند، نوشت که "فاطمه کروبی با انتقاد از "بی توجهی عمدی ماموران امنیتی" به دغدغه های خانواده کروبی تاکید کرد: برخی از دوستان نگران وجود سناریویی در این زمینه هستند که امیدوارم درست نباشد!"

کشف جدید فاطمه کروبی که بیشتر به داستان‌های آگاتا کریستی نویسنده مشهور داستان‌های جنایی و شخصیت "خانم مارپل" شباهت دارد، در حالی است که روزانه در شهر تهران، ده‌ها ساختمان قدیمی برای نوسازی تخریب می‌شود و یا به‌طور طبیعی در اثر قدمت ریزش می‌کند. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/10/19 ] [ 8:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

حکم فائزه هاشمی دهان کجی به امت حزب الله
بسم الله الرحمن الرحیم

 

یا هادی اهدنا الصراط المستقیم و خلصنا من هواء نفسی


  

در روایات آمده در زمان خلافت امیرالمومنین حضرت علی (ع) یک مرد یهودی از آن حضرت به قاضی شکایت می برد و حاکم شهر علی (ع) را به محکمه فرا می خوند برای دادرسی ، در دادرسی ابتدا مرد یهودی را به نام مخاطب قرار می دهد تا شکایت خود را مطرح نماید و سپس از حضرت علی (ع) با عنوان امیرالمومنین می خواهد از خود دفاع نماید که در این زمان آن حضرت برآشفته می شود و به قاضی اعتراض می کند که رعایت عدالت را ننموده چرا که مرد یهودی را بااسم مخاطب قرار داده و آن حضرت را با القاب ، و می فرمایند اگر در این حد هم تبعیض بین دو نفر در محکمه قائل شوند خلاف عدالت است . ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/10/19 ] [ 8:45 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

وزیر اطلاعات بااشاره به دستگیری چند جاسوس گفت که " هدف این جاسوسان اجرای طرح‌ها و برنامه‌های آمریکا در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده است".

به گزارشایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین" حیدر مصلحی"شامگاه یکشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اشراف اطلاعاتی خوبی بر فعالیت‌های جاسوسان دستگیر شده، داشتیم، افزود: برنامه ما براساس کامل شدن اطلاعات در خصوص فعالیت‌های این مجموعه و شناسایی نوع ارتباطات افراد و سپس دستگیری آنها بود. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 90/10/19 ] [ 8:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1060
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424402