NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حجت‌الاسلام رحیمیان در پاسخ به پیغام یکی از سران فتنه اعلام کرده که مردم حکم شما را صادر کردند.
به گزارش عصرامروز، حجت‌‌الاسلام محمدحسن رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران صبح امروز در همایش پاسداشت 9 دی با عنوان «پتک جمهوریت بر سر اشرافیت» که در مجمتع فرهنگی دانشجویی 13 آبان برگزار شد، در خصوص ابعاد فتنه 88، گفت: بنده بعد از ماجرای 16 آذر 88 سخنرانی در دانشگاه تهران داشتم و در آنجا یک آیه قرآن کریم را تلاوت کردم و قبل از آنکه آیه را ترجمه کنم مردم حکم فتنه‌گران را صادر کردند.

وی ادامه داد: پس از این سخنرانی آقای موسوی توسط یکی از دوستان مشترک‌مان به من پیغام داد که توقع نداشتم تو حکم ما را صادر کنی؛ من به وی پاسخ دادم حکم تو را صادر نکردم، بلکه فقط یک آیه خواندم و مردم خودشان این آیه را با شما تطبیق دادند و حکم دادند و اگر مرز خود را با ضدانقلاب، آمریکا، اسرائیل، منافقین، بهائیت و سلطنت‌طلب‌ها جدا کنی، بحثی نداریم و مردم حساب‌تان را تغییر خواهند داد.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه ما در قرآن حزب‌الله و حزب الشیطان داریم و قرآن مشخصات این دو حزب را توصیف کرده است، گفت: ما بدون نیاز به تفسیر زمانی که در ماجرای جنگ احزاب 8 ماه فتنه علیه نظام را نگاه می‌کنیم، ویژگی‌های دو جبهه را مشاهده کرده و با آیات قرآن تطبیق می‌دهیم و مشخصات حزب الشیطان در اتفاقاتی که در 16 آذر روز قدس و عاشورا افتاد، قابل تحلیل است. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/10/8 ] [ 8:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

پسر کو ندارد نشان از پدر!

در خصوص این پدر و پسر باید گفت که متاسفانه تمام مشکلات حضرت آقای امجد از دست همین پسر ناخلف می باشد و با عرض تاسف باید عنوان داشت که یکی از دلایل اظهارات شخص آقای امجد بخاطر دفاع از عقاید منحرف همین پسر می باشد.

به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز پس از اهانت های استاد اخلاق رسانه های بیگانه به نظام اسلامی، مردم و کشور پسر وی نیز اهانت های عجیبی را به یک نماینده مجلس روا داشت!

بنا بر این گزارش در همین رابطه «محمد امجد» فرزند محمود امجد طی یادداشتی با عنوان «سنگ استنجاء خوش‌رقص!» جسارتهای عجیبی را که در شان خودش است را در صفحه فیس بوکش نوشت.

ابتدا با پوزش از خوانندگان و این نماینده عزیز بخاطر انعکاس این سخنان با حذف نام این نماینده بخشی از اهانت های وی را منتشر می نماییم: ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/10/8 ] [ 8:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انتشار مطلب با ذکر منبع موجب خوشنودی ماست

اگر 9 دی 88 و حضور میلیونی مردم با بصیرت در دفاع از ولایت و جمهوریت اسلامی ایران رخ نمی داد اتفاقات تلخی در انتظار ایران بود و اولین افرادی که طعم این طعم تلخ را می چشیدند سران فتنه و طرفداران آنانمی بودند.

اگر برگردیم به سال 88 و اگر فرض بر این بگیریم که 9 دی اتفاق نمی افتاد باتوجه به شواهد غیرقابل انکار کشف شده از فتنه گران و اتاق فرمان آنان در انگلیس بی شک برای تزریق موج تازه ای از اعتراضات می بایست یکی از سران فتنه قربانی می شد.

به احتمال قوی میرحسین موسوی گزینه ی اولی بود که می بایست قبل از کروبی از سوی اتاق فکر جنبش سبز برای ایجاد انگیزه در بین شورشیان کشته می شد تا فتنه گران بتوانند به اهداف پیش بینی شده خود که توسط سرویس های جاسوسی غرب مورد تحلیل قرار گرفته بود برسند و از آنجایی که این جنبش نمی توانست دو رهبر داشته باشد می بایست حتماً یکی از رهبران ابتدا از دور خارج می شد و سپس نفر دوم تا بتوانند رهبر اصلی خود را بر سر کار بیاورند.

9 دی 88 جان سران فتنه را نجات داد

نگاهی به آنچه که اگر 9 دی رخ نمیداد اتفاق می افتاد : ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/8 ] [ 7:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
با گذشت یک‌سال‌ و نیم از عمر دولت؛
با وجود گذشت یکسال و نیم از عمر دولت یازدهم، تنها 10 درصد از کابینه تدبیر و امید درباره حماسه مردمی نهم دی اظهار نظر کرده‌اند و مابقی وزرا، مشاورین و معاونین رییس جمهور، سکوت درباره این روز را به اعلام موضع ترجیح داده‌اند.
گروه سیاسی مشرق - فتنه 88 که با دخالت کشورهای خارجی و عناد و لج‌بازی عناصر داخلی اتفاق افتاد، یکی از تهدیدات جدی جمهوری اسلامی ایران بود که با حماسه مردمی نه دی خنثی شد و در این روز مردم به مانند 23 تیرماه 78، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید بیعت کردند.
از سوی دیگر، دولت‌های مردمی نیز باید در پاسداشت این روز و اعلام موضع نسبت به خط قرمز نظام یعنی فتنه 88 بیش از مردم عادی، در صحنه حضور پیدا کنند و برای رفع هرگونه شبهه و سوءاستفاده دشمنان نسبت به شفاف کردن مواضع خود، اهتمام بورزند.

با وجود گذشت یکسال و نیم از عمر دولت یازدهم، تنها 10 درصد از کابینه تدبیر و امید درباره حماسه مردمی نهم دی اظهار نظر کرده‌اند و مابقی وزرا، مشاورین و معاونین رییس جمهور، سکوت درباره این روز را به اعلام موضع ترجیح داده‌اند، از سوی دیگر، بیش از نیمی از کابینه یازدهم، فتنه 88 و بی قانونی‌های انجام گرفته در آن دوران را محکوم کرده‌اند.

** نکته: لازم به ذکر است که جداول ذیل، بر اساس جستجوهای خبرنگاران مشرق در پایگاه های خبری و خبرگزاری‌ها، تهیه شده است و برای برخی مسؤولان دولتی، هیچ سابقه و اظهارنظری درباره نهم دی و محکومیت فتنه یافت نشد، در صورت اشتباه سهوی، مشرق آمادگی اصلاح جداول ذیل و ذکر اظهارات دولتمردان درباره دو موضوع نهم دی و محکومیت فتنه را دارد.

جدول 1: اظهارنظر کابینه یازدهم در حمایت از نهم دی

برای دیدن جدول در اندازه بزرگتر روی عکس کلیک کنید
[ دوشنبه 93/10/8 ] [ 7:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آرم دانشگاه آزاد اسلامی

پاسخ به تکذیبیه دانشگاه آزاد + یک مصاحبه

دانشگاه آزاد چه‌چیزی را تکذیب می‌کند؟ + فایل صوتی + مصاحبه رئیس دانشگاه و تأیید اصل خبر کنسرت

خبرگزاری تسنیم: دانشگاه آزاد در حالی با صدور اطلاعیه‌ای وجود هرگونه کنسرت در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز را به‌کل منکر شد که شواهد از چیز دیگری حکایت دارد.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، ساعاتی پیش خبرگزاری تسنیم ضمن انتشار عکسهایی از تبلیغ و بلیط‌فروشی اعلام کرد که کنسرتی با عنوان کنسرت رقص و موسیقی قرار است ساعت 15:30 فردا (یکشنبه) در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز برگزار شود. (لینک خبر)

پیرو انتشار این خبر که پس از تماس تلفنی خبرنگار خبرگزاری تسنیم با حوزه ریاست دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز انجام شد، روابط عمومی دانشگاه آزاد در اقدامی عجیب و در نوع خود جالب، تکذیبیه و به‌عبارت بهتر فحش‌نامه‌ای را روی خروجی سایت خود قرار داد.

دانشگاه آزاد در این تکذیبیه خود نوشته است: "به‌طور حتم خبرگزاری تسنیم با اغراض خاص خبر مذکور را منتشر کرده است". ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/8 ] [ 7:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیرکل جامعه روحانیت مبازر گفت: در جریان فتنه سال 88، فتنه گران هم به نظام مقدس جمهوری اسلامی هم به مقام معظم رهبری ظلم کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، آیت الله "محمدعلی موحدی کرمانی" شنبه شب در مراسم نکوداشت 9 دی در جمع مردم بیرجند افزود: البته مردم ایران با خلق حماسه 9 دی پاسخ قاطعی به فتنه گران دادند.

وی گفت: حماسه نهم دی از این لحاظ شبیه برخی وقایع صدر اسلام و نیز روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، زیرا در این روز مردم بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند برخلاف تبلیغات فتنه‏ گران، ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی، از عزم و اراده دینی استوار برخوردار هستند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه البته جریان فتنه هنوز در کشور فعال است، افزود: فتنه گر سعی می کند با تغییر دادن فکر مردم راه نفوذش را در لایه های اجتماعی و سیاسی کشور توسعه دهد و با جنگ نرمی که راه می اندازد به اسلام و انقلاب ضربه بزند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/10/7 ] [ 7:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نقش براندازانه محمد خاتمی در فتنه سال 88 و انکار آن در سال 93
وقتی خاتمی براندازی نظام را کلید زده بود:
او زودتر از دیگران فهمید راهی که موسوی و کروبی در پیش‌گرفته‌اند، با ناکامی مواجه خواهد شد و دیر یا زود اندک هوادارانشان نیز از گردشان پراکنده خواهند شد.او راهبرد دیگری را برگزید و تلاش کرد تا خود را قانون‌پذیر و حرکت‌کننده در چارچوب‌های رسمی و قانونی نظام معرفی کند. باید تأکید کرد که این قبیل سخنان را حتی نباید به‌مثابه‌ پشیمانی و یا توبه‌ی فتنه‌گران از براندازی تلقی کرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جملات نقل‌شده از محمد خاتمی در دیدار نمایندگان تشکل دانشجویی، بار دیگر این مسئله‌ی مهم را در ذهن‌ها درخور تأمل نمود که نسبت میان جریان تجدیدنظرطلب و براندازی نظام اسلامی چیست؟ او گفته بود: «اصلاح‌طلبان بارها گفته‌اند با براندازی و براندازان مخالف‌اند. براندازان جایی در میان جامعه ندارند. ما این کشور و نظام و پیشرفت آن را می‌خواهیم و همه در چارچوب این قانون اساسی حرکت می‌کنیم. ممکن است نقد به قانون اساسی هم مطرح باشد، اما مبنای حرکت در جامعه قانون اساسی است و قانون اساسی ظرف یکبارمصرف نیست که دور بیندازیم و ما پایبند به این قانون اساسی هستیم.»[1] ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/10/7 ] [ 7:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جزیره آشوراده در دریای خزر، وسوسه بزرگی برای یک سرمایه‌دار است تا جایی که 10 سال برای به دست آوردن آن دست و پا بزند. یک بار با ادعای داشتن سند مالکیت در دولت اصلاحات، که دستگاه‌های نظارتی مانع می شوند و این بار، کاملاً محتاطانه در قالب تفاهم نامه رسمی میان میراث فرهنگی و محیط زیست به بهانه توسعه گردشگری که صدای اعتراض اهل فن را تا عرش برساند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ماجرای توسعه گردشگری در آشوراده، تنها جزیره دریای خزر، کابوسی است که هر چند سالی به سراغ این منطقه حفاظت شده و ذخیره گاه زیستکره می آید. ماجرایی تلخ از بی تدبیری که ریشه آن به مسئولان محیط زیست در دولت اصلاحات برمی گردد.

به طوری که در آخرین جلسه هیأت دولت محمد خاتمی، واگذاری 380 هکتار از این جزیره بکر به یک شرکت خصوصی تصویب می شود اما با پیگیری کارشناسان و رسانه ها و ورود دستگاه های نظارتی، «آشوراده» از این مهلکه نجات می یابد و به دلیل تخلفات صورت گرفته، مصوبه واگذاری آن در اولین سال از دولت محمود احمدی نژاد، «باطل» اعلام می شود. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/10/7 ] [ 7:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نفوذ چشمگیر تفسیر نمونه در نشر فرهنگ قرآنى
 
آیت الله مکارم شیرازی دربارهنفوذ چشمگیر و تأثیر گسترده اى این تفسیر در نشر فرهنگ قرآنى و معارف شیعى می فرمایند:"فقط در یک جمله کوتاه عرض مى کنم، یکى از برادران نقل کرده است: پروفسورى که استاد دانشگاه کانادا بود و معارف اسلامى را در آن جا تدریس مى کرد، مى گفت: منبع اصلى من در تدریس معارف اسلام در آن دانشگاه همین تفسیر نمونه است و مرحوم حجّة الإسلام حاج سیّدصفدر حسین نجفى پاکستانى که مرد بسیار پرکار و مخلصى بود و تمام مجلّدات تفسیر نمونه را به زبان اردو ترجمه کرده است براى من نقل مى کرد که یکى از علماى اهل سنّت اردوزبان به ایشان گفته بود: من کتاب هاى علماى شیعه را مطالعه نکرده بودم، جلد اوّل تفسیر نمونه به زبان اردو به دستم افتاد، مطالعه کردم و به من ثابت شد که علوم اسلام نزد شیعه هاست!".
 
ابتلاء به محرومیّت شدید 
 
یکى از این ابتلائات آیت الله مکارم شیرازی ، ابتلاء به فقر بود که ایشان در این زمینه چنین مى گویند:"در ابتداى ورود به قم از نظر زندگى مادّى در فشار فوق العاده اى قرار گرفتم و این را بازگو مى کنم تا طلاّب جوان امروز نسبت به وضع موجود بسیار شکرگزار و راضى باشند: ماه رمضان فرا رسید و مصادف با تابستان بود و من و دوست هم حجره اى ام روزه مى گرفتیم ولى روزى فرا رسید که در موقع افطار شاید یک عدد نان هم براى خوردن نداشتیم. دوست من گفت: من مى روم کار مى کنم (قوت لایموتى) پیدا کنیم، ولى کارى براى او پیدا نشد. گویا بعضى از کتاب هاى درسى را فروخت تا لقمه نانى فراهم کرد. این یک امتحان الهى بود که اگرچه طول کشید ولى بحمداللّه و المنّة به خوبى سپرى شد و گشایش حاصل گشت.نظیر همین تنگناى شدید نیز هنگامى که مشرّف به نجف اشرف شدم براى من پیدا شد، آنقدر از نانوا نسیه آورده بودم که از او شدیداً خجالت مى کشیدم. روزى لازم بود حمّام بروم، حتّى پولى که به حمّامى بدهم نداشتم، ناچار ساعت کم قیمتى داشتم آن را به حمّامى دادم به عنوان این که نزد شما باشد تا پول بیاورم. گویا او هم فهمید و ساعت را قبول نکرد و گفت بعداً بیاورید! ولى پیدا بود که این گونه حوادث و آزمایش ها براى ورزیدگى در راه خداست و این فشارها الطاف خفیّه الهیّه است که از یک سو انسان را متوجّه ذات پاک او مى سازد و از سوى دیگر روح مقاومت را در او مى دمد. این ها کوره هاى امتحان است براى خالص سازى انسان. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/10/7 ] [ 7:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
 آیت الله مکارم شیرازی

مرجع تقلیدی که پدرش اورا وقف امام زمان کرد / آیت اللهی که با نماز بارانش، باران آمد +تصویرسازی

تعطیلات در قاموس کارى آیت الله مکارم شیرازی مفهومى ندارد ساعتى که وارد مدرسه مى شوند و در اتاق مخصوص خویش مشغول فعّالیّت مى گردد تا ساعتى که از مدرسه خارج مى شود در تمام ایّام سال، تغییرى نمى کند.
به گزارش آین و اندیشه فرهنگ نیوز ، حضرت آیت  الله العظمى مکارم شیرازى در سال 1305 هجرى شمسی در شهر شیراز در میان یک خانواده مذهبى که به فضائل نفسانى و مکارم اخلاقی معروفند دیده به جهان گشود.پدرشان حاج علی محمد او نیز از تجار معروف شیراز بود.نبوغ آیت الله مکارم شیرازی از اوایل کودکى امرى مشهود بود و در هر مرحله از مراحل عمر ایشان آشکارتر مى گشت.آیت الله مکارم شیرازی شروع تحصیلات خود را در دوران کودکی اینچنین بیان می کنند: "چهار یا پنج ساله بودم که به دبستان رفتم و به اصطلاح امروز چون سنّ من کافى نبود، در کلاس آمادگى شرکت کردم، مدرسه ما به نام «زینت» در شیراز معروف بود، ولى در همان کلاس آمادگى، به ما تعلیماتى یاد دادند که خوب آنها را فراگرفتم و به همین دلیل بدون این که سلسله مراتب رعایت شود، مرا به کلاس هاى بالاتر بردند."
 
درخشندگى این نبوغ، زمانى اوج مى گیرد که آیت الله مکارم شیرازی، ره ده ساله امروزِ دورانِ سطحِ حوزه هاى علمیّه را چهارساله مى پیماید، آن گاه، در حالى که تنها هفده سال داشتند بر متن عمیق کفایة الاصولِ مرحوم آخوند خراسانى، حاشیه مى زنند.چنین نبوغ و استعداد فوق العاده بود که به ضمیمه خصوصیّات دیگرى که ذکرش خواهد آمد، سبب شد آیت الله مکارم شیرازی در سن بیست و چهارسالگى موفّق به اخذ اجازه اجتهاد گردد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/10/7 ] [ 7:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 407
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4451177