NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

پس از اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های مداوم جریان مدعی تقلب در انتخابات نقاب‌ها یکی پس از دیگری کنار رفت و شعارهای پر زرق و برق رنگ باخت؛ حماسه 9 دی و کاهش غبار فتنه از صحنه سیاسی کشور باعث شد تا بار دیگر منطق جایگزین احساسات شود و فضا برای تصمیم گیری های عقلانی مهیا.

پس از اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های مداوم جریان مدعی تقلب در انتخابات نقاب‌ها یکی پس از دیگری کنار رفت و شعارهای پر زرق و برق رنگ باخت؛ حماسه 9 دی و کاهش غبار فتنه از صحنه سیاسی کشور باعث شد تا بار دیگر منطق جایگزین احساسات شود و فضا برای تصمیم گیری های عقلانی مهیا.

به گزارش رزمندگان شمال ، خبرنامه دانشجویان ایران نوشت؛‌ 9 دی ماه 88 بعد از آنکه غبار های فتنه خوابید گروه گروه مردم ایران برای دفاع از حریم امن ائمه اطهار(ع) از همه رنگ به خیابان ها آمدند و شعار "حسین حسین " واقعی سر دادند.

انتخابات تمام شد ولی داغ تهمت های ناروا هنوز باقی است، برخی ها این داغ را از روزی احساس کردند که سبز علوی را روی شعارهای اموی سوار دیدند برخی امروز که کارشان به آتش زدن بیرق حسین(ع) رسیده است.

یکی از این افراد، "محمد رضا رضاییان " است که 9 دی 88 بعد از ماه ها که به قول خودش "سبز " بود آمده بود تا از دروغ گویان و کودتاگران مدرن ابراز برائت کند.

صاحب عکس معروف "آقای موسوی ما ... خوردیم به تو رای دادیم " روبروی خبرنگار "خبرنامه دانشجویان ایران " نشست و از ماه ها سردرگمی گفت و گفت.

وی عضو ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی در نیاوران بوده و امروز از تغییر موضع و اظهار تاسفش از رای به میرحسین موسوی پرده برداشت.

خبرنگار خبرنامه دانشجویان ایران: از نقطه صفر ماجرا شروع کنیم؟ یا اینکه از نقطه اوج ماجرا؟ چقدر پول گرفتی تا اون پلاکارد کذا را بالا بگیری؟ خودتون اون پلاکارد رو نوشته بودید؟ ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 10:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش رزمندگان شمال به نقل از خط امید بهشهر، یک زوج جوان اهل روستای امیرآباد بهشهر با مراجعه به یکی از پایگاه های بسیج شهرستان، «محمدحسین طاهری امیری» فرزند 49 روزه خود را به عضویت بسیج درآوردند.
محمد طاهری امیری پدر این نوزاد اظهار کرد: به مناسبت سالروز 9 دی که خروش بصیرتی مردم فهیم ایران‌زمین است، ما نیز بر آن شدیم تا با عضویت نوزادمان در بسیج، در واقع راه و هدف متعالی را برای آینده او ترسیم کنیم، چرا که پیروی از مکتب بسیج برای‎مان بسیار مهم است.
پدر بسیجی 49 روزه، افزود: ولایت‌مداری و بصیرت شاخصه مهم فرهنگ بسیجی است، با عضویت نوزادمان در بسیج می خواهیم از این طریق به رهبر عزیزمان اعلام کنیم که با خانواده کوچک‌مان تا پای جان برای حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده‌ایم و آماده جان‎فشانی هستیم.
وی ادامه داد: از سوی دیگر امروز شاهدیم که زمانی فعالیت‌های علمی، فرهنگی و هنری با تفکر بسیجی همراه شود، شگفتی‌ساز می شود و از دلش احمدی‌روشن‌ها بیرون می‌آید.

 ???

 
[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 10:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

(باغى بر کسى اطلاق مى‌شود که بیعت خویش را با پیشوای معصوم علیه السّلام شکسته و از اطاعت وى بیرون رفته باشد. جواهر الکلام جلد21، صفحه 322/ ریاض المسائل جلد7، صفحه 456.)

به گزارش رزمندگان شمال ، حجت‎الاسلام سیدمحمود نبویان بعد از ظهر امروز در همایش فصلی شورای نگهبان در همدان با بیان اینکه مردم در حماسه 9 دی در دفاع از انقلاب و ولایت جانانه وارد صحنه شدند، اظهار کرد: خلق این حماسه توسط مردم ولایتمدار و انقلابی ایران‎زمین در برچیدن بساط فتنه بجا و بهنگام بود.

وی با بیان اینکه قیام مختار ثقفی خیلی باارزش بود اما به وقت نبود، گفت: شهدایی که در این قیام تقدیم اسلام شد بیش از شهدای کربلا بود اما بهنگام نبودن آن باعث شد امام حسین(ع) در واقعه عاشورا تنها بماند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به انواع و اقسام فتنه‎ها علیه ایران اسلامی، با طرح این سئوال که باید دید چرا این قدر فتنه علیه نظام اعمال می‎شود؟ ابراز داشت: از همان روزهای اول انقلاب، آمریکا به دشمنی با ایران اسلامی پرداخت به طوری که تمام دارایی‎های ایران را بلوکه کرد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 10:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

بیانیه بسیج دانشجویی 20 دانشگاه کشور:

 کاسبان رفع حصر می‌دانند طبق قانون چوبه دار در انتظار سران فتنه است

کسانی که دم از رفع حصر می‌زنند خوب می‌دانند که در صورت مجازات این دو نفر به استناد مواد 286 و 287 قانون مجازات اسلامی چوبه دار در انتظارشان می‌باشد. آیا نشر اکاذیبی همچون تقلب و 8 ماه به جان هم انداختن و دودسته کردن ملت و میدان دادن به عناصر منافقین و ضدانقلاب چیزی جز اقدامی در جهت افساد فی‌الارض است؟

به گزارش گروه دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»،  بسیج دانشجویی 20 دانشگاه کشور به مناسبت یوم الله نهم دی، بیانیه مهمی به شرح ذیل صادر نمودند:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 «چرا برای کشـور هزینه درست کردید؟ اگر خدای متعال به این ملت کمک نمی‌کرد، گروه‌های مردم به جان هم می‌افتادند، می‌دانید چه اتفاقی می‌افتاد؟ می‌بینید امروز در کشورهای منطقه، آنجاهائی‌که گروه‌های مردم مقابل هم قرار می‌گیرند، چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ کشور را لبِ یک چنین پرتگاهی بردند؛ خداوند نگذاشت، ملت هم بصیرت به‌ خرج دادند. در قضـایـای سـال 88، این مسـئله? اصلی است؛ این را چرا فراموش می‌کنید؟» مقام معظم رهبری ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 10:9 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 

قرارهایشان را با شاه عربستان می‌گذارند و بعد عکس خود را با منصوبان امام می‌گیرند/ کودتاچیان نوژه به اینان شرف دارند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خیانت عده ای در داخل گفت: پول انتخابات را از شاه جنایتکار بحرین می‌گیرند و قرارهایشان را با شاه عربستان می‌گذارند و بعد عکس خود را با منصوبان امام می‌گیرند تا بگویند در خط امام هستند. آیا امام گفت با شاه عربستان گعده بگیرید؟ کودتاچیان نوژه به اینان شرف دارند. ولو به هر خانواده‌ای منصوب باشند و هر لباسی بر تن داشته باشند.

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»،‌ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در همایش «بررسی نقش انگلیس در فتنه88» که به همت سازمان بسیج اساتید در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: روز 9 دی در انقلاب ما فرصتی است برای تعمق، تدبر، تفکر و عمق‌ بخشیدن به بصیرت. این روز، روز شعار نیست. البته شعاری که متکی به شعور و ارزش‌ها باشد ارزشمند است اما این روز را باید بیشتر به عمق بصیرت پرداخت.

 وی در ادامه تصریح کرد: واقعیت مهمی که وجود دارد این است که انگلیس کینه عمیقی نسبت به اسلام و عمیق‌تر از آن نسبت به ایرانیان مسلمان دارد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 10:8 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حجت‌الاسلام مصلحی مطرح کرد

 زن فاحشه‌ای که با پول و تطمیع، 500 نفر از اوباش را به خیابان کشاند/ «اعدام» نشدن سران فتنه تصمیم شورای عالی امنیت ملی است

مصلحی در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری دانشجو مبنی بر مطالبه مردم برای اعدام سران فتنه گفت: بر اساس تصمیم شورای عالی امنیت ملی و با تایید این تصمیم توسط مقام معظم رهبری، این افراد فعلا محاکمه نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» همایش روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدر مصلحی(وزیر سابق اطلاعات) امشب بعد از نماز مغرب و عشاءدر مسجد صاحب الزمان(عج) تهران برگزار شد. مصلحی در ابتدای این همایش ابراز داشت: لازم می دانم تشکر کنم از امام جماعت و پایگاه بسیج که فرصتی را فراهم کردند تا در جمع نورانی نمازگزاران این مسجد باشم. این مجلس نشانگر حساسیت و دغدغه مردم نسبت به موضوعات مربرط به نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه اتفاقات فتنه 88 است.

وی گفت: حضور مردم وضعیت فتنه‌گران را بهم ریخت اما باید دانست که فتنه‌گران فعالیت‌هایشان تمام نشده است. فعالیت فتنه‌گران زمانی تمام می شود که انقلاب دست از شعارهای اساسی‌اش بردارد. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/8 ] [ 9:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روز گذشته سایت کلمه وابسته به جریان سبز پیامی از سوی میرحسین موسوی منتشر کرد. پس از آنکه صحت این پیام مورد تردید قرار گرفت اردشیر امیرارجمند، مشاور موسوی در مصاحبه با رادیو فردا ارسال این پیام را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»؛ روز گذشته سایت کلمه وابسته به جریان سبز پیامی از سوی میرحسین موسوی منتشر کرد. پس از آنکه صحت این پیام مورد تردید قرار گرفت اردشیر امیرارجمند، مشاور موسوی در مصاحبه با رادیو فردا ارسال این پیام را تایید کرد.

 

 پس از تایید ارسال این پیام از سوی موسوی، اولین نکته‌ای که ذهن ما را درگیر کرد نه محتوای آن بلکه ذات ارسال پیام توسط موسوی از حصر بود! ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/8 ] [ 9:3 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

از ادعای غیرقانونی بودن حصر تا نگرانی‌هایی که فراتر از وظایف یک نماینده است

 کلکسیون لاطائلات علی مطهری درباره حصر

حمایت بیش از اندازه مطهری جهت رفع حصر سران فتنه در این سالها تا آنجایی پیش رفت که حتی شکایت تعدادی از نمایندگان مجلس را در هئیت نظارت بر رفتار نمایندگان به دنبال داشت و آن‌ها عقیده داشتند که اظهارات و رفتارهای مطهری دور از شأن نمایندگی‌ است.

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، با جستجوی ساده نام علی مطهری در کنار «حصر» در موتورهای جستجو، صفحات بسیاری پیرامون حصر و رفع حصر از زبان علی مطهری پیدا می‌شود.

مسئله رفع حصر از میر حسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد، رهبران اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، در سال 92 یکی از موضوعاتی بود که بار‌ها درباره آن سخن گفته شد و بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

 در ابتدای سال 92 و در زمان حاکمیت دولت محمود احمدی‌نژاد اخباری از تلاش وی برای رفع حصر سران معترضان انتخاباتی منتشر شد. اخباری که با تکذیب‌های خفیف همراه بود. اما علی مطهری نماینده مردم تهران تائید کرد که احمدی‌نژاد تلاش‌هایی در این زمینه صورت داده است. ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/8 ] [ 9:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

برخی فکر می‌کنند هرچه قدر برد موشک بیشتر باشد، اقتدار ماست!!

رئیس جمهور افزود: برخی ها فکر می کنند که برد موشک ما هر چه بیشتر شود اقتدار ملی است

به گزارش رزمندگان شمال به نقل از واحد مرکزی خبر، بیست و نهمین دوره تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی صبح امروز با حضور حجت الاسلام حسن روحانی در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

رئیس جمهور گفت: کار مرکز تحقیقات کشاورزی ، وزارت جهاد کشاورزی، دولت و همه تشکلها این است که این نمونه را چگونه توسعه دهیم، مشکلات و راه حل ها چیست؟ ادامه مطلب...

[ دوشنبه 93/10/8 ] [ 8:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حمایت های روشن و شفاف شیرین عبادی منافق با ارسال نامه به احمد شهید برای حمایت از دراویش، و همچنین مصاحبه­ های مکرر مصطفی آزمایش با بی­ بی­ سی و همچنین احمد شهید نیز با آوردن نام دراویش در گزارش حقوق بشری خود، گواه مستندی از فعالیت این جمع فریب خورده برای بازیچه شدن توسط سازمان فتنه است.
اظهارات جدید آقای یونسی باز با استقبال معاندین نظام مواجه گردید!
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز علی یونسی دستیار رییس جمهور با اظهار نظر جدید خود در مورد دراویش و محکومیت نظام در خصوص برخورد با آنان باز به تیتر یک رسانه های معاند نظام تبدیل گردیده است!

بنا بر این گزارش خبرگزاری ایرنا به نقل از یونسی بدون ارائه هیچ مدرک وادله ای نوشت: " برخورد با دراویش حرکتی خودسرانه خارج از اراده حکومت و حاکمیت است."

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های مذهبی در پاسخ به اینکه در سالهای گذشته در برخورد با دراویش اتفاقاتی افتاده است و هم اکنون رویکرد دولت یازدهم درباره دراویش چه خواهد بود گفت: آنها اتفاقات ناگواری بود و مصلحت نبود اتفاق بیفتد و بعد هم تکرار نشد!! ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/10/8 ] [ 8:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 411
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4451181