NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

آخرین اخبار از وضعیت سلامت پادشاه عربستان؛

 «ملک عبدالله» در اغما قرار دارد/ اعزام هیئت سیاسی و امنیتی آمریکایی از واشنگتن به ریاض

روزنامه فلسطینی المنار به نقل از منابع آگاه از قرار گرفتن پادشاه عربستان در حالت اغما خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» ؛ و به نقل از پایگاه الکترونیکی روزنامه فلسطینی «المنار» ، این روزنامه امروز (شنبه) در گزارشی نوشت: «عبدالله بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان در «حالت اغما» قرار داد و این آن چیزی است که به اعزام هیئت سیاسی و امنیتی آمریکایی از واشنگتن به ریاض منجر شده است. 

 این روزنامه هدف از سفر هیئت آمریکایی به ریاض را مقابله با پیامدهای بیماری پادشاه عربستان و نگرانی از درگیری داخلی در خاندان حاکم عربستان برشمرد و افزود: درگیری‌های داخلی در عربستان از سه سال گذشته بروز یافته اما به عرصه عمومی نکشیده شده است.

 منابع آگاه در مصاحبه با «المنار» با اشاره به اینکه اوضاع جسمی پادشاه عربستان به رغم سانسور شدیدی که از سوی دولت این کشور اعمال می‌شود، دشوار و خطرناک است، افزودند: نشست‌های بین شاهزادگان و مقامات عالی‌رتبه آل‌سعود از اوضاع دشوار پادشاه عربستان حکایت دارد. 

 یک منبع دیپلماتیک غربی در ریاض با تاکید بر اینکه پادشاه عربستان هوشیاری خود را هنگامی‌که به بیمارستان گارد ملی ریاض منتقل شده، از دست داده است، گفت: صدور بیانیه از سوی دیوان پادشاهی برای جلوگیری از درز شایعاتی که از مرگ «ملک عبدالله» در محافل شاهزادگان منتشر شده بود، صورت گرفت. 

 این منبع دیپلماتیک با تاکید بر وخامت حال پادشاه عربستان، قرار گرفتن «ملک عبدالله» را در حالت اغما رد نکرد.


[ شنبه 93/10/13 ] [ 7:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شجاعی کیاسری در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

 صدا و سیما منصفانه فتنه را نقد کرد؛ مستندات را که نمی‌توان منکر شد

نماینده مجلس، عملکرد صداوسیما در نقد فتنه سال 88 را منصفانه و مستند عنوان کرد و در خصوص اظهارات هاشمی گفت: مستندات را که نمی شود منکر شد.

سید‌ رمضان شجاعی کیاسری در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به پخش ویژه برنامه های حماسه 9 دی و بازخوانی فتنه 88 از صدا و سیما گفت: عملکرد صداوسیما در این خصوص منصفانه بود و نقش طرف های مختلف را به خوبی نشان داد.

 نماینده ساری با بیان اینکه صداوسیما به شکل همه جانبه و مستند به نقد وقایع پرداخت گفت: آنها خودشان را هم نقد کردند و گفتند که نباید تجمع حامیان احمدی نژاد در میدان ولی عصر پخش می شد.

 وی در پاسخ به سؤالی پیرامون این اظهارات هاشمی که «از صدا و سیما علائم تفرقه پخش می‌‌شود و چیزهایی را به خورد مردم می‌دهند که نبوده است» گفت: مستندات را که نمی شود منکر شد.


[ شنبه 93/10/13 ] [ 7:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسام الدین آشنا درصفحه فیس بوک خود عکسی از دوران ابتدای انقلاب منتشر کرد که در آن یک خانم در حال بوسیدن دست امام خمینی است.

به گزارش رزمندگان شمال ، حسام الدین آشنا درصفحه فیس بوک خود عکسی از دوران ابتدای انقلاب منتشر کرد که در آن یک خانم در حال بوسیدن دست امام خمینی است.
این عکس از دیشب بارها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و تحلیل های متفاوتی داشته است، حال باید دید انگیزه وی از نشر این تصویر چه بوده است و به دنبال چه هدفی است، البته برخی صاحبنظران بر این عقیده اند که تصویر منتشر شده، به صورت کاملا حرفه ای و از طریق فتو شاپ دستکاری شده است


[ شنبه 93/10/13 ] [ 7:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همین چند روز پیش بود که پیامی تحریک آمیز توسط آقای موسوی خبر اول رسانه بی بی سی شد که این خبر به روشنی نشان می دهد که ایشان هنوز اصرار بر رفتارهای قبلی خود دارند و از کمترین فضای بازشده در امکان ارتباط با جامعه برای تحریک استفاده می کنند.
حصر سران فتنه تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند؟
به گزارش عصر امروز به نظر می رسد موضوع «حصر» موسوی و کروبی این روزها بیشترین سوالات را به خود اختصاص می دهد سوالاتی از قبیل آیا حصر قانونی بوده است؟ چرا حصر صورت گرفته است؟ آیا درست بوده است که قبل از محاکمه چنین جریمه ای برای فردی در نظر بگیرند؟ تا چه وقت می خواهند آقایان موسوی و کروبی را در حصر نگه دارند؟ و....

به نظر می رسد اگر بخواهیم به این سوالات جواب دقیق و منصفانه دهیم باید کمی به گذشته برگردیم و مرور کنیم که چه شد که تصمیم به حصر این افراد گرفته شد. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/10/13 ] [ 7:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
شرکت کنندگان در برنامه مناظره نماز مغرب را به جماعت در استودیو برنامه مناظره برگزار کردند.
به گزارش پایگاه 598، بینندگان برنامه «مناظره» این هفته در لحظات ملکوتی نماز مغرب شاهد یک ابتکار جالب توجه بودند. شرکت کنندگان در برنامه مناظره نماز مغرب را به جماعت در استودیو برنامه مناظره برگزار کردند.




[ شنبه 93/10/13 ] [ 6:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به بهانه تجمع خیابانی حامیان جریان افراط‌ گرا:
این جریان با اقداماتی بدور از ادب و اخلاق اسلامی که کاملا رنگ عوامانه دارد سعی در تکفیر سایرین و ادامه اختلاف افکنی ها را دارد. در همین خصوص روز گذشته این اقلیت فکری با راه اندازی تجمعی خیابانی با هدف اختلاف افکنی و ایجاد تشنج در قم دست به اقدامی سخیف زده و بار دیگر چهره واقعی و هجو خود را به نمایش گذاشت.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، اگرچه جریان افراط‌ گرا که این روزها به شیعیان انگلیسی مشهور شده اند رسالت خویش را در مقابله و دشمنی با جریان وهابیت می‌بیند و حتی با این عنوان دشمنی و مخاصمه‌ی خویش با تمام مسلمانان را توجیه می‌کند، اما در رفتار و عمل، همسو و هم‌جهت با وهابیت حرکت نموده و از این ‌جهت، انطباق کلی میان آنها وجود دارد.  ادامه مطلب...
[ شنبه 93/10/13 ] [ 6:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزی هزار بار دلت راشکسته ام 
بیخود به انتظار وصالت نشسته ام
هربار این تویی که رسیدی و در زدی 
هربار این منم که در خانه بسته ام
هر جمعه قول میدهم آدم شوم ولی
هم عهد خویش و هم دل جانان شکسته ام


[ جمعه 93/10/12 ] [ 12:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دل را به شوق آمدنت مهربان من
روزی هزار بار شکستم نیامدی
گفتند نوبهارتو از کعبه میرسد
هرجمعه سوی کعبه نشستم نیامدی

 


[ جمعه 93/10/12 ] [ 12:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تصاویری از زاینده رود اصفهان.
[ جمعه 93/10/12 ] [ 12:2 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عدم "نظارت صحیح" بر نحوه تولید و عرضه لباس در بازار باعث شده است که در بسیاری از موارد، شاهد تهیه و تولید لباس و کفش هایی باشیم که به "مقدسات دینی" توهین می کنند!
به گزارش مشرق، تولید و عرضه راحت لباس های "زنانه" و "مردانه" در کشور و عدم نظارت صحیح بر نحوه تولید و عرضه لباس در بازار باعث شده است که در بسیاری از موارد، شاهد تهیه و تولید لباس و کفش هایی باشیم که به نوعی به مقدسات دینی توهین می کنند.

بنابراین گزارش، ورود کیف و کفش هایی از کشور "چین" که نام حضرت رسول (ص) توهین می‌کردند، اولین اخبار واصله از اهانت به مقدسات دینی بود. اخباری که بدون هیچ نتیجه ای، در رسانه ها منعکس شد و متاسفانه تاکنون هیچ سازمانی به خود اجازه ورود به آن را نداده و این کالا همچنان بعد از گذشت سال ها در بازار یافت می شود و بعضا می توان نمونه تصاویر آن را بعد از خرید، توسط مشتری در شبکه های اجتماعی ملاحظه کرد.


شلوارهایی باهدف توهین به مقدسات+عکس


در این میان، اقدام جدیدی که به تازگی در بازار مشاهده شده، تولید شلوارهای جینی است که بر پشت آن عبارت «بسم الله الرحمن الرحیم» نوشته شده و ویژه "خانم ها" است که با "نگین" هم تزئین شده است.

این شلوارها که به راحتی در بازار به فروش می رسد، بدون توجه مشتری به عبارت نوشته شده خریداری می شود  و هیچ ارگانی هم بر آن نظارت نمی کند.

این توهین ها به مقدسات دینی که صرفا در شبکه های اجتماعی توسط خود مردم اطلاع رسانی می شود، بدون هیچ واکنشی از سوی سازمان های نظارت کننده، همچنان پا برجاست و تولیدکنندگان آن نیز روز به روز با قدرت به کارشان در این زمینه ادامه می دهند.

منبع:جام

[ جمعه 93/10/12 ] [ 11:59 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 381
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4451151