NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
925504_orig
روزهای فتنه، روزهایی سنگینی بود و برخی بی بصیرتی را به حد اعلا رسانده و به حمایت از فتنه گران پرداختند. عده ای هم می ترسیدند اعلام موضع کنند و ترس اینکه آتش فتنه دامنشان را بگیرد، از چهره آن ها موج می زد. عده ای حتی از تریبون نظام هراس داشتند که فتنه را محکوم کنند و به وزیر کشور و مجتمع سبحان می پرداختند.

هنوز هم عده ای بر این عقیده اند که فتنه 88، یک حادثه بود. از ساکتین گرفته تا عاملین فتنه در ریخته شدن خون مظلوم ترین شهدای تاریخ انقلاب سهم داشته اند. شهدایی که سنگ قبرشان با شهدای دیگر متفاوت بود. شهدایی که انگار خونشان برای بعضی ها رنگی نداشت و اشتباهی جان خود را فدای مملکت ولی عصر (اروحنا فداه) کردند.

روزهای فتنه، روزهایی سنگینی بود و برخی بی بصیرتی را به حد اعلا رسانده و به حمایت از فتنه گران پرداختند. عده ای هم می ترسیدند اعلام موضع کنند و ترس اینکه آتش فتنه دامنشان را بگیرد، از چهره آن ها موج می زد. عده ای حتی از تریبون نظام هراس داشتند که فتنه را محکوم کنند و به وزیر کشور و مجتمع سبحان می پرداختند.

خون پاک ترین جوانان انقلابی در همین فتنه ای که مرد از نامرد متمایز شده بود، بر آسفالت های خاکستری تهران ریخته شد. شهدایی که در غربت به سید و مولایشان اباعبدالله الحسین (علیه السلام) اقتدا کرده بود. حرف همت ها و چمران ها نیست، حرف شهدایی است که بزرگراه انسان تا خدا باید به نامشان گردد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/10/10 ] [ 11:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سایت های هاشمی، روحانی، لاریجانی، قالی باف و رضایی 9 دی را فراموش کردند! در یک بررسی ساده از پایگاههای اینترنتی شخصی مسئولین نظام و سران قوا و مقایسه آن با پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری به سادگی می توان آثار این بی تفاوتی و جای خالی کوچکترین واکنشی به سالگرد حماسه نه دی را دریافت.
[ چهارشنبه 93/10/10 ] [ 11:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
برخی اعضای تندرو ولی بدون سابقه محکومیت کیفری حزب مشارکت بنا دارند تحت عنوان نام دیگری(حزب اتحاد ملت ایران اسلامی) فعالیت تشکیلاتی خود را از سر بگیرند.
به گزارش عصرامروز،در حالی که همه نگاه‌ها در حوزه تشکیلاتی اصلاح‌طبان، این روزها معطوف "ندای ایرانیان" به عنوان تشکل نسل دوم اصلاح‌طبان معطوف شده است، اخبار موثق حاکی از آن است که برنامه اصلی عناصر افراطی اصلاح‌طلب برای سازماندهی تشکیلاتی در سراسر کشور،‌ ارتباط چندانی با این تشکل ندارد.
اصلاح‌طلبان که بنا به گزارش برخی منابع خبری به توصیه محمد خاتمی بنا دارند هرچه سریعتر با ترمیم تشکیلاتی خود، اقدامات هدفمندی را در راستای حضور پررنگ در انتخابات مجلس آینده طرح‌ریزی کنند، با توجه به انحلال دو حزب موثر خود به خاطر فتنه‌انگیزی در سال 88(حزب مشارکت و سازمان مجاهدین)، تصمیم‌گرفته اند با بهره‌گیری از عناصر کم‌تر شناخته‌شده مرتبط با این احزاب، تشکل‌های جدیدی را راه‌اندازی کنند.
حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، حزبی است که درخواست مجوز آن از مدت‌ها پیش به کمیسیون ماده 10 احزاب در وزارت کشور ارسال شده و این کمیسیون مشغول بررسی صدور مجوز این حزب است و اخبار اولیه حاکی از آن است که احتمالاً مجوز اتحاد ملت ایران اسلامی به زودی صادر خواهد شد.
اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که اعضای موسس و اصلی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی،‌ دقیقاً همان عناصر افراطی و در عین حال در اصطلاح سیاسی "سفید" و بدون سابقه محکومیت قضایی و یا مرتبطین حزب مشارکت ایران اسلامی هستند. در ذیل به برخی از اعضای موسس این حزب و سابقه آنها به اختصار اشاره می‌شود:
1- حیدر زندیه، عضو هیات موسس و عضو دفتر سیاسی حزب مشارکت و رئیس شاخه فرهنگیان این حزب
2- ولی الله شجاع پوریان، عضو شورای شهر تهران و عضو سابق دفتر سیاسی حزب مشارکت
3- مژگان اثباتی عضو شاخه زنان حزب مشارکت
4- بهزور صحابه، عضو هیات موسس حزب مشارکت
5- محمد آقایی تبریزی، عضو موسس و کمیته تشکیلات حزب مشارکت
6- اروجعلی محمدی، رئیس شاخه اردبیل حزب مشارکت
7- رضا نیک نداف، رئیس شاخه اصفهان حزب مشارکت
شنیده‌ها حاکی از آن است که در جلسه‌ای که چند تن از اعضای حزب منحله مشارکت از جمله محمدرضا خاتمی و علی شکوری‌راد با حجت‌الاسلام علوی، وزیر اطلاعات داشته‌اند،‌این مساله با وزیر در میان گذاشته شده است.
همچنین برخی اخبار حاکیست، اعضای سابق حزب منحله مشارکت موضوع را با رحمانی‌فضلی، وزیر کشور، نیز مطرح کرده‌اند.
اعضای حزب مشارکت به رابطان خود در استان‌های کشور تاکید کرده‌اند که فعلاً هیچ فردی به حزب "ندای ایرانیان" در استانها ملحق نشود، چرا که در آینده نزدیک بدیل حزب مشارکت، یعنی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، مجوز گرفته و در کشور فعال خواهد شد و عناصر سابقاً فعال در حزب مشارکت در سطح استان ها می‌توانند با این حزب همکاری کنند.

[ چهارشنبه 93/10/10 ] [ 11:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
همزمان با شعارهای مقامات دولت یازدهم در لزوم وجود نقد و حمایت از آزادی بیان، رویدادهای تامل برانگیز در گوشه و کنار کشور رخ می دهد که بر تردیدها نسبت به صحت ادعای دولتمردان می افزاید.
مسؤولان نشریه محلی رفسنجان به دلیل بازخوانی مواضع آقای هاشمی رفسنجانی در وقایع سال 88 احضار شدند!
به گزارش عصر امروز، در جدیدترین نمونه آن جمعی از جوانان فعالان اجتماعی و رسانه ای در شهرستان رفسنجان به دلیل انتشار گزارش تولیدی یک خبرگزاری رسمی، متحمل فشار و تهدید زیادی از سوی مسؤولان امنیتی شده‌اند؛ تنها به دلیل اینکه این گزارش شامل نقدهایی درباره عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی بوده است!

در این زمینه،‌ یکی از تهیه کنندگان ویژه نامه نشریه «نذیر» در گفتگو با خبرنگار جهان نیوز اظهار داشت: با توجه به برنامه برگزاری مراسم سخنرانی دکتر قدیری ابیانه در شهر رفسنجان، قرار شد نشریه ای هم در راستای آگاهی‌بخشی و بصیرت افزایی درباره مسائل سیاسی کشور تهیه و به عنوان ضمیمه رایگان شماره 378 نشریه "نذیر" دارای مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، منتشر شود. با توجه به اینکه بخش اعظم این ضمیمه غیرتولیدی بوده است، دوستان ما اغلب محتوای آن را از سایر رسانه ها و خبرگزاری های تهیه کردند. در این میان یک گزارش از خبرگزاری تسنیم هم درباره مواضع آقای هاشمی در فتنه 88 در ضمیمه منتشر شد. روزشمار حماسه 9 دی و عکس شهدای فتنه از دیگر مطالب این ضمیمه بود.

مطلبی که در این ویژه نامه منتشر شد در جهان نیوز نیز بازنشر گردید:
گام به گام با هاشمی رفسنجانی در سال88:
نامه بدون سلام به رهبر انقلاب / امیدواری به رابطه با آمریکا / درخواست برای آزادی زندانیان فتنه ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/10/10 ] [ 11:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
این حصر مجازات نیست بلکه یک اقدام تامینی برای پیشگیری از جرمهای بعدی بوده است که با وظایف قانونی شورای عالی امنیت ملی کاملا مطابقت دارد.
حصر قانونی و حداقلی سران منحوس فتنه
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز سالگرد یوم الله نهم دیماه را در حالی پشت سر گذاشتیم که مردم هنوز از اهانت به ساحت ابی عبدالله توسط فتنه گران آرام نگرفته اند که این اراذل و اوباش از غیرت مردم در این روز به آنچه در خورشان خود و اربابانشان می باشد یاد می نمایند!

بنا بر این گزارش سایت ضد انقلابی کلمه که وابسته به میر حسین موسوی می باشد در مطلبی تحت عنوان " دستپاچگی و سردرگمی در جبهه تمامیت‌خواهان برای توجیه حصر" از احساسات پاک مردم انقلابی ایران اسلامی برای دفاع از حریم آل الله و ابی عبدالله به «روز نکبت استبداد دینی» نام برده است.

این اراذل که مردم آنها را به واقع در حصر کرده اند و از این به وحشت افتاده اند از اقدام تامینی نظام در خصوص حصر خائنین نیز به شدت عصبانی هستند و عقده خود را چنین بروز داده اند. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/10/10 ] [ 11:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بذرپاش در تذکر شفاهی:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که در حال برگزاری مانور بزرگ ارتش هستیم آقای روحانی عنوان می کنند که برد موشکی برای ما اقتدار نمی آورد، پس حتما عکس با جان کری احترام آور است.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598 ، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) در تذکری شفاهی، با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت:‌ امروز روز فراموش نکردن است و فراموش نمی‌کنیم که فتنه‌گران چه فشاری بر معیشت مردم وارد کردند و فراموش نمی‌کنیم فقط کسانی رأی مردم را دارای اعتبار می‌دانند که به نفعشان باشد.

نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: فراموش نمی‌کنیم که شورش علیه جمهوریت این کشور که صدها هزار نفر برای آن خونشان را دادند و فراموش نمی‌کنیم کسی را که خود را نماینده جنبش سبز می‌دانست و با حضور در آمریکا با سناتورها ارتباط گرفت و تقاضای تحریم علیه ملت ایران را مطرح کرد و می‌گفت ایران را تحریم کنید تا حکومت در مقابل خواسته‌های شما سر تعظیم فرود آورد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 10:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روزنامه های اصلاح طلب در سالروز حماسه بزرگ 9 دی با سکوت خود از کنار این حماسه بزرگ گذشتند.







[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 10:29 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمد پورغلامی در صفحه خود در گوگل پلاس نوشت:

یکی از دوست‌هایم که دانشجوی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران بود، تعریف می‌کرد که در یکی از روزهای اولیه‌ی آشوب‌های سال 88، سبزی‌ها فقط به این دلیل که قیافه‌ام به بچه مذهبی‌ها می‌خورد، وسط خیابان به جانم افتادند و سرم را شکستند.

می‌گفت با همان سر شکسته و خونین رفتم دانشکده. جلایی‌پور را در راهروی دانشکده دیدم. گفتم: استاد می‌بینید با من چه کار کردند؟! جلایی‌پور هم که نمی‌دانست ماجرا از چه قرار است گفت: ای فلان‌فلان‌شده‌های دیکتاتور! ببین با این بچه معصوم چی کار کردند! گفتم: استاد! واقعا برای چی اینطوری می‌کنند؟ گفت: اینها از نظر تئوریک دیگر به آخر خط رسیدند، این حکومت دیگر روزهای آخر عمرش است، این سرشکستن‌ها و باتوم‌ها نشانه‌ی اوج حماقت آنهاست، اینها یک مشت احمق زبان نفهم‌اند که جز خشونت چیزی سرشان نمی‌شود و ...

 

دوستم می‌گوید من که دیدم جلایی پور دارد خوب فحش می دهد، گذاشتم همینطور فحش و بد و بیراه بدهد تا خسته شود. وقتی حرف‌هاش تمام شد گفتم: استاد ببخشید! احتمالا سوءتفاهم شده، آن کسانی که به جان من افتادند و سرم را شکستند، حکومتی‌ها نبودند، طرفداران موسوی بودند، آن هم فقط به این دلیل که قیافه‌ام با آنها فرق داشت.
 
می‌گفت تا این را به جلایی‌پور گفتم، انگار که برق سه فاز او را گرفته باشد، خشکش زد و تا یک دقیقه هاج و واج مانده بود که چه بگوید! بعد از یک دقیقه گفت: حالا فعلا بیا بریم اتاق من یه چایی بخوریم تا ببینم چی شده...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 10:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مگر ادعای تقلب در انتخابات توسط موسوی و کروبی اثبات شد که دست به شورش مسلحانه زدند!

این آقای وکیل چرا ماجرا را از انتها بررسی کرده اند!، وی ابتدا باید بگوید مگر ادعای سران منحوس فتنه در دادگاه ثابت شد که با فراخوان هواداران خود دست به آشوب مسلحانه علیه نظام اسلامی زدند و مگر اقدامات آنان با قانون اساسی همخوانی داشت که الان داعیه دار اجرای قانون اساسی شده اند.
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز این روزها با نزدیک شدن به ایام الله نهم دی رسانه های همسو با اصلاح طلبان و فتنه گران با سر دادن شعار دروغین برگزاری دادگاه سران فتنه قصد دارند از زیر بار شورش مسلحانه خود علیه نظام اسلامی فرار نمایند.

بنا بر این گزارش رسانه های معاند خبر دادند که خبرگزاری آنا که به دانشگاه آزاد اسلامی تعلق دارد ضمن دفاع از سران منحوس محصور فتنه در مصاحبه ای با محمد شریف نوشت: "تفهیم اتهام ربطی به شورای عالی امنیت ملی ندارد/ این حرف‌ها نقض قانون اساسی است."

ابتدا به بخشی از این مصاحبه که سایت ضد انقلابی کلمه منتشر کرده است توجه نمایید:

**شورای عالی امنیت ملی وظایفش در قانون اساسی مشخص شده است. قانون اساسی در اصل 176، وظایف مشخصی برعهده شورای عالی امنیت ملی گذاشته است و اساسا پدیده‌ای به نام تفهیم اتهام برای هر متهمی اعم از متهمان سیاسی، مطبوعاتی و … در زمره وظایف شورای عالی امنیت ملی نیست.
**این امر (بحث تفهیم اتهام) در صلاحیت مقامات قضایی یا در صلاحیت دادگاه و بازپرس است؛ بنابراین طرح این مسئله که شورای عالی امنیت ملی تفهیم اتهام کرده است، یک امری است که با وظایف این شورا هیچ‌گونه همسویی ندارد و با اصل 176 قانون اساسی ما هم مغایرت دارد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 10:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

حجت الاسلام روحانی:

اقتدار کشور به موشک نیست، پس به چیست؟ به تسلیم پذیری است؟! خاک برسرتان

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر گفت: امروز ایدئولوژی فتنه و فتنه گران اجرا می شود، برخی سازش کاری ها و تسلیم پذیری نشان می دهد فتنه همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام سید حمید روحانی با حضور در تجمع مردم پرشور زاهدان به مناسب پنجمین سالگرد حماسه ماندگار 9 دی بیان داشت: روز 9 دی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران جاودانه ماند و باعث در هم شکستن هیمنه دشمنان و بدخواهان نظام شد.

ملتی که گوش به فرمان رهبر باشد هرگز شکست نمی خورد
وی با بیان اینکه مهم ترین پیام 9 دی حضور همیشگی ملت بیدار در صحنه است، بیان داشت: مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و به پاخواستند، ملتی که گوش به فرمان رهبر باشد هرگز شکست نخواهد خورد.
روحانی افزود: بصیرت و آگاهی پیام اصلی نهم دی بود و دشمن با حربه های مختلف سعی داشت مردم را فریب بدهد، اما بصیرت و آگاهی مردم است که آنها را از فتنه مصون می دارد.
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی پیام اصلی 9 دی است، اظهار داشت: مردم ایران در سال 88 بخوبی نشان دادند اهل سازش و تسلیم در مقابل دشمنان و عناصر آنها نیستند.
وی با بیان اینکه میرحسین موسوی در جریان تبلیغات انتخاباتی سال 88 شعار مبارزه با دولت قانون گریز و فاسد سرمی داد، اظهار داشت: این سخنان در واقع اعلام جنگ با دولت احمدی نژاد بود. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/9 ] [ 10:17 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 396
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4451166