NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، آقای محسن رهامی، از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب اخیراً در یک یادداشت در روزنامه آرمان با عنوان «اصلاح‌طلبی فراتر از مکان و زمان» که در ظاهر امر به تلاش برای بیان شناسنامه نیروهای چپ و اصلاح‌طلبان پرداخته، از برنامه‌ریزی برای تقدیر از آقای «محمد خاتمی» در یک همایش اصلاح‌طلبانه خبر داده است.

وی در این باره نوشته است:

امروز که بعد از چند سال زمینه حضور دوباره اصلاح‌طلبان فراهم شده بنا بر این است همایش بزرگی با حضور همه فعالان سیاسی استان‌ها و احزابی که در تهران یا در شهرهای دیگر فعال هستند، برگزار شود و در کنار آن از شخصیت‌هایی همچون آیت‌ا... هاشمی و سیدمحمد خاتمی که برای تبیین تفکر اصلاح و اعتدال تلاش زیادی کردند، تقدیر شود! ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/10/14 ] [ 9:35 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمدمهدی تقوی
نظرات کنونی هاشمی درباره آمریکا، 180 درجه با نظرات امام مغایرت دارد

هشدارهای رفسنجانی، زمانی رسانه‌ای شد که رشیدی‌مطلق با حضور در استودیوهای شبکه‌های اروپایی آشکارا به ستایش اقدامات او در برابر رهبر حکیم انقلاب پرداخته و حمایت وی از جریان فتنه را نقطه عطفی در ضربه‌پذیری نظام اسلامی خوانده بود.

خبرگزاری فارس: نظرات کنونی هاشمی درباره آمریکا، 180 درجه با نظرات امام مغایرت دارد

 

محمدمهدی تقوی عضو شورای سردبیری روزنامه وطن‌ امروز در یادداشت این روزنامه نوشت:

«شاید کمتر کسی مانند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را بتوان یافت که امروز به‌رغم تعارض رفتاری با حضرت امام خمینی، ادعای یار امام بودن و حرکت در مسیر آن حضرت را هم داشته باشد.
معمولا هر از گاهی آقای رفسنجانی مطالبی را به صورت‌های مختلف  مطرح می‌کنند ولی معلوم نیست براساس چه منطقی این حرف‌ها را می‌زنند! یک روز از جلسات خصوصی و بدون شاهد با حضرت امام می‌گویند و اینکه مثلاً ایشان به حضرت روح‌الله پیشنهاد برقراری رابطه با آمریکا را داده و مخالفتی از حضرت معظم‌له ندیده‌اند، روز دیگر مدعی دیدن خواب امام می‌شوند و اینکه امام در خواب حرفی موافق ایده‌های یک دهه اخیر آقای هاشمی داشته‌اند - که تعارض کامل و 100 درصدی با اعتقادات خود حضرت امام دارد(!) - و این حرف‌ها و ادعاهای عجیب، پایانی هم ندارد. البته برای کسی از جمله نگارنده قابل انکار نیست که آقای رفسنجانی یکی از بزرگان این نظام بوده‌اند و در عرصه‌های حساس این انقلاب نقش‌های موثری را ایفا کرده‌اند که ما هم جزای خیر را به خاطر این خدمات از خدای متعال برای‌شان خواستاریم اما مساله اینجاست که آقای هاشمی 2 وجهه دارند؛ یکی سابقه انقلابی و دیگری تفکرات امروز ایشان که متأسفانه مدت‌هاست اغلب آنها با تفکرات کسانی همراه است که هیچگاه با این نظام و امام و رهبر انقلاب و ملت خوب نبوده‌اند. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/10/14 ] [ 9:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک آژانس خبری مدعی درگذشت ملک عبدالله ششمین پادشاه عربستان سعودی شد.
به گزارش عصرامروز، یک آژانس خبری مدعی درگذشت ملک عبدالله ششمین پادشاه عربستان سعودی شد.

«سلام‌خبر» به نقل از آژانس خبری «دیده‌بان» واقع در لندن نوشت: ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان به دلیل بیماری التهاب ریه (ذات‌الریه) درگذشت.

ملک عبدالله دهمین فرزند عبدالعزیز آل سعود - بنیانگذار عربستان - و ششمین پادشاه عربستان سعودی بود. او از سال 1982 میلادی به مدت 23 سال ولیعهد عربستان شد. از سال 1995 پس از زمین‌گیر شدن برادرش «ملک فهد» عملا تمامی اختیارات یک پادشاه را در دست گرفت و سرانجام سال 2005 پس از مرگ برادرش «فهد بن عبدالعزیز» به جای او بر کرسی پادشاهی عربستان نشست که به ‌مدت 9 سال پادشاه عربستان بود. 

[ یکشنبه 93/10/14 ] [ 8:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به مناسبت درگذشت آیت‌الله انصاری شیرازی

آیت‌اللهی که امام او را ذوالشهادتین می‌دانست

زمانی که مشکلاتی در امور مملکتی پیش می‌آمد، امام خمینی(ره) می‌فرمودند مگر آیت‌الله بهجت و انصاری نیستند که دعا بکنند تا این قضیه حل شود.

به گزارش رزمندگان شمال ، کم نبوده‌اند افرادی که مرجعیت فکری، معنویت روحی و حتی شهرت سیاسی داشته‌اند ولی در گمنامی جان سپرده‌اند. شیخ یحیی انصاری شیرازی از این قبیل گمنامان بود. وی زاده? روستایی در داراب فارس بود. نسَب وی به جابر بن عبدالله انصاری می‌رسید. اجداد وی نیز از اصحاب علم و فضل بودند. انصاری شیرازی از شاگردان حضرات بروجردی، اراکی، شیخ مرتضی حائری و محمدباقر سلطانی بود. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/10/14 ] [ 8:40 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

تحلیل حجت الاسلام مصلحی از پشت پرده فتنه88 و ماهیت قیام 9دی

نباید مستقیم با ولایت فقیه درگیر شویم باید پر و بالش را بزنیم

با سند می گویم؛ در فتنه 88 عده ای از داخل به استکبار می گفتند تحریم ها را سنگین کنید

حجت‎الاسلام حیدر مصلحی به جهت جایگاه و نقشی که در ایام فتنه 88 داشت یعنی تکیه زدن بر ریاست دستگاه امنیتی کشور، این فتنه را از زوایای پنهانی که شاید تا سال ها امکان افشاء آن برای مردم عادی وجود نداشته باشد دیده است.

به گزارش رجانیوز، مصلحی هفته گذشته با حضور در شهر اهواز به تحلیل این فتنه از منظر خود پرداخت که آنچه در ادامه می‎خوانید مشروح این سخنرانی است:

بسم‎الله الرحمن الرحیم

شب شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام عسگری(ع) خدمت شما عزیزان عرض تسلیت دارم مخصوصا به محضر مبارک آقا و سرور و مولایمان آقا امام زمان (عج) و از درگاه خداوند متعال خواستارم به همه ما ایت توفیق را عنایت بکند در دوران حیات و زندگی مان در مسیر امامت و ولایت ان شا الله ثابت قدم و استوار باقی بمانیم و در همین مسیر خداوند پایان عمرمان را شهادت در راه خودش قرار دهد.

تشکر میکنم از حضرت آیت الله حیدری که این توفیق را امشب نصیب این حقیر کردند در این جلسه بسیار نورانی و باصفایی که با حضور شماعزیزان امت حزب الله و عزیزان بسیجی و خصوصاً منور به حضور روحانیت بویژه سرور عزیز و مکرم همه ما، نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام حمعه محترم اهواز، حضرت آیت الله موسوی جزایری که بنده نوازی کردند و بزرگواری کردند در این جلسه حضور پیدا کردند کمال تشکر را دارم . ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/10/14 ] [ 8:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی دیگر از ترفندهای مدعیان اصلاحات علیه دکتر روحانی که در چارچوب همان «مارپیچ سکوت» قابل توضیح است، تلاش بی‌وقفه آنان برای فاصله‌اندازی و زاویه‌سازی میان رئیس‌جمهور و منتقدان است.
زین سوی ره قافله باز / تحلیل شریعتمداری از سخنان روحانی در خصوص 9 دی
به گزارش عصر امروز شریعتمداری در کیهان نوشت: دو سال قبل در یکی از یادداشت‌های کیهان به ترفند «مارپیچ‌سکوت» که از پیچیده‌ترین ترفندهای عملیات روانی است اشاره کرده و آورده بودیم «مارپیچ‌سکوت- SILENCE SPIRAL- بر این نظریه تکیه دارد که افراد جامعه اگر احساس کنند دیدگاه و نظر آنها نسبت به فلان موضوع در «اقلیت» است و اکثریت مردم، دیدگاه و نظری متفاوت با آنان دارند، به طور معمول و براساس یک قاعده تجربه شده - استثناها مورد نظر نیست - علاقه و تمایلی به ابراز نظر و عقیده خود نخواهند داشت و افراد خنثی و بی‌تفاوت نیز ترجیح می‌دهند در همان جهت ابراز عقیده کنند که تصور می‌کنند نظر اکثریت مردم است» کارشناسان عملیات روانی از ترفند مارپیچ سکوت که اصلی‌ترین بخش اجرای آن برعهده رسانه‌هاست برای القاء دیدگاه مورد نظر خود به عنوان «دیدگاه و باور اکثریت مردم»! در جامعه حریف استفاده می‌کنند. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/10/14 ] [ 8:32 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

آنگاه انسان در در لحظه ای خود را در محضر فرستاده خدا حس میکند ...آنگاه انسان می خواهد لحظه ای در تنهایی خود به آرامش بدون واسطه دست یابد...آرامشی پایان ناپذیر..شور انگیز...طرب انگیز...انگاه در آن سوی سکه اضطراب وتشویش جسم مادی ..تماشای جهانی فراخ وفربه از نسیم رحمت دوست پنهان است...خداوند بر هدیه خود بر بشر و رحمت خود بر آدمیان..و بر صفتی از اصفات خود درود می فرستد...و چه زیباست سلام خدا را با ندای ملکوتی شنیدن....ما را به عرش می برد و به فکر وا می دارد                         


[ شنبه 93/10/13 ] [ 7:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وحید ابوالمعالی گفت: مهدی هاشمی از کاوه اشتهاردی به دلیل چاپ مطالبی در نشریه رمز عبور شکایت کرده است.

به گزارش پایگاه 598، وحید ابوالمعالی در گفت‌وگو با فارس، با اعلام این خبر گفت: کاوه اشتهاردی مطالبی را در نشریه رمز عبور به چاپ رسانده و مدعی شده که کیفرخواست است.

وکیل مهدی هاشمی در پاسخ به این سؤال که آیا متن منتشر شده واقعاً متن کیفرخواست بوده است یا نه؟ گفت: زمانی که محتوای دادگاه غیر علنی است ما اجازه تأیید یا تکذیب را نداریم.
 
وی افزود: در هر صورت ما از وی شکایت کردیم و دادگاه به موضوع شکایت ما رسیدگی خواهد کرد.
 
وکیل مهدی هاشمی با اشاره به اینکه جلسه بعدی دادگاه روز دوشنبه برگزار می‌شود، گفت: بعید می‌دانم روند رسیدگی به این پرونده خیلی طول بکشد.

[ شنبه 93/10/13 ] [ 7:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مرد جنایتکار به دلیل اختلاف، چهار برادر را به رگبار بسته و آنها را به قتل رسانده بود. قاتل و همسرش بعد از قتل با فرار از این شهر به نوشهر آمده و زندگی مخفیانه ای را آغاز کرده بودند.

به گزاش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»،زمستان سال 1386، در پلیس آگاهی مازندران، شهرستان نوشهر، خدمت می‌کردم. ساعت 7 شب و پس از یک روز خسته‌کننده همراه یکی از همکاران قصد داشتیم به خانه برویم که تلفن زنگ خورد؛ پشت خط پیرمردی بود که می‌گفت: ‌«ببخشید مزاحم شدم. من آدم فضولی نیستم، ولی ماجرایی شنیدم که خواستم آن را برایتان تعریف کنم تا چنانچه مساله مهمی است از آن باخبر شوید.»

 وی در حالی که مدام اظهار شرمندگی می کرد، گفت: «ساکن روستای علی آباد هستم. از جلوی خانه آقایی به نام.... رد می شدم، ناخواسته شنیدم که زن و شوهر با هم جروبحث می کنند و زن به شوهرش می گوید این قدر بیرون نرو، اگر کسی بفهمد چه کار کردی، اعدامت می کنند.»

 وقتی حرف های پیرمرد به پایان رسید، پیش از این که چیزی بپرسم، تلفن را قطع کرد. بعد از این تلفن خیلی کنجکاو شدم و در تماس با یکی از دوستانم که در آن روستا بود، متوجه شدم زن و مردی که پیرمرد از آنها حرف می زد، سرایدار هستند. فکرم مشغول شد و فرضیه های بسیاری ذهنم را درگیر خود کرد. دست به کار شدم و به دادستان زنگ زدم و حساسیت ماجرا را برایش توضیح دادم. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/10/13 ] [ 7:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

«برداشت از صندوق توسعه ملی مگر قبض برق است که اشتباه شده است؟»

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»،‌ در سخنان سخنگوی دولت چند نکته ریز نهفته است که نوبخت از کنار آن گذشت. برای روشن شدن موضوع مراجعه می‌کنیم به نامه سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور. طبق همین نامه برداشت در اسفند 1392 رخ داده است و این یعنی تا اینجای کار اقدام غیرقانونی رخ داده است. بعد از اینکه دیوان محاسبات به دولت تذکر می‌دهد این مبلغ بازگردانده می‌شود. یعنی دولت برداشت غیر قانونی انجام داده و 35 روز بعد آن را بازگردانده است؛ اینکه از کدام محل برگردانده می‌شود در ادامه گزارش به آن می‌پردازیم. طبق بند یک در تاریخ 92/12/26 مبلغ یادشده از حساب توسعه ملی سند خورده است. به همین جهت اشتباه رخ داده است. آیا می‌توان براحتی باور کرد که دولت به اشتباه سند 4/1میلیارد دلاری را صادر کند؟ طبق اظهارات دولت، یک سند صادر شده که 4/1 میلیارد دلار از حساب صندوق برداشته شود اما با تذکر دیوان محاسبات، ‌دولت متوجه می‌شود که اشتباه کرده و به جای برداشت از بانک مرکزی از صندوق توسعه پول برداشته است! آیا می‌توان براحتی این موضوع را باور کرد که دولت اشتباه کرده است؟ مگر این سند، قبض برق است که دولتی‌ها مثل فروردین 93 با آن سابقه اجرایی فراوان اشتباه کردند؟ ادامه مطلب...

[ شنبه 93/10/13 ] [ 7:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 522
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4438895