NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره خرافات نهم ربیع‌الاول می‌فرمایند: بعضی‌ها به نام شاد کردن دل فاطمه زهرا(س)، این روزها و در این دوران کاری می‌کنند که انقلاب را که محصول مجاهدت فاطمه زهراست، در دنیا لنگ کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رجانیوز، روز نهم ربیع‌الاول نزد شیعیان جایگاه خاصی دارد، چرا که این روز را یکی از اعیاد مهم تلقی کرده و به خاطر سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) به شادی می‌پردازند.
 
البته گهگاهی دیده می‌شود که بعضی از افراد جاهلانه یا عامدانه بیان می‌کنند که در چنین روزی خلیفه دوم کشته شده و داستان‌سرایی‌های بسیاری هم در زمینه دارند؛ افسانه‌هایی که بیشتر توسط دشمنان اسلام و برای دامن زدن به اختلافات مذهبی میان شیعه و سنی ساخته می‌شود.
 
عالمان دینی بر خرافه‌بودن این موضوع تأکید دارند و آن را موجب دامن زدن به اختلافات مسلمانان می‌دانند. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/10/12 ] [ 11:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بعد از انتشار فیلم اعتراف نماینده میرحسین به عدم تقلب در انتخابات

 هاشمی: این روزها صدا و سیما چیزهایی را به خورد مردم می‌دهد که نبوده است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این روزها مشاهده می‌کنید که چقدر از صدا و سیما علائم تفرقه پخش می‌‌شود و چیزهایی را به خورد مردم می‌دهند که نبوده است. این کارها خدمت به نظام و خدمت به انقلاب و کشور نیست.

به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش پیامبر رحمت و مدارا که صبح امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه امروز دنیای اسلام برخلاف آنچه که در گذشته بود گرفتار مصیبتی بزرگ شده است، گفت: همان پیش‌بینی که خداوند در قرآن کریم از عدم تبعیت مردم از موازین الهی داشته، امروز به دست مسلمان تندرو و نفهم که اسلام را به گونه دیگری معرفی می‌کنند، پیش آمده است.

 وی افزود: غرب خیلی تلاش کرد تا اسلام را دین شمشیر معرفی کند، در حالی که دنیا به سمت مدارا می‌رفت و کم‌کم چیز جدیدی از اسلام با کمک بزرگان تاریخ اسلام شکل می‌گرفت، اما در نهایت آنچه که مستشرقین نتوانستند در میان مسلمانان جا بیاندازند خود مسلمانان در حال انجام این کار هستند و اسلام‌هراسی را ترویج می‌دهند. ادامه مطلب...

[ جمعه 93/10/12 ] [ 11:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

مشاور سابق مهدی کروبی ادعاهای حامیان فتنه را به تمسخر گرفت.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، داریوش سجادی همکار پیشین نشریات اصلاح‌طلب با اشاره به ادعاهای فتنه‌گران درباره مصادره به مطلوب ملت حماسه‌آفرین 9 دی و انتساب این حماسه به ساندلیس‌خوران حکومت می‌نویسد: تنها نکته مغفول در این ماجرا عدم التزام سبز‌ها به این اقاریر مطروحه است مبنی بر آنکه؛ در 9 دی مشتی ساندیس‌خوار متصل به حکومت، در مقابل فوج میلیونی (!) که شعار می‌دادند بجنگ تا بجنگیم فائق آمدند، حال آنکه‌‌ همان فوج سلحشور شعار می‌دادند «موسوی دستگیر بشه- ایران قیامت می‌شه». ادامه مطلب...

[ جمعه 93/10/12 ] [ 11:38 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مطهری که تا کنون (البته ظاهرا به دروغ) مدعی تشکیل دادگاه و اجرای حکم برای خائنین فتنه 88 بود در یک چرخش 180 درجه ای خواهان برگزاری یک دادگاه سوری برای این مجرمان شده و آزادی آنان را خواستار شده است!
اتاق فکر در لندن، عملیات در تهران!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز در زمان فتنه اتاق فکری در لندن تشکیل شده بود که دستورات آنان توسط پیاده نظام در کشور اجرا می شد و در حال حاضر هم سخنان برخی این شائبه را به وجود آورده است که این اتاق فکر برای از بین بردن حساسیت مردم از فتنه و ایجاد نوعی استبداد نوین مجددا تشکیل شده است.

بنا بر این گزارش علی مطهری که خود به استبداد نوین و غربی مبتلا شده است درتازه ترین اظهاراتش یک مرجع قانونی دیگر را همچون معاندان و منافقان داخلی و خارجی مورد هجمه قرار داده که اظهارات وی که گفته است: " از ادعای تفهیم اتهام در شورای امنیت ملی، بوی استبداد می‌آید" با استقبال زائد الوصف رسانه های بیگانه و اپوزیسیون مواجه شده است. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/10/12 ] [ 11:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
مجمع روحانیون به انکار نقش ویژه خود در فتنه‌انگیزی و آشوب‌افکنی سال 88 پرداخت.
بیانیه مجمع روحانیون درباره اقدامش در دعوت به آشوب
به گزارش عصر امروز، این مجمع ضمن انتشار بیانیه‌ای نوشت: مجمع روحانیون ضمن ابراز تاسف از تبلیغات یک سویه رسانه ملی و سایر رسانه‌هایی که هر روز به بهانه‌ای به شخصیت‌های مورد احترام مردم و انقلاب اهانت و تهمت و افترا می‌زنند و جریانات تاریخی را وارونه جلوه می‌دهند ابراز تاسف کرد.

این گروه می‌افزاید: یکی از موارد نه چندان مهم نسبت دادن اعلام راهپیمایی به مجمع روحانیون مبارز پس از انتخابات سال 88 است تا دستاویزی دیگر برای هتاکی بیشتر برای خود بسازند. برای جلوگیری از تحریف تاریخ تأکید می‌گردد که مجمع پس از انتخابات 88 هیچگاه از مردم دعوت به راهپیمایی نکرده است. 

مجمع تنها از وزارت کشور کتبا برای برگزاری راهپیمایی درخواست مجوز کرد و وزارت کشور تا صبح شنبه هیچگونه پاسخی به درخواست مجمع نداد و تنها در حدود ساعت 12 تلفنی به مجمع اطلاع داد که با درخواست شما موافقت نمی‌شود و در پی آن مجمع هم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به عدم موافقت وزارت کشور خود به خود موضوع راهپیمایی منتفی است و این اطلاعیه در همان روز چندین بار از رسانه‌ ملی پخش شد. ادامه مطلب...
[ جمعه 93/10/12 ] [ 11:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

طرح/ اللهم عجل لولیک الفرج

طرح/ اللهم عجل لولیک الفرج


[ پنج شنبه 93/10/11 ] [ 12:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
منظور از غیبت امام دوازدهم(عج) پنهان شدن آن حضرت در غار و زندگی دور از مردم نیست، بلکه آن حضرت در بین مردم زندگی و رفت و آمد می‌کنند و همانند دیگر افراد جامعه، یک زندگى عادى دارند...
پرسش

شیعه می‌گوید: پنهان شدن امام دوازدهم(عج) در غار، به جهت ترس از ستمگران است، پس وقتی این خطر با به قدرت رسیدن حکومت‌های شیعه مانند عبیدی‌ها (فاطمی‌ها) و آل بویه‌ها و صفوی‌ها و دولت فعلی ایران رفع شد، چرا ظهور نکرد؟!

پاسخ اجمالی

منظور از غیبت امام دوازدهم(عج) پنهان شدن آن حضرت در غار و زندگی دور از مردم نیست، بلکه آن حضرت در بین مردم زندگی و رفت و آمد می‌کنند و همانند دیگر افراد جامعه، یک زندگى عادى دارند، حضرت مردم را می‌بینند و آنها را می‌شناسند مردم نیز حضرت را می‌بینند، اما ایشان را نمی‌شناسند و نمی‌دانند که ایشان همان حضرت مهدی موعود(عج) هستند تا وقتی که زمان ظهور فرا برسد و ایشان خود را به عنوان امام و پیشواى شیعیان جهان، به مردم معرّفى خواهند کرد؛ زیرا امر غیبت و ظهور حضرت مهدی به اراده و فرمان الهی است و هر گاه خدای تعالی اراده فرماید واقع خواهد شد.

غیبت امام علاوه بر حفظ جان امام مهدی(عج) علت‌ها و حکمت‌های دیگری نیز دارد از جمله: ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/10/11 ] [ 12:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
بازخوانی مواضع علمای بصیر در فتنه 88؛
آیت الله ناصر مکارم شیرازی پس از شروع اغتشاشات فتنه گران در 26 خرداد 88، در اقدامی انقلابی که نشان از رصدگری به موقع ایشان در آن ایام دارد در بیانیه ای نوشت:

به گزارش مشرق، شاید بتوان گفت پنج سال پس از فتنه 88 زمان مناسبی است تا به  بازخوانی مواضع علمایی بپردازیم که در آن برهه با شجاعت به میدان آمده و به افشای ماهیت فتنه گران پرداختند، لذا در چهارمین گزارش از این سلسه مطالب، گزیده ای مواضع فراموش نشدنی آیت الله مکارم شیرازی را در سال 88 مرور می کنیم. 
منافقان و فرصت طلبان در صدد سوء استفاده از اختلافات هستند، صفوف خود را از آنها جدا کنید

 

آیت الله ناصر مکارم شیرازی پس از شروع اغتشاشات فتنه گران در 26 خرداد 88، در اقدامی انقلابی که نشان از رصدگری به موقع ایشان در آن ایام دارد در بیانیه ای نوشت:

 

«امیدوارم برگ‌ زرین این پیروزی در آتش اختلافات نسوزد و همگی سعی کنیم با حفظ آرامش از طریق قانونی به تمام نگرانی‌ها پایان دهیم و فراموش نکنیم که در اختلافات فراگیر هیچ برنده‌ای وجود ندارد و همه مردم و کشور و نظام زیان می‌بینند... همه ملت عزیز ما یقین دارند که منافقان کوردل و فرصت طلب در آشفته بازار اختلافات فعال می‌شود و با تخریب اموال مردم و به آتش کشیدن آنها چهره ملت مهربان و صلح طلب و پاکدل ما را در جهان به زشتی رقم می‌زنند. سعی کنید صفوف خود را از آنها جدا سازید. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/11 ] [ 12:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

نشریات زنجیره‌ای و آلوده به فتنه ‌سبز دیروز با تغافل از کنار یوم‌الله بزرگ و دشمن‌شکن 9 دی گذشتند.

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، روزنامه‌های اعتماد، شرق، مردم امروز، فرهیختگان (دانشگاه آزاد) و شهروند (هلال‌احمر) دیروز هیچ عنوانی را در صفحه اول خود به سالگرد یوم‌الله 9 دی که روز بصیرت و پتک جمهوریت بر سر اشرافیت قانون‌شکن بود اختصاص ندادند. روزنامه‌های اطلاعات، جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری نیز که در اقدامی عجیب با نشریات زنجیره‌ای همراهی کردند. اغلب این روزنامه‌ها حتی در صفحات داخلی نیز کمترین اشاره‌ای به قیام 9 دی 1388 نکرده‌اند. در این میان روزنامه آرمان یکی از تیترهای اصلی خود را به عبارت «9دی؛ تجلی اتحاد ملت ایران» اختصاص داد. روزنامه آفتاب یزد یک تی‌تر یک ستونی کوچک را به عبارت «بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مورد حماسه 9 دی» اختصاص داده است.


برخی گردانندگان نشریات زنجیره‌ای در فتنه سال 88 نقش‌آفرینی می‌کردند و شماری از آن‌ها بازداشت شدند. گروهی از همکاران این نشریات در میانه دوره اصلاحات به کشورهای غربی گریختند و با اخذ پناهندگی در خدمت رسانه‌های بیگانه در آمدند.

 منبع: کیهان


[ چهارشنبه 93/10/10 ] [ 11:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

وزیر روحانی 11.000.000 رای تقلب را پیدا کرد/ هاشمی، خاتمی، موسوی روسفید شدند

با نزدیک شدن به 9 دی، باز هم عدم پایبندی عده‌ای به اصول رقابت سیاسی در ذهن تداعی می‌شود و هنوز هم با کنکاش در لابه لای حرف‌ها و اعتراف‌ها می‌توان سندهای زیادی را دال بر گناهکار بودن عده‌ای پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، هرساله با نزدیک شدن به 9 دی ماه، باز هم عدم پایبندی عده‌ای به اصول رقابت سیاسی در ذهن مردم تداعی می‌شود و هنوز هم با کنکاش در لابه لای حرف‌ها، ادعا‌ها و اعتراف‌ها می‌توان سندهای زیادی را دال بر گناهکار بودن عده‌ای پیدا کرد که به سادگی در دام دشمن قرار گرفتند و برای چندین ماه با دعوت به آشوب و اردوکشی خیابانی علیه «رای ملت» سرمایه‌های بسیاری را از میان بردند.

ماه‌هایی که برای مدتی فرصت کار و تلاش را از مردم گرفت، دشمنان را امیدوار و زبان آنان را «دراز» کرد اما ملت ایران همواره بلوغ تاریخی خود را به برکت حضور و رهبری مدبرانه آیت الله خامنه‌ای به نمایش گذاشته و پاسخ هر فتنه و فتنه‌گری را داده‌اند که نمونه آن حماسه عظیم 9 دی بوده است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/10/10 ] [ 11:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 396
بازدید دیروز: 695
کل بازدیدها: 4451166