NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
علی مطهری که گویا دچار آلزایمر بدخیم شده و همچنین مدافع سران فتنه ، در راستای اقدامات دشمن شاد کن قبلیش نامه ای را در حمایت از سران فتنه و رفع حصر خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشته که مورد استقبال گسترده رسانه های معاند و خوشحالی عناصر ضد انقلاب شده است.
به گزارش عصرامروز به نقل از انقلاب نیوز ؛علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که شدیدا دچار آلزایمر شده و نمیداند که نماینده چه مردمی است و خواست آنها چیست بشدت در تلاش است تا از سران فتنه همچنان حمایت کرده و با هر وسیله ای که میتواند مسئله رفع حصر از سران فتنه را از نظام طلبکار شود با ارسال نامه ای خطاب به آیت الله لاریجانی خواستار مجدد رفع حصر سران فتنه شد. 

علی مطهری در جدید ترین اقدامش که باعث خوشحالی عناصر ضد انقلاب شده است نامه ای را خطاب به آیت الله صادق آملی لاریجانی نوشته که مورد استقبال رسانه های ضد انقلاب گردیده است و با خوشحالی این نامه مطهری را منتشر کرده اند . 

مطهری در این نامه دشمن شاد کنش که در خواب غفلت و فراموشی آن را نوشته است مجددا خواستار رفع حصر از سران فتنه شده و اقدامات نظام و قوه قضائیه را زیر سوال برده است و بصورت واضح در این نامه به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه توهین کرده است. 

علی مطهری نه یوم الله 9دی را به یاد دارند و نه خیانت های سران فتنه به نظام و مردم و انقلاب را واگرنه با چنین اقداماتی دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب با خوشحال و امیدوار نمیکرد.

[ سه شنبه 93/10/16 ] [ 12:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اصلاح طلبان در قبال پخش مستند «دهم» در سیمای جمهوری اسلامی و روشنگری و تبیین فتنه 88 و حمایت دشمنان از آن، برآشفته شده و مقابل صدا و سیما کم آوردند.
واکنش صداوسیما به هجمه هاشمی و اصلاح طلبان
به گزارش عصر امروز، پرتال سازمان صدا و سیما گزارش داد: یک برنامه‌ریزی هدفمند با تلاش برخی و با همراهی اصلاح طلبان علیه سازمان صداوسیما آغاز شده است ، گرچه این انتقادات در دوره ریاست پیشین صدا و سیما هم وجود داشت‎‌.

این انتقادات و تخریب هایی که علیه رسانه ملی انجام می شود از زمانی به اوج رسید که برنامه هایی درباره فتنه 88 و عوامل و مسببان آن و همچنین دلایل شکل‌گیری حماسه 9 دی که پنجمین سال آن گرامی داشته شد، پخش شد. شاخص‌ترین مستندی که درباره فتنه 88 از صداوسیما پخش شد، مستند «دهم» بود .
ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/10/16 ] [ 12:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

شاه‌کلید فتنه به گشت و گذار!/ آیا تبریک به موسوی رمز آشوب‌ها بود؟

در خصوص نقش مهم خاتمی در فتنه 88 مستندات، مدارک و اعترافات بسیاری از کسانی که در فتنه نقش داشته و به آن اعتراف کردند از جمله رییس دفترش ابطحی موجود می باشد که باید به آن بطور کامل رسیدگی شود.
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز هنوز غبار فتنه 88 در کشور بطور کامل برطرف نشده است زیرا کلید فتنه 88 در دستان خاتمی است و او هنوز آزادانه برای فتنه انگیزی دیگر بدون محاکمه و حصر در بیرون آزاد است.

بنا بر این گزارش در خصوص نقش مهم خاتمی در فتنه 88 مستندات، مدارک و اعترافات بسیاری از کسانی که در فتنه نقش داشته و به آن اعتراف کردند از جمله رییس دفترش ابطحی موجود می باشد که باید به آن بطور کامل رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ما نگاهی گذرا و اجمالی به سخنان محمد خاتمی شاه کلید فتنه 88، نقش وی را در این وقایع نمایان می سازد: ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/10/16 ] [ 12:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نامه بسیج دانشجویی 25 دانشگاه کشور به قاضی پرونده مهدی هاشمی؛

 نگرانی‌ها در مورد احتمال تبرئه‌ «آقازاده» شدت یافته است/ قوه‌ قضاییه در برابر آزمونی دشوار و تاریخی قرار دارد

متاسفانه برگزاری غیر علنی این محاکمه با وجود درخواست‌های مکرر مردم و نمایندگان مجلس برای علنی بودن آن و با وجود ایستادگی‌های دستگاه قضایی بر سر اصول، نگرانی هایی مبنی بر اعمال فشار و نفوذ در این پرونده از سوی افراد و گروه‌های ذی نفوذ برای نادیده گرفتن جرائم نامبرده و تبرئه او ایجاد کرده است که با کمال تاسف نگرانی‌های موجود با رسانه ای شدن اخباری درخصوص احتمال تبرئه‌ ایشان طی روزهای اخیر شدت یافته است.

 به گزارش گروه دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، بسیج دانشجویی 25 دانشگاه کشور در نامه‌ای بسیار  خطاب به قاضی مقیسه (قاضی پرونده مهدی هاشمی) صادر کرده است که متن آن به شرح ذیل است:

 به نام خدا

 جناب آقای قاضی مقیسه

 با سلام و تبریک فرا رسیدن میلاد رسول اعظم و هفته ی وحدت

 تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی بارها شاهد بی وفایی و خیانت دوستان و یا نفوذ فرصت طلبانی بوده که با ادعا و در لباس دوستی وارد ارکان اجرایی این نظام مقدس شده و پس از سوء استفاده های مالی و سیاسی ضربه ی خود را به نظام زده و ناخشنودی خود را از استقرار نظامی با داعیه ی عدالت خواهی و اجرای قوانین الهی در جامعه، در ایران اسلامی آشکار نموده اند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/16 ] [ 12:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روزنامه« الشعب» خبر داد

 برخی منابع از «مرگ مغزی ملک عبدالله» خبر دادند/ سی‌دی‌هایی در عربستان با موضوع «لزوم بیعت با پادشاه» توزیع شد

«روزنامه الشعب» خبر داد که سی‌دی‌هایی به طور گسترده درحال پخش در عربستان درباره وجوب اطاعت از ولی امر و التزام به خانواده آل سعود است.

به گزارش گروه بین الملل »خبرگزاری دانشجو» ؛ و  به نقل از «روزنامه الشعب»، سی‌دی‌هایی به طور گسترده درحال پخش در عربستان درباره وجوب اطاعت از ولی امر و التزام به خانواده آل سعود است. 

 این سی‌دی‌ها که حاوی سخنرانی‌های مفتی‌های وهابی درباره لزوم اطاعت از پادشاه و محکوم کردن هرگونه مخالفت با وی براساس برداشت سلفی‌ها و وهابیون از دین اسلام است و بر روی این سی‌دی‌ها با اشاره به سرنوشت شوم مردم 5 کشور منطقه، نوشته شده «ما در مقابل خداوند مسئول هستیم».  ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/16 ] [ 12:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انتشار مصاحبه ها و گفتگوهای متعدد در روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب در نقد عملکرد صداوسیما حاکی از آن است که «پروژه» فشار رسانه‌های اصلاح طلب بر ریاست جدید صداوسیما وارد مراحل جدید تری شده است.
به گزارش پایگاه 598، «پروژه» فشار رسانه‌های اصلاح طلب بر ریاست جدید صداوسیما همچنان ادامه دارد. به طوری که در شماره های اخیر روزنامه ها و مجلات اصلاح طلب تخریب عملکرد مدیران صداوسیما در مواجهه با دولتمردان در دستور کار قرار گرفته بود و یادداشت ها و مصاحبه های متعددی در این راستا منتشر شد.
 
هفته نامه صدا در اولین روز هفته با انتشار مصاحبه هایی با جواد اطاعت و احمد شیرزاد به نقد و تخریب عملکرد رسانه ملی پرداخت.
 
احمد شیرزاد نماینده از جمله نماینده های مجلس ششم و از اعضای شورای مرکزی جبهه منحله مشارکت در گفتگو با این هفته نامه می گوید: «امروز وقتی رادیو و تلویزیون را روشن می کنیم. انگار دولت آقای روحانی از سه هزار سال پیش سر کار بوده است.» این فعال اصلاح طلب در ادامه عنوان می کند:«صداوسیما به گونه ای طرح مسئله می کند که دولت روحانی را به دلیل پاسخ ندادن به خواست مردم، تخریب کند.» ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/10/16 ] [ 12:26 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحولات سیاسی و نیز اقتصادی در عربستان این روزها روند شتابانی پیدا کرده و ابعاد منطقه ای و بین المللی به خود گرفته و چه بسا با فوت پادشاه بهای هربشکه نفت به 200 دلار نیز برسد.
به گزارش مشرق، روند شتابان تحولات سیاسی و البته اقتصادی عربستان ابعاد منطقه‌ای و بین‌المللی پیدا کرده است و چه بسا با فوت ملک عبدالله بن عبدالعزیز پاشاه این کشور بهای هر بشکه نفت به 200 دلار برسد. 

به گزارش پایگاه خبری احرار الحجاز، تحولات سیاسی و نیز اقتصادی در عربستان این روزها روند شتابانی پیدا کرده و ابعاد منطقه ای و بین المللی به خود گرفته و چه بسا با فوت پادشاه بهای هربشکه نفت به 200 دلار نیز برسد. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/10/14 ] [ 9:45 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون وزیر اطلاعات:
معاون اطلاعات داخلی وزیر اطلاعات گفت: دشمنان به اسم شیعه 17 شبکه ماهواره‌ای ایجاد کردند که دفاتر آن‌ها در داخل کشور توسط نظام جمهوری اسلامی تعطیل شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزای فارس از بم، پورفلاح صبح امروز در چهارمین همایش آیین برادری در شهرستان بم گفت: اصولا انسان‌ها عبادت‌گرا هستند و پیامبر اکرم (ص) نیز آمدند که مسیر عبادت و پرستش را به راه راست هدایت کنند و طی تاریخ اسلام دشمنان تلاش‌های زیادی کردند تا بندگان را از این مسیر گمراه کنند.

وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) در تبیین رسالت و گسترش دین خود همواره ایجاد وحدت کردند و آنچه موجب شد تا دشمنان بتوانند با اسلام مقابله کند، ایجاد تفرقه است که با تاسف روز به روز گسترش می‌یابد.

معاون اطلاعات داخلی وزیر اطلاعات عنوان کرد: دشمن از رویکرد سخت‌افزارانه در دنیای کنونی به جایی نرسید که نمونه آن جنگ تحمیلی است. ادامه مطلب...
[ یکشنبه 93/10/14 ] [ 9:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: حل نشدن مشکل آلودگی هوا، این شبهه را ایجاد می‌کند که برخی‌ آقازاده‌ها برای اینکه با خودکفایی بنزین موقعیت خود را در خطر می‌بینند، بنزین داخل را آلوده نشان می‌دهند.

به گزارش پایگاه 598 ، علی عبدی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با فارس، گفت: آلودگی هوا به عنوان یک مشکل بزرگ، چند سالی می‌شود گریبان تهران و شهرهای بزرگ کشور را گرفته است. بحث‌های زیادی هم در رابطه با علت این مشکل شده‌است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/10/14 ] [ 9:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بازنشر یک گزارش به بهانه سخنان امروز رئیس جمهور:
یکی از شعارهای خوب آقای روحانی در انتخابات 92 شایسته سالاری بود که نشان میداد ایشان نیز میخواهد در مسیر انقلاب قدم بردارد، اما پس از چندی خبرهای ناخوشایندی در زمینه انتصابات دولت به گوش رسید./ صبح امروز نیز دکتر حسن روحانی در همایش اقتصاد ایران گفت: «همه مردم باید از آمار، ارقام و طرح‌های اقتصادی در یک لحظه باخبر شوند؛ در اینجا پسرخاله و پسرعمه نداریم!»
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، یکی از شعارهای خوب آقای روحانی در انتخابات 92 شایسته سالاری بود که نشان میداد ایشان نیز میخواهد در مسیر انقلاب قدم بردارد، اما پس از چندی خبرهای ناخوشایندی در زمینه انتصابات دولت به گوش رسید. در این گزارش به این انتصابات "فامیلی" به صورت گذرا پرداخته ایم.

صبح امروز نیز دکتر حسن روحانی در همایش اقتصاد ایران با اشاره به این که همه دستگاه‌ها باید فعالیت اقتصادی‌شان را به صورت شفاف بیان کنند. گفت: «همه مردم باید از آمار، ارقام و طرح‌های اقتصادی در یک لحظه باخبر شوند؛ در اینجا پسرخاله و پسرعمه نداریم!»



در همین خصوص بدون هیچ شرحی به بازخوانی گزارش شهریور ماه پایگاه 598 در خصوص اقوام و فامیل های دکتر حسن روحانی در دولت می پردازیم.

10 پست کلیدی در سیطره "فامیل نزدیک" ادامه مطلب...

[ یکشنبه 93/10/14 ] [ 9:37 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1409
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4437854