NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آرمان ما به سانتریفیوژ وصل نیست اما ایستادگی در برابرِ استکبار و زیر بارِ زور نرفتن ، آرمان ما و اسلام است . . .
به گزارش جهان، حسین رستمی در وبلاگ "مقتدر مظلوم" نوشت:
ننگ بر جنازه پاسداری که در خشابِ اسلحه اش فشنگ باقی مانده باشد . . . 
 
 و امروز شاهد آن هستیم که جنازه دیپلماسی ما وقتی کشف می شود که خشابِ اسلحه اش پر فشنگ مانده و بدنش از پشت سوراخ سوراخ شده که نشان از فرار از قرار است . 
 نسبتِ سخنرانیِ به شدت جذابی که دکتر روحانی و گفتمانش در همایش اقتصادِ ایران داشتند با روحیه استکبار ستیزیِ حکومت و انقلاب اسلامی چیست ؟ . . . 
 
 دکتر روحانی در بخشی از سخنرانی اش در روزِ یکشنبه بیان کرد:«آرمان ما به سانتریفیوژ وصل نیست» ؛ آری آرمان ما به سانتریفیوژ وصل نیست اما ایستادگی در برابرِ استکبار و زیر بارِ زور نرفتن ، آرمان ما و اسلام است . . .  
 
پ.ن: با آمریکا باید وزیرِ جنگِ مان مذاکره کند . . . نه وزیرِ خارجه ! این قوم زبان نفهم اند ؛ مگر مذاکره با سرخپوست ها منجر به قتلِ عامشان نشد . . .

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 8:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 8:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کریمی قدوسی پیرامون حکم احتمالی مهدی هاشمی گفت: فکر می‌کنم بنابه قرائنی که وجود دارد، حکمی که برای وی صادر خواهد شد حداقلی بوده و حتی ممکن است که این حکم در دادگاه تجدیدنظر سبک تر نیز بشود. طوری که بعضی نقل می‌کنند، حبسی پنج ساله صادر خواهد شد و بعد هم در دادگاه تجدید نظر به دو سال حبس تعلیقی تبدیل می شود، و عملا پرونده برای همیشه بسته می‌گردد.
به گزارش پایگاه 598، جواد کریمی‌ قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «قاصدنیوز» در مورد روند پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: دو اتهام اصلی وی که در کیفرخواست مطرح شده است، مسائل اقتصادی و مباحث امنیتی و مسائل مرتبط با فتنه 88 می‌باشد

وی ادامه داد: اما مثل این که در دادگاه اخیر تنها به اتهامات اقتصادی ایشان رسیدگی شده و ظاهرا دادگاه در این بخش به اتمام رسیده است. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 8:6 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

علی مطهری که این روزها در حمایت از خانواده آقای هاشمی یقه پاره می کند، شاید در تغییر مواضع و رفتار سینوسی، رقیبی در کشور نداشته باشد. او در دهه اخیر دچار چنان تحول فکری شده که اکنون باورکردن اظهارات سابق او برای بسیاری‌ها سخت است.

 

هشدارنیوز به نقل از جهان ؛ در این مطلب تنها به چند نمونه از تناقضات آشکار مواضع مطهری اشاره می شود؛ تناقضاتی که موید عدم ثبات او بر دیدگاه های خود است. شاید در آینده نه چندان دور مبانی فکری این چهره سیاسی بازهم دچار تغییر شود و اظهاراتی در تقابل با کرده امروز خود به زبان بیاورد.

مطهری که در سال 1379 در یک مصاحبه جنجالی با روزنامه کیهان،‌ انتقادات تندی را به خانواده آقای هاشمی وارد کرده بود، امروز همچنان مدعی است: موضع من هیچ تفاوتی با سال 79 نکرده است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 7:54 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خانواده شهید بهشتی خطاب به «علی مطهری» نماینده مجلس شورای اسلامی نامه ای منشتر کرد.
به گزارش عصرامروز به نقل از بولتن نیوز،در این نامه، خانواده شهید بهشتی با ارسال پیامی برای علی مطهری، حق پایی و حق پویی فرزند استاد مطهری را یادآور مجاهدت های فکری و عملی پدر شهیدش دانستند و از رویدادهای اخیر در مجلس ابراز تاسف و تاثر کردند.

متن این نامه که در وب سایت بنیاد نشر آثار و اندیشه های شهید آیت الله دکتر بهشتی منتشر شده، بدین شرح است:

به نام خدا

حضور محترم برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی مطهری

در هفته ای که گذشت ناباورانه شاهد رویدادهایی در صحن مجلس شورای اسلامی بودیم که مایه تأسف و تأثر است. تجربه تاریخی ما در ایران که عزیزان شهیدمان نیز قربانی آن شدند، نشان می دهد که حریم شکنی و هتک حرمت چهره ها می تواند علاوه بر تلاش برای خاموش کردن صدای ناقدان دلسوز، پیش درآمدی بر هنجارشکنی های گسترده تر اخلاقی و قانونی باشد، به ویژه آن که این رویدادها در جایگاهی رخ می دهد که بنا به تعریف، مرجع قانونگذاری و نهاد نظارت بر اجرای قانون است. وظیفه خود دانستیم که در این ایام خطیر، حق پایی و حق پویی جنابعالی را که یادآور مجاهدت های فکری و عملی شهید آیت الله مطهری است، ارج نهیم. از خدای بزرگ علو درجات برای آن شهید گرامی و توفیق همه ما در تداوم راه حقیقت جویی و حقیقت گویی مسئلت داریم.

خانواده شهید آیت الله دکتر بهشتی

[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 7:44 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نگاهی به سایت های معاند و ضدانقلاب که قطعا در پازل رژیم صهیونیستی جای دارند نشان می دهد که چقدر بی بصیرتی یک سیاستمدار می تواند وی را از راه حق جدا کند و به جایگاهی بکشاند که همه معاندان نظام برای وی کف و سوت و هورا بکشند و وی را نماینده خود بدانند!

حمایت سیاستمدار شیر خر خورده از علی مطهری!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز پازل حمایت از جهالت و نادانی علی مطهری در حال تکمیل شدن است و اگر چند رسانه معاند دیگر به همراه اسراییل و آمریکا و انگلیس از وی حمایت کنند آنوقت کاندیدا شدن وی برای احراز جایزه صلح نوبل که جانسون وطنی پیشنهاد کرده قطعا محقق می شود!

بنا بر این گزارش نگاهی به سایت های معاند و ضدانقلاب که قطعا در پازل رژیم صهیونیستی جای دارند نشان می دهد که چقدر بی بصیرتی یک سیاستمدار می تواند وی را از راه حق جدا کند و به جایگاهی بکشاند که همه معاندان نظام برای وی کف و سوت و هورا بکشند و وی را نماینده خود بدانند!

تاریخ تکرار می شود و ما داریم می بینیم که می شود چگونه در لشگر عمر سعد و شمر کسانی بودند که قاری قرآن و حافظ کتاب وحی بودند ولی کار بجایی رسید که در مقابل قرآن ناطق صف کشیدند! عجب از دنیا!!

به گزارش خبرنگار ما بدون هیچ حاشیه و مطلب اضافه ای فقط نگاه گذرایی می کنیم به حامیان امروزی علی مطهری؛ ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/10/25 ] [ 7:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عکس/سلفی من و روحانی؛ همین الان یهویی!عکس/سلفی من و روحانی؛ همین الان یهویی!عکس/سلفی من و روحانی؛ همین الان یهویی!عکس/سلفی من و روحانی؛ همین الان یهویی!عکس/سلفی من و روحانی؛ همین الان یهویی!عکس/سلفی من و روحانی؛ همین الان یهویی!

[ چهارشنبه 93/10/24 ] [ 6:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده مردم تهران با بیان اینکه علی مطهری توهم "مطهری زمان" بودن دارد، گفت: علی مطهری قابل اعتنا نیست و نباید به او بپردازیم چرا که کشور مشکلات مهمتری چون مسائل معیشتی و اقتصادی دارد.
به گزارش پایگاه 598، محمد کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به مواضع اخیر علی مطهری علیه اصولگرایان، گفت: آقای مطهری تصورش این است که چون پدر بزرگوارش اسلام شناس به تمام معنا بود پس او هم یک اسلام شناس است و می‌تواند برای هر نهاد قانونی، تکلیف شرعی تعیین کند.

وی افزود: برزگترین مشکل آقای مطهری "توهم" است؛ او تصور کرده که مطهری زمان است در حالی چنین نیست و او حد و اندازه خودش و معلوماتش را نمی‌داند.

کوثری در عین حال با بیان اینکه فتنه‌گران به مطهری خط می‌دهند و از او برای تامین اهداف سیاسی‌ خود استفاده می‌کنند، تصریح کرد: به نظرم، علی مطهری قابل اعتنا نیست و نباید به او بپردازیم چرا که کشور مشکلات مهمتری چون مسائل معیشتی و اقتصادی دارد.

نماینده مردم تهران در پایان گفت: انتظار ما از آقای مطهری این است که دوست و دشمن را بشناسد و نسبت به توطئه‌های که فتنه‌گران برایش طراحی کرده‌اند هوشیار باشد و در زمین آنها بازی نکند. 

[ چهارشنبه 93/10/24 ] [ 6:57 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
نماینده تهران با اشاره به دادگاه مهدی هاشمی گفت: دادگاهی که متهمش از درب قضات تردد می کند، بدون اینکه مورد بازرسی قرار گیرد و پشت درهای بسته محاکمه می شود، نتیجه اش قابل پیش بینی است.
به گزارش پایگاه 598، «الیاس نادران» در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» در خصوص نتیجه دادگاه مهدی هاشمی، اظهار داشت: فشار های سنگین باعث می شود که متهم نه از درب متهمین بلکه از در قضات وارد صحنه ی دادگاه شود و احدی هم غیر از قاضی و متهم در جریان دستگاه کار محاکمه قرار نگیرد. متهم با دسترسی به هر امکاناتی در محضر قاضی حاضر می شد، آیا با این وجود نتیجه دادگاه غیر قابل پیش بینی خواهد بود؟

 

وی افزود: مواردی که اشاره شد نشان می دهد که چه فضایی بر پرونده مهدی هاشمی حاکم است. برخی از نمایندگان مدت ها قبل تقاضا کردند که جلسات دادگاه علنی برگزار شود تا افکار عمومی بتواند نتیجه درستی بگیرد اما متاسفانه اعتنائی نشد.

 نماینده تهران با اشاره به دادگاه مهدی هاشمی گفت: دادگاهی که متهمش از درب قضات تردد می کند، بدون اینکه مورد بازرسی قرار گیرد و  پشت درهای بسته  محاکمه می شود، نتیجه اش قابل پیش بینی است.

[ چهارشنبه 93/10/24 ] [ 6:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بازآفرینی دوران سیاه توهین و هجمه به مقدسات؛
مروری بر اهانت‌های افراطیون اصلاح‌طلب در سال اخیر/ ضرورت کشف و برخورد با سرشاخه‌ها
 
پس از دوران سیاه توهین و هجمه به مقدسات اسلامی در دولت دوم خرداد، خشم و حضور مردم تا سال‌ها این جریان هتاک را به کما برد. البته خیلی زود عده ای از تندروها با فرار از کشور و پیوستن به گروه های ضدایرانی هویت واقعی خود را نشان دادند.
مروری بر اهانت‌های افراطیون اصلاح‌طلب در سال اخیر/ ضرورت کشف و برخورد با سرشاخه‌ها
به گزارش جهان، موج جدید توهین به مقدسات، در سال 88 و همزمان با فتنه آغاز شد و با عبور از ارزش های اساسی انقلاب اسلامی از جمله امام راحل، ولایت فقیه، روز قدس، استکبارستیزی و... در نهایت با جسارت به عزای اباعبدالله، چهره شفاف افراطیون را برای مردم عیان کرد. همین موضوع اساس حماسه تاریخی 9 دی شد تا بساط فتنه انگیزان برچیده شود.

چند سالی این جریان به گوشه ای خزید و دست کم خبری از توهین علنی تندروها نبود تا اینکه با روی کار آمدن دولت یازدهم، افراطیون که گویا میدان جولان خود را فراخ دیده اند، دوباره هجمه به مقدسات را از سر گرفتند. در ادامه به برخی از این توهین ها در یک سال اخیر اشاره می شود: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/10/24 ] [ 6:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1058
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406877