NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با مهم توصیف کردن دو انتخابات سال آینده برای کشور، گفت: باید تلاش‌های انتخاباتی در چارچوب قوانین کشور باشد و نباید پا را از دایره اخلاق و قانون فراتر بگذاریم.
دیدار هاشمی با اصلاح‌طلبان/ این دو انتخابات مهم است
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری ها، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار مسؤولین و دبیران کل احزاب و تشکل‌های عضو شورای هماهنگی اصلاحات، تحزّب را موضوعی صریح در قانون اساسی دانست و با تأکید بر سابقه‌ی تحزّب و توجه به آن در تعالیم اسلامی، گفت: احزاب می‌توانند با تمرین مردم‌سالاری و احترام به رأی اکثریت، این فرهنگ را به شکل گسترده در جامعه تسرّی دهند که البته شرط آن ارجحیت منافع ملی و اسلامی بر منافع باندی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اوضاع جهان اسلام و ابراز نگرانی از آن، گفت: متأسفانه داریم مصداق یکی از تهدیدات قرآن می‌شویم که به اهل قبله می‌فرماید: « قلْ هُوَ الْقَادِرُ عَلی أَن یَبْعَث عَلَیْکُمْ عَذَاباً مِّن فَوْقِکُمْ أَوْ مِن تحْتِ أَرْجُلِکُمْ أَوْ یَلْبِسکُمْ شِیَعاً وَ یُذِیقَ بَعْضکم بَأْس بَعْض» (آیه 65 سوره انعام) ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 93/10/24 ] [ 6:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
آقامحمدی در تذکر شفاهی:
برخی از برخورد سپاه با فساد سیاسی و اقتصادی می‌ترسند/ سخنان وزیر اطلاعات درباره شنود دفتر مطهری را منتشر کنید

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از اقدام وقیحانه سایت خبرآنلاین در توهین به سپاه، گفت: آقای معاون مطبوعاتی! شما از فساد سپاه نمی‌ترسید، بلکه از برخورد سپاه با فساد سیاسی و اقتصادی می‌ترسید.

خبرگزاری فارس: برخی از برخورد سپاه با فساد سیاسی و اقتصادی می‌ترسند/ سخنان وزیر اطلاعات درباره شنود دفتر مطهری را منتشر کنید

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) خانه ملت در تذکری شفاهی اظهار داشت: تذکر اولم به وزارت ارشاد و هیأت نظارت بر مطبوعات تحت سیطره آن وزارتخانه است که روزنامه اصولگرای «وطن امروز» را به جرم اینکه خبر «مرگ پادشاه وهابی سعودی» را اعلام کرده، به دادگاه معرفی کردند.

ویافزود: این در حالی است که سایت «خبرآنلاین» که متعلق به معاونت مطبوعاتی وزیر ارشاد است در اقدامی وقیحانه و زشت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که امام (ره) فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، به فساد متهم می‌کند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/10/24 ] [ 6:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

سید حمید روحانی در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو»:

 علی مطهری نوچه هاشمی است/ هاشمی مسائلی که جرات نمی‌کند بگوید از طریق نوچه‌هایش مطرح می‌کند/ مطهری از ملت و قانون عقده دارد

مسئول بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: اگر در حال حاضر آیت الله شهید مطهری در قید حیات بودند، بی‌شک پیرو مقام معظم رهبری بودند.

حجت الاسلام سیدحمید روحانی عضو دفتر امام خمینی (ره) در نجف، در گفتگو با «خبرنگار سیاسی» خبرگزاری دانشجو، گفت: اظهارات و موضع گیری های علی مطهری من را به یاد خاطره ای در سال 1354 می اندازد. وی با بیان اینکه در سال 1354 در نجف بودیم که خبری از ایران رسید و حاکی از قیام برادرزاده ی محمدرضا پهلوی بر علیه عمویش بود. آن زمان مرحوم حاج آقا مصطفی می گفتند: قیام این فرد تحت تاثیر القائات عده ای بوده است که به او گفته اند، اگر پدر تو را نمی کشتند، الان او شاه ایران بود.

 وی با مشابه دانستن داستان علی مطهری با این موضوع، افزود: علی مطهری بر این باور است که اگر پدرش زنده بود، رهبر می شد و از اینکه این فرصت طلایی را از دست داده است، ناراحت است. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/10/24 ] [ 4:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با جوسازی نمی‌توان با فساد مبارزه کرد و سوال من از برگزارکنندگان دولتی همایش مبارزه با فساد این است که با رانت 650میلیون یورویی و برداشت 1/4 میلیاردی از صندوق توسعه ملی چه کردند؟

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با جوسازی نمی‌توان با فساد مبارزه کرد و سوال من از برگزارکنندگان دولتی همایش مبارزه با فساد این است که با رانت 650میلیون یورویی و برداشت 1/4 میلیاردی از صندوق توسعه ملی چه کردند؟

الیاس نادران، نماینده مردم تهران در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی دیروز مجلس با اشاره به برگزاری همایش مبارزه با فساد که چندی پیش برگزار شد، اظهار داشت: سوال من از برگزارکنندگان دولتی این همایش این است که اگر شما اراده مبارزه با فساد را دارید با رانت 650 یورویی چه کردید؟ وی افزود: همچنین سوال من از برگزارکنندگان این همایش این است که درباره برداشت 1/4 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی که گزارش آن توسط کمیسیون بودجه آماده شده، چه اقدامی صورت گرفته و اگر فردا روزی با فردی به مراتب بدتر از بابک زنجانی مواجه شدیم، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه با جوسازی نمی‌توان با فساد مبارزه کرد، خاطرنشان کرد: بهتر نیست به جای این همایش‌ها، دستاوردهای اینگونه نشست‌ها به مردم گزارش داده شود تا مطالبات مردم از شما مشخص شود و بدانید چه مسیری را طی می‌کنید؟ ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 93/10/24 ] [ 4:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انتشار خبر شهادت شهید مهدی نوروزی شهید مدافع حرم در فضای مجازی رسوایی جدیدی برای فتنه‌گران رقم زد.
به گزارش عصر امروز، مهدی نوروزی 4 روز پیش در دفاع از حرمین شریفین سامرا و مردم مظلوم عراق به شهادت می‌رسد؛ وی نخستین شهید مدافع حرم از کشورمان نبود، اما انتشار خبر شهادتش در شبکه‌های اجتماعی از چند جهت قابل تامل و توجه بود که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

*آنهایی که در شهادت هموطن خود شادی می‌کنند!
نخستین موضوعی که در خصوص شهادت شهید مدافع حرم مهدی نوروزی مطرح شد، موضع‌گیری جمع اندکی از حامیان فتنه در شبکه‌های اجتماعی است؛ موضع‌گیری نانجیبانه که براحتی نقاب از چهره وطن پرستی این گروه کنار زد؛ در تصویر زیر یکی از مطالب‌ منتشر شده از سوی حامیان فتنه را مشاهده می‌کنید؛ نوع بیان از یک واقعه تلخ که دل هر وطن پرستی را به درد می‌آورد خود گواهی بر رسوایی این شعار کهنه فتنه‌گران می‌شود. (پیشاپیش به دلیل انتصاب کلمات دور از شئون در تصویر زیر از مخاطبان گرامی پوزش می‌طلبیم)




[ چهارشنبه 93/10/24 ] [ 3:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
70 نماینده مجلس با امضای نامه ای خواستار برخورد جدی با روزنامه اصلاح طلب مردم امروز به خاطر حمایت از نشریه فرانسوی شارلی شدند.
به گزارش عصر امروز، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس حمید رسایی نماینده مردم تهران در حال جمع آوری امضا از نمایندگان برای نامه ای خطاب به وزیر ارشاد بود.

این نامه که به امضای 70 نفر از نمایندگان رسیده است از تبعیض در برخورد با رسانه ها توسط وزارت ارشاد انتقاد می کند.

در بخشی از این نامه نیز خواستار برخورد شدید با روزنامه اصلاح طلب مردم امروز به خاطر تیتر اخیرش در حمایت از نشریه فرانسوی ضد اسلامی شارلی شده است.

[ چهارشنبه 93/10/24 ] [ 3:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

مولوی عبدالحمید که علاقه بسیاری به نمایشنامه های عرفانی با نقش اولی خود دارد، بار دیگر همزمان با پیش بینی هوا شناسی برای نزول باران، نماز باران خواند!

به گزارش بی‌باک، 19 دیماه سال 90 در حالیکه تمامی سایت های هواشناسی معتبر جهانی و داخلی از بارش باران در سیستان و بلوچستان خبر می دادند به یکباره از طرف اطرافیان مولوی عبدالحمید پیامک های گسترده در سطح شهر زاهدان منتشر شد که وی اول صبح آن روز نماز باران خواهد خواند!

زاهدان نوشت: نکته جالب این بود که دربرخی از این پیامک ها حتی از احتمال بالای استجابت دعا مولوی عبدالحمید برای نزول آسمانی نیز سخن گفته شده بود.
 
با این وجود مولوی عبدالحمید با تعداد زیادی از اطرافیانش در آن سال نماز باران خواند ولی با وجود پیش بینی های قبلی سایت های معتبر جهانی در حوزه هواشناسی در آن روز و چند روز بعد از آن یک قطره باران هم نباریید! ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/10/23 ] [ 7:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

فرزند شهید حقانی با اشاره به مواضع علی مطهری گفت: وقتی دشمن از کارمان خوشحال می‌شود مطمئن باشیم خطا رفته‌ایم.

محمدمهدی حقانی فرزند شهید آیت‌الله غلامحسین حقانی در گفت‌وگو با  تسنیم در پاسخ به سؤالی درباره مواضع و عملکرد علی مطهری و حاشیه‌سازی‌های وی گفت: یک فرزند شهید زمانی که حرفی می‌زند از طرف آن شهید نیست و نباید از طرف شهید کلامی بگوید، زیرا اگر فرزند یک شهید موضعی می‌گیرد و یا کلامی را بیان می‌کند باید مطمئن باشد که موضع وی دقیقاً منطبق با موضع شهید باشد وگرنه مخاطب باید بشنود و قضاوت کند که صحب آن فرزند شهید هم‌راستا با ارزش‌های آن شهید بزرگوار است یا نه و بعد از آن، موضع‌گیری‌ها را با شهید نسبت دهد.
 
وی اضافه کرد: ابتدا باید ملاحظه این معنا را بکنیم ، فرزند شهید اگر حرفی می‌زند نسبت آن حرف تنها به خود اوست، اگر نسبت به خودش بدهد و تصریح به خود کند این همه برداشت سوء و انعکاس منفی نخواهد داشت اما متأسفانه برخی فرزندان شهدای بزرگ حرف‌هایی می‌زنند که وقتی نسبتش با شهید برجسته می‌شود، برداشت‌ها و بازخورد‌های دیگری پیدا می‌کند و ابعاد و ارزش دیگری به خود می‌گیرد.
 
وی در خصوص اتفاقات اخیر مجلس و صحبت‌های علی مطهری در خصوص رفع حصر فتنه‌گران اظهار داشت: من فرزند شهید همانند دیگر مردم هستم با این تفاوت که وظیفه من سنگین‌تر است زیرا منسوب به آن شهید هستم، نباید حرفهای خودمان را در قالب نمایندگی از شهید بزنیم. نماینده محترمی که مطالبی را در خصوص رفع حصر فتنه‌گران و اجرای قانون بیان کردند ادعا دارند "عدالت و قانون گرایی را دنبال می‌کنم" ولی آیا مسئله حصر مسئله امروز مردم ماست؟ آرامش کشور و کم کردن حاشیه و پرداخت به مشکلات معیشتی مردم وظیفه ایشان نیست؟
 
فرزند شهید آیت‌الله حقانی با تأکید بر اینکه برهم زدن نظم مملکت و از میان بردن آرامش و امنیت مردم و کشور ارزش تلقی نمی‌شود، اظهار کرد: امروز مهمترین نیاز جامعه حفظ آرامش است و ایجاد اوقات تلخی برای مردم کار خوبی نیست، ایجاد تنش کار خوبی نیست، ما باید همه رعایت کنیم.
 
وی در ادامه اظهار نظر خود راجع به عملکرد علی مطهری و درباره استقبال رسانه‌های ضدانقلاب از این سخنان گفت: وقتی حرفی بزنیم که دشمن خوشحال شود، باید بدانیم که مسیرمان اشتباه است، اگر ما ادعا داریم که کار ارزشی می‌کنیم نتیجه‌اش باید دشمن را عصبانی کند نه اینکه وقتی ما حرفی می‌زنیم دشمن شاد می‌شود، تریبون آنها شود و حرف ما را پژواک کند.

[ سه شنبه 93/10/23 ] [ 7:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
راستش این روزها بوشهر شده پایتخت بنر ایران! شایعه شده که دستگاه های بنر زنی بوشهر و حومه، هنگ کردن و قحطی داربست شده است!
طنز/ به بوشهر پایتخت بَنِر ایران خوش آمدید!
به گزارش جهان، سایت "بوشهر 24" نوشت: 
جناب آقای شیخ حسن روحانی؛ رئیس جمهور محترم، سلام. مقدم شما و کاروان تدبیر و امید را به بوشهر، پایتخت بنر ایران خوش آمد می گوییم! حتماً در جریان امر هستید، اگر بوشهر تا چند روز پیش پایتخت انرژی ایران بود، این روزها عنوان دیگری هم پیدا کرده: پایتخت بنر ایران! 
 
 به هر حال فردا در پایتخت و قطب جدید بنر ایران به استقبالت می آییم. البته اگه دیگران در معیّت بر و بچ سوسولیسم و لمپنیسم و با همراهی عاشقان نی انبانیسم و تمپکیسم و با همدلی رهنوردان فمنیسم، شامل فائزه و فتانه (اسم مونث و صیغه!؟ مبالغه برای فتنه) و ندا (نسل دوم اصلاحات) و یلدا و ترانه برای استقبال از شما می آیند، حقیرِ سراپا تقصیر و دلواپسِ کم سوادِ ساندیس خور نیز به همراه جماعتِ پوپولیسم، با در دست داشتن شناسنامه و سبد کالا به استادیوم یکصد هزار نفری (البته به ریال) بوشهر می آییم. 
  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/10/23 ] [ 7:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بازنشر اظهارات فرد حامی هتاکان به پیامبر اسلام از سوی روزنامه مردم امروز چه معنا و مفهومی می تواند داشته باشد؟
حمایت رسانه «قوچانی» از هتاکان به پیامبر(ص) +عکس
گروه سیاست جهان نیوز: ماجرای توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اسلام و به دنبال آن جنجالی های بوجود آمده در پاریس طی روزهای اخیر واکنش های زیادی را در کشورهای اسلامی علی الخصوص ایران به خود اختصاص داده است.

بنابر این گزارش دفتر این نشریه که پیش از این هم بارها کاریکاتورهای موهن از شخصیت‌های مورد احترام اسلام و به خصوص پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) منتشر کرده بود، روز چهارشنبه هفته گذشته مورد هجوم دو فرد مسلح قرار گرفت و 12 نفر از جمله 2 پلیس کشته شدند.

پس از این حمله، عوامل باقی‌مانده نشریه از تلاش برای انتشار هرچه سریع‌تر یک ویژه‌نامه خبر دادند، ویژه‌نامه‌ای که «پاتریک پلو» یکی از ستون‌نویسان «شارلی» گفته بود، چهارشنبه همین هفته و به 16 زبان منتشر می‌شود.

وقاحت نشریه «شارلی ابدو» تا جایی ادامه می یابد که «ریشارد مالکا» وکیل این نشریه به رادیو فرانسه می گوید ویژه‌نامه آتی، حاوی کاریکاتوری هجوآمیز از پیامبر اسلام خواهد بود. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/10/23 ] [ 7:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 357
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4438730