NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
چرا مأموران انتظامی در مرزها به قاچاقچیانی که به سوی مرزبانان آتش گشوده بودند، اجازه نمی‌دادند ابتداء درباره انگیزه خود از حمله به مرزبانان توضیح بدهند و بعد مانع آتش‌افروزی آنان شوند؟! و یا چرا رزمندگان اسلام در جریان جنگ تحمیلی بی‌آن که درباره علت حضور نظامیان دشمن در جبهه نبرد توضیح بخواهند به سوی آنها شلیک می‌کردند؟ و یا چرا پلیس بعد از اسارت سارقان مسلح و قاتلان محارب، آنان را بدون محاکمه در زندان نگاه می‌دارد؟! پاسخ این لاطائلات بدیهی‌تر از آن است که نیازی به توضیح داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598 ، حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت:    1-چرا در مراسم بزرگداشت حماسه حسینی(ع) که همه ساله در سراسر جهان‌اسلام برپا می‌شود و دهها میلیون نفر علیه قاتلان اباعبدالله الحسین(ع) به کوچه و خیابان آمده و جنایت وحشیانه آنان را محکوم می‌کنند، به طرفداران شمر و یزید و ابن‌سعد و ابن‌زیاد و حرمله و... اجازه داده نمی‌شود که در میان توده‌های عظیم و انبوه مردم عزادار حضور یافته و از خود دفاع کنند؟ و مثلا برای مردم توضیح بدهند که چرا در عاشورای سال 61 هجری، خون پاک فرزند رسول‌خدا(ص) و اصحاب و یاران او را برزمین ریخته‌اند؟ و چرا سرهای مطهر آنان را از بدن جدا کرده، خیمه‌ها را به آتش کشیده و زنان و کودکان را به اسارت برده‌اند؟ شاید آنها برای آنچه در آن روز مرتکب شده بودند، دلیل قانع‌کننده‌ای داشته باشند؟! که اگر فرصت و امکان ارائه دلایل و نظرات خود را پیدا کنند، قضاوت مردم درباره آنها تغییر کند! از کجا معلوم که تقصیر اصلی با اردوگاه امام حسین(ع) نبوده است؟! و یا بخشی از گناه آن جنایت وحشیانه به خاطر برخی از اقدامات در همین اردوگاه نبوده باشد؟! ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 11:22 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
فرزند شهید اندرزگو از علی مطهری خواست تا با تجدید نظر در مواضع خود به زینتی برای شهید مطهری تبدیل شود.
به گزارش مشرق، سیدمحسن اندرزگو، فرزند شهید سیدعلی اندرزگو، با اشاره به سخنان حاشیه‌ساز علی مطهری درباره مسئله حصر و فتنه 88، با تأکید بر "بنده مدت‌هاست با شنیدن این مواضع آقای علی مطهری افسوس خورده و نگران آینده و اعتبار پدر ایشان هستم" خاطرنشان کرد: از مدت‌ها پیش بر آن بودم تا پاسخی به علی مطهری بدهم، اما همواره به‌احترام پدر بزرگوارشان شهید آیت‌الله مرتضی مطهری سکوت و برای هدایت آقای علی مطهری دعا می‌کردم، اما بعد از اتفاق دیروز در مجلس مصمم شدم تا در این باره سخنانی بگویم، چرا که دیدم به نظامی که حاصل خون پدران بنده و علی مطهری و سایر شهدای انقلاب است، جسارت‌های متعددی صورت گرفت. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 11:19 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
یکی از اتهامات جونیور ماجرای فساد در قرارداد نفتی ایران با شرکت استات اویل است که وی در انعقاد آن نقش واسطه را ایفا کرده است. آنچه می بینید اینفوگرافی یا داده نمایی است از آغاز تا پایان ماجرای استات اویل که سایت جهان نیوز منتشر کرده است. این شرکت در نروژ به جرم اعمال نفوذ غیر مشروع در قرارداد نفتی با ایران محکوم می شود اما اکنون همه در ایران منتظرند که دستگاه قضایی چه تصمیمی درباره این پرونده و متهم آن می گیرد.


منبع: جهان

[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 11:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
صفر نعیمی‌رز نماینده آستارا و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی اعلام کرد «بیش از 50 نماینده مجلس طی نامه‌ای از علی مطهری نماینده تهران به هیأت نظارت بر نمایندگان شکایت کردند.»
به گزارش عصرامروز،سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس از امضای بیش از 50 نماینده مجلس پای شکوائیه علی مطهری به هیأت نظارت بر نمایندگان خبر داد.

صفر نعیمی‌رز نماینده آستارا و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی اعلام کرد «بیش از 50 نماینده مجلس طی نامه‌ای از علی مطهری نماینده تهران به هیأت نظارت بر نمایندگان شکایت کردند.»

وی همچنین گفت: علیرغم اینکه طرف درگیری با آقای مطهری بنده هستم، ولی بنده این شکایت‌نامه را امضا نکردم.

[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 11:13 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
باید گفت این اقدام مطهری دیگر در راستای ماموریت های نمایندگی نیست که به راحتی بتواند از زیر گفته های خود با یک استدلال ساده فرار نماید و لازم است قوه محترم قضاییه در این خصوص ورود کرده و جلوی اقدامات این نماینده بی بصیرت را که به بلندگوی فتنه گران تبدیل شده است را بگیرد.
آیا مجلس باز هم در مقابل فتنه انگیزی های مطهری سکوت می نماید؟
اتفاقی که دیروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی روی داد نشان داد که دشمنان برای به تشنج کشاندن فضای جامعه توسط برخی از خواص بی بصیرت حساب ویژه ای باز کرده است.

بنا بر این گزارش این اولین باری نبود که مطهری در دفاع کورکورانه از سران خیانتکار فتنه 88 اقدام می نمود ولی اینبار وقاحت را به حدی رساند که در مقابل اعتراض نمایندگان مجلس نیز می خواست به خواسته دشمن شاد کن خویش ادامه بدهد. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 11:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
خوب است ابطحی نگاهی به اعترافاتش در سال 88 بنماید و حداقل ظاهر را اگر هم سیبلش چرب شده بود رعایت می کرد و اینقدر به قول حسام دوبرره پاچه خواری نمی کرد!
ظاهرا سیبل ابطحی دوباره چرب شده است!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز از عجایب روزگار اصلاح طلبی این است که اگر مطمئن شوید شخصی همانند خاتمی باعث به وجود آمدن خیانت های 88 شده بود باز هم چرخ روزگار کار را بجایی می رساند که از وی حمایت کنید!

بنا بر این گزارش ابطحی که پس از وقایع 88 با اعتراف به نقش خاتمی در آن حوادث ناگوار مهر تایید بر خیانتهای خاتمی زده بود و تا کنون نیز سخنی مبنی بر عدم قبول آن نگفته و برعکس در همین مصاحبه بر گفته های خود تاکید کرده است اظهار داشته است که: " اصلاحات منهای خاتمی معنایی ندارد!"

ابتدا به برخی از گفته های ابطحی توجه نمایید: ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 11:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
9 دی به معنای بیعت مجدد با جمهوری اسلامی ایران، اصل ولایت‌فقیه و خاندان امامت و روز همدلی، اتحاد، انسجام و وحدت ملی است، پیام این حماسه بزرگ و حضور مردم در این روز آن بود که هر فردی حرف، نقد و یا اعتراضی دارد باید در چارچوب قانون و مقررات آن را بیان کند، پیام 9 دی برای مردم و جامعه، وابستگی و عشق به خاندان رسالت و دلدادگی و وفاداری به انقلاب، خط و راه حضرت امام (ره)و مقام معظم رهبری بود. باید از حماسه حضور مردم در نهم دی در مسیر تحکیم وحدت، همدلی و قانون‌گرایی استفاده کنیم.

[ سه شنبه 93/10/16 ] [ 12:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

رسم بر این است که هنگام جدایی از یک فرد او را به خدا می‌سپاریم ، اما در سفر معراج، پیامبر و خداوند چگونه از یکدیگر خداحافظی کردند!

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه«خبرگزاری دانشجو»، زندگی حضرت محمد(ص) از ابتدای کودکی دارای نکات بسیار زیادی برای جویندگان سیره نبوی است. داستان معراج پیامبر که یک سفر آسمانی است شنیدنیهایی از بهترین مخلوق عالم و برترین موجود دارد، موجودی که به سبب بندگی خالص برای حضرت حق(جل جلاله)به درجاتی رسید که حتی بزرگترین ملک هم از رفتن به آنجا عاجز بود.

 در این سفر اتفاقات و تصاویری پیش چشم پیامبر گشوده شد که تا آن زمان هیچ کس به آن آگاهی نداشت. اما در تمام سفر نورانی پیامبر لحظه جداشدن و دور شدن از آن عالم معنا حکایت عجیبی دارد. اما شاید یکی از سوالات و پرسش های هر اهل فکری این باشد که در آن شب نورانی پیامبر و خداوند چگونه از یکدیگر و با چه لفظی جدا شدند؟!

 وقتی سفرمعراج دیگر رو به اتمام است و به پیامبر خطاب شد ای محمد باز گرد و آنچه برایت صورت گرفت را بر امت اسلام بازگو کن. حال لحظه ی جذاب و زیبای این سفر می خواهد تحقق پیدا کند اینکه به قول خودمان، خداحافظی چطور صورت گرفت؟ آیا پیامبر گفت: خداحافظ، و خداوند هم فرمود: خدا نگهدار؟! اگر این را بگوییم یک اشکال دارد و آن این است که به خداوند متعال نمی توان گفت خدا حافظ، چون او خود حافظ همه چیز است و این جمله در مورد ما انسانها صدق می کند. ولی در مورد خداوند متعال صدق نمی کند چون خدایی غیر او نیست تا حافظ او باشد. و در اینجا بود که ندایی از خداوند متعال آمد که ((یا علی)) و پیامبر هم فرمودند ((یا علی)) و با گفتن یا علی این خداحافظی صورت گرفت . سپس پیامبر را بر براق نشانده و این سفر را به خیر و خوبی به پایان رساندند.

 اما پیامبر در بازگشت خود از معراج با چه کسی صحبت کرد؟

پیامبر فرمود چون به حجره ی ام هانی برگشتم هنوز شب باقی بود و اولین کسی که بر من وارد شد علی (ع) بود که سلام کرد و گفت خوب معراجی رفتی یا رسول الله و مبارک باشد این سیر برای تو. 
پیامبر(ص)فرمودند: من تعجب کردم و گفتم یا علی از حال من چه دانستی؟ گفت: یا رسول ا... من بر تمام احوال دیشب شما واقف شدم و در تمام مراحل با شما همراه بودم پیامبر فرمود: با کدام دلیل می گویی که با من بودی؟ علی(ع) دست خود را به زیر عمامه اش برد و اناری را که در حجب غیبی برای پیامبر ظاهر شد و دستی غیبی آنرا ربود، بیرون آورد و گفت یا رسول الله این همان انار است. پیغمبر فرمود : "یا علی لحمک لحمی و دمک دمی و جسمک جسمی و روحک روحی "


[ سه شنبه 93/10/16 ] [ 12:50 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انتشار مصاحبه ها و گفتگوهای متعدد در روزنامه های زنجیره ای اصلاح طلب در نقد عملکرد صداوسیما حاکی از آن است که «پروژه» فشار رسانه‌های اصلاح طلب بر ریاست جدید صداوسیما وارد مراحل جدید تری شده است.
به گزارش عصرامروز به نقل از عرش نیوز، «پروژه» فشار رسانه‌های اصلاح طلب بر ریاست جدید صداوسیما همچنان ادامه دارد. به طوری که در شماره های اخیر روزنامه ها و مجلات اصلاح طلب تخریب عملکرد مدیران صداوسیما در مواجهه با دولتمردان در دستور کار قرار گرفته بود و یادداشت ها و مصاحبه های متعددی در این راستا منتشر شد. 
هفته نامه صدا در اولین روز هفته با انتشار مصاحبه هایی با جواد اطاعت و احمد شیرزاد به نقد و تخریب عملکرد رسانه ملی پرداخت. 
احمد شیرزاد نماینده از جمله نماینده های مجلس ششم و از اعضای شورای مرکزی جبهه منحله مشارکت در گفتگو با این هفته نامه می گوید: «امروز وقتی رادیو و تلویزیون را روشن می کنیم. انگار دولت آقای روحانی از سه هزار سال پیش سر کار بوده است.» این فعال اصلاح طلب در ادامه عنوان می کند: «صداوسیما به گونه ای طرح مسئله می کند که دولت روحانی را به دلیل پاسخ ندادن به خواست مردم، تخریب کند.»  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/10/16 ] [ 12:42 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عناوین اخبار روزنامه آرمان امروز در روز سه شنبه 16 دی 1393 :  چشم‌ها به تصمیم آیت‌‌ا... است ؛ کارشکنی تندروها علیه مذاکرات ؛ بازداشت 3 نفر که قصد پیوستن به داعش را داشتند ؛ تقسیم‌بندی انتخاباتی پایتخت ؛ عبور هواپیماهای ناتو از ایران، ممنوع ؛ صدور‌قرار مجرمیت برای بابک‌زنجانی ؛ شماره 2 آهنگ‌جوانی منتشر شد ؛ رایحه تحقق وعده‌های‌دولت درقم ؛ تلفات «تروما» برابر با تلفات جنگ ؛ یادداشـت‌هــای اخـتصـاصـی ؛ خاکسپاری پیکر آیت‌ا... شیرازی در جوار حرم حضرت معصومه(س) ؛ بازداشت 3 نفر که قصد پیوستن به داعش را داشتند ؛ دستگیری یک تیم تروریستی توسط سپاه ؛ همه پرسی ؛ بازنگری در قانون انتخابات ؛
روزنامه آرمان سعی کرده است با گرفتن ماهی از آب گل آلود، افزایش احتمالی قیمت نفت که ناشی از وخامت حال پادشاه سعودی است را به ادعای اقتدار هاشمی مرتبط کنند.
   
به گزارش عصرامروز به نقل از دانا، بیش از یک سال از مذاکرات ایران با 5+1 در خصوص مسائل هسته‌ای می‌گذرد؛ در این میان عربستان از قدرت گرفتن ایران در منطقه به شدت واهمه داشت و مذاکره ایران با آمریکا را یک برگ دیگری از قدرت ایران در منطقه می‌دانست و سعی در کارشکنی در مذاکرات هسته‌ای داشت.

در این میان عربستان باهمکاری آمریکا برای امتیاز گرفتن از ایران بر سر میز مذاکرات و تأثیر گذاری بیشتر تحریم ها روی ایران، قیمت نفت را کاهش دادند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/16 ] [ 12:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1810
بازدید دیروز: 2602
کل بازدیدها: 4438255