NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
طبیعت زمستانی کوه میشو در شمال غربی تبریز.
[ سه شنبه 93/10/23 ] [ 7:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: حصر سران فتنه تصمیمی قانونی است که شورای عالی امنیت ملی گرفته و هیچ اشکال حقوقی هم بر آن مترتب نیست.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری درجلسه هیأت عمومی دیوان، درگیری اخیر برخی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی را تأسف‌آور خواند و بر ضرورت وجود وحدت بین نیروهای انقلاب تأکید کرد.

وی افزود: اینکه اختلاف نظری میان افراد و نمایندگان باشد نیکو و پسندیده است، اختلاف نظر و تضارت آرا موجب رشد کشور خواهد شد اما به‌هم پریدن اختلاف نظر نیست، نزاع کردن گناه است و کسی که مرتکب گناه شود، خداوند نعمت را از او سلب خواهد کرد.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اینکه ما باید وحدت را از خودمان شروع و از حذف همدیگر پرهیز کنیم،  اضافه کرد: نظام ما، نظام اسلامی است و به تازگی نیز از هفته وحدت عبور کرده‌ایم، باید به توصیه‌های مقام معظم رهبری در زمینه وحدت عمل کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به اینکه تصمیم نظام مبنی بر حصر برخی افرادی که از عاملان اصلی فتنه سال 1388 بوده‌اند را دستمایه ایجاد اختلاف کردن به مصلحت کشور نیست، اظهار داشت: چنین تصمیمی از منظر حقوقی نیز قابل دفاع است زیرا این تصمیمی بود که از سوی شورای عالی امنیت ملی گرفته شده و متأسفانه کسانی که یا قانون را نخوانده‌اند یا آن را نمی‌فهمند، درباره آن اظهار نظر اشتباه می‌کنند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/23 ] [ 7:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مردان باید بگویند دوستت دارم و مهربان باشند و زنان باید با دلبری و ظاهری آراسته و مناعت طبع ،رضایت همسر را جلب کنند.

به گزارش رزمندگان شمال به نقل از تبیان، دین ، قرار است دنیای ما را هم اصلاح کند و مومن کسی است که بتواند با رفتار صحیحش هم آخرتش را آباد کند و هم از فرصت بی تکرار زندگی کمال استفاده را ببرد. قرآن و سخنان پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) مانند یک سرمشق می توانند برای آبادانی دنیا و اخرت به ما کمک کنند.

تفکر اشتباهی که برخی از افراد و مخصوصا جوان ها در گیر آن شده اند ، دین را تنها برای مناسک مذهبی و اجرای فرایضی می داند که ثواب اخروی اش اهمیت دارد و شاید همین نگاه باعث شده تا در زندگی روزمره ی مان دین را مغفول نگه داریم و تنها در زمان های خاصی چون شب های قدر ، زمان بیماری،سفره ی عقد ، مجلس ختم و .... به سراغ کتاب زندگی مان و حرف های پیامبر و(ص) امامانمان (ع)برویم. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/23 ] [ 6:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی از اعلام جرم علیه پایگاه اطلاع‌رسانی خبر آنلاین با موافقت دادستان کل کشور خبر داد.

به گزارش رزمندگان شمال ، عبدالصمد خرم‌آبادی در گفت‌وگو با  فارس در خصوص  تصمیم هیأت نظارت بر مطبوعات در مورد پایگاه اطلاع رسانی خبر آنلاین اظهار داشت: تصمیم هیأت نظارت بر مطبوعات درباره پایگاه اینترنتی خبر آنلاین بسیار ضعیف بوده است.

معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی اعلام کرد: دستگاه قضایی اجازه نخواهد داد که فضای مجازی به جولانگاهی برای نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه نهادهای کشور تبدیل شود.

وی افزود: پس از کسب موافقت دادستان کل کشور علیه پایگاه اینترنتی خبر آنلاین به اتهام تشویش اذهان عمومی اعلام جرم شده است و با توجه به این اعلام جرم تبعاً دادسرای عمومی انقلاب تهران به پرونده این سایت رسیدگی خواهد کرد.

 با تصمیم هیئت نظارت بر مطبوعات پرونده روزنامه «وطن امروز» به دادگاه ارجاع داده شد و «خبر آنلاین» بابت درج مطلبی که تضعیف نیروهای مسلح را در پی داشت فقط تذکر گرفت.


[ سه شنبه 93/10/23 ] [ 6:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
جنگ گاوصندوق با قلک و قمقمه!
رسانه‌هایی که لوگوی خود را یک روز با رنگ کروات جان کری ست می‌کنند و دگر روز با پرچم تروریست‌های تکفیری، باید هم سپاه را بزنند. که می‌گوید امشب، شبی از شب‌های کربلای پنج نیست؟!

همایش‌شان که نمایش بود، کنفرانس‌شان هم که سر از بی‌بی‌سی و فرانس 24 درآورد؛ بنازم آن سردار سپاه را که از همه دنیای طلحه و زبیر، حتی یک جلیقه ضدگلوله هم نخواسته است لیکن نمی‌گذارد پای داعش به مرز وطن برسد. تن رها کن، تا نخواهی پیرهن!
که می‌گوید امشب، شبی از شب‌های کربلای پنج نیست؟! تو داری در محور «سامرا - تکریت» با لعین داعشی می‌جنگی؛ اینجا در تهران، بعضی‌ها دنبال تسویه‌حساب سیاسی با تو هستند. الله‌اکبر از شرق ابوالخصیب که هنوز هم بر لب‌های حاج حسین خرازی گل لبخند زیباست. نوشتم حاج حسین خرازی، یادم آمد سردار شهید، آستین بی‌دستش را هم داخل جیب خودش می‌کرد! این است حکایت سلمان و ابوذر! مقداد و عمار! جان کلام بیسیم بچه‌های کربلای پنج! سلمان، سلمان، سلمان... ابوذر به گوشم! اینک به جای بعثی‌ها، بعضی‌ها می‌خواهند بچه‌ها را قیچی کنند! به گوشی برادر؟ به جای گیر دادن به طلحه و زبیر، بند کرده‌اند به سلمان و ابوذر. خود سلمان و خود ابوذر! مبارزه با فسادشان را نگاه کن! ادامه مطلب...

[ سه شنبه 93/10/23 ] [ 6:41 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بعضی گمان کرده‌اند مردم ما عقب افتاده‌اند و فرق پدر از پسر را نمی‌شناسند وقتی خود حسینعلی منتظری نتوانست خللی بر انقلاب وارد کند، از فرزندان منحرف پدران بزرگی که خونشان ضامن اصالت انقلاب بوده، چه کاری ساخته است. تردیدی نداریم که اگر این پدران شهید می‌بودند چنین فرزندانی را از خود می‌راندند. انقلاب، انقلاب خدایی است و شیاطین نمی‌توانند در پوست انبیا بروند و مؤمنین را به مساجد ضرار بکشانند.
گمان‌می‌کنند مردم عقب افتاده‌اند و فرق پدر از پسر را نمی‌شناسند
به گزارش عصر امروز، سعدالله زارعی در کیهان نوشت: با وقوع «انقلاب اسلامی» در ایران، تحولات بزرگ جهان رنگ و بو و معنای دیگری پیدا کرد و از این رو نزدیک به چهار دهه پس از وقوع انقلاب، هر تحول مهم در بستر آن مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد و همگان می‌خواهند بدانند پدیده جدید چه نسبتی - سلبی یا ایجابی- با انقلاب اسلامی دارد. از این جهت انقلاب اسلامی با دو انقلاب فرانسه و روسیه که در ادبیات سیاسی از آنها به مهمترین، ریشه‌دارترین و مؤثرترین تعبیر می‌شدند، تفاوت بنیادی دارد.  ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/10/23 ] [ 6:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هیچ مشکلی برای صدور جواز خوانندگی زن در جمع بانوان وجود ندارد و این افراد میتوانند به فعالیت بپردازند.

به گزارش رزمندگان شمال به نقل از "تیتریک"؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم اختتامیه اولین جشنواره عکس طبیعت استان البرز در گفتگو با خبرنگار "تیتر1" افزود : در آوازخوانی خانم ها آنچه که مسائل شرعی در مورد آن وجود دارد مورد توجه قرار دارد.

علی جنتی با بیان اینکه هیچ فرقی بین تک خوانی و جمع خوانی زنان نیست گفت :آنان میتواننددر جمع خانمها به اجرای برنامه خود بپردازند و تا به حال به هیچ خانم خواننده ای اجازه داده نشده است که در میان آقایان برنامه اجرا کند.

وی تأکید کرد : زنان خواننده ای که مجوز خوانندگی در جمع را از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته باشند میتوانند اجرا داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سخنان خود اظهار داشت : برای برگزاری کنسرتها خیلی دقت میکنیم که گروه های موسیقی ، گروه های خوشنامی باشند و نظارتهای لازم  بر روی شعرهایی که قرار است اجرا شود ، توسط شورای شعر صورت میگیرد.

جنتی خاطر نشان کرد : محل این نظارت ها در سازمان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در آنجا نوع و مضمون آهنگها مورد بررسی و سپس تصویب قرار میگیرد.
وی در پایان گفت : تا کنون کنسرت رقصی از سوی مامجوز کار دریافت نکرده است.


[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 11:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
بذرپاش در گفت‌وگو با فارس:
وطن امروز ضدسعودی دادگاهی می شود، خبرآنلاین ضدسپاه فقط تذکر می گیرد!

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز با بیان اینکه به بهانه مصوبه شورای امنیت ملی که به دست رسانه‌ها نرسیده، با برخی مطبوعات برخود می‌کنند، گفت: روش‌های تبعیض آمیز هیأت نظارت برمطبوعات آشکار است.

خبرگزاری فارس: وطن امروز ضدسعودی دادگاهی می شود، خبرآنلاین ضدسپاه فقط تذکر می گیرد!
مهرداد بذرپاش صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،  با اشاره به رأی صادر شده از سوی هیأت نظارت بر مطبوعات درباره یک پایگاه خبری و یک روزنامه، به رأی صادر شده علیه مطلب انتقادی وطن امروز درباره پادشاه عربستان گفت: بارها روش‌های تبعیض آمیز را در هیأت نظارت بر مطبوعات مشاهده کردیم.

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز همچنین درباره علت حکم صادره از سوی هیات نظارت بر مطبوعات گفت: جرم ما تیتری است که علیه رژیم سعودی بود. رژیمی که دستش تا آرنج به خون میلیون‌ها آدم در منطقه آغشته است. رژیمی که از هیچ یک از ظلم‌ها علیه ملت ایران و دیگر ملت‌های مسلمان منطقه فروگذار نمی‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه می‌گویند علت برخود با روزنامه وطن امروز مصوبه شورای امنیت است گفت:  مگر رسانه‌ها علم غیب دارند نسبت به مصوبه‌ای که بدست‌شان نرسیده آگاه باشند.

وی همچنین تصریح کرد: موضوع حصر سران فتنه مصوبه شورای عالی امنیت ملی است موضعی که رسماً اعلام شده اما روزنامه‌های زنجیره‌ای به آن می‌پردازند و کسی حتی به آنها یک تذکر هم نمی‌دهد!

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز در پایان با بیان اینکه سایت خبرآنلاین متعلق به معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد است گفت: خبرآنلاین شریف‌ترین افراد کشور را متهم می‌کند و  هیات نظارت فقط به یک تذکر بسنده می‌کند. اما درباره ما که تیتری درباره رژیمی که با بازی با قیمت نفت، صدها میلیارد دلار به کشورهای مسلمان خسارت وارد کرده است چنین تصمیم می‌گیرد که پرونده ما را به دادگاه ارجاع کنند. مردم شریف ما بهترین قاضیان در طول تاریخ هستند و نسبت به این موضوع نیز قضاوت خواهند کرد.


[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 11:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

وکیل نشریه شارلی ابدو می‌گوید که این هفته‌نامه، این هفته برای چندمین بار، کاریکاتورهای موهن در مورد پیامبر مسلمانان منتشر می‌کند.

خبرگزاری فارس: شارلی ابدو: این هفته باز هم کاریکاتورهای پیامبر مسلمانان را منتشر می‌کنیم

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، وکیل نشریه شارلی ابدو می‌گوید که این هفته‌نامه، این هفته برای چندمین بار، کاریکاتورهای موهن در مورد پیامبر مسلمانان منتشر می‌کند.

دفتر این نشریه که پیش از این هم بارها کاریکاتورهای موهن از شخصیت‌های مورد احترام اسلام و به خصوص پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) منتشر کرده بود، روز چهارشنبه هفته گذشته مورد هجوم دو فرد مسلح قرار گرفت و 12 نفر از جمله 2 پلیس کشته شدند.

پس از این حمله، عوامل باقی‌مانده نشریه از تلاش برای انتشار هرچه سریع‌تر یک ویژه‌نامه خبر دادند، ویژه‌نامه‌ای که «پاتریک پلو» یکی از ستون‌نویسان «شارلی» گفته بود، چهارشنبه همین هفته و به 16 زبان منتشر می‌شود.

حالا «ریشارد مالکا» وکیل نشریه «شارلی ابدو» به رادیو فرانسه گفته که ویژه‌نامه آتی، حاوی کاریکاتوری هجوآمیز از پیامبر اسلام خواهد بود.

همچنین در ساعات پایانی شامگاه روز دوشنبه، شبکه خبری اسکای‌نیوز گزارش داد که سه میلیون نسخه از ویژه‌نامه «شارلی» در روز چهارشنبه توزیع خواهد شد.

خبرگزاری فارس بر اساس سیاست‌های اصولی خود و در راستای حفظ حریم شخصیت‌های مورد احترام ادیان الهی، از انتشار نمونه کاریکاتورهای پیشین این نشریه معذور است.


[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 11:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همه کسانی که آگاهانه در روند کودتا علیه نظام جمهوری اسلامی شرکت داشته‌اند، در پیشگاه جامعه بزرگ اسلامی محکوم هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سردار سرتیپ سید مسعود جزایری با اشاره به بروز برخی پدیده‌ها در صحنه‌ فرهنگی و هنری کشور و با انتقاد از کوتاهی و نوع نگاه دستگاه‌های مسئول در مواجهه با این مسائل اظهار داشت: جای تعجب و تأسف است، وزارتخانه‌ای که متولی بخشی از امور فرهنگ و هنر کشور است، دقت و حساسیت لازم را در برخورد با معضلات این عرصه مهم ندارد.

وی افزود: امروز بخشی از معضلات عرصه فرهنگ و هنر در کشور ما، به اصطلاح هنرمندانی هستند که یا فهم درستی از آموزه‌های انقلاب و اسلام و نیازهای فرهنگی و هنری مردم در جامعه ندارند و یا سر در کیسه بیگانه دارند؛ افرادی که چنانچه فرصت یابند، علیه نظام اسلامی اقدام می‌کنند و نمونه‌هایی از این گونه اقدامات آنان در فتنه 88 قابل رصد و اشاره است؛ اتفاقاتی که نباید ساده‌انگارانه از کنار آن گذشت.

سردار جزایری همچنین با بیان اینکه جریان فتنه 88 محک مناسبی برای انقلاب و ضد انقلاب به‌حساب می‌آید، گفت: همه کسانی که آگاهانه در روند کودتا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرکت داشتند، در پیشگاه جامعه بزرگ اسلامی محکوم هستند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه اسناد فتنه 88 حاکی از طرح‌ریزی و حضور پر رنگ و جدی بیگانگان در کودتا علیه نظام اسلامی ایران است، تصریح کرد: کسانی که در آن فتنه سیاه نقش‌آفرینی و در قتل، غارت، تخریب و لطمه‌ای که به انقلاب اسلامی وارد شد دخالت داشتند، باید در انتظار محاکمه نزد ملت انقلابی ایران باشند.


[ دوشنبه 93/10/22 ] [ 11:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 337
بازدید دیروز: 1928
کل بازدیدها: 4438710