NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
رسانه ها از اقدام ایران در تحریم واردات از 100 شرکت اروپایی در پاسخ به تحریمهای اتحادیه اروپا خبر می دهند.

مهر: العالم به نقل از آنچه منابع آگاه نامید، گزارش داد جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد در پاسخ به تحریمهای اخیر اتحادیه اروپا، واردات از 100 شرکت اروپایی را تحریم کند.

خاطرنشان می شود اتحادیه اروپا اخیرا در همراهی با سیاستهای خصمانه و تحریمهای آمریکا علیه ایران به سبب پافشاری بر حقوق مشروع هسته ای خود، دست به اقداماتی مشابه زده که با پاسخ متقابل تهران روبرو شده است.


[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 7:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

محمودرضا خاوری مدیر عامل سابق بانک ملی که خانه ای سه میلیون دلاری درتورنتو کانادا داشت از کانادا خارج شده و به جزایر کاراییب رفته است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، یک سایت ضد انقلاب نوشته است: محمودرضا خاوری مدیر عامل سابق بانک ملی که خانه ای سه میلیون دلاری درتورنتو کانادا داشت از کانادا خارج شده و به جزایر کاراییب رفته است.

بنا به درخواست شمار زیادی از ایرانیان معترض به حضور خاوری در کانادا دولت این کشور مدارک سیتی زنی خاوری را مورد بررسی مجدد قرار داده بود و احتمال دارد خروج خاوری از کانادا به خاطر این باشد که وی در واقع به مدت سه سال از پنج سال برای دریافت شهروندی کانادا در این کشور نبوده است و احتمالا با دروغ گویی شهروندی کانادا را به دست آورده که با بررسی مجدد احتمالا شهروندی وی لغو شده است.

البته این خبر را هیچ منبع مستقلی تایید نکرده است.


[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 7:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسن رستگار موحد ، از پاسداران لشکر 14 امام حسین (صلوات الله علیه) ، در عملیات والفجر 8 ، قائم مقام فرماندهی گردان امیرالمومنین (صلوات الله علیه) را بر عهده داشت. همزمان با او برادر کوچک ترش « احسان» نیز در این عملیات حضور داشت. میان حسن و احسان ، علایق و عواطف عجیبی برقرار بود. سردار حسن رستگار موحد ، که بر اثر تهجد و توسلات خود ، به مدارج معنوی بالایی دست پیدا کرده بود ، مدتی پیش از آغاز عملیات والفجر 8 ، تعدادی از همرزمان خود را از شهادت در عملیات بعدی مطلع ساخت. این پاسدارِ پاکباخته ی نهضت روح الله ، در روز 11 اسفند ماه 1364 ، دقایقی قبل از آغاز عملیات تکمیلی والفجر 8 _موسوم به «یا مهدی» در محور «کارخانه نمکِ فاو») ، وصیت نامه ی خود را به رشته ی تحریر درآورد.

 حسن رستگار موحد ، چند ساعت بعد ، در خط مقدم نبرد ، از ناحیه گردن مورد اصلبت گلوله قرار گرفته و بال در بال ملائک می گشاید. حدود یکی -دو ساعت بعد ، خبر شهادت احسان موحد رستگار نیز به واحد تعاون لشکر امام حسین(صلوات الله علیه) واصل می شود.
خانواده ی شهیدان موحد رستگار ، پس از آن که وصیت نامه به جا مانده از حسن را گشوده و خواندند ، متوجه رازِ شهادت این دو برادر به فاصله کوتاهی از یکدیگر شدند. شما نیز با مطالعه ی این وصیت نامه ، که در خط به خط آن ، هیجان و برافروختگی معنوی کاملا مشهود است ، به این راز پی خواهید برد. روحمان با یادشان شاد

مزار برادران شهید حسن و احسان موحد رستگار در گلزار شهدای گلابچی در کاشان

حسن رستگار ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 1:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

معاون وزیر امور خارجه روسیه با اعتراف به وجود اختلاف مسکو و واشنگتن در خصوص برنامه هسته‌ای ایران، گفت: البته این اختلافات را نباید بزرگ جلوه داد و هر دو کشور خواهان نتیجه مثبت مذاکرات آتی ایران و گروه 1+5 هستند.
  به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "سرگئی ریابکوف" معاون وزیر امور خارجه روسیه روز سه شنبه در پایان کنفرانسی در موسسه اروپایی در واشنگتن اعلام کرد که نباید وجود اختلافات میان مسکو و واشنگتن در خصوص مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران را بزرگتر از آنچه هست، نشان داد.

این دیپلمات بلندپایه روس از این مسئله ابراز رضایت کرد که هم روسیه و هم آمریکا منتظر دیدن نتایج مثبت دور جدید مذاکرات نمایندگان ایران و گروه «1+5» (میانجی گران بین المللی در حل و فصل مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای ایران متشکل از 5 کشور عضو دائم شورای امنیت سازمن ملل، بعلاوه آلمان) هستند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 12:59 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روبش نیوز-  رئیس جمهور سابق کشورمان، سالگرد تولد "بهاره هدایت" را در حالی به وی تبریک گفت که دوستداران او را فراوان توصیف کرده و این فتنه گر که هم اکنون در زندان است را بانوی سرافراز! و مقاوم! خطاب کرده است. اگرچه مطالب و اخبار رسانه های معاند و منافق به هیچ عنوان قابل اعتنا نیست، لیکن هنوز تکذیبیه ای از طرف سید محمد خاتمی برای این خبر منتشر نشده است.

گفتنی است عمده اتهامات "هدایت" فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق مصاحبه با رسانه‌های بیگانه، توهین به رهبری، توهین به رییس جمهور، اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات غیرقانونی و ... بوده است.
متن پیام سیدمحمد خاتمی که در "کلمه" درج گردیده است، به شرح زیر است: ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 12:55 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مشرق نوشت:
شنیده ایم محمد رضا عارف با استفاده از سهمیه محمد خاتمی به همراه خانواده به حج عمره رفته است.عارف و خانواده اش در ایام نوروز به مدت دو هفته مهمان دولت سعودی بودند.در زمان ریاست جمهوری خاتمی پادشاه عربستان سهمیه مادام العمر 30 نفره حج برای محمد خاتمی مقرر کرد.

[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 12:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معمولاً در چادرهای تخریب وقتی بچه­ها جمع بودند، شور و ولوله برقرار بود و صدای خنده که حاکی از نشاط و حرف های بامزه بود، زیاد به گوش می رسید.
به گزارش فارس، درحسینیه  ی تخریب، روزی سه بار، می شد تمام بچه  های گردان را دید. درتابستان 63، حسینیه از داربست و برزنت بود و تا آن زمان، از آجر و سیمان ساخته نشده بود. هنگام قرائت حمد و سوره  ی نماز ظهر و عصر- که باید پیش‌نماز آهسته می خواند- با وجودی چند صد نفر سر پا ایستاده بودند، ولی سکوت کامل برقراربود. گویی هیچ کسی حضور نداشت. فقط صدای برخورد باد گرم با برزنت به گوش می رسید. هر چند ثانیه یک بار گوشه  های آزاد برزنت دراثر باد، مانند شلاق به هم می خورد و صدای بلندی تولید می شد. البته صدای چند پنکه سقفی کم رمق که ازسقف آویزان بود و برای خود تلو تلو می خورد نیز شنیده می شد.
 در این وقت، کمتر پیش می  آمد کسی در چادر باقی مانده باشد و خودش را به نماز جماعت نرسانده باشد. جلوی حسینیه یک منبع آب خنک با چند لیوان پلاستیکی قرمز رنگ بود که قبل و بعد از نماز، دورش شلوغ می شد. ادامه مطلب...
[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 12:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش ندای انقلاب، صبا خویی مجری شبکه ضدانقلابی من و تو چندی پیش با سفر به تهران و حضور در گالری نقاشی یکی از دوستانش و دیدار با برخی نویسندگان وابسته به کانون نویسندگان و انداختن عکس یادگاری با آنها به انگلستان بازگشت.
تصاویر حضور نامبرده در کنار برخی اعضای کانون نویسندگان در صفحه فیس بوکش منتشر شده است.
در تصاویر مورد نظر افرادی نظیر سیمین بهبهانی،جواد مجابی و برخی دیگر از اعضای کانون منحله نویسندگان دیده می شوند.


[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 12:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش جهان، مجلس ترحیم مادر محسن مهرعلیزاده رییس سابق سازمان تربیت بدنی در دولت اصلاحات عصر روز گذشته با حضور شخصیتهای سیاسی و ورزشی در مسجد نور تهران برگزار شد.

در حاشیه این مراسم که سید محمد خاتمی در گفتگوی کوتاهی با خراسان در خصوص ارزیابی اش از نشست آینده نمایندگان ایران و گروه 1+5 بر سر فعالیتهای صلح آمیز هسته ای کشورمان که قرار است جمعه آینده در استانبول برگزار شود، با بیان این که این مذاکرات از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار امیدواری کرد تا با هوشیاری مذاکره کنندگان در پایان این نشست حساس و مهم نتیجه به سود منافع ملی جمهوری اسلامی و ملت ایران رقم بخورد.


[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 12:43 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگر کسی نماز واجبش را اول وقت بخواند و به مقامات عالیه نرسد، مرا لعن کند! (و یا فرمودند: به صورت من تف بیاندازد!)
نویسنده وبلاگ محب وصی در آخرین پست خود نوشت:
تصویری که مشاهده می کنید (چهارشنبه) از ایستگاه مترو امام خمینی (ره) گرفته شده است
این در هنگامی بود که دقایقی قبل صدای اذان مغرب در مترو شنیده شده بود
 
[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 12:34 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1051
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406870