NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
آیا اگر مسئولین مربوطه به هر دلیلی با صدور چنین مجوزی مخالفت کرده و به بایدهای آقای رضایی جامعه عمل نپوشانند، آنگاه مردم و نظام تاوان چه جرمی را خواهند داد؟!

محسن رضایی را عموما با رشادتهایش در 8 سال جنگ تحمیلی می شناسند. جنگی که با وجود افتخار آفرینی های فراوان رزمندگان اسلام نهایتا با خاطره تلخ نوشیدن جام زهر به پایان رسید.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، اگرچه محسن رضایی اغلب سعی در اعتدال و میانه روی و ائتلاف با همه گروههای داخلی داشته است اما بعضا وی با مشاوره های غلط، همان راهی را رفته یا ادبیاتی را بر زبان جاری کرده که مورد پسند دشمنان نظام و انقلاب بوده است.
محسن رضایی  یکی از نامزدهای دوره دهم ریاست جمهوری بود. وی در بین نامزدهای رسمی انتخابات، آخرین فردی بود که با ایده «دولت ائتلافی» وارد صحنه انتخابات گردید و از بین کاندیداهای چهارگانه ( بدون احتساب آرای باطله)، نفر سوم شد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 12:33 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رزیتا غفاری تأکید کرد سینماگران باید تلاش کنند با افراد مشکل‌دار که شناخته شده هستند کار نکنند‌.
به گزارش بی باک،‌رزیتا غفاری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره موضوع فساد در سینما به مهر گفت: برایم باعث تاسف است که این همه حرف پشت سر جماعت هنرمند بی آزار بدون مسئله وجود دارد. البته بیشتر این‌ها شایعه است. امیر جعفری نیز در برنامه "سین مثل سریال" بحثی را مطرح کرد که از ایشان تشکر می‌کنم.
وی افزود: همه ما خانواده داریم و برخی از همسرانمان نیز در همین عرصه کار می‌کنند. به دلیل زیر ذره بین بودن هنرمندان همه ما بیشتر مراقب رفتار و اعمالمان هستیم، اما تعداد محدودی که درجامعه بیشتر هستند خطاهایی می‌کنند که به کل خانواده سینما تعمیم پیدا می‌کند.
غفاری با بیان اینکه سالیان است در خانواده سینما کار می‌کند،‌ یادآور شد: هم من و هم همسرم عباس صالحی (چهره پرداز) سال‌ها است همکار هستیم و هیچ وقت دچار مشکل نشده‌ایم. کار من همیشه در محیط‌های امنی بوده است و همکاران من انسان‌های محترمی هستند.
وی در پایان هشدار داد: بیشتر کسانی که دارای فساد اخلاقی هستند،‌ شناخته شده‌اند و اهالی سینما نباید با آنها کار نکنند.

[ چهارشنبه 91/1/23 ] [ 12:31 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
درست عصر 9 اردیبهشت 70 بود که خاتمی که در آن زمان وزیر ارشاد بود، به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه تهران به این دانشگاه رفت و سخنانی را در باب فرهنگ به زبان آورد تا سید شهیدان اهل قلم نامه ای اعتراضی و تند را در واکنش به حرف های وی بنویسد.
به گزارش جهان،  شاید همه ما نامه آوینی را خوانده باشیم اما کمتر کسی است که الان بداند خاتمی در آن بهدازظهر در دانشگاه تهران چه گفت که واکنش آوینی را در پی داشت.
 
متن زیر صحبت های کامل خاتمی در دانشگاه تهران را خبرگزاری دانشجو منتشر کرده است. در ادامه مطلب نامه اعتراضی شهید آوینی هم آمده است:
 خاتمی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر دیروز با حضور در تالار شیخ‌ مرتضی انصاری دانشگاه تهران که با دعوت انجمن اسلامی دانشگاه تهران انجام گرفته بود ضمن تبیین سیاست فرهنگی و هنری نظام جمهوری اسلامی به پرسش‌های حاضران پاسخ گفت.
در این نشست علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چند تن از معاونین این وزارتخانه هم حضور داشتند خاتمی در آغاز این نشست گفت: حتی دشمنان ما هم به بزرگی انقلاب ما اعتراف می‌کنند و همه تلاشی که برای برقراری رابطه با این نظام به عمل می‌آید نشان دهنده اهمیت جمهوری اسلامی ایران است چرا که انقلاب ما باعث خیزش عظیمی در تمام دنیا شده است به خاطر این بزرگی است که بعضی از التهابات که در جامعه ایجاد می‌شود نباید ما را دچار نگرانی کند جامعه ما از یک مرحله به یک مرحله دیگر در گذر است به این التهابات ناگزیر است از طرف دیگر امیدهایی که این انقلاب برمی‌انگیزد بزرگ است به این جهت ما باید به صورت ریشه‌ای مشکلات را دریابیم و برای آنها چاره‌جویی کنیم در گام اول باید واقعیت‌هایی که در این انقلاب است عالمانه بشناسیم تا اگر نادرستی‌هایی وجود دارد در صدد تغییر آن باشیم. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 7:46 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
منابع آمریکایی اعلام کردند که واشنگتن و تل‌آویو در خصوص هزار سانتریفیوژ ایران و هزار کیلوگرم اورانیوم 3.5 درصد غنی‌شده توافق کردند اما ایران در مقابل شروطی مطرح کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک پایگاه تحلیلی-اطلاعاتی مدعی شد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص برخی مسائل درباره برنامه هسته‌ای ایران قبل از برگزاری نشست آتی مذاکرات 1+5 با ایران، توافق کرده‌اند اما این توافق حاکی از عقب‌نشینی آشکار آمریکا و این رژیم از خواسته‌های قبل آنان است.
دبکافایل که به منابع اطلاعاتی صهیونیستی نزدیک است، به نقل از منابعی در واشنگتن اعلام کرد که واشنگتن و تل‌آویو توافق کرده‌اند که ایران 1000 دستگاه سانتریفیوژ را برای خود حفظ کند.
این منابع افزودند که این دو همچنین توافق کرده‌اند که ایران 1000 کیلوگرم اورانیوم غنی‌شده 3.5 درصد را نیز حفظ کند در حالیکه در مذاکرات قبل جبهه غرب خواستار خروج کامل اورانیوم غنی‌شده ایران از خاک این کشور بود.
بنا بر این گزارش، واشنگتن و رژیم صهیونیستی همچنین توافق کردند که ایران به هیچ میزان اورانیوم 20 درصد غنی‌شده را در خاک خود نگاه ندارد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 7:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون طرح تحول اقتصادی مجلس در گفت وگو با آنا گفت که پس از اینکه لاریجانی رئیس مجلس به رهبر انقلاب درباره اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها نامه نوشت، ایشان نیز این نامه را به هیئت حل اختلاف قوا ارجاع دادند.

وی در این زمینه افزود: این نامه به هیئت حل اختلاف ارجاع شده و این هیئت آن را بررسی خواهد کرد.
عضو کمیسیون طرح تحول اقتصادی مجلس تصریح کرد: براساس ماده 233 نیز تعدادی از نمایندگان درخواست کرده بودند که عملکرد دولت در مورد هدفمندی یارانه ها بررسی شود.
فولادگر اضافه کرد: بر این اساس نیز، کمیسیون طرح تحول اقتصادی مصوب کرد که این گزارش را تهیه شود، گزارشی که مسئولیت تهیه آن به حجت الاسلام مصباحی مقدم واگذار شد.

[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 7:40 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
جبهه پایداری با توجه به این‌که آقایان حدادعادل، مرندی، میرکاظمی و آقاتهرانی از لیست اولیه این جبهه به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرده‌اند و حجت‌الاسلام و المسلمین بابا‌پور نیز نتوانست به مرحله دوم انتخابات راه پیدا کند، تصمیم گرفت که از 25 نفر باقی‌مانده لیست خود در حوزه انتخابیه تهران حمایت کند که اسامی این 25 نفر به شرح زیر است:
1-حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله حسینیان
2-دکتر علی‌اصغر زارعی
 3-حجت‌الاسلام و المسلمین نبویان
 4-حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر ناصر سقای بی‌ریا
 5-دکتر محمد سلیمانی
 6-محمد اسماعیل کوثری
 7-دکتر مهدی کوچک‌زاده
 8-فاطمه آلیا
 9-حجت‌الاسلام و المسلمین حمید رسایی
 10-حجت‌الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش
 11-دکتر زهره طبیب‌زاده نوری
 12-زهره لاجوردی
 13-دکتر بتول نامجو
 14-سردار حسن حمیدزاده
 15-بیژن نوباوه
 16-مهندس سیدمهدی هاشمی
 17-علی خطیبی شریفی
 18-اسماعیل کفایتی
 19-حجت‌الاسلام و المسملین دکتر خلیلیان
 20-دکتر حسین طلا
 21- دکتر جوانمردی
 22- محمود دهقانی
 23- محمدحسین استادآقا
 24- دکتر جواد محمدی
 25 - علیرضا صفارزاده

[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 7:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
محسنی اژه ای از تایید حکم مجازات فائزه هاشمی و حضور تعدادی از معاونین وزرا در میان 32 متهم پرونده فساد مالی بزرگ خبر داد.
مهر: حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر دوشنبه در نشست خود با خبرنگاران با اشاره به تایید حکم مجازات فائزه هاشمی اظهار داشت: حکم مجازات در دادگاه تجدید نظر تایید و برای اجرا به اجرای احکام فرستاده شده است. درباره زمان اجرای حکم من نمی توانم اظهارنظر کنم اما زمان زیاد به طول نخواهد انجامید.
وی درباره آخرین اخبار پرونده فساد مالی بزرگ نیز گفت: در رسیدگی به این پرونده هیچ اغماضی با متهمان صورت نگرفته است. این پرونده بیش از 100 متهم دارد که به تناسب اتهاماتشان برای آنها قرار وثیقه سنگین و خفیف صادر شده است. رسیدگی یک جا به اتهام تمام متهمان در دادگاه مقدور نبود به همین خاطر پس از تکمیل تحقیقات درباره 32 تن از متهمان برای آنها کیفرخواست صادر و پرونده اشان به دادگاه فرستاده شد. دیگر متهمان نیز با تکمیل تحقیقات محاکمه خواهند شد.
محسنی اژه ای افزود: از قاضی پرونده خواسته ام فاصله زمانی جلسات دادگاه را کوتاهتر کند و در صورتی که برای او مقدور است هفته ای 2 تا 3 جلسه برگزار شود.
سخنگوی دستگاه قضا درباره متهمانی که برای آنها کیفرخواست صادر شده است اظهار داشت: در میان متهمانی که پرونده اشان به دادگاه رفته است تعدادی از معاونین وزرا نیز حضور دارند که در جلسات بعدی به اتهامات آنها رسیدگی خواهد شد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 7:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به نظر می رسد حضور و نقش آفرینی در عرصه هنر و بالاخص سینما، اعتماد نفس غیرقابل باوری به بازیگران این عرصه داده است به نحوی که این به اصطلاح هنرمندان مصداق عینی سخنان سلحشور در ماجرای برهنگی گلشیفته فراهانی و یا پیش از آن در ماجرای کشف حجاب مینا لاکانی در" صدای آمریکا" را دیده و باز هم به این کارگردان حمله می کنند. . .
بولتن نیوز: مهرماه سال 90 از نیمه نگذشته بود که فرج الله سلحشور، کارگردان موفق سریال های قرآنی از فساد در سینمای ایران که پا در جای پای سینمای هالیوود می گذارد، انتقاد کرد. سلحشور درباره حضور و نقش آفرینی آنجلینا جولی-بازیگر فاسد سینمای هالیوود- در ایران گفته بود: "آمدن آنجلینا جولی به ایران اتفاق خوبی است. سینمایی که فاحشه خانه است باید برای ادامه فعالیت خود نیز فاحشه بین المللی بیاورد. وقتی زن های ما افتخارشان این است که عکس های خود را به صورت نیمه عریان در اینترنت بگذارند، یعنی خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند. خانواده سینما صهیونیستی و هالیوودی است و باید اذعان کرد که سینمای ایران برای ایران نیست، سینمای ایران اگر علاقه نشان دهد که یک بازیگر بین المللی به ایران بیاید طبیعی است چون عضوی از جامعه بین المللی هالیوود است" .

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 7:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
این روزها که به سالگرد قطع رابطه ایران و امریکا در 20 فروردین 1359 نزدیک می شویم، هاشمی رفسنجانی صراحتا می‌گوید "چرا با آمریکا مذاکره نکنیم؟"

به گزارش بی باک، این روزها که به سالگرد قطع رابطه ایران و امریکا در 20 فروردین 1359 نزدیک می شویم، هاشمی رفسنجانی صراحتا می گوید "چرا با آمریکا مذاکره نکنیم؟"

در این زمینه به اندازه کافی مواضع امام و رهبر معظم انقلاب بازخوانی شده است، از جمله تاریخی امام که فرمود  "آن‌هایی که خواب امریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند" تا رهبر انقلاب که اعلام داشتند:

"در شرایطی‌ که‌ آمریکا صراحتا نظام‌ اسلامی‌ را تهدید و به‌ ملت‌ ایران‌ اهانت‌ می‌کند عده‌ای‌ دم‌ از مذاکره‌ با آمریکا می‌زنند که‌ این‌ افراد یا با الفبای‌ سیاست‌ و یا با الفبای‌ غیرت‌ آشنایی ندارند." ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 7:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش بی باک به نقل از شیعه آنلاین، سربازان ارتش اشغالگر صهیونیست یک بار دیگر با ورود به مسجد الأقصی، این مکان مقدس و مطهر که قبله اولین مسلمانان جهان است را مورد اهانت قرار دادند.

اخبار رسیده از سرزمین های اشغالی حاکی از آن است که این سربازان صبح (یکشنبه) وارد حرم مسجد الأقصی شدند. این بار سربازان صهیونیست با خواندن آهنگ های مبتذل و رقاصی، بی سابقه ترین اهانت به مسجد الأقصی را ثبت کردند.

تعداد این سربازان 50 نفر بوده و از درب «باب المغاربه» که امنیت آن دست صهیونیست ها است، وارد حرم مسجد الأقصی شدند.

گفتنی است، ورود این سربازان همزمان شد با یکی از اعیاد یهودیان که "عید فصح" و "عید قیامت مجید" نامیده می شود. این عید از جمعه گذشته آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.


[ سه شنبه 91/1/22 ] [ 7:21 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 988
کل بازدیدها: 4414261