NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
در شرایطی که تنها یک روز به برگزاری گفت وگوهای1+5 با ایران باقی مانده، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به امتیازاتی پرداخت که ایران می تواند در این مذاکرات از کشورهای غربی بگیرد و نوشت: غرب غنی سازی اورانیوم در ایران را پذیرفته و ایران می تواند در این مذاکرات به برتری خود بر خواسته های غرب ببالد.

در شرایطی که تنها یک روز به برگزاری گفت وگوهای1+5 با ایران باقی مانده، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به امتیازاتی پرداخت که ایران می تواند در این مذاکرات از کشورهای غربی بگیرد و نوشت: غرب غنی سازی اورانیوم در ایران را پذیرفته و ایران می تواند در این مذاکرات به برتری خود بر خواسته های غرب ببالد.
به گزارش فارس، خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به مواردی که احتمال دارد در مذاکرات روز شنبه گروه 1+5 با ایران مطرح شود، پرداخت و نوشت که در این مذاکرات ایران می تواند امتیاز بگیرد و به غنی سازی اورانیوم خود حتی در سطح 20 درصد ادامه دهد.
آسوشیتدپرس گزارش خود را اینگونه آغاز کرده است: نمایندگان ایران عازم مذاکرات با 1+5 شده اند و اطمینان دارند که تأسیسات هسته ای آنها به ادامه فعالیت خود می پردازند. ایران در حال حاضر با موضوعات جدی نیز مواجه است: تحریم های شدید اقتصادی، وضعیت بسیار قریب الوقوع حذف شدن از فهرست شبکه بانکداری بین الملل و همچنین تهدیدی بر سر این موضوع که شاید در نهایت آمریکا یا اسرائیل تصمیم به حمله به تأسیسات هسته ای ایران بگیرند. ادامه مطلب...

[ شنبه 91/1/26 ] [ 11:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

به دلیل تحریم ها حساب این دانشگاه را بسته و در نتیجه، مأموریت همه افرادی که آنجا بودند از جمله آقای مهدی هاشمی لغو شده و به ایران بر می‌گردند.

"صراط" _  بعد از از بسته شدن واحد آکسفورد دانشگاه آزاد، قطع حقوق مهدی هاشمی و پایان ماموریت 19 ماه وی در خارج از کشور گمانه زنی از بازگشت آقازاده فراری به تهران حکایت دارد.
این خبر در حالی مطرح می شود که مهدی هاشمی به واسطه مجرمیت در  طراحی فتنه 88 تحت پیگرد قانونی قرار دارد و کارشناسان به طول کشیدن ماموریت وی در خارج از کشور و عدم بازگشت به ایران را ترس از پیگرد دستگاه قضایی قلمداد می کنند.
در همین رابطه فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام خبر تعلیق فعالیت های واحد آکسفورد این دانشگاه از قطع حقوق مهدی هاشمی و بازگشت وی خبر داد.
رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی همچنین گفت دولت بریتانیا به دلیل تحریم ها حساب این دانشگاه را بسته و در نتیجه، مأموریت همه افرادی که آنجا بودند از جمله آقای مهدی هاشمی لغو شده و به ایران بر می‌گردند.
حال باید دید که با اتمام ماموریت  19 ماهه این آقازاده آشوب گر دلایل وی برای عدم بازگشت به ایران چیست.
گفتنی است حالی است که هفته گذشته رئیس دانشگاه آزاد با حجت الاسلام ولمسلمین هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد دیدار و گفتگو کرده است .

[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 10:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک خانم از فریبا داودی مهاجر ضد انقلاب مقیم آمریکا که کشف حجاب هم کرده است برای برادرش خواستگاری کرده است!
یک خانم از فریبا داودی مهاجر ضد انقلاب مقیم آمریکا که کشف حجاب هم کرده است برای برادرش خواستگاری کرده است!البته نوع ازدواج؛صیغه یا دائم ذکر نشده است!
به گزارش ندای انقلاب این فرد از داودی مهاجر برای برادر 47 ساله اش خواستگاری کرده و از او خواسته تا به ایمیلی که در پیغامهای یکی از پستهای صفحه فیس بوک مهاجر گذاشته نظرش را اعلام کند!!!


اینکه فریبا داودی مهاجر این پیغام را از صفحه فیس بوکش پاک نکرده 2 حالت دارد یا واقعا از این پیغام مسرور شده و یا نه آن را نپسندیده بلکه بعلت شدت دموکراسی خواهی! از پاک کردنش اجتناب ورزیده است!

[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 10:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

همه محصولات این لیست یا بر اثر یک اشتباه کشف شده اند و یا هدف از ساختن آنها چیزی دیگری بوده است، و حالا که مدت ها از زمان ساختنشان می گذرد تصور زندگی بدون آنها ممکن نیست!

بستنی چوبی
اختراع بستنی چوبی به سال 1905 بر می گردد. ماجرا از این قرار بود که روزی پسر 11 ساله ای به نام فرانک اپرسون آبمیوه خود را که از پودر میوه و آب درست شده بود، به همراه قاشقی که برای هم زدن آن به کار برده بود در بیرون از خانه جا گذاشت. صبح فردا آبمیوه یخ زده بود و به قاشق چسبیده بود. به این ترتیب اولین بستنی چوبی اختراع شد و فرانک بیست سال بعد این اختراع خود را به ثبت رساند.

[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 10:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک عضو اقلیت مجلس گفت اشتباه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 باعث حذف آنان از صحنه سیاست شد.

به گزارش جهان به نقل از کیهان خباز در عین حال گفته است اصلاح طلبان با محوریت خاتمی به عرصه انتخابات بازمی گردند. اما محمد هاشمی دبیر سیاسی حزب کارگزاران معتقد است با روند فعلی حضور اصلاح طلبان بعید است و باید منتظر اعلام استراتژی کشور درباره انتخابات ریاست جمهوری ماند.
محمدرضا خباز عضو حزب اعتماد ملی به خبرگزاری مهر گفت: اشتباه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 88 منجر به حذف همیشگی آنان از صحنه سیاست شد. اشتباه استراتژیک اصلاح طلبان به همراه حربه های تهدید و تحریم رقیب منجر به سنگین شدن هزینه و حذف اصلاح طلبان از صحنه سیاست شد.
وی گفت: علت حضور کم رنگ اصلاح طلبان در انتخابات مجلس، فقدان محور در تهران بود تا بتواند بین نیروهای اصلاح طلبی در سراسر کشور هماهنگی ایجاد کند. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 10:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]




[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 10:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حجت‌الاسلام  احمدسالک سخنگوی جامعه روحانیت مبارزه در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارزه در سال جدید اظهار داشت: این نشست با حضور آیت الله مهدوی کنی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و اکثریت اعضای شورای مرکزی شب گذشته برگزار شد و طبق روال گذشته در ابتدا مهمترین اخبار داخلی و خارجی مورد اشاره و تحلیل قرار گرفت.
 وی گفت: از جمله مباحثی که در این نشست مطرح شد موضوع استیضاح وزیر کار و انتصاب آقای مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی بود که جامعه روحانیت معتقد بود باید در انتصاب مدیران به شاخص‌های لایحه خدمات کشوری توجه شود. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 10:15 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به اشتباه اصلاح طلبان در انتخابات 88 که منجر به حذف آنان از صحنه سیاست شد گفت: اگر خاتمی در محوریت این جریان قرار گیرد می توانیم خودمان را برای انتخابات آینده بازسازی و با کاندیدای حداقلی وارد رقابت برای ریاست جمهوری 92 شویم.

محمد رضا خباز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اشتباه اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری 88 منجر به حذف همیشگی آنان از صحنه سیاست شد گفت: اشتباه استراتژیک اصلاح طلبان به همراه حربه های تهدید و تحریم رقیب منجر به سنگین شدن هزینه اصلاح طلبی در کشور و حذف آنان از صحنه سیاست شد. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 10:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی: سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ظهر امروز (چهارشنبه) در نشستی خبری اعلام کرد: کشورهای 1+5 نیاز به زمان داشتند تا آمادگی لازم را برای گفت‌و‌گوها پیدا کنند.
وی افزود: در پایان گفت‌و‌گوهای استانبول در پاسخ به پرسشی که زمان بعد گفت‌و‌گوها چه وقت است، از سوی ایران گفته شد هم اکنون این مذاکرات می‌تواند ادامه داشته باشد.
جلیلی با اعلام اینکه خوشبختانه ظرف یک سال گذشته به ظرفیت‌ها، پیشرفت‌ها و اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزوده شده است، تأکید کرد: روند بیداری اسلامی در منطقه، انسجام بیشتر و همبستگی ملی که در انتخابات بروز کرد، پیشرفت‌های علمی و فنی در عرصه‌های مختلف به ویژه تولید صفحات سوخت ظرفیت‌هایی ایجاد کرده که لازم است ایران بیش از گذشته بتواند با اقتدار از حقوق خود دفاع کند. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 10:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پرس تی وی دقایقی پیش در خبری فوری اعلام کرد که ایران صادرات نفت خود به آلمان را نیز متوقف کرد.
رجانیوز: این خبر یک روز پس از آن اعلام می‌شود که خبر توقف صادرات نفت ایران به اسپانیا نیز اعلام شده بود. همچنین یک هفته قبل نیز خبر توقف صادرات نفت ایران به یونان اعلام شد. روز گذشته شبکه العالم به‌دنبال انتشار خبر توقف صادرات نفت ایران به اسپانیا اعلام کرد که به‌زودی صادرات نفت ایران به ایتالیا و آلمان نیز متوقف می‌شود.
اروپا تا پیش از این، روزانه بیش از 450 هزار بشکه نفت از ایران وارد می‌کرد که در میان وارد کنندگان اروپایی یونان، ایتالیا و اسپانیا در صدر قرار داشتند.
اعلام خبر توقف صادرات نفت ایران به سه کشور اروپایی که یکی از این سه کشور یعنی آلمان از اعضای گروه 1+5 مذاکرات با ایران است، در حالی است که قرار است دور جدید این مذاکرات روز شنبه در استانبول آغاز شود. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 91/1/24 ] [ 10:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1120
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406939