NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

 پیام ویدئویی سید محمد خاتمی به برنامه روزگذشته انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران مورد انتقاد شدید حامیان فرقه سبز در شبکه اجتماعی ضد انقلاب قرار گرفت.

به گزارش بولتن از جوان آنلاین، خاتمی که ترجیح داده بود دراین مراسم حضور نداشته و پیام ضبط شده ویدئویی را به این مراسم ارسال کند تصریح کرده بود «نباید از دادن هزینه هراس داشت».

در همین رابطه کاربران شبکه های اجتماعی خاتمی را مورد نقد قرار داده و تصریح کردند که وی این هزینه مورد اشاره را آیا از جیب خود پرداخت خواهد کرد.

کاربران به خاتمی توصیه کرده اند که وی نیز نهراسیده و با فرقه سبز همراه شود.

همچنین تعداد دیگری از کاربران نیز به خاتمی گفته اند که وی زمانی که خود رئیس جمهور بوده و 21 میلیون رای داشته چرا دچار هراس شده بود.

تعداد دیگری از کاربران نیز خطاب به وی گفته اند گویا شما یادتان نیست که خودتان چه بلایی سر دانشجویان آورده‌اید؟


[ پنج شنبه 89/9/18 ] [ 10:18 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
احمد خورشیدی پدر داماد رئیس جمهور گفت: خودم به چشم خودم دیده یا شنیده ام بسیاری اوقات از فرط تلاش و کار بیهوش شده و حاضر نشده برود بیمارستان بستری شود.
اشاره: سردار احمد خورشیدی دبیرکل جمعیت خدمتگزاران و از نزدیکان خانوادگی محمود احمدی نژاد (پدر داماد احمدی نژاد) است.
وی را همواره با انتقادهای تند نسبت به عملکرد دولت می شناسیم اما در این گفتگو، که سردار خورشیدی در آن خود را حامی دولت دکتر احمدی نژاد می داند، تصریح می کند که هرچند سخنان وی در خصوص دولت در طول این مدت با تحریف از سوی رسانه ها مواجه شده، اما همیشه به همراه انتقادات خود به دولت انقلابی دهم، راهکارها و پیشنهادات کارشناسی شده ای را نیز مطرح کرده و احمدی نژاد را نیز موفق ترین و مقتدرترین رئیس جمهور کشور می‌داند.
خورشیدی در این گفتگو حمایت از دولت دهم را وظیفه خود دانسته و دیگر نمی پسندد مانند ماه های قبل، نقدها و انتقادات خود را مطبوعاتی کند زیرا معتقد است دولت نهم و دهم نسبت به دولتهای قبل مردمی تر و موفق تر است.
ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 89/9/18 ] [ 10:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
این پایگاه خبری در ادامه نوشت: علاوه بر سید "مقتدی صدر" تعدادی از فرزندان خاندان صدر از جمله سید "محمد صدر" و سید "کاظم صدر" حضور داشتند. علاوه بر آنها نوه های شهید صدر اول و دوم و نیز نوه امام موسی صدر نیز در این مراسم حضور داشتند.
به گزارش شیعه آنلاین، پایگاه خبری الجوار عراق در مطلبی به نقل از سایت جنبش صدر نوشت: هفته گذشته و در روز عید غدیر خم نشست سالانه "آل صدر" در تهران برگزار شد.
حجة الإسلام و المسلمین سید "مقتدی صدر" رهبر جنبش صدر عراق که در حال حاضر برای تحصیل علوم دینی در شهر مقدس قم اقامت دارد از مهمانان ویژه حاضر در این مراسم حضور داشت.
این پایگاه خبری در ادامه نوشت: علاوه بر سید "مقتدی صدر" تعدادی از فرزندان خاندان صدر از جمله سید "محمد صدر" و سید "کاظم صدر" حضور داشتند. علاوه بر آنها نوه های شهید صدر اول و دوم و نیز نوه امام موسی صدر نیز در این مراسم حضور داشتند.
الجوار همچنین افزود: در این مراسم تعدادی از نوه های امام خمینی (ره) به همراه سید "محمد خاتمی" رئیس جمهور سابق جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند.

[ پنج شنبه 89/9/18 ] [ 10:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
حضرت امام در نامه معروف 6 فروردین 68 به آقای منتظری بر چند نکته تأکید کرده اند که تا حدی ماجرا را تبیین می‌کند/ساده‌لوح هستید و سریعاً تحریک می شوید/ به قدری مطالبی که می‌گفتید دیکته شده منافقین بود که من فایده ای برای جواب آنها نمی دیدم/ نامه‏ها و سخنرانی‌هاى منافقین که به وسیله شما از رسانه‏های گروهی به مردم می‏رسید ضربات سنگینی بر اسلام و انقلاب زد و موجب خیانتی بزرگ به سربازان گمنام امام زمان-روحی له الفداء- و خون های پاک شهدای اسلام و انقلاب گردید

 ماجرای آقای منتظری یکی از فرازهای عبرت‌انگیز تاریخ انقلاب است. کسی که روزی «امید امت و امام» تلقی می‌شد اندک اندک تبدیل به بلندگوی منافقین شد و همین امر (به انضمام برخی مسائل دیگر) کار را بدانجا کشید که حضرت امام او را کنار بگذارند.حضرت امام در این مدت سعی بسیار نمودند تا آقای منتظری حقایق مربوط به منافقین را درست درک کند ولی آقا منتظری با تأکید گسترده بر وجود «شکنجه‌های سبعانه و اعدام های بی‌رویه» در زندان ها، منافقین را افرادی مظلوم فرض می کرد که برای احقاق حق آنان باید هر کاری کرد. وی در نوشته کوتاهی خطاب به امام آورده است: «شنیده شد فرموده اید: «فلانی [یعنی آقای منتظری] مرا [یعنی امام را] شاه، و اطلاعات مرا ساواک شاه فرض می کند» البته حضرتعالی را شاه فرض نمی‌کنم ولی جنایات اطلاعات شما و زندان های شما روی شاه و ساواک شاه را سفید کرده است، من این جمله را با اطلاع عمیق می گویم.» (خاطرات آقای منتظری، جلد 2، صفحه 1212)اما این اطلاع عمیق، از کدام منابع موثق برای آقای منتظری حاصل شده بود که حاضر نبود هیچ سخن مخالفی در این باره (ولو از صدیق ترین افراد) را بپذیرد؟

[ پنج شنبه 89/9/18 ] [ 10:7 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
شیعیان مقیم ژاپن نیز مانند دیگر پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سراسر جهان، أیام ماه محرم الحرام را در سوگ سالار شهیدان، أبا عبدالله الحسین (ع) می نشینند و با برگزاری مراسم مختلفی به عزاداری می پردازند.
 اخبار رسیده از ژاپن حاکی از آن است که یکی از روحانیون فعال شیعی که ژاپنی تبار است و سال ها در حوزه علمیه قم به تحصیل علوم دینی مشغول بود، چند سالی است که در ژاپن مراسم با شکوهی در أیام ماه محرم برگزار می کند.

  

این روحانی ژاپنی حجة الإسلام و المسلمین شیخ "إبراهیم سوده هاچاکی" نام دارد.

شیخ "إبراهیم سوده هاچاکی" در این أیام به سخنرانی به زبان ژاپنی در یکی از حسینیه های ژاپن می پردازد و پس از آن پیروان اهل بیت (ع) به عزاداری پردازند.


[ پنج شنبه 89/9/18 ] [ 10:1 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در پی انتشار خبری مبنی بر تهدید ایران به انتشار فایل صوتی مربوط به کاترین اشتون، رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی نسبت به این خبر واکنش نشان دادند که عناوین این واکنش‌ها را در ادامه می‌خوانید.
مشرق--
هاشمی رفسنجانی: خودم با این خانوم صحبت می کنم تا مواضعش را اصلاح کند
ابطحی خطاب به هاشمی: من به نمایندگی از شما صحبت خواهم کرد
جمیله کدیور: مهاجرانی سریعاً اروپا را ترک کند!
کروبی:من فقط یک ساعت خواب بودم، چه کسی صدای اشتون را ضبط کرد؟
الیاس نادران: نقش اشتون در باند فاطمی با انحراف مذاکرات را پیگیری می کنم
مشرق: ....دیپلماسی اشتون و لیدی گاگا + سند
رجا نیوز: جلیلی گفت: خانم اشتون بگم؟ اسنادش هم توی وزارت خارجه موجوده
پیک نت: جلیلی دچار بیماری است و یک ماه دیگر بیشتر زنده نیست/ 1+5 روی مذاکراتش حساب نکند

کیهان: اشتون در جوانی به عنوان یک بهایی با محمدرضا و سفیر اسرائیل رابطه داشت، ساواک فایل صوتی اش را ضبط کرده که در دفتر کیهان موجود است
شرق: فایل صوتی منتشرشده از مذاکرات توسط ایرنا، متعلق به دور قبلی مذاکرات است
جواد لاریجانی: مذاکره را به من بسپارند تا پیروز هسته ای میدان مشخص شود
نیک براون: جواد..! تو هم؟
عبدالله شهبازی:صدای ضبط شده از اشتون مربوط به جلسات کابالاها در دماوند بوده است نه مذاکره؛ مقامات استان فارس و شریعتمداری هم در این ماجرا دست دارند
موسوی: این نوار سراسر چیز است و چیزش هم مهندسی شده و ربطی به چیز خانم اشتون ندارد
داوود میرباقری: خانوم اشتون نابازیگری است اما کاش زودتر پیدایش می کردم.

ضرغامی: فیلم مذاکرات را پخش می کنم
فردانیوز: اقدام ضرغامی، شبهه انتخاباتی دارد
سعد الله زارعی: ما از نوار مذاکرات و حرفهای ضبط شده اشتون از قبل مذاکرات خبرداشتیم، ام آی 6، موساد و سیا در این فایل دست داشتند

مشایی: اشتون بیشتر فشاور بیاورد منشور را پس نخواهیم داد
خبرگزاری فارس: مطمئن باشید بچه های توانا پته اشتون را روی آب می ریزند
المنار: امیرقطر خواستار حضور در دور جدید مذاکرات ژنو شد/ از اهداف پشت پرده این درخواست خبری در دست نیست
معمر قذافی: من مرده باشم که رهبری جهان اسلام دست قطر بیفتد
گاردین: ویکی لیکس اسناد رابطه هیلاری با اشتون را در اختیار جلیلی قرار داده است
فارین پالیسی: پس از انتشار فایل صوتی توسط جلیلی، اشتون رهنورد و لیدی گاگا را در برگزیدگان این مجله پشت سر گذاشت
حاج سعید قاسمی: التماس دعا!

ام بی سی: انتشار فایل صوتی اشتون، از استعداد وی دربرگزاری کنسرت پرده برداشت
بی بی سی فارسی: فایل مورد نظر جلیلی به حوادث پس از انتخابات تهران باز می‌گردد و اشتون را در حال آتش زدن یک سطل آشغال در حمایت از معترضین نشان می‌دهد.


[ پنج شنبه 89/9/18 ] [ 9:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]


شبی ساکت و دلگیر ، خودم بودم و قلبی که زغم بسته به زنجیر و نزدیک اذان بود ، که پیچید به آفاق همه نغمه تکبیر ، نوشتند که هنگام اذان دست به دامان خدا باش و مشغول دعا باش که باز است به درگاه الهی ، در رحمت و آن لحظه بود لحظه شیرین اجابت ، شدم غرق عبادت ، دو چشمم همه اشک شد و روی لبانم همه سوگند ، که یارب تو رهایم کن از این بند و گفتم به خدا بین دعایم که دلتنگ اذان حرم کرب و بلایم...

همان جا که دل از سوز فراغش شده بی تاب ، همان جا که زده دست به دامان زمین خوشه مهتاب ، همان وادی سوز و عطش و درد ، همان وادی شرمندگی آب ، همان وادی پاک حرم حضرت ارباب و گفتم به خدا بین دعایم که دلتنگ اذان حرم کرب و بلایم...همان جا که زمینش همه نور است ، پر از شور و شعور است ، حماسه است ، غرور است ، شرمنده تر از وادی طور است و فرش حرمش از پر حور است و بر مهدی زهرا همه شب راه عبور است و گفتم به خدا بین دعایم که دلتنگ اذان حرم کرب و بلایم...

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/9/17 ] [ 3:21 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

جهانبخش امینی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان مجلس از هیأت دولت انتظار دارند که قانون هدفمند کردن یارانه ها را طبق برنامه های از پیش تعیین شده، اجرا نماید چرا که اجرای این قانون می تواند تأثیر بسزایی در شکوفایی اقتصادی کشور داشته باشد.
به گزارش واحد مرکزی خبر، امینی افزود: تولید کنندگان و اصناف مختلف در کشور نباید قیمت کالاهای خود را با افزایش قیمت حامل های انرژی افزایش دهند.
امینی در ادامه خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن هدفمند کردن یارانه ها دولت باید با متخلفان در این زمینه برخورد جدی نماید و در این راستا اتحادیه ها و اصناف هم می توانند دولت را در بهتر اجرا شدن قانون هدفمند کردن یارانه ها یاری نمایند.
عضو کمیسیون انرژی با اشاره به اینکه قیمت حامل های انرژی باید در طول 5 سال به قیمت ثابت شده خود یعنی 750 تومان برسد، گفت: در مرحله اول اجرا شدن قانون هدفمند کردن یارانه ها قیمت بنزین آزاد نباید بیشتر از 400 تومان و قیمت سهمیه ای هم 200 تومان به مردم عرضه شود.
امینی افزود: اینکه بنزین در مرحله اول با قیمت آزاد 600 و قیمت سهمیه ای 300 تومان عرضه شود، خلاف مصوبات مجلس است.


[ چهارشنبه 89/9/17 ] [ 3:11 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حسین قدیانی نویسنده کتاب "نه ده" با حضور در جمع دانشجویان در تالار چمران مقاله ای با مضمون محرم و فتنه خواند. متن کامل این مقاله بدین شرح است:

چهارشنبه اتوبوسی که ما را آورد راهپیمایی، همان اتوبوسی بود که در خیابان انقلاب توسط پلیس خدمت گزار توقیف شد. معاینه فنی نداشت. قطار تهران – اندیمشک معاینه فنی نداشت. حتی ذوالجناح معاینه فنی نداشت. دود نداشت. سوز داشت. خدایا من از تو شکایت دارم. از دست دستگاه قضا و قدر. یا تاریخ را به عقب می بردی یا مرا دیر به دنیا می آوردی. در روزگار جنگ راحت تر می شد جنگید تا در این جنگ روزگار. جنگ نرم هم شد جنگ؟ بعثی ها در شاخ شمیران آدم تر از بعضی ها بودند در همین شمیران. بعثی ها با صدام عکس داشتند.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 89/9/17 ] [ 3:10 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ چهارشنبه 89/9/17 ] [ 2:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1560
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424902