NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

رئیس شورای سیاستگذاری مجمع روحانیون به دیدار خانواده یکی از آشوبگران بازداشتی رفت.

به گزارش رجانیوز کیهان نوشت: خاتمی در حالی به منزل «بهاره- ه» رفت که نامبرده به خاطر تخلفات گسترده، از جمله نقش آفرینی در آشوب های سال گذشته، به 9 سال حبس محکوم شده است. خاتمی که خود به دلیل ملاقات با کسانی چون جورج سوروس و راسموسن دبیرکل ناتو(و نخست وزیر هتاک دانمارک) و... از متهمان کودتای مخملی سال گذشته به شمار می رود، در این ملاقات ادعا کرده برخورد نظام با آشوبگران، با کشورهای کمونیستی قابل مقایسه است! ادامه مطلب...

[ شنبه 89/9/20 ] [ 11:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
این شفاعتنامه شرطی دارد و آن اینکه؛ هر برادر که باقی می ماند باید راه برادرش را ادامه دهد و شفاعت باعث نشود که در اطاعات و عبادات سستی و تنبلی به خرج داده شود.
   در ایام دفاع مقدس ، تنظیم شفاعتنامه کاری مرسوم بود. آن چه می بینید تصویر یکی از این شفاعتنامه هاست که پیش از عملیات کربلای 8 و بین بچه های گردان علی اکبر(ع) بسته شده است. بسیجیان گردان علی اکبر(ع) از اهالی شهرستان » خوی « بودند. مهمتر و زیباتر از متن این قولنامه ، شرط آن است که نشانه ای از بصیرت و پاکدلی بسیجیان لشکر عاشوراست. این شرط در حاشیه متن اصلی نوشته شده است.

متن شفاعتنامه به این شرح است:

 بسم رب الشهداء و الصدیقین

با نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با عرض سلام بیکران به حضور آقا امام زمان (عج) . بدینوسیله با عنایات خاص حضرت باریتعالی توفیق حاصل شد که در عملیات........جمعا شرکتی داشته باشیم و در خدمت آقا امام زمان و فرماندهی ایشان به نبرد و ستیز با کفار بپردازیم ولی از آن جایی که طبعا شهدایی هم در این عملیات باید و شاید شهید بشوند که شهید خواهند شد لذا خواستیم تا با امضا کردن این ورق پاره به همدیگر قول شفاعت داده و در روز قیامت در محضر شهدا روسفید و سرافراز باشیم، انشاءالله

همه باهم دست دعا برداشته و بر عمر شریف امام امت دعا کنیم

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

توجه: البته با یک شرط و آن اینکه: هر برادر که باقی می ماند باید راه برادرش را ادامه دهد و شفاعت باعث نشود که در اطاعات و عبادات سستی و تنبلی به خرج داده شود.

 


[ شنبه 89/9/20 ] [ 11:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
در این تصویر منحصربفرد ، سردار بزرگ آذربایجان و اسوه همه بسیجیان ، در حال ستون کشی نیروهای لشکر عاشورا می باشد.
 

 مهدی باکری یکی از پنج سردار شهیدی است که پایه های مدیریت و فرماندهی اسلامی را در سال های دفاع مقدس پی ریزی کرد. اما در آذربایجان ، باکری تک ستاره ای بی همتاست که شیرمردان آذری به نام و مرامش می بالند. او به سال 1333 در میاندوآب متولد شد و در 25 بهمن 1363 در جزیره مجنون (واقع در خاک عراق) به شهادت رسید و پیکرش با آتش مستقیم بعثیان خاکستر شد و با آب دجله ، به خلیج فارس پیوست. پیش از او ، برادرانش علی  و حمید  نیز شربت شهادت نوشیده بودند.

شهید مهدی باکری ، بنیانگذار و فرمانده لشکر 31 عاشورا است. لشکری که در سال های جنگ تحمیلی ، یکی از سه لشکر خط شکن سپاه به شمار می رفت و فتوحات بسیاری را به نام خود ثبت کرد. عکس منحصربفرد زیر ، شهید مهدی باکری را در هنگام ستون کشی نیروهای لشکر 31 عاشورا نشان می دهد:

 

 


[ شنبه 89/9/20 ] [ 11:34 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

یکی از سایتهای فتنه که از بیانیه های بی خاصیت و پیاپی سران زن ذلیل فتنه و پشت کردن مردم به آنان خسته شده است در طرحی عجیب و به نوبه خود شاهکار از طرفدارانشان در خواست نموده است  تا در روز عاشورا لباس سیاه بپوشند و با انداختن شال سبز به گردنشان، بدون هیچ شعاری یا هزینه ای در هیئات و مراسمات مذهبی حاضر شوند!

این سایت که طرح ابداعی خویش را کم هزینه ترین روش مخالفت با نظام دانسته است، چنین استدلال کرده که در این روز طرفداران نظام نمی توانند به خاطر بستن شال سبز و لباس سیاه به کسی گیر دهند چون روز عاشوراست و بسیاری از عاشقان امام حسین(ع) شال سبز می اندازند. ادامه مطلب...

[ شنبه 89/9/20 ] [ 11:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
وهابیون در ایام حج نیز از اقدامات خود برای ایجاد اختلاف میان برادران اهل تشیع و تسنن ایرانی دست برنداشتند.
به گزارش جوان آنلاین، اخیراً بزرگان و علمای فرقه انحرافی وهابی در عربستان سعودی به حجاج اهل تسنن کشورمان که جهت برگزاری مناسک حج به آن کشور مسافرت می نمایند توصیه می کنند تا عمده تلاش های خود را برای خرید اموال غیر منقول از قبیل زمین های مسکونی ، تجاری و کشاورزی و همچنین قنات و چاه های آب و ... از شیعیان متمرکز نمایند.
گفته می شود هدف وهابیون از این اقدام نفوذ و قدرت بیشتر در بین اهالی و شهرها و روستاهای شیعیان عنوان شده است.
شایان ذکر است دراین خصوص برادران اهل تسنن کشورمان ضمن مخالفت با این مساله زیست آِزادانه و بدون مشکل در ایران را مورد تاکید خود قرار داده اند.

[ شنبه 89/9/20 ] [ 11:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

فتنه سال گذشته که می رفت به تهدیدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل گردد، با هوشیاری رهبری مقتدر و پیروی مردم از ایشان ناکام ماند.
بی شک نقش هیئات مذهبی در آگاهی بخشی، بصیرت دهی و تبیین فضای غبار آلود فتنه برای عموم مردم به ویژه جوانان که طلایه داران حمایت و پشتیبانی از این میراث عظیم امام وشهیدان هستند، بسیار پر رنگ و کارساز بوده است.
ذاکران و مداحان در سراسر کشور در آن ایام پیشاپیش آحاد امت مانع از رسیدن منافقین جدید به اهداف شومشان گشتند و به همین دلیل مورد بغض و کینه آنان گردیدند.
با توجه به فرا رسیدن ماه عزای سیدالشهدا(ع) و تأکید بزرگان انقلاب به مداحان برای تبیین ابعاد مختلف فتنه برای مردم، رسانه های حامی فتنه گران طی روزهای اخیر با درج مطالبی علیه جریان مداحی و مداحان سعی در عقده گشایی کینه خود از مداحان نموده اند.
در این میان سایت آینده(متعلق به متهم فراری اغتشاشات یعنی مهدی هاشمی) شانتاژ تبلیغاتی شدیدی را شروع نموده است و هر روز با بالا آوردن چندین مقاله و دیدگاه تنها به بررسی آسیب های موجود در تعدادی اندک از مجالس عزاداری پرداخته و سعی در نشان دادن عمومیت این آسیب های موجود در تمامی مجالس نموده است.
به نظر می رسد مسئولان این سایت که خود به نقش مداحان در ناکام گذاشتن این افراد در نیل به اهداف شان بیش از دیگران آگاهی و اذعان دارند، با درج مطالب جهت داری همچون تشبیه مجالس عزاداری به مجالس پارتی و همچنین زیر سوال بردن سندی زیارت عاشورا بیش از پیش سر افکندگی خود را در پیشگاه مردمی که در راه علاقه خود به اهل بیت عصمت و طهارت بار ها تا پای جان فشانی رفته اند،موجب گردند


[ شنبه 89/9/20 ] [ 10:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ پنج شنبه 89/9/18 ] [ 11:11 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

پیامبر اسلام (ص) فرمود: کربلا پاک‌ترین بقعه روى زمین و از نظر احترام بزرگ‌ترین بقعه‌ها است و الحق که کربلا از بساط‌هاى بهشت است.

 شخصیت، قیام و نهضت امام حسین (ع) همیشه در کلام معصومین (ع) وجود داشته است و عجب آنکه حتی معصومین پیش از امام حسین (ع) نیز اشاراتی به این واقعه و سرزمینی که در آن مصائب عاشورا رخ داد، داشته‌اند. در این نوشتار 40 حدیث در باره امام حسین (ع) که در سایت آیت‌الله محمدتقی بهجت آمده، منتشر می‌شود.

1- حریم پاک
عن النبى (ص) قال: ... و هى اطهر بقاع الارض واعظمها حرمة و إنها لمن بطحاء الجنة. (1)
پیامبر اسلام (ص) در ضمن حدیث بلندى مى‌فرماید: کربلا پاک‌ترین بقعه روى زمین و از نظر احترام بزرگ‌ترین بقعه‏‌ها است والحق که کربلا از بساط هاى بهشت است.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/9/18 ] [ 11:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

هاشمی رفسنجانی را همه می شناسند که مرد هوشمندی است و سخن در لفافه می گوید. او سوابقی غیر قابل انکاردارد و تاییداتی از جانب امام (ره) و رهبر انقلاب (مد) که شاید برای کمتر کسی محقق شده باشد.لکن به واسطه همین جایگاه سیاسی و سیر مسئولیتهایی که از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون داشته فردی است که سخن از روی ناآگاهی و بی بصیرتی نمی گوید او بر هریک از دو قوه مجریه و مقننه دو دوره ریاست کرده و بیش از بیست سال ریاست مجمع تشخیص مصلحت را بر عهده داشته است و هم اکنون ریاست خبرگان را نیز به کلکسیون سوابق خود افزوده پس به جای جای سیاست، اقتصاد و فرهنگ کشور اشراف دارد و جملاتش به دقت و تفصیل قابل تفسیرند و هر حرکت او می تواند حاکی از جریان یا سلسله وقایعی در آینده نظام باشد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/9/18 ] [ 10:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
وزارت خارجه رژیم صهیونیستی فرا رسیدن عید حنوکا را به یک کلاهبردارحرفه ای که در بازداشت به سر می برد، تبریک گفت.
ارگان رسمی وزارت خارجه اسرائیل، کاظمینی بروجردی روحانی نمای کلاهبردار را که پس از انواع خیانت ها و فریب مردم بازداشت شده، زندانی عقیدتی طرفدار شعار جدایی دین از سیاست معرفی کرد و عید صهیونیستی حنوکا را به وی تبریک گفت. سایت مذکور خطاب به کاظمینی بروجردی می نویسد: ما همواره بر این باور هستیم که سیاست یهودی ستیزی حکومت ایران در تعارض با آرمان های بشردوستانه انبیا قرار دارد. شما سال گذشته از زندان فرا رسیدن عید حنوکا را تبریک گفته بودید. ما هم این عید را به شما تبریک و شادباش می گوییم.
شایان ذکر است این کلاهبردار حرفه ای که حتی ادعیه و اذکار مذهبی را هم غلط قرائت می کرد، بارها از برخی افراد ساده دل کلاهبرداری کرده بود و مدعی ارتباط با امام زمان(عج) بود. کاظمینی بروجردی همچنین در حالی که فاقد اندک سواد مذهبی بود، تلاش می کرد به مدد برخی رسانه های خارجی خود را به عنوان چهره ای روحانی و مذهبی معرفی کند. وی پس از دستگیری درباره این کلاهبرداری ها گفته است: وقتی افراد جاهل به من سواری می دهند چرا سوار نشوم.
او همچنین اعلام کرده که بارها نوری زاده با وی تماس گرفته و دعوت به مقاومت می کرده است. از جمله اینکه «اگر مقاومت کنی ناتو به ایران حمله می کند و تو به مقام و موقعیت می رسی»!! این کلاهبردار حرفه ای همچنین درباره روش کار خود یادآور شده بود «من تقویم چاپ می کردم و عکس مرقد امام کاظم را می گذاشتم کنار مقبره پدر و پدربزرگم. به عنوان کاظمینی بروجردی می خواستم یک جوری تبلیغ کنم بعد آنها را برسونم به اجدادم یا مثلاً فرزند 27 امام سجاد(ع) بودنم را توی تیتراژ وسیعی با عکس های خودم چاپ کردم بعد گفتم ببرند توی دهات ها و شهرستان ها. خوب من که بحث علمی نمی کردم این اسلام سنتی را این آخری ها در آوردم. دعا را دکلمه وار میخوندم. خودم هم شعر می سرودم. صوت خوبی هم داشتم. خلاصه یک کاری می کردم بیشتر لات ها و بدحجاب ها جذب می شدند. کمتر هیأتی ها و مسجدی ها می آمدند و از بس که روی اینها روانشناسی کار می کردم و روی مخشان، اینها میخکوب می شدند بلد بودم مخ بترکونم»!!

[ پنج شنبه 89/9/18 ] [ 10:36 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1421
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424763