NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
 اقدام آشوبگران در روز عاشورای سال گذشته از جمله "کف و سوت و هلهله کردن" آنان شباهت زیادی به رفتار لشکریان عمرسعد در صحرای کربلا داشت؛ شاید به همین دلیل است که علما و روحانیون مطرح، فتنه 88 را یک "فتنه اموی" می دانند.
در آستانه روز عاشورای حسینی، نگاه ها بار دیگر متوجه هتک حرمت و جسارت بی سابقه فتنه گران به روز عزای امام حسین(ع) و گرانبهاترین مقدسات تاریخ شیعه شد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 8:0 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 7:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]


[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 7:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بهرام رادان به تازگی در مجلس عاشورایی رضا هلالی؛ مداح اهل بیت(ع) شرکت کرده و در حاشیه این مراسم با وی گفتگویی صمیمانه داشت. عکس‌های سایت بهشت از این دیدار را در ادامه می‌بینید:

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 7:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شبکه سعودی العربیه (العبریه) سرویس رسانی به رژیم صهیونیستی را شدت بخشیده است. همزمان برخی اخبار حاکی است این شبکه سعودی-عبری برنامه ای ضد ایرانی را با مشارکت عناصری چون محسن مخملباف پخش می کند. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 7:49 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

گزافه نیست. برکناری متکی خیلی دیر اتفاق افتاد. رسانه ها انتظار برکناری متکی را در همان روزهای ابتدای شهریور ماه داشتند.  شهریور ماه 1389 را باید سخت ترین روزهای کاری منوچهر متکی در دستگاه دیپلماسی کشور دانست.

اعتراض شدید وی به نمایندگان ویژه تعیین شده از سوی محمود احمدی نژاد سبب شد تا شایعه آغاز رایزنی‌ها درباره برکناری وی بر سر زبان‌ها بیفتد. شایعه‌ای که هرروز گسترده‌تر از روز قبل منتشر می‌شد. اعتراضی که اگرچه طرفدارانی در پارلمان ایران داشت اما سبب شد تا متکی بیش از گذشته مورد انتقاد رسانه های حامی دولت قرار بگیرد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 7:48 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
فرزند ارشد یکی از مهره های شاخص فتنه سال گذشته که از 7 سال پیش دردانشگاه متروپلیتن لندن در رشته موسیقی !مشغول به تحصیل است وهرترم چند واحد را با نمرات ناپلئونی پاس می کند، اخیرا در تلاش برای بازگشت به انگلستان از طریق والده مکرمه، رایزنی با مقامات سفارت استعمار پیر را آغاز کرده است.
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، حسن لاهوتی اشکوری،فروردین ماه امسال هنگام بازگشت به ایران با دستور مقام قضایی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام ،اجتماع جهت تبانی علیه امنیت کشورو شرکت در تجمعات اغتشاشگران در روزهای 18 تیر و روز قدس دستگیرشد اما پس از مدت کوتاهی با رایزنی واعمال فشاربر قوه قضائیه و تودیع وثیقه 73 میلیون تومانی آزاد شد.

در حال حاضر پس از رفع ممنوع الخروجی، فیل آقازاده یاد هندوستان کرده ومجددا قصد بازگشت به انگلستان رادارد به همین دلیل خانم والده را واسطه کرده که با استفاده از روابط دوستان شفیق ! والبته ناباب!خود در سفارت فخیمه ، ویزای سفر رادریافت کند . رفت و آمدهای اخیر ملکه فتنه به سفارت برای پیگیری این موضوع است تا آقازاده از کشور خارج و رفع نگرانی شود.

[ سه شنبه 89/9/23 ] [ 7:44 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
به تازگی ویدیویی در فضای مجازی از بنی صدر مخلوع در فضای مجازی توزیع شده که علاوه بر مشتمل بودن بر مطالب طنز آمیز نکته ای جالب توجه در آن وجود دارد.
 
به گزارش جوان آنلاین در این ویدیو بنی صدر به انشا فتوی پرداخته و قمه زنی در ایام عزاداری سالار شهیدان را حرام اعلام کرده است.
صرف نظر از ماهیت این نظر، فقط می توان این گونه سخنان را در حد یک اظهار عقیده که ملتزم نهی یا امری نباشد عنوان نمود.
حال چرا اپوزیسیون ورشکسته به این شیوه روی آورده خود محل بحث است شاید طرحی جهت تخریب اعتقادات دینی مردم و حوزه های علمیه در دست دارد.
بد نیست ایشان که اکنون خود را در مقام فتوی می بینند در خصوص تشبه مردان به خانمها و پوشیدن چادر و زدن ریمل و ماتیک نیز حکم خود را اعلام نمایند!

[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 10:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد که فتنه گران برای انتخابات سال آینده نقشه می کشند که چگونه مردم را از حضور در انتخابات منع کنند یا اینکه دوباره آشوب ایجاد کنند.
به گزارش روابط عمومی ریاست سازمان بسیج مستضعفین، سرتیپ پاسدار «محمد رضا نقدی» در مراسم یادواره شهدای محله جی تهران که در مسجد چهارده معصوم(ع) برگزار شد، گفت: دنیاطلب هایی که آن زمان منصب هایی را داشتند به امام نامه می نوشتند که برای ادامه جنگ فلان مقدار بمب، لیزر، تانک می خواهیم یا اقتصادمان صفر شده، درحالی که هیچ یک از مردم و رزمندگان به چنین کاری راضی نبودند، زیرا ملت و رزمندگان مشکلات و سختی ها را تحمل می کردند اما آنهایی که منصب هایی را داشتند به واسطه آنکه فاقد روح حسینی بودند، دائم خواستار خاتمه یافتن جنگ می شدند.
ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 10:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

گوردون براون، نخست‌وزیر پیشین انگلیس چه در عالم سیاست و چه در زندگی شخصی‌اش همواره پرحاشیه بوده است. ساکن سابق خانه شماره 10 داون استریت در دوران زمامداری‌اش در این کشور هیچگاه نزد مردم این کشور محبوب نبوده و سعی کرده است با حواشی زندگی‌اش شاید محبوبیت نداشته‌اش را به رخ بکشد.
از آرایش صورتش برای شرکت در مراسم رسمی و دیپلماتیک گرفته تا گاف بزرگ انتخاباتی‌اش که طی آن بدون این‌که بداند میکروفن شبکه رادیویی به او متصل است شروع به توهین به یکی از هواداران حزب کارگر- حزبی با رهبری‌ او - کرد. اما به‌تازگی وی برای بالا بردن استفاده‌کنندگان از وب‌سایت خود تصمیم عجیبی گرفته است.
شبکه ایران در این مورد نوشته این سیاستمدار که به دلیل سیاست‌های اشتباهش همواره نزد افکار عمومی کشورش جایگاهی نداشت، برای جلب توجه و افزایش کاربران وب‌سایت خود از دامنه اینترنتی به نام احمدی‌نژاد استفاده کرده است.
بنابر این گزارش، کاربران وب‌سایت گوردون براون با کلیک کردن روی www.ahmadinejad.tv صفحه‌ای در مقابلشان باز خواهد شد که اخبار مربوط به نخست‌وزیر سابق انگلیس انتشار یافته است.


[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 10:30 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1999
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425341