NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
برادرم! خواهرم! به گوش باش. حسین از غزه ما را می‎خواند. صدای پای آخرین منجی به گوش می‎رسد و امروز فقط با همراه آخر، هیچ‌کس تنها نیست.
 
این روز‎ها چقدر واضح صدای هل من ناصر ینصرنی حسین به گوش می‎رسد. گویی همه‌روز عاشورا و همه‌جا کربلاست! انگار نه انگار دنیا سرش گرم مشکلات اقتصادی کسرا‎ها و قیصرهاست. گزارش ویکی لیکس، تمام عالم را چند دور، آن هم به مسافت خط استوا زده است. شرق آسیا خودش را با توپ و ترقه کره شمالی مشغول کرده تا نکند چشم‌بادامی‌‎های بی‌آب‌ونان دست روی ماشه هسته‎ای ببرند  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 10:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
همین عشق و محبت است که بدون اختیار انسانها قمه می زنن(!)/مرسوم است معموله می گن این قمه زنها اگر یک سال نزنن گرفتار سر درد می شوند بی اختیار می زنه این نمی شه گفت خلاف شرع این نمی شه گفت حرامه!/این سخنان و استدلالهای سخیف مرجع به اصطلاح روشنفکر فتنه گران، خشم بالاترینی ها را هم بر افراشته است به گونه ای که برخی از آنها با عصبانیت تمام ، انواع و اقسام فحش و کلمات زشت را که در فرهنگ فتنه موجود می باشد را بار وی کرده اند

  شیخ یوسف صانعی پدر معنوی جنبش فتنه در سخنانی که در قالب یک کلیپ تصویری در فضای وب و به صورت گسترده منتشر شده است به صورتی عجیب به دفاع از قمه زنی پرداخته است! ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 10:20 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عقاید وهابیت از بدو پیدایش در خصومت جدی با آموزه های اصیل اسلامی در فرهنگ شیعه و سنی بوده است.
به گزارش « جوان آنلاین» به تازگی مشاهده شده در کتاب فروشی ها یکی از جزایر جنوبی کشور کتاب و جزوات حاوی عقاید و دیدگاه های فرقه جعلی وهابیت به صورت علنی عرضه می گردد.
این کتاب ها و جزوات که توسط وزارت شئون اسلامی و اوقاف و دعوت یک کشور عربی منتشر شده اند، به صورت قاچاق وارد ایران شده اند.

این گزارش میافزاید تعدادی از این کتب و جزوات به صورت مجانی در سطح روستاها و مساجد این جزیره به صورت رایگان توزیع شده است

[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 10:16 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

عفت مرعشی به‌منظور اخذ ویزای سفر به انگلیس، صبح امروز (یکشنبه) مقارن تجمع ضدانگلیسی دانشجویان در سفارت‌خانه انگلیس حوالی میدان فردوسی تهران حضور یافت.

 
به گزارش رجانیوز، در حالی که دانشجویان آماده تجمع بزرگ ضدانگلیسی در مقابل سفارت این کشور به‌دلیل اعتراض به نقش سازمان جاسوسی MI6 در ترور استاد شهید دکتر شهریاری هستند، درهای سفارت برای خانم عفت مرعشی همسر آقای اکبر هاشمی رفسنجانی و عماد هاشمی فرزند محسن و نوه او گشوده شد.   عفت مرعشی و عماد هاشمی در حالی به سفارت انگلیس رفته‌اند که ضمن مصاحبه و گرفتن عکس برای آن‌ها ویزا صادر شود.   این در حالی است که در سفارت انگلیس روزهای یکشنبه به روی متقاضیان ویزا بسته است اما امروز درب این سفارت‌خانه، استثنائاً برای عفت مرعشی و عماد هاشمی باز شده بود.   همسر و نوه آقای اکبر هاشمی از در پشتی سفارت برای اخذ ویزا به درون سفارت رفته‌اند.   تجمع ضدانگلیسی دانشجویان قرار است ساعت 14 امروز در مقابل سفارت انگلیس برگزار شود. جان ساورز حدود سه هفته قبل از ترور دکتر شهریاری بر ضرورت ترتیب دادن سلسله عملیات‌های اطلاعاتی و امنیتی برای متوقف کردن فعالیت هسته‌ای ایران تأکید کرده بود.   دکتر سعید جلیلی در جریان مذاکرات ژنو3، بحث را با یادآوری شهادت مظلومانه شهید شهریاری آغاز کرد و صراحتاً از دست داشتن سرویس‌های امنیتی غرب در این عملیات خبر داد و مشخصاً از جان ساورز نام برد.

[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 10:8 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

حسین قدیانی نویسنده وبلاگ پر مخاطب قطعه 26 که به دلیل نوشتن یادداشتی انتقادی به قوه قضائیه فیلتر شده است در گفتگو با صراط نکات جالبی را مطرح کرد .
قدیانی به خبرنگار صراط نیوز گفت: صبح امروز بچه های محترم دادستانی به دفتر سایت مشرق مراجعه کرده و دنبال من می گشته اند!
نویسنده وبلاگ قطعه 26 با اشاره به اقدام صورت گرفته افزود: یکی دیگر از ضعفهای قوه قضائیه همینجا مشخص است که بنده در روزنامه وطن امروز و کیهان فعالیت می کنم و آنها این را نمی دانند!
همچین قوه قضائیه ای بعید می دانم بتواند من را بازداشت کند .
وی گفت: من امشب هیئتهای مختلفی می روم ، مسجد ارک ، موج الحسین ، چیذر و . . . آنها می توانند در این هیئتها دنبال من بگردند .
ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 10:6 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اقتدا به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین، همواره خود کربلایی دیگر را آفریدند و سید شهیدان اهل قلم به درستی می فرمود که " هر شهیدی کربلایی دارد "

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 10:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
جریان فتنه بازخوانی حوادث گذشته و تبدیل آن به یک موج خبری علیه جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار داده است.
 "جوان آنلاین " نوشت: به تازگی اتاق فکر فرقه سبز طی یک طراحی جدید علیه نظام جمهوری اسلامی قصد دارد با بررسی اعدام شماری ازعناصر گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب در سال 67 آن را به موضوعی به عنوان نقص حقوق بشری دست مایه فعالیت خود قرار دهد و از آن بهره برداری تبلیغاتی نماید.
گفته می شود اتاق فکر فرقه سبز گروهی را در قم مامور بررسی همه جانبه اعدام‌‌های اعضای گروهک های ضدانقلاب در سال 67 کرده است.
این گروه ماموریت پیدا کرده‌اند ضمن بررسی فقهی و پژوهشی این موضوع با "م .ت " مصاحبه‌هایی انجام داده تا وی اعتراضاتی برخی افراد همچون مرحوم منتظری به این اعدام ها را مجددا مطرح کند.
در پشت پرده این اقدام مرد خاکستری اصلاحات قرار دارد و وی درصدد است تا با این اقدامات، اعدام‌های اعضای شورشی منافقین و گروهک‌های ضدانقلاب در زندان‌ها را به یک پروندة حقوق بشری علیه نظام در مجامع جهانی تبدیل کند.
گفتنی است موضوع برجسته‌سازی اعدام‌های شماری از عناصر ضد انقلاب در سال 67 و تبدیل آن به پرونده‌ای حقوق بشری علیه ایران از گذشته تاکنون جزوء فعالیت‌های اصلی گروهک‌های برانداز و تروریستی بوده است.
چندی پیش هم مصطفی تاجزاده عضو بازداشتی مرکزیت حزب مشارکت در به اصطلاح توبه نامه ای به اعدام‌های عناصر گروهک های تروریستی در سال 67 معترض شده بود.

[ دوشنبه 89/9/22 ] [ 9:55 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح یکشنبه در دیدار اعضای کاروان همبستگی با مردم غزه، با بیان اینکه زوال اسرائیل نزدیک است، گفت: چنانچه تاریخ تشکیل اسرائیل را بررسی کنیم، متوجه می‌شویم اسرائیل رژیمی صددرصد غاصب است که از آن سوی دنیا آمده و فلسطینی‌ها را از خانه اصلی خود بیرون و سرگردان بیابان‌ها و چادرها کرده و خود در خانه آنها درحال عیش و نوش است.
وی محاصره غزه توسط اسرائیل را کاری احمقانه دانست و گفت: حرکت اسرائیل دارای آثار مثبتی برای دنیای بشریت است.
ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 11:51 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

شهادت جانسوز و مظلومانه سیدالشهدا علیه‌السلام و یاران باوفایش در صحرای کربلا تا اندازه‌ای دلسوز و جان گداز است که دامنه تاثیرگذاری آن از محدوده شیعیان و مسلمانان بیرون رفته است و حتی پیروان سایر ادیان و مذاهب الهی نیز در سوگ حسین‌علیه‌السلام می‌گریند و عزاداری می‌کنند.

ارامنه‌ی ساکن ایران هم هر سال در این مراسم شرکت می‌کنند و صدها عزادار اقلیت‌هاى مذهبى مسیحى و زرتشتى، زیر چادر هیأت ثارالله گرد هم می‌آیند و در عزادارى سالار شهیدان به سینه‌زنى می‌پردازند.

در کشور تایلند هم بوداییان مقیم این کشور، در ایام محرم مراسم "حوساخوانی" به معنای "حسین خوانی" برگزار می‌کنند و در رثای آزادمردی به نام حسین (ع) اشک می‌ریزند.

دانشجویان ‌مسیحی‌ ایالت میشیگان آمریکا در مراسم عزاداری اباعبدالله (ع)

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 11:50 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر بی‌ثمربودن تلاش رسانه‌های بیگانه در تضعیف جایگاه جمهوری اسلامی و دخالت‌های آشکار در مسائل مختلف کشور اظهار داشت: مهمترین کار دشمن خصومت، جوسازی و توطئه است و نباید از آنها انتظار مداحی و تعریف داشت.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی روز شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در گفتگو با خبرنگاران، بصیرت بخشی را مهم‌ترین راهکار برای مقابله با دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: انسان باید با بصیرت بالا، حق را از باطل تشخیص دهد و تحقق این مهم یک راه بیشتر ندارد و آن پیروی از ولی فقیه است.

 خاطره‌ای از سفر رهبری به یکی از روستاهای صعب‌العبور یاسوج

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر چندی پیش مقام معظم رهبری به یکی از روستاهای صعب‌العبور یاسوج به نام روستای بازفت تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سفری که به یاسوج داشتند و دفتر ایشان برنامه‌ای تنظیم کرده بود که معظم له سفری به روستای بازفت داشته باشند. 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری هم به این روستا سفر کرده بودند، تاکید کرد: در سفر چندی پیش مقام معظم رهبری به این روستا، وقتی ما وارد بازفت شدیم، همه مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان به استقبال ایشان شتافتند و معظم له نیز همچون پدری مهربان در بین آنها نشستند و ضمن احوالپرسی از تک تک اهالی این روستا، آنها را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند. 

محمدی گلپایگانی یکی از برنامه‌های ثابت سفرهای مقام معظم رهبری را توجه ویژه ایشان به مناطق محروم دانست و تاکید کرد: راه دسترسی روستا بازفت بسیار صعب العبور و دشوار است و مقام معظم رهبری در بازگشت از این روستا دستورات بسیار خوبی برای رفع محرومیت از این روستا صادر فرمودند. 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد: آن گونه که ما شنیده‌ایم دستورات و اوامر مقام معظم رهبری در حال اجراست و اجرای این دستورات وضعیت این روستا را تغییر خواهد داد.

[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 11:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1600
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4424942