NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

ایرانتو نوشت:
نتیجه جستجوی واژه های محرم، عاشورا و امام حسین(ع) به زبان انگلیسی، در گوگل ایمیج، تنها تصاویر وحشتناک و خون آلود از قمه زنی هیأت های عزاداری در کشورهای پاکستان، عراق ، لبنان و ... را نشان می دهد و جستجوگر خارجی که مایل به آشنایی با فلسفه این رویداد تاریخی و شخصیت امام حسین (ع) باشد، با چنین صحنه های تأسف باری روبرو می شود.

ashura
ادامه سنت ناشایست قمه زنی در سایر کشورها و پر رنگ کردن صحنه های قمه زنی، به عنوان آئین ویژه محرم در سایت های ضد اسلامی از یک سو و بی دفاع بودن سایت ها و کاربران ایرانی در مقابل چنین حملاتی، باعث ارائه چهره خشن و وحشتناک از شیعیان، در جهان شده است.
بویژه عکس های مربوط به قمه زنی کودکان توسط والدین آنها که از نگاه یک ناظر خارجی، نهایت شقاوت و بی رحمی را  را نشان می دهد.
البته نباید شیطنت گوگل را نیز در این زمینه نادیده گرفت. چرا که صرف قرار گرفتن چنین عکسهایی در چند سایت خاص، نمی تواند موجب حذف صدها عکس مربوط به عزاداری عادی در اینترنت گردد.
هم اکنون، کاربران ایرانی، با مراجعه به سایت های مزبور و درج کامنت های خود، سعی می کنند، واقعیت امر را برای بینندگان نا آشنا مطرح کنند، اما در مقابل تأثیر عمیق تصاویر موجود، نمی تواند اقدام قابل توجهی بحساب آید.

[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 11:31 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
گفت: موسوی به بهانه عاشورا بیانیه داده است و در آن پذیرش قطعنامه 598 را نشانه اعتراف حضرت امام(ره) به اشتباه خود(!) معرفی کرده است!
گفتم: ولی حضرت امام(ره) با صراحت فرموده اند «ما در جنگ حتی برای یک لحظه هم نادم و پشیمان نیستیم» خب! حالا باید دید مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) در مقابل این تحریف آشکار چه موضعی می گیرد؟!
گفت: در این بیانیه باز هم اهانت کنندگان به ساحت مقدس امام حسین(ع) در عاشورای سال گذشته را «مردمان خداجوی»! نامیده است.
گفتم: عمرسعد هم روز عاشورا با فریاد «ای سپاهیان خدا سوار شوید»! فرمان حمله به امام حسین(ع) را برای لشکریان خود صادر کرد.
گفت: در این بیانیه همراهان خود را، پیروان امام حسین(ع) نامیده است!
گفتم: یعنی منافقین و بهایی ها و سلطنت طلب ها و مارکسیست ها و اسرائیل و آمریکا و انگلیس که آشکارا از وی حمایت کرده اند پیروان امام حسین(ع) هستند؟!
گفت: چه عرض کنم؟! انگار قرار است دشمنان امام حسین(ع) هم مثل شمر و یزید و عمرسعد هرچه می گذرد رسواتر و بی آبروتر شوند.
گفتم: در محفل خواستگاری مادر داماد از مادر عروس پرسید؛ کبریت دارید؟ داماد می خواهد سیگار بکشد. مادر عروس با تعجب پرسید مگر داماد سیگاری است؟ مادر داماد گفت؛ نه! عرق خورده هوس سیگار کرده! مادر عروس گفت؛ داماد عرق خور هم هست؟ مادر داماد گفت؛ چون در قمار باخته بود از ناراحتی عرق خورده. مادر عروس که هاج و واج مانده بود، پرسید؛ یعنی قمارباز هم هست؟ و مادر داماد گفت؛ به خاطر سرقت مسلحانه و قتل زندانی شده بود، در زندان قمار یاد گرفته! و مادر عروس بلند شد که از اتاق خارج شود، مادر داماد پرسید؛ میری کبریت بیاری؟ و مادر عروس گفت؛ دارم میرم آرپی جی بیارم توی مغز پسر دزد عرق خور قمارباز آدمکشت بزنم!                کیهان

[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 11:26 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
پس از این‌که اصلاح‌طلبان توانستند در انتخابات دوم خرداد 76 از رقبا پیشی گرفته و پیروز شوند، برای افزایش قدرت خود و کاهش قدرت مابقی سازمان‌ها و نهادها، دست به طرح‌ریزی سناریوهای متفاوتی زدند. اصلاح‌طلبان (بخوانید براندازان) به خوبی به این نکته دست یافته بودند که باید ابتدا از نهادهای نظامی و امنیتی شروع کنند و قبل از هر اقدامی چنین نهادهایی را تضعیف کنند. که تضعیف نهادهای امنیتی منجر به تضعیف نظام خواهد شد. آنان برای این‌که سه نهاد امنیتی- نظامی جمهوری اسلامی ایران یعنی وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تضعیف کرده و در اذهان عمومی بد جلوه دهند سه سناریو طراحی کردند. سناریوی «قتل‌های زنجیره‌ای» برای تضعیف وزارت اطلاعات، سناریوی «کوی دانشگاه» برای تضعیف نیروی انتظامی و سناریوی ترور سعید حجاریان برای تضعیف «سپاه پاسداران». ادامه مطلب...
[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 11:25 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
چاپ جدید کتاب «اشک باید رازدار باشد»، در برگیرنده گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب پیرامون محرم الحرام و نهضت عاشورای حسینی ایرادشده در سال‌های 1361 تا 1385 روانه بازار شد.

تأکید بر «عقل و منطق، حماسه و عاطفه» به عنوان سه عنصر اصلی حرکت و قیام حضرت اباعبدالله(ع) بیان نقش و شخصیت حضرت زینب (س) به مثابه یک الگوی کامل از زن مسلمان، پرهیز از پرداختن صرف به وجه عاطفی حادثه عاشورا، استفاده همه جانبه از فرصت محرم و صفر و رسانه تأثیرگذار منبر بر مخاطبان آماده این ایام، انتخاب اشعار و مراثی مستند پرمحتوا و دارای بار معرفتی در مجالس عزاداری سیدالشهدا تأکید بر مراقبت از برگزاری سنتی مجالس عزاداری و عدم استفاده مداحان از آهنگ‌ها و ابزار موسیقی غیرمعمول، رعایت حال مردم در برپایی هیأت و تکایا و بیان هنرمندانه و مستند از وقایع و تاریخ نهضت حسینی توسط خطیبان و مبلغان از جمله دیگر موضوعات مورد بحث در این کتاب است. ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 11:22 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک پیر مرد چینی تصمیم گرفت پس از گذشت 26 سال، موهای خود را برای اولین بار بشوید.
 
به گزارش پایگاه خبری الجوار، پیر مرد 80 ساله چینی بعد از گذشت 26 سال تصمیم گرفت به حمام برود.
این اولین بار است که وی بعد از 26 سال موهای خود را می شوید. البته نکته جالب توجه این است که حتی پس از گذشت 26 سال هم موهایش را خودش نشست، بلکه 12 نفر از بستگان وی، مسئولت این کار خطیر و مشکل (از نظر این پیر مرد) را بر عهده گرفتند.
          
این 12 دلاک با استفاده از چند لیف و کیسه، این پیر مرد استثنایی را که طول موهای آن به اندازه هشت فوت رسیده بود، شستند.
نزدیکان این مرد چینی می گویند، این پیر مرد چینی اکنون سعی می کند اسم خود را در کتاب "گینس" به عنوان رکورددار کثیف ترین مرد دنیا که تاکنون از آب برای شستن سرش استفاده نکرده است،ثبت کند

[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 10:47 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
دست برد پشت کمد و قاب عکس بزرگی را از آن‌جا بیرون آورد. در کمال تعجب دیدم عکس خودش است. وقتی پرسیدم این چیست؟ گفت: این عکس رو چند وقت پیش انداختم و دادم یه دونه ازش بزرگ کردند. این رو آماده کردم واسه حجله‌ی شهادتم.
صبح جمعه 30 آذر 1363

همین‌طور که داشتیم از حاشیه‌ی خیابانی در دزفول می‌رفتیم، با صدای ترمز شدید وانت تویوتایی که پشت سرمان ایستاد، هر سه از جا پریدیم. برگشتم و با عصبانیت داد زدم: "هوش‌ش‌ش‌ش بابا ". یک‌باره چشمم به داخل تویوتا افتاد و رحمان را دیدم که داشت می‌خندید. تا فهمیدم که بدجور خراب کرده‌ام، رویم را کردم به طرف عباس و ادامه دادم:
- هوش‌ش‌ش‌ش عباس آقا ... مگه نمی‌دونی وانت تویوتا‌ها حق دارن از توی پیاده‌رو هم رد بشن؟ خب برو کنار دیگه.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 10:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

عبدالله سهرابی در گفت‌وگو با فارس، به اظهارات شیخ حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر درباره مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت که امیر قطر از عبارت «امام خامنه‌ای» برای مقام معظم رهبری استفاده می‌کند.

وی با اشاره به ملاقاتی که با امیر قطر داشته اظهار داشت: امیر قطر در این ملاقات از مقام معظم رهبری تشکر کرد و گفت «من از امام خامنه‌ای تشکر ویژه‌ای می‌کنم. ایشان با فتوا درباره عایشه، همسر پیامبر اسلام، آب بر آتش فتنه ریختند.»

سفیر ایران در دوحه همچنین درباره انتشار اسناد ویکی لیکس گفت: منتشر کنندگان این اسناد به دنبال این بودند که بین ایران و کشورهای عربی بخصوص کشورهای حوزه خلیج فارس فاصله ایجاد کرده و افکار عمومی را مشوش کنند.

وی خاطرنشان کرد که این گونه اقدامات تأثیرگذار نیست.
سهرابی همچنین گفت که قطری‌ها به دنبال ایجاد آرامش، صلح و سازش در منطقه هستند.


[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 10:2 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
میرحسین موسوی که رسانه های خارجی معاند از او بعنوان فردی انقلابی، دو آتیشه در دهه هفتاد و هشتاد میلادی رسانه از او بعنوان فردی که در سکوت بسر برده و دارای نقطه نظرات نو و شنیدنی است و شخصی اصولگرا و انقلابی معرفی می کردند، اکنون به این نتیجه رسیده اند که از آتش میرحسین موسوی آبی برای آن ها گرم نخواهد شد و از وی قطع امید کرده اند.
به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، در برنامه موسوم به "پارازیت" با نمایش بخشی از پیام ویدئویی میرحسین موسوی که به مناسبت 16 آذرماه امسال انتشار داده باعث گردید که بعنوان مضحکه مجری برنامه او را به تمسخر گرفته و وضعیت و حال و روز کنونی او را مورد مضحکه قرار بدهند.

این برنامه با پخش بخشهایی از سخنان امام خمینی در هنگام ورود به ایران در بهشت زهرا که اعلام کرده بودنند "من توی دهن این دولت می زنم" و همچنین بخشهایی از سخنان مارتین لوترکینگ فعال جامعه مدنی امریکا که با صلابت و استواری خواهان کسب حقوق مساوی بین سیاهان و سفیدپوستان امریکایی بوده و همچنین بخشهایی از سخنرانی آتشین "ارنستو چه گوارا" مبارز آزادیبخش امریکای لاتین در جنگ بین امریکا و کوبا خواهان ادامه جنبش مسلحانه مبارزان امریکایی لاتین بوده اند، به مقایسه سخنرانی این افراد با پیام میر حسین موسوی، پرداخت.
مجری برنامه پارازیت با نشان دادن چندین باره سخنان میرحسین موسوی و سوال از بینندگان که آیا صدای او را کسی می تواند بشنود و ایا او اساسا با این لحن صحبت منفعلانه می تواند فردی انقلابی باشد و نظام جمهوری اسلامی ایران را با چالش مواجهه نماید، وضعیتی اسفبار برای آنها و همراهان آنها ترسیم کرد.
گفتنی است، این نخستین بار نیست که خارج نشینان و رسانه های معاند نظام به انتقاد و تمسخر موسوی و کروبی می پردازند چرا که بارها همین انتقادها و تمسخرهایی که از سوی این افراد صورت گرفته باعث جنجال و دعوا میان حامیان فرقه سبز شده است.

[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 9:58 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

نسیم آنلاین نوشت: موسوی در بخشی از یادداشت اخیر خود که بمناسبت ایام محرم نوشته شده، با اشاره به موضوع پذیرش قطعنامه 598 از سوی امام خمینی، نوشته است: همین مردم رنج‌دیده اما پایدار، نشان دادند که خطای رهبرانشان را با ایمان به صداقت آنان بخشودنی می‌دانند و اعتراف به خطا نه تنها از اعتبار رهبرانشان نمی‌کاهد، که محبوبیتشان را در قلوب مردم بیشتر می‌کند. نشان دادند که دینی را که برای جنگ و صلحش منطق داشته باشد، راهنمای عمل خویش قرار داده اند...

 

امام در پیام سال 67 خود به حجاج، به صراحت از پذیرش قطعنامه با عنوان "نوشیدن جام زهر" یاد کرده اند.

بنیانگذار جمهوری اسلامی همچنین در منشور روحانیت خاطرنشان کرده‌اند: «ما در جنگ برای یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم. راستی مگر فراموش کرده‌ایم که ما برای ادای تکلیف جنگیده‌ایم و نتیجه فرع آن بوده است. ملت ما تا آن روز که احساس کرد که توان و تکلیف جنگ دارد به وظیفه خود عمل نمود و خوشا به حال آنان که تا لحظه آخر هم تردید ننمودند.»

[ یکشنبه 89/9/21 ] [ 9:57 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
این گوشی ابتدا مکالمات و پیامک‌های ارسال شده را به شبکه مخابراتی کشور سازنده مخابره کرده و سپس آن را به درون شبکه تلفن همراه کشوری که در آنجا استفاده می‌شود، ارسال می‌کند.
 
به گزارش خبرنگار جهان، اخیراً یک نوع گوشی تلفن همراه با نام تجاری «بلک بری» ساخت کشور آمریکا با قابلیت جاسوسی وارد بازار شده است. این گوشی ابتدا مکالمات و پیامک‌های ارسال شده توسط کاربر را به شبکه مخابراتی کشور سازنده (آمریکا) مخابره کرده و سپس آن را به درون شبکه تلفن همراه کشوری که این نوع گوشی تلفن همراه در آنجا استفاده می‌شود، ارسال می‌کند.
متأسفانه این گوشی در بازار ایران نیز موجود است و به دلیل ناآگاهی مردم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پس از کشف این امکان ضد امنیتی - که توسط کشور سازنده بر روی این نوع گوشی ایجاده شده - استفاده از آن، طی روزهای گذشته در شبکه‌های مخابراتی برخی از کشورها مانند عربستان سعودی، کویت،‌ هند و امارات ممنوع شد.
گفتنی است در ماه های اخیر روند عرضه چنین گوشی هایی در داخل کشور افزایش پیدا کرده است.

[ شنبه 89/9/20 ] [ 11:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1849
بازدید دیروز: 2234
کل بازدیدها: 4425191