NTENT="IR" />

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

منبع: وبلاگ شخصی مهدی قمصریان


[ دوشنبه 89/9/15 ] [ 12:0 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
انجمن اسلامی دانشگاه تهران که به "منافقین جدید" در دانشگاه تهران شهرت دارند در واکنش به تهیه کیفرخواست دانشجویی علیه 3 تن از سران درجه 2 فتنه 88 با عصبانیت خاصی دانشگاه را به اغتشاش و ناآرامی تهدید کردند.
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» تشکل تحت مدیریت خاتمی در دانشگاه تهران روز یکشنبه با توزیع بیانیه ای در سطح دانشگاه با کمال وقاحت و عصبانیت از امضای کیفرخواست دانشجویی علیه خاتمی، موسوی و کروبی نوشتند: با کمال تاسف در روزهای گذشته شاهد بوده ایم که برخی از تشکل های دانشگاه تهران از تنظیم و ارائه کیفرخواست علیه آقایان میرحسین موسوی، سید محمد خاتمی و مهدی کروبی، مقارن با شانزدهم آذر، خبر داده اند. این اقدام هیچ معنایی جز تحریک فضای دانشجویی و زمینه چینی برای برای بر هم زدن نظم دانشگاه ندارد. آنان که چنین خیالی را در سر پرورانده اند به خوبی از فضای دانشگاه تهران با خبرند و واقعیت دانشگاه را می دانند. انجمن اسلامی دانشجویان این هشدار را به مسئولان می دهد که چنین حرکتی می تواند منجر به واکنش شدید دانشجویان شده و نظم و آرامش دانشگاه را خدشه دار سازد.
هفته‌ی گذشته مرتضی کیا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم‌پزشکی تهران گفته بود: بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مشغول تنظیم کیفرخواست حقوقی خاتمی، کروبی و موسوی است و این کیفرخواست تا ?? آذر تنظیم می‌شود که این امر نقطه آغازی برای اقدام جدی قوه قضائیه در برخورد با سران فتنه خواهد بود.
همین طور محمد ذوقی مسئول سیاسی بسیج تهران گفته بود: متأسفانه در فضای کنونی کشور سران فتنه یعنی خاتمی، کروبی و میرحسین موسوی بازی جدیدی را آغاز کردند و این بازی همان طرح هویج و چماق است که خاتمی سعی دارد خود را متنبه شده نشان دهد در صورتی که این ? عنصر سرمنشاء فتنه سال ?? بودند.
این فعال دانشجویی خاطرنشان کرد: در این خصوص دستگاه قضایی کشور به هر دلیل و یا مصلحتی با سران فتنه برخوردی نداشته است اما بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم‌پزشکی تهران به طور رسمی و برای اولین بار اعلام می‌کند که مشغول تنظیم کیفرخواست حقوقی خاتمی، کروبی و میرحسین موسوی است و این کیفرخواست تا ?? آذر امسال تنظیم می‌شود که این امر نقطه آغازی برای اقدام جدی قوه قضائیه در برخورد با سران فتنه خواهد بود.
اما فحشنامه انجمن تهران در پاسخ به این اظهارات دانشجویان مطرح شده است و رسما دانشگاه را به اغتشاش تهدید کرده است.

[ دوشنبه 89/9/15 ] [ 11:39 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

تحرکات عوامل فتنه گر در دانشگاه ها تشدید یافت:قرآن سوزی به بهانه روز دانشجو

طی روز های اخیر فعالیت های مشکوک برای به تشنج کشیدن محیط دانشگاه ها به بهانه روز دانشجو افزایش یافته است.

 

 

در جدیدترین این تحرکات از دانشگاه یاسوج خبر می رسد که افرادی به صورت شبانه اقدام به توزیع قرآن های نیم سوخته ای در 4 خوابگاه دخترانه دانشجویان این دانشگاه نموده اند که درون هر یک از این قرآن ها یک کارت تبریک که بر روی آن عبارت"روز دانشجو گرامی باد" و عباراتی در توهین به قرآن مجید و حمایت از فرقه ضاله سبز نوشته شده،  قرار گرفته است.
دانشجویان یاسوجی در پی این توهین آشکار به ساحت کلام الله مجید با تجمع در حیاط دانشگاه یاسوج اعتراض خود را به این هتک حرمت نشان دادند.

به نظر می رسد پس از وقایع تلخ اهانت به تمثال بنیانگذار کبیر انقلاب در 16 آذر سال گذشته که از سوی مقام معظم رهبری به "گناهی بزرگ و نابخشودنی"تعبیر گردید و متأسفانه همین اقدام  زمینه ساز اعمال بی شرمانه فتنه گران در روز عاشورا گردید، منافقین سعی دارند با جریحه دار کردن عواطف مذهبی دانشجویان در سراسر کشور، زمینه را برای  به تشنج کشاندن دانشگاه ها فراهم نمایند.


[ دوشنبه 89/9/15 ] [ 11:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
آیت الله صافی گلپایگانی به دو استفتا درباره نحوه عزاداری درمراسم سید الشهدا پاسخ داد.  
وی همچنین درپاسخ به این سئوال که آیا سینه زنی در هیئت‌های مذهبی در حالی که عزاداران پیراهن برتن ندارند و در بالا تنه پوششی نداشته باشند، اشکال دارد یا نه؟ اظهار داشت: اگر ناظر نامحرمی نباشد اشکال ندارد بلکه اجر و ثواب هم دارد.

[ دوشنبه 89/9/15 ] [ 8:24 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
علیرضا قزوه در استقبال از ماه محرم قصیده‌ای با نام «انگشتری سوّم خاتم» سروده است. 
هنگام محرّم شد و هنگام عزا، های
برخیز و بخوان مرثیت کرببلا، های
پیراهن نیلی به تن تکیه بپوشان
درهای حسینیه ی دل را بگشا، های
طبّال بزن طبل که با گریه درآیند
طّبال بزن باز بر این طبل عزا، های
زنجیر زنان حرم نور بیایید
ای سلسله‌ها ، سلسله‌ها، سلسله‌ها، های
ای سینه زنان، شور بگیرید و بخوانید
ای قوم کفن پوش، کجایید؟ کجا؟ های
شمشیر به کف، حیدر حیدر همه بر لب
خونخواه حسین آید، درآیید هلا، های
کس نیست در این بادیه دلسوخته چون من
کس نیست در این واحه به دلتنگی ما، های
این داغ چه داغی ست که طوفان شده عالم
آتش زده در جان و پر مرغ هوا، های***

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/15 ] [ 8:19 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
این پنج تصویر ، تمام آن چیزی است که رسانه های خبری دنیا ، از ژنرال سلیمانی در اختیار دارند
«ژنرال سلیمانی» برای غربی ها شبحی مرموز است که سایه وار در کمین دشمنان می نشیند و ناگهان چون صاعقه فرود می آید. این جنگاور تحت تعقیب آمریکا و اسراییل ، برای فرزندان این آب و خاک همان «حاج قاسم» بسیجی آفتاب سوخته کرمانی است که چشم به آزادی قدس شریف دارد.
«نیروی قدس یا سپاه قدس نیروی ویژه و زیرشاخه‌ای از نیروهای پنج‌گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران است که مسئول فعالیت‌های نظامی برون‌مرزی را داردفرمانده کنونی آن، قاسم سلیمانی است. برخی منابع نفرات این نیرو را ?????? تن تخمین زده‌اند. برخی تحلیل‌گران نیروی قدس را یکی از بهترین نیروهای ویژه در جهان دانسته‌اند. ادامه مطلب...
[ دوشنبه 89/9/15 ] [ 8:17 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

خرید و استفاده ساعت جیبی و مچی طلا برای داماد چه حکمی دارد؟

-رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی): استفاده طلا برای مردان جایز نیست و همچنین خرید و فروش آن به این غرض جایز نمی‌باشد.

حضرت آیت الله سیستانی: جایز نیست.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی: زینت به طلا براى مردان به هر رنگى که باشد (حتى طلاى سفید) جایز نیست و نماز خواندن با آن باطل است، ولى استفاده از پلاتین که فلز دیگرى است، اشکالى ندارد.

حضرت آیت الله وحید خراسانی: پوشیدن طلا، مثل آویختن زنجیر طلا به گردن و بستن ساعت مچى طلا به دست و عینک طلا گذاشتن و انگشتر طلا به دست کردن و مانند اینها بر مرد حرام، و نماز خواندن با آنها باطل است، ولى براى زن در نماز و غیر نماز اشکال ندارد. ساعت جیبی طلا خرید و استفاده از آن مانعی ندارد. و اگر ساعت مچی طلا را می شود استفاده حلال از آن ببرند، مثل این که زن به دستش ببندد چنانچه به کسی که در حرام مصرف می کند به قصد این بفروشد که آن را در حرام مصرف کند، معامله آن حرام و باطل است. ولی اگر به این قصد نفروشد و فقط بداند که مشتری آن را در حرام مصرف می کند، معامله اشکال ندارد. ولی چنانچه ساعت مچی طلای مردانه استفاده حلال ندارد، معامله آن حرام و باطل است.

همچنین یکی از مجتهدین و استادان حوزه علیمه این چنین پاسخ داده‌اند:

آیت الله علوی گرگانی: به‌دست کردن ساعت از جنس طلا جایز نیست، اما حمل آن در جیب مانعی ندارد.


[ دوشنبه 89/9/15 ] [ 8:10 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
محمد خاتمی تلاش می کند تا دوباره خود را به عنوان یک شخصیت رسمی در نظام اسلامی جابزند.



سیدمحمد خاتمی که چندی است یکی به نعل می زند و یکی به میخ هم اکنون در حال تدارک برنامه های جدیدی است.
 خاتمی ، انجمن اسلامی دانشگاه تهران را مامور کرده تا با پیگیری دعوت از وی برای سخنرانی در دانشگاه تهران مهر تایید نظام اسلامی را به عنوان شخصی که صلاحیت و رسمیت دارد دریافت نماید.
خاتمی که از عناصر کلیدی کودتای مخملی تابستان 88 بوده و بارها نظام اسلامی را متهام به تقلب نموده و پیش از این با جرج سوروس صهیونیست ملاقات  داشته و در سال 85 رسما به همدستی با جیمی کارتر اعتراف نموده است اکنون سعی دارد تا با فشار به مقامات دانشگاه تهران در روز 16 آذر در این دانشگاه سخنرانی کند.
آخرین اخبار واصله به صراط نیوز حکایت از آن دارد که مسئولان دانشگاه تهران مخالفت خود را رسما اعلام کرده اند اما التماسهای کسانی که تا دیروز نظام را نامشروع می خواندند به مسئولان همین نظام برای گرفتن مجوز های رسمی سخنرانی ادامه دارد!

[ دوشنبه 89/9/15 ] [ 7:56 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
تعدادی از فعالین تشکل های دانشجویی حامی جریان فتنه دانشگاههای تهران با یوسف صانعی دیدار کردند.
اخیراً تعدادی از فعالین تشکل های دانشجویی حامی جریان فتنه دانشگاههای تهران در سفر به شهرستان قم با مراجعه به دفتر آقای یوسف صانعی با وی دیدار که نامبرده پیرامون ضرورت آزادی بیان و فواید آن برای جامعه و نحوه چگونگی غیبت از ظالم و ظالمین سخنرانی نموده است.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/15 ] [ 7:53 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
منابع دیپلماتیک در اروپا می گویند اعضای این اتحادیه توقع چندانی از مذاکرات آتی ژنو با ایران ندارند و همین را که ایران پس از مدتها انتظار کشیدن غرب، پذیرفته با آنها مذاکره کند، مهم تلقی می کنند. آنها همچنین می گویند زمان به نفع ایران و به ضرر غرب پیش می رود.
خبرگزاری رویتر با اشاره به مذاکراتی که قرار است فردا میان ایران و غرب (پس از 13ماه وقفه) در ژنو از سر گرفته شود، از قول یک منبع در اتحادیه اروپا گزارش داد: اتحادیه اروپا انتظار ندارد این مذاکرات به راه حلی فوری برای مسئله هسته ای ایران منجر شود. بلکه از آن جهت این مذاکرات مهم است که غرب مدتها برای از سرگیری آن انتظار کشیده است(!)

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 89/9/15 ] [ 7:52 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 201
بازدید دیروز: 588
کل بازدیدها: 4450276