NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
پیامبر صلی الله علیه و آله در 21 جنگ شخصاً شرکت داشتند که در 19 تای آنها جابر در رکاب پیامبر صلی الله علیه و آله حضور داشت پس جابر مجاهد هم بود.
به گزارش جهان، محمد لطفی زاده در وبلاگ "منبر اینترنتی" نوشت:
فرارسیدن اربعین حسینی تسلیت باد. به این مناسبت با تصرف و تلخیص و بهره‎گیری از سخنرانی جناب حجت الاسلام استاد قرائتی، قدری درباره جابربن عبدالله انصاری که نام او با اربعین گره خورده به مرور تاریخ می‎پردازیم. 
 
1 -  جابر آخرین صحابه پیامبر صلی الله علیه و آله محسوب می شد یعنی آخرین فردی بود در زمان خود که پیامبر صلی الله علیه و آله را دیده و زنده مانده بود. 
 
2 -  جابر فرزند شهید بود چون پدرش در جنگ احد به شهادت رسیده و مثله (تکه تکه) هم شده بود. 
 
3 -  جابر مفسر قرآن کریم بود و دورش در مسجد حلقه می‎زدند و درس می‎داد. (امروزی بخواهیم بگوییم انگار حوزه علمیه داشت) 
 
4 -  پیامبر صلی الله علیه و آله در 21 جنگ شخصاً شرکت داشتند که در 19 تای آنها جابر در رکاب پیامبر صلی الله علیه و آله حضور داشت پس جابر مجاهد هم بود.  ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/9/27 ] [ 10:25 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تلاش گسترده‌ای برای مقابله با نظام صورت گرفته که یک سر آن در خارج و سر دیگر آن دست کسانی است که مستقیم و غیرمستقیم در فتنه 88 دست داشتند و این پیوند مجددا برقرار شده است
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه کنگره دانشجویی شهدای استان تهران در پاسخ به سوالی درباره آینده مذاکرات هسته‌ای گفت: اینکه انتظار آثار مثبت قابل توجهی از مذاکرات داشته باشیم، با ابهام مواجه است.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا بهترین مذاکرات را در چارچوب مصالح نظام داشته باشیم، افزود: نباید امید زیادی به یک سرانجام مطلوب نسبت به مذاکرات داشت.

جزایری افزود: کسانی که در برابر ما قرار گرفته‌اند مایل نیستند که امورات ما بر اساس عدالت و بر اساس حقوق قانونی و بین‌المللی که ما از آن برخورداریم حل و فصل شود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آنان تلاش می‌کنند جلوی منابع قدرت ما از جمله مسائل اقتصادی را بگیرند و یا آن را با مانع مواجه کنند.

جزایری همچنین درپاسخ به سوالی مبنی بر اقدامات خصمانه علیه نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: تلاش گسترده ای برای مقابله با نظام صورت گرفته که یک سر آن در خارج با حمایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و سر دیگر آن دست کسانی است که مستقیم و غیرمستقیم در فتنه 88 دست داشتند و این پیوند مجددا برقرار شده و تلاش می‌کنند به این وسیله نظام را با چالش مواجه کنند.

[ پنج شنبه 93/9/27 ] [ 10:24 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
وقوع رفتارهای قانون‌شکنانه از سوی یک طیف افراطی شناخته شده، معضل غیرقابل انکار تعدادی از دانشگاه‌های کشور است.
به گزارش جهان، آنچه مسلم است وقوع حوادث تأسف برانگیز همچون مضروب کردن دانشجوی شیرازی به جرم بیان سخنانی علیه سران فتنه و نیز رفتار زشت مسئولان یک انجمن شناخته شده با دانشجوی اصفهانی در روز دانشجو ی امسال، تنها بخشی از حوادث زشتی است که تحت عنوان دفاع از آزادی بیان انجام می شود.

جالب آنجاست که در موارد متعدد، سرنخ های جالب و معناداری از هماهنگی این طیف در دانشگاه های مختلف به دست می‌آید که مسئولیت وزارت علوم برای برخورد با قانون شکنان را سنگین‌تر می‌کند.

در تازه ترین این موارد تصاویر جالبی از یک دانشجوی منتسب به طیفی خاص، در دو برنامه مختلف حضور داشته است. یکی‌از این برنامه‌ها مربوط به دانشگاه تهران و جلسه سخنرانی «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان است. دومین تصویر نیز متعلق به دانشگاه اصفهان و سخنرانی پزشکیان نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی است.

نقطه اشتراک هر دوی این برنامه‌ها، اغتشاش‌آفرینی و هوچی‌گری این طیف افراطی است.‌

آنچه در این بین جلب توجه می کند، حضور «ع.ق» در هر دو برنامه و بروز این شبهه است که چرا تعدادی دانشجوی شناخته شده، در دو برنامه مختلف و در دو شهر متفاوت باید حضور داشته باشند و از قضا چرا همواره در قلب درگیری ها و اغتشاشات هستند؟!


جلسه سخنرانی حسین شریعتمداری در دانشگاه تهران?
http://www.jahannews.com/images/docs/files/000396/nf00396920-2.jpg

جلسه سخنرانی پزشکیان در اصفهان?

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000396/nf00396920-1.jpg


[ پنج شنبه 93/9/27 ] [ 10:23 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

[ پنج شنبه 93/9/27 ] [ 10:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
زاکانی گفت: در سال 88 عده‌ای طرح آوردند که حدود 700 نفر از فتنه گران را دستگیر کنند؛ اما مقام معظم رهبری مخالفت کردند و در جلسه خصوصی آخوندی که آن زمان نماینده موسوی بود با مقام معظم رهبری داشتند خود آخوندی به رهبری گفت که آقا هیچ تقلبی نشده است، این افراد خودشان هم قبول دارند که تقلب نشده اما حاضر نیستند به مردم اعلام کنند و چون خواست آن‌ها عملی نشده بود کوتاه نمی‌آیند.
به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شب گذشته در کنگره شهدای دانشجوی خراسان جنوبی که در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد، با بیان اینکه 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه است، گفت: روز حوزه و دانشگاه در پیش است و امید است بتوانیم دانشگاهی پویا و حوزه‌ای توانمند و با عظمت را در کنار هم ببینیم و آرمان‌های انقلاب را یکی پس از دیگری به عینیت برسانیم. 
وی افزود: وقتی پیرامون شهید و شهادت صحبت می‌کنیم در واقع یک انجام وظیفه می‌کنیم و یاد و نام شهدا را زنده نگه می‌داریم. ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 93/9/27 ] [ 10:14 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
عکس/ یک‌قرن قبل در تهران اینطور تنبیه می‌کردند

[ پنج شنبه 93/9/27 ] [ 10:12 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره در اطلاعیه‌ای خبر دستورالعمل منتسب به ایشان در قرآن شخصی‌شان را تکذیب کرد.
 به گزارش مشرق، مرکز تنظیم و نشر آثار مرحوم آیت‌الله بهجت، اخبار منتشر شده درباره حاشیه‌نویسی ایشان در قرآن شخصی‌شان را تکذیب کرد.

سؤال:

باسلام، آیا انتساب مطلب زیر ـ که در سایت‌های اینترنتی  منتشر شده است ـ به حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره صحت دارد؟

«آیت‌الله‌العظمی شیخ محمدتقی بهجت قدس‌سره در حاشیه قرآن شخصی خود این دستورالعمل را نوشته بودند: هر کس در بین‌الطلوعین، یعنی بین فجر کاذب و فجر صادق، (5 دقیقه قبل از اذان صبح، تا 5 دقیقه بعد از اذان) این ذکر را بگوید هر حاجتی داشته باشد برآورده می‌شود، ولو اگر تشرف به خدمت امام زمان (عج) باشد: 14 بار صلوات؛ 40 بار یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی؛ 14 بار صلوات».

پاسخ:

باسمه تعالی

با توجه به بررسی‌های انجام شده و مراجعه به قرآن شخصی معظم‌له صحت مطلب فوق تکذیب می‌شود.

مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله‌العظمی بهجت قدس‌سره

[ پنج شنبه 93/9/27 ] [ 10:4 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

روز نهم دى هم از همین قبیل است؛ یعنى برخاسته از بصیرت است، از دشمن‌‌‌‌‌شناسى است، از وقت‌‌‌‌‌شناسى است، از حضور در عرصه‌ مجاهدانه است.

فارس - نهم دی 88، حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در «سالگرد این حماسه»، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود. امام خامنه‌ای

9 دی در گذار از 8 ماه فتنه پیچیده‌، آخرین حلقه از اتفاقات تلخ و ناخوشایندی بود که با آفرینش آن، حلاوت پشتیبانی مردم از انقلاب‌شان ذائقه انقلاب اسلامی را شیرین کرد و از پی آن گرد و غبار 8 ماه آتش‌افروزی در خیابان‌ها و مساجد و پاره کردن عکس امام روح‌الله و شعارهای ضد فلسطینی و ضد مقاومت و آتش روزه‌خواری علنی و حمله به پایگاه بسیج و مردم بی‌دفاع و حمله به اموال عمومی و نهایتاً آتش جسارت به خیام ابا عبدالله در خیابان‌های تهران و عزاداران حسینی در هنگامه عزا و ماتم برای امام شهیدشان فرونشست و اینگونه نهم دی به تعبیر پیر انقلاب پرچم راهنمایی دیگران و روزی «متمایز» شد.

این ویژه‌نامه شامل هفت بخش با عناوین («رهبرمعظم انقلاب»، «گفت‌وگو»، «گزارش»، «عکس و پوستر»، «اینفوگرافی»، «فیلم» ، «صوت») است.

در این نوشتار سعی شده است با نگاهی اجمالی به زندگی شهیدان « امیر حسام ذوالعلی» و «حسین غلام کبیری» از شهدای فتنه سال 88 گامی هرچند کوچک در بیان ظلم بزرگی که درپی دروزغ تقلب به نظام جمهوری اسلامی و مردم شهیدپرور کشور شد برداشته شود.

شهید امیر حسام ذوالعلی

وی در سال 1365 در محله نارمک تهران به دنیا آمد. پدرش از مدافعال خرمشهر بود. حسام از کلاس دوم راهنمایی عضو فعال پایگاه بسیج مسجد باب الحوائج شد و به مالک اشتر پایگاه مشهور بود. از همان کلاس اول راهنمایی عادت داشت در بالای تمام نوشته‌هایش بنویسد «بسم رب الشهدا و الصدیقین »

در همان زمان بود که در باشگاه رزمی «رزم انتظاران» تحت نظر حاج آقا علمایی فعالیت ورزشی خود را شروع کرد. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/27 ] [ 10:1 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

به گزارش بی باک، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در گردهمایی همگرایی اصولگرایان گیلان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه مکتب‌ها با حمایت پیروان آنها باقی می‌ماند اظهار کرد: پیروانی که به‌دنبال مقام، پول و جلال باشند آن مکتب‌ها به فراموشی سپرده می‌شوند.

وی ملت ایران را پیرو مکتب قرآن عنوان کرد و افزود: اسلام نیازمند مفسر واقعی است تا معنایی را از قرآن استخراج کند که با روح مکتب پیامبر (ص) سازگار باشد.

قربانی با اشاره به ارتحال امام (ره)، بیان کرد: امام (ره) قبل از ارتحال در جلسه‌ای به آیت‌الله رسولی محلاتی فرمود؛ اگر هاشمی و مقام معظم رهبری در کنار همدیگر باشند برای انقلاب احساس خطر نمی‌کنم.

امام جمعه رشت به شیطنت دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش کردند بین فرزندان راستین امام (ره) اختلاف ایجاد کنند.

قربانی به پیروی بعضی از افراد در تحقق خواسته بیگانگان اشاره کرد و یادآور شد: استادزاده‌ای که برداشتن حصر از برخی از افراد در مجلس شورای اسلامی را مطرح کرد، نشان‌دهنده بی‌بصیرتی او است. ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 93/9/27 ] [ 9:58 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اخیرا در فضای شبکه‌های ارتباطی مجازی کلیپ ضبط شده مشهوری دست به دست می‌شود که در آن مجموعه‌ای از بازیگران از مردم تقاضا می‌کنند با کمک چند گوش‌پاک‌کن (سواپ) ارسالی از مکانی نامعلوم، نمونه‌ای از سلول‌های دهانی خود را با هدف «نجات بیماران سرطانی» به بانک ژن جهانی هدیه کنند.
به گزارش پایگاه 598 ، اخیرا در فضای شبکه‌های ارتباطی مجازی کلیپ ضبط شده مشهوری دست به دست می‌شود که در آن مجموعه‌ای از بازیگران از مردم تقاضا می‌کنند با کمک چند گوش‌پاک‌کن (سواپ) ارسالی از مکانی نامعلوم، نمونه‌ای از سلول‌های دهانی خود را با هدف «نجات بیماران سرطانی» به بانک ژن جهانی هدیه کنند. در این کلیپ که رهبر آن «گلشیفته فراهانی» است با ناراحتی از سهم کم نمونه‌های ایرانی در بانک جهانی ژن یاد می‌شود و این موضوع با این برچسب که ایرانی‌ها علاقه‌ای به نجات دادن جان بیماران ایرانی و خارجی ندارند، تقبیح می‌شود. حرف اصلی کلیپ یادشده این است که برای «نجات بیماران لوسمی و سرطانی» جهان نیازمند اهدای نمونه سلولی ایرانیان است! فضای کلیپ بشدت احساسی است و در انتهای آن آدرس «بانک جهانی اهداکنندگان نمونه مغز استخوان» و مجموعه بانک‌های ژن کشورهای اروپایی و آمریکا بیان می‌شود.
[ پنج شنبه 93/9/27 ] [ 9:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 1000
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406819