NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ

کیهان:
آیا خاتمی به زودی اعلام می کند کجای رفتار متناقض خود نسبت به انتخابات مجلس اشتباه کرده که سرانجام در دقیقه 90، تصمیم به شرکت در انتخابات گرفته است؟
این پرسش از آن جهت اهمیت یافته که اولا خاتمی موضعی زیگزاگی نسبت به انتخابات داشته و ثانیا در آخرین دیدار خود با یکی از اعضای حزب مشارکت اصرار داشته که او هم می تواند اشتباه کند.
علی اصغر شفیعیان از اعضای حزب مشارکت از ملاقات روز دوشنبه خود خبر داده و در وبلاگ خود نوشته است: امروز دوشنبه 22 اسفند با آقای خاتمی ملاقات کوتاهی کردم. یکی از دغدغه های این روزهای خاتمی ناراحتی از برخی به به و چه چه کردن هایی بود که باور کرده اند خاتمی اشتباه نمی کند. او اما به شدت بر این نکته اصرار دارد که می تواند اشتباه کند. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/12/24 ] [ 9:28 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

بررسی سخنان مسئولان و دست اندرکاران نظام با فرمایشات رهبر معظم انقلاب که همیشه راه گشا و شاخصی برای همگان بوده است می تواند تحلیلی روشن از مواضع و نگرش افراد را نمایان سازد. حال با نگاهی به سخنان اخیر رهبر انقلاب در تحلیل حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس نهم و همچنین سخنان حجت الاسلام و المسلمین هاشمی در جریان رأی گیری مجلس نهم، بدون هیچ شرحی به آن می پردازیم.بررسی سخنان مسئولان و دست اندرکاران نظام با فرمایشات رهبر معظم انقلاب که همیشه راه گشا و شاخصی برای همگان بوده است می تواند تحلیلی روشن از مواضع و نگرش افراد را نمایان سازد.
حال با نگاهی به سخنان اخیر رهبر انقلاب در تحلیل حضور حماسی مردم در انتخابات مجلس نهم و همچنین سخنان حجت الاسلام و المسلمین هاشمی  در جریان رأی گیری مجلس نهم، بدون هیچ شرحی به آن می پردازیم:
هاشمی رفسنجانی پای صندوق انتخابات مجلس نهم :
به گزارش ایلنا (12/12/90) :
 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انشاء الله نتیجه انتخابات همانی باشد که مردم می‌خواهند و همان رایی باشد که به صندوق می اندازند،گفت: اگر نتیجه همانی باشد که مردم در صندوق می اندازند انشاء الله مجلس خوبی خواهیم داشت

. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/12/24 ] [ 9:23 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
اگرچه شیوه آقای هاشمی رفسنجانی در سالهای اخیر همواره بر دوپهلو گویی بوده است اما انگار این موضوع به حامیان وی نیز سرایت کرده تا جایی که با عبارت فوق مخاطب می تواند چنین برداشت کند که ...

روزنامه جمهوری اسلامی از رسانه های حامی خاندان هاشمی رفسنجانی به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ توصیه آقای هاشمی به مهدی خزعلی برای پایان دادن به اعتصاب غذا را بنا به درخواست خانواده وی اعلام کرد.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک‏؛ این روزنامه نوشت: در پی انتشار خبری توسط برخی رسانه‌ها در مورد پیغام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به آقای دکتر مهدی خزعلی، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه توضیح داد: "بنا به درخواست خانواده آقای دکتر مهدی خزعلی، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پیغامی به ایشان توصیه کردند به اعتصاب غذای خود پایان دهد". ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/12/24 ] [ 9:9 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
باورمان این است که آقای احمدی نژاد در آن شرایط به این نتیجه رسیده بود که توطئه ای شکل گرفته و هدف این است که دولت و رییس جمهور را تخریب کنند و به کشور آسیب بزنند.
به گزارش بی باک؛ سایت روزنامه ایران به نقل از علی اکبر جوانفکر، مشاور رئیس جمهور و مدیرعامل خبرگزاری دولتی ایرنا نوشت:
* آقای مشایی دارای دیدگاه‌هایی است که گاهی آنها را مطرح می کرد. آزادی را از او سلب کردند. آن قدر بحث های بی ربط و غیرمرتبط و نادرست مطرح کردند که ایشان مجبورشد سکوت اختیار کند. همین سکوت را هم برنمی تابند. آن موقع که آقای مشایی حرف می زد، می گفتند چرا حرف می زند؟ الان که سکوت کرده می گویند چرا سکوت کرده؟ اشکال به مشایی برنمی گردد. برای مردم هم روشن شده است. ایشان دارد کارشان را در سکوت انجام میدهند. واقعا من به آقای مشایی حسرت می خورم که با این تهمت ها و توهین هایی که به ایشان شده برای خودش آخرتش را خوب آباد کرده است.
*در موردآن 11 روز اینطور نبوده که رئیس جمهور کار را رها و قهر کنند. ایشان داشتند فضای کشور را رصد می کردند و می دیدند که توطئه ای در حال شکل گیری است و لازم بود در قبال این توطئه از خودشان رفتاری نشان دهند. البته در مورد این مساله باید نکته ای را عرض کنم. خود آقای احمدی نژاد بهتر از هر کسی بایدتوضیح دهند و ایشان در شرایط مناسب این کار را خواهند کرد و توضیح خواهند داد. باورمان این است که آقای احمدی نژاد در آن شرایط به این نتیجه رسیده بود که توطئه ای شکل گرفته و هدف این است که دولت و رییس جمهور را تخریب کنند و به کشور آسیب بزنند. ایشان مدتی از منز لشان که چسبیده به ریاست جمهوری و بخشی از ریاست جمهوری است، خارج نشدند. اینطور نیست که بگوییم محیطی جدای از محیط کارشان است، بسیاری از برنامه هایشان را در روزهای عادی هم در منز لشان انجام می دهند. یک اختلاف نظر درباره وضعیت وزارت اطلاعات در آن برهه پیش آمد و این تغییرات صورت گرفت. ایشان از نظر مقام معظم رهبری که بعدا کتبا اعلام شد، تبعیت کردند و الان آقای مصلحی در کابینه حضور دارند.

[ چهارشنبه 90/12/24 ] [ 9:5 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

سال 90 در حالی روزهای پایانی خود را سپری می کند که همچنان به درخواست ها و مطالبات مکرر مردم ایران اسلامی مبنی بر محاکمه تضییع کنندگان حقوق ملت، از سوی قوه قضائیه پاسخ روشنی داده نشده است که مطمئنا از این میان محاکمه "سران فتنه" مهم ترین درخواست مردم است که اجرای این مهم همچنان در هاله ای از است؛ البته به جز سران فتنه اشخاص دیگری هم هستند که در ادامه به اسامی آنها اشاره خواهد.

*  2 سال از فتنه گذشت؛ موسوی در خانه، کروبی در استخر

بر پایه این گزارش، یکی از مهم ترین آشوب هایی که در طول عمر 33 انقلاب اسلامی صورت گرفت، اغتشاشات و درگیری های پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بود که با تحریک موسوی، کروبی و رهنورد آغاز شد. ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 90/12/24 ] [ 9:3 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

«جنبش سبز در دام تناقض خودساخته افتاد. هر چه حاکمیت جمهوری اسلامی از تحریم انتخابات سود برد، اپوزیسیون بدون دستاورد و با سردرگمی از عرصه انتخابات عبور کرد».
شبکه «بالاترین» با انتشار این تحلیل نوشت: انتخابات مجلس با وجود تبلیغ گسترده تحریم برگزار شد. ائتلاف نانوشته و بی سابقه ای در این زمینه میان تحریم کنندگان سنتی و سابقه دار انتخابات و طیف نوظهور سابقا قائل به انتخابات صورت گرفت اما آنچه برای تحریم کنندگان مهم است بررسی دستاوردهای این کار است صرف تحریم انتخابات، دستاوردی برای حاکمیت بود که همواره تلاش داشته اپوزیسیون را نادیده بینگارد. صرف تحریم و خانه نشین کردن بی هزینه مخالفان، دستاوردسازی برای حاکمیت بود. حاکمیت این را مشتاقانه انتظار می کشید. آنچه در انتخابات اخیر و به ویژه پس از انتخابات پر دغدغه ریاست جمهوری در خرداد 88 برای حاکمیت مهم بود عبور آرام از انتخابات، نشان دادن قدرت کنترل و مدیریت مخالفان و ورق زدن صفحه همچنان باز انتخابات 88 با برگزاری یک انتخابات دیگر بوده است. از این جهت انتخابات، کاملا هدف آنها را محقق کرده است. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/12/23 ] [ 7:42 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

نیک آهنگ کوثر از ضدانقلاب‌های فراری در وبلاگ خود به بیان خاطراتی از خود پرداخت که در میان آن می شود به نکات تازه ای درباره مهدی هاشمی دست یافت.

نیک آهنگ کوثر نوشت: امروز دیدم سایت‌های جناح راستی، و بعدش هم کیهان، دست‌نوشته‌ای از حمزه کرمی، مدیر بخش فرهنگ‌سازی سازمان بهینه‌سازت مصرف سوخت منتشر کرده‌اند.

اولا، توضیح بیشتر را باید آقای حمزه کرمی بدهد، که چه فشاری از جانب او به بهزاد افشاری (نه علی افشاری) و همسر من و همکارانشان در موسسه‌ای که فعالیت می‌کردند وارد شد که برای رفع آن فشار ترجیح دادم برای یکی از معدود دفعات خودسانسوری کنم. اما من در کانادا بودم و آنها در ایران.

اما توضیح کامل‌تر این‌که من از سال 1380 تا 1382، مشاور بخش فرهنگ‌سازی سازمان بهینه‌سازی بودم. وقتی در هفته‌نامه مهر کار می‌کردم، به دعوت روح‌الله زم به آنجا رفتم. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/12/23 ] [ 7:37 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
درباره ساندویچ‌فروشی‌ها

انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 

احوالپرسی ابطحی با فائزه هاشمی در ختم پدر عبدالله نوری ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/12/23 ] [ 7:32 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
یک سایت نزدیک به مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت از پیغام آقای هاشمی رفسنجانی به یکی از زندانیان فتنه خبر داد.
به گزارش جهان، آنچنان که سایت آفتاب نوشته است در پی تداوم اعتصاب غذای مهدی خزعلی در زندان، هاشمی رفسنجانی با ارسال پیغامی از وی خواست تا به اعتصاب غذای خود پایان دهد.
این سایت حامی هاشمی افزوده است که "براساس اطلاع واصله از یک منبع آگاه در دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیرو این درخواست، مهدی خزعلی به اعتصاب غذای خود پایان داده است."
آفتاب "منبع آگاه در دفتر رئیس مجمع تشخیص" را معرفی نکرد و توضیح نداد، جزئیات این پیغام چه بوده و توسط چه کسی به خزعلی منتقل شده است.
مهدی خزعلی از فعالان اپوزیسیون است که از چند ماه پیش در حبس به سر می برد. او از مدتی پیش در حمایت از خواسته های جریان فتنه دست به اعتصاب غذا زده و بر ادامه دار بودن آن تاکید کرده بود.
خزعلی حتی در نامه ای نوشته بود که "به اعتصاب غذا تا شهادت ادامه می دهم"!
حمایت پهلوی از خزعلی
تاکنون بسیاری از فعالان ضدانقلاب و فتنه در حمایت از مهدی خزعلی موضع گیری کرده و خواستار پایان اعتصاب وی شده بودند اما ظاهرا خزعلی به خواسته هیچ یک از آنان توجه نکرد تا اینکه اکنون گفته می شود پیام هاشمی رفسنجانی خزعلی را راضی کرده است.
چند روز پیش هم رضا پهلوی در بیانیه ای حمایت از خزعلی و رساندن صدای وی به گوش جهانیان را وظیفه "یکایک ایرانیان" دانسته  بود.
همچنین اسدالله بیات زنجانی، از روحانیون حامی جریان فتنه هم با صدور اطلاعیه ای از مهدی خزعلی خواست با پایان دادن به اعتصاب غذا از جامع? رفع نگرانی کند زیرا "ندای مظلومیتشان به گوش همگان رسیده است"!
رسانه ها و محافل مختلف جریان فتنه هم در هفته های اخیر اخبار مربوط به مهدی خزعلی را پوشش گسترده داده و سعی در مظلوم نمایی وی کردند. دراین راستا، برخی از این رسانه ها حتی شایعه مرگ خزعلی را هم منتشر کردند.

[ سه شنبه 90/12/23 ] [ 7:29 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]

انتشار خبر حضور محمد خاتمی در انتخابات مجلس نهم آن‌گونه که انتظار می‌رفت، موجی از هیاهو و اخبار، تحلیل‌ها، حمایت‌ها و اعتراض‌ها را به دنبال داشت تا این حضور و انداختن تک رأی خاتمی در صندوق رأی یک شعبه گمنام در شهرستان دماوند، یکی از اصلی‌ترین حاشیه‌های انتخابات مجلس نهم شود.

اما اکنون که تا حدودی با گذشت زمان، هیاهوی رسانه‌ای ایجاد شده در مورد این اقدام خاتمی فروکش کرده است، زمان پاسخ دادن به این پرسش اساسی فرا می‌رسد که آیا اساساً با حضور نمادین خاتمی پای صندوق رأی انتخابات مجلس نهم، فصل جدیدی در حیات جریان داخلی حامی فتنه آغاز خواهد شد و موجب خواهد شد تا اشتباه‌های گذشته این جریان جبران شود یا به عبارت دیگر، رأی خاتمی چقدر می‌ارزد و آیا اساساً خاتمی رای خود را گران‌تر از آنچه که هست به نظام نفروخته است؟

با نگاهی به روند سیاست‌ورزی خاتمی و دوستان وی در مجمع روحانیون مبارز، در ماه‌های منتهی به انتخابات مجلس نهم، پاسخ این پرسش‌ها روشن‌تر خواهد شد. ادامه مطلب...

[ سه شنبه 90/12/23 ] [ 7:27 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 496
بازدید دیروز: 1113
کل بازدیدها: 4406315