NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
دستگاه قضا با احکام قاطعانه در پرونده معاون اول رئیس جمهور دولت دهم نشان داد که سیستم قضایی ایران تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار نمی‌گیرد.
جهان‌نیوز ـ سید عمار علوی: اواسط سال 76 بود که غلامحسین کرباسچی به اتهام اختلاس به مبلغ یک میلیارد و چهارصد و پنجاه و سه میلیون تومان، مشارکت در ارتشا، تبانی، تضییع و تصرف اموال عمومی به سوژه اصلی بزرگترین پرونده مفاسد اقتصادی تا آن سال تبدیل شد.

بلافاصله یک جریان سیاسی تلاش کرد تا وابستگی کرباسچی به یک جناح خاص را عامل محاکمه وی معرفی کند اما قوه قضائیه توانست با اقتدار در مقابل فشار سیاسی جریان خاص ایستادگی کند و متهم با رای دادگاه به 3 سال زندان و 10 سال انفصال از خدمات دولتی و بازگرداندن اموال محکوم شد. این اولین گام مقابله با فساد رانتی در کشور بود که زمینه امیدواری مردم را به یک نظام قضایی مقتدر و مستقل از جریانات سیاسی فراهم آورد. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 11:52 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
سوئیس
سوئیس
اندونزی
اندونزی
ماکائو
ماکائو
[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 4:49 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
چند درصد از شهریه دانشجویان صرف هزینه رفت و برگشت 200نفر با هواپیمایی درجه یک به بوشهر میشود؟
قایق‌سواری مختلط در میتینگ سیاسی دانشگاه آزاد ‎+تصاویر
به گزارش عصرامروز، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه ای خطاب به حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد، سوالاتی را از وی در رابطه با یک میتینگ دانشجویی-سیاسی در بوشهر مطرح کرد.

متن اصلی نامه که در اختیار «جهان» نیوز قرار گرفته، بدین شرح است:

«جناب میرزاده

رئیس دانشگاه آزاد

سلام

تقریبا از زمانی که بر کرسی کاخ علمی! دانشگاه آزاد جلوس فرمودید به کررات از کمبود بودجه دم زدید و عامل اصلی عدم موفقیت های مکرر خود را نبود "پول" اعلام نمودید

همین هیاهو ها و اطلاعات نادرست به جامعه دستاویزی برای افزایش ناعادلانه 15 درصدی شهریه های ثابت و متغیر قرار گرفت و باز با همین بهانه های دروغین ظرفیت پذیرش در دانشگاه آزاد با یک لجام گسیختگی عجیبی مواجه شد که بنابر نظر بسیاری از کارشناسان این اقدام آینده ای بحرانی برای کشور خواهد داشت

اما جناب رییس!

اقداماتی نظیر افزایش 5میلیونی حقوق مدیران خاص، انتشار و خرید کتاب های سیاسی، هزینه رپرتاژهای تبلیغاتی، جلسات 200میلیونی، و موارد متعدد دیگر که قبلا به اطلاع رساندیم همه ادله محکمه پسندی برای آن است که نشان دهد دانشگاه اهدافی دیگری را از طرح شعار "کمبود بودجه" دنبال میکند! ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 4:46 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
تحلیل‌های موجود بر این نکته صحّه می‌گذارند که جریان مذکور بر این دریافت است که سطح نارضایتی‌های مردم در ایران هم‌اکنون بالاست و تکرار فتنه سال 78 و 88 فقط نیاز به یک جرقه دارد.
حجاریان فرمان عملیات خیابانی را صادر کرد
به گزارش عصر امروز، سعید حجاریان که از وی با عنوان تئوریسین جریان اصلاحات نام برده می‌شود در گفت‌وگو با شماره اخیر نشریه ایران فردا و در پاسخ به این سؤال که «در این شرایط بدنه اجتماعی که سازمان ندارد چگونه می‌تواند به دولت کمک کند؟» گفته است:

«موضوع فشار افکار عمومی است که باید ایجاد شود...همین مردم برای پاشایی به خیابان آمدند و حمایت کردند. باید برای دیگر خواسته‌ها هم فشار اجتماعی وارد کنند»

به نوشته فارس، سوگمندانه باید اشاره کرد که سعید حجاریان بالاخره حرف دل یک جریان سیاسی خاص را که مدتی بودن نسبت به تجمعات سوگوارانه‌ی درگذشت مرحوم پاشایی توجهات خاص نشان می‌دادند، زد و در واقع فرمان ایجاد فشار به نظام با حضور در خیابان‌ها و تجمع توسط طرفدارانش را صادر کرده است. ادامه مطلب...
[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 4:39 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
در این اوضاع و احوال ظاهرا این تحریمها فقط توده مردم ایران را هدف قرار داده است و ظاهرا برخی از دلباختگان رابطه با غرب و آمریکا نه اینکه از این موارد رنج نمی برند بلکه از بیان حقیقت توسط چند بیلبورد تبلیغاتی هم نگران و ناراحت هستند و آن را مانع به ثمر رسیدن مذاکرات می دانند؟!
عنایتی خاص برای افرادی خاص!
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز ظاهرا عنایت شده گان آمریکایی بدجوری مورد اعتراض ارباب قرار گرفته اند که چند پارچه نوشته را هم نتوانستند تحمل نمایند و علیه آن چنین جنجال سازی نموده اند.

بنا بر این گزارش چند روزی است که اظهارات یک عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران ورد زبان سایت های ضد انقلاب شده و آنان نیز در حمایت از وی به میدان آمده اند.

به گزارش خبرنگار ما مدعیان " دانستن حق مردم است " و شعار تو خالی  " اعتدال "، حتی تحمل چند پارچه نوشته را هم نیاورده و آن را مضر مذاکرات دانسته و شانتاژ تبلیغاتی عجیبی بهمراه رسانه های اپوزیسیون براه انداخته اند و پس از بیلبوردهای صداقت آمریکایی که اتفاقا درست از آب هم درآمد اینک این بیلبوردهای عنایت آمریکایی است که مورد اعتراض واقع شده است!!

به گزارش خبرنگار ما عنایت آمریکایی این روزها درحالی فقط بعنوان چند بیلبورد تبلیغاتی بر درو دیوار شهر تهران آویزان شده است که دولتمردان آمریکایی بدون هیچ عضو موجهی در حق مردم ایران بزرگترین ظلم تاریخی را روا داشته اند از تحریمهایی که هم جان مردم ایران را نشانه گرفته و هم نان آنان را و حتی کار را به بی احترامی به شخصیت حقوقی و حقیقی مردم رسانده است و متاسفانه رییس جمهور هم در مقابل آنان کوتاه آمده و نماینده کشور را در سازمان ملل تغییر داد!

اما در این اوضاع و احوال ظاهرا این تحریمها فقط توده مردم ایران را هدف قرار داده است و ظاهرا برخی از دلباختگان رابطه با غرب و آمریکا نه اینکه از این موارد رنج نمی برند بلکه از بیان حقیقت توسط چند بیلبورد تبلیغاتی هم نگران و ناراحت هستند و آن را مانع به ثمر رسیدن مذاکرات می دانند؟!

به گزارش عصر امروز معلوم نیست این اصلاح طلبان تا کی می خواهند چشمان خود را به روی حقایق ببندند و حتی از مردم عادی هم در این زمینه عقب مانده و چنین منتظر عنایت آمریکایی هستند؟!

[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 4:38 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اولین تصاویر از نمونه اولیه و ماک‌آپ یک به یک فضاپیمای سرنشین‌دار ایرانی منتشر شد.

به گزارش عصر امروز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز از نمایشگاه دستاوردهای فضایی بازدید کرد و سپس در مراسم روز فناوری فضایی به سخنرانی پرداخت.

در نمایشگاهی که صبح امروز رئیس جمهور از آن بازدید کرد، برای اولین بار از ماک آپ یک به یک فضاپیمای سرنشین‌دار ایرانی برای اولین بار رونمایی شد و طبق اخبار منتشره، قرار است که این فضاپیما در سال آینده به مدار زمین پرتاب شود.

در ذیل می‌توانید اولین تصاویر از این فضاپیما را مشاهده کنید:

مرجع : تسنیم

[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 4:36 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
اعتماد یک زن هندی به شوهرش جهانی شد. این زن حاضر است در یک شیرین کاری مرگ آور همسرش را همراهی کرده و گویا از اینکه جانش را از دست بدهد نمی‌ترسد.
به دگزارش جهان به نقل از مجله مهر، آیا شما در همه مراحل زندگی به توانایی های همسرتان اعتماد دارید؟ یک زن هندی با اعتماد کامل به همسرش اجازه می‌دهد یک نارگیل را روی گردنش قرار دهد و آن را به وسیله یک شمشیر بزرگ و خطرناک با ضربه‌ای سنگین به دو نیم تبدیل کند.

ویدئوی منتشر شده از این زن و شوهر به سرعت جهانی شد و این خانواده به عنوان یکی از با استعدادترین افراد جهان شناخته شدند. این زوج عجیب و غریب این کار را به عنوان یک شیرین کاری برای سرگرمی مردم انجام می‌دهند و از این طریق درآمد دارند.



احتمالا بسیاری از حاضران هنگام تماشای این نمایش خیابانی نفس‌شان حبس خواهد شد اما این جنس نمایش ها در کشور هند خیلی عجیب به نظر نمی‌رسد.


[ سه شنبه 93/11/28 ] [ 12:12 صبح ] [ م.ص ] [ نظر ]
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: خانواده هاشمی رفسنجانی هیچ برتری‌ای نسبت به سایر خانواده‌های ایرانی ندارند و فرزند کارگر و رئیس‌‌جمهور هر دو در برابر قانون مساوی هستند و عدالت باید در مورد آنها اجرا شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی جلیلیان نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی در قوه قضائیه اظهار داشت: همه در برابر قانون مساوی هستند و هیچ کس نباید نسبت به دیگران برتری داشته باشد و مجریان قانون در قوه قضائیه بنا به سوگندی که یاد کرده‌اند باید این موضوع را مد نظر داشته باشند و برتری خانوادگی و طبقاتی نباید هیچ تأثیری در رسیدگی به پرونده داشته باشد. 
 
وی افزود: با توجه به شناخت از قوه قضائیه، اطمینان داریم که در پرونده مهدی هاشمی نیز عدالت اجرا خواهد شد و آنچه حق است و عدالت حکم می‌کند با صدور رأی توسط قاضی پرونده اعلام خواهد شد و دستگاه قضا در روند رسیدگی به این پرونده تحت تأثیر جوسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها قرار نگرفته و کار خود را به طور مستقل انجام خواهد داد. 
 
عضو کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: در قانون خانواده هاشمی رفسنجانی نیز مانند همه خانواده‌های ایرانی دیگر محسوب می‌شود و هیچ برتری نسبت به دیگران ندارند و ما به قضات خود اطمینان داریم که تحت تأثیر هیچ فشار و تهدیدی قرار نمی‌گیرند و این استقلال را در صدور رأی خود نشان می‌دهند. 
 
جلیلیان در پایان تصریح کرد: در کشور ایران تنها اسلام، قرآن و ولایت فقیه ماندگار است و افراد در سمت‌های خود می‌آیند و می‌روند و در دوره‌ خاصی در مسند قدرت قرار دارند و همچون سربازی که دوره خدمت آن به پایان می‌رسد دوران نمایندگی یا ریاست‌ جمهوری نیز تمام می‌شود و دلیلی ندارد اگر فردی در دوره‌ای رئیس  جمهور کشور بوده، امروز افرادی مغرضانه آن شخص را بزرگ کنند و باید دانست که فرزند کشاورز و رئیس‌ جمهور در برابر قانون و دستگاه قضایی هیچ تفاوتی با هم ندارند. 

[ دوشنبه 93/11/27 ] [ 11:53 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
دادگاه آقازاده جنجالی به خوان آخر رسید
دادگاه رسیدگی به اتهامات بین‌المللی مهدی هاشمی پس از 196 روز به خوان آخر رسید و حالا باید در انتظار صدور حکم نهایی دادگاه باشیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، دادگاه رسیدگی به اتهامات بین‌المللی مهدی هاشمی پس از 196 روز به خوان آخر رسید و حالا باید در انتظار صدور حکم نهایی دادگاه باشیم. 

در ابتدای اسفند سال 91 و تنها 5 ماه بعد از بازگشت مهدی هاشمی به کشور و آغاز رسیدگی به پرونده وی، یک منبع آگاه از تعیین قاضی برای رسیدگی به این پرونده خبر داد. 
 
انتخاب 15 اردیبهشت به عنوان اولین روز محاکمه 
 
پس از انتخاب قاضی سراج به عنوان مسئول رسیدگی به این پرونده وی در مصاحبه با رسانه‌ها در خصوص زمان برگزاری دادگاه گفت: باید پرونده را مطالعه کرده و سپس زمان تعیین شود. 
 
پس از این اظهار نظر و با گذشت حدود یک ماه در اوایل سال 92 عنوان شد که روز 15 اردیبهشت برای محاکمه مهدی هاشمی انتخاب شده است و دادگاه در این روز تشکیل می‌شود. 
 
از برگزاری دادگاه پشت درهای بسته تا اخذ دفاع آخر در سکوت خبری متهم و وکلایش 
 
لغو اولین جلسه دادگاه به دلیل درخواست استمهال  ادامه مطلب...
[ دوشنبه 93/11/27 ] [ 11:51 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران:

 حکم مهدی هاشمی تا چند روز آینده صادر می‌شود

درباره صدور حکم مهدی هاشمی گفت: جلسات عدیده‌ای در دادگاه برگزار شد و ظرف چند روز آینده قاضی حکم صادره را اعلام می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو» حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در حاشیه همایش حقوق و اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران درباره اظهارنظر وزارت خارجه آمریکا درباره محکومین و سران فتنه 88 گفت: ایران کشور با عزت، با افتخار و مستقل است که از 36 سال قبل با شعار نه شرقی نه غربی اثبات کرد و دخالت آمریکا دخالت غیرقانونی و غیر توجیه است.

 

دولت آمریکا باید به خاطر این دخالت از مردم ایران عذرخواهی کند و خوشبختانه سخنگوی وزارت امور خارجه در قبال این موضوع اعمال موضع کرد. وی درباره صدور حکم مهدی هاشمی گفت: جلسات عدیده‌ای در دادگاه برگزار شد و ظرف چند روز آینده قاضی حکم صادره را اعلام می‌کند.


[ دوشنبه 93/11/27 ] [ 11:47 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 317
بازدید دیروز: 1182
کل بازدیدها: 4407318