NTENT="IR" />
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلارآباد دات کام
قالب وبلاگ
بازخوانی سابقه افراطی های حاضر در مراسم افطاری رییس جمهور/
افطاری دادن به چهره هایی باسابقه زندان؛ امضای نامه جام زهر، موضع گیری علیه جمهوری اسلامی، تحصن در مجلس ششم و ... چه نسبتی با شعار اعتدال دارد؟

 

گروه سیاسی- رجانیوز: ماجرای شعار اعتدال، این روزها حکایت جالبی پیدا کرده است بگونه ای که تندروترین افراد و جریان های سیاسی بعد از انقلاب با پناه گرفتن  پشت این مفهوم گنگ و مبهم، منتقدان خود را به افراط و تفریط متهم می کنند و هر آنچه مطابق میل شان باشد را نماد اعتدال و غیر از آن را با چوب افراط و تفریط می رانند.

به گزارش رجانیوز، در آخرین مورد نهاد ریاست جمهوری با دعوت از تعدادی از چهره های افراطی تحت عنوان «مراسم افطاری اصلاح طلبان با رییس جمهور» کسانی را به نشست با آقای روحانی دعوت کرده است که در کارنامه آنها اقدامات ساختارشکنانه پر رنگی از جمله تحصن در مجلس ششم، امضای نامه توهین آمیز جام زهر به رهبر انقلاب، اتخاذ مواضع ضد نظام جمهوری اسلامی و حضور در زندان و... به چشم می خورد.
 
هر چند ظاهرا تعدادی از این افراد نیز دعوت نهاد ریاست جمهوری را با پاسخ مثبت همراهی نکرده و از حضور در این جلسه خودداری کرده اند ( آرمین، موسوی خوینی ها، حجاریان، ابطحی و ...) اما تعدادی دیگر از آنها در این برنامه حضور پیدا کرده اند تا عملا برنامه افطاری اصلاح طلبان با رییس جمهور به «افطاری افراطی ها» با آقای روحانی تبدیل شود.
 
در ادامه اسامی تعدادی از این چهره های تندرو و نه چندان خوشنام را به همراه خلاصه ای از سابقه و عملکردشان ملاحظه می فرمایید:
 
 
1. محمد سلامتی
 
 
وی سالهاست که دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران است. حزبی که به تندرو ترین تشکل سیاسی اصلاح طلبان معروف است و بواسطه اقدامات ساختارشکنانه و بویژه سخنرانی یکی از اعضایش به نام هاشم آغاجری علیه مراجع تقلید و شیعیان در سال 81، از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم «نامشروع» اعلام شد.
 
آغاجری در آن سخنرانی موهن خود تقلید مردم از مراجع تقلید را اقدامی میمون وار توصیف کرده بود.
 
این حزب که سلامتی دبیر کلی آن را بر عهده دارد، در سال 88 نیز نقش قابل توجهی در بهم ریختن فضای آرام کشور و ایجاد تشنج و آشوبها داشن و به همین علت از سوی مراجع قضایی «منحل» اعلام شد و برخی از اعضای آن از جمله خود سلامتی بازداشت و روانه زندان شدند.
 
 
2. فائزه هاشمی
 
 
[ شنبه 93/4/21 ] [ 8:30 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

 مولود رمضان 

پیشواى دوم، نه تنها از نظر علم، تقوى، زهد و عبادت، مقامى برگزیده و ممتاز داشت، بلکه از لحاظ بذل و بخشش و دستگیرى از بیچارگان و درماندگان نیز در عصر خود زبانزد خاص و عام بود. وجود گرامى آن حضرت آرام بخش دل هاى دردمند، پناهگاه مستمندان و تهیدستان، و نقطه امید درماندگان بود. هیچ فقیرى از در خانه آن حضرت دست خالى برنمى گشت.

اشعار و سبک های ولادت امام حسن مجتبی (ع)
ویژه مداحان به همراه دانلود فایل صوتی

 مولودی های تصویری امام حسن مجتبی(ع)

 مدیحه و مولودی امام حسن مجتبی علیه السلام (صوتی) ادامه مطلب...

[ شنبه 93/4/21 ] [ 8:28 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام

گلچینی از بهترین آثار سال 82 تا 1392

با نوای حاج محمود کریمی

 عنوان فایل                               سال اجرا            دریافت

 

شور شرابت باده ی نابت کرده دلم بی خبر امشب ( سرود )     1382           

هر کسی که عاشق تره از همه دیوونه تره ( سرود )                1382          

نذر چشای حبیب هرچی نفس دارم ( سرود )                        1382           ادامه مطلب...

[ شنبه 93/4/21 ] [ 8:27 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
به امید ظهور مولا و سرورمان که صد البته نزدیک است...


پیرونوشت:من آرزو دارم علی اکبر امام زمانم باشم...تکه تکه...بی سر...بی دست؛آرزو دارم در خون خود بغلتم و لبخند رضایت مولایم ببینم 
 
آرزو بر جوانان عیب نیست... 
 
این هم آرزوی من... 
 
اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک 
 
به امید ظهور مولا و سرورمان که صد البته نزدیک است 
 
یاحق
منبع: وبلاگ پیرو موعود

[ شنبه 93/4/21 ] [ 8:15 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
حرم مطهر شهدای گمنام کهف الشهدا پس از مخالفت عده ای با خاکسپاری پنج شهید گمنام در محل پیش بینی شده و انتقال آنان به غاری در همان حوالی بعد از هدایت قرآنی، در تاریخ 28 خرداد سال 1386 مصادف با ایام سوگواری فاطمیه دوم سال 1428 ایجاد گردید و یکماه بعد، در شب لیلةالرغائب برابر با 29 تیر ماه، این حرم مزین به قدوم مقام معظم رهبری امام خامنه ای (حفظه الله) گردید.
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم «سی شب با شهدا» در «کهف شهدا» برگزار می شود. این مراسم، شب های ماه مبارک رمضان از ساعت 23 الی 1 بامداد در «کهف شهدا» واقع در ولنجک، بلوار دانشجو، برقرار است.

در لیالی قدر این مراسم تا ساعت 3 بامداد ادامه خواهد داشت.

سخنرانان این مراسم، حجج اسلام معتمدی، سلیمی، شجاعی، ربیعی و شهاب هستند و مصطفی صابرخراسانی به شعرخوانی می پردازد. همچنین محمدحسین پویانفر به ذکر مناجات خواهد پرداخت.

کهف الشهدا

کهف الشهدا کجاست؟ ادامه مطلب...
[ شنبه 93/4/21 ] [ 8:7 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با توضیح در خصوص علت تغییر قاضی پرونده مهدی هاشمی گفت: نماینده کانادا در اجلاس «عامبودزمان» قول مساعد داد موضوع تحویل خاوری به ایران را پیگیری کند.
به گزارش پایگاه 598، قاضی ناصر سراج در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی در خصوص آخرین وضعیت پرونده خاوری گفت: اخیرا در همایش «عامبودزمان» آسیایی و بین المللی که کشورهای غربی نیز عضو آن هستند با نماینده کانادا دیداری داشته و توضیحاتی را در خصوص پرونده خاوری به وی ارائه کردند.

وی افزود: بر اساس فصل چهار و پنج کنوانسیون مبارزه با فساد که کانادا نیز عضو آن است، نماینده این کشور برای بازگرداندن خاوری به ایران قول مساعد داد تا این موضوع را پیگیری کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص وضعیت مدیران بانک های صادرات و مسکن نیز گفت: وقتی خاوری تحویل ایران شود پرونده 3 مدیر بانک به طور همزمان رسیدگی می شود. در فساد 3 هزار میلیاردی بانک صادرات مبدأ بود و پایان کار در بانک ملی صورت می گرفت.

قاضی سراج درباره آخرین وضعیت پرونده مهدی هاشمی نیز گفت: زمانی که من قاضی این پرونده بودم 10 ایراد به آن گرفتم که پرونده به دادسرا بازگشت به دلیل اینکه تحقیقات در مرحله محرمانه است نمی‌توانم درباره این ایرادات توضیح دهم. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/4/21 ] [ 8:5 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
کارشناسان معتقدند ظرف چند سال آینده می‌توان تلویزیون‌ها را لوله کرد و با خود این طرف و آن طرف برد و مثل یک روزنامه از آن استفاده کرد.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، کارشناسان معتقدند ظرف چند سال آینده می‌توان تلویزیون‌ها را لوله کرد و با خود این طرف و آن طرف برد و مثل یک روزنامه از آن استفاده کرد.

به گزارش کی ویو، این رویایی است که شرکت ال جی در مورد آینده تلویزیون‌ها ترسیم کرده و نمونه‌ای از آن را هم در معرض دید علاقمندان قرار داده است.


این شرکت برای اولین بار یک تلویزیون مقوایی 18 اینچی را طراحی کرده که به طور کامل قابل لوله کردن است و با استفاده از آن می‌توان یک تلویزیون را به راحتی حمل و نقل کرد. ادامه مطلب...
[ شنبه 93/4/21 ] [ 7:56 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

«ضرغامی» به «حسن روحانی» درباره مافیای پوشاک چه گفت؟

 جام جم: همین چند روز قبل در گزارشی که در رسانه ملی منتشر شد، اتفاق جالبی افتاد و یکی از فروشگاه های عرضه مانتوهای اسلامی پس از آن?که به عنوان یکی از واحدهای نمونه فروش به مردم معرفی شد، از سوی بـــرخی دست های پشت پرده در امر نظارت لباس مورد شماتت قرار گرفت و حتی این واحد فروش مانتو به مدت چند روز بسته شد.

 مهندس ضرغامی هشدار داد: امروز مساله پوشش در جامعه به دغدغه ای برای مردم و مسئولان تبدیل شده است. به نظر می رسد به جای فرافکنی و متهم کردن یکدیگر و پیچیده کردن مسائل باید عوامل اصلی را مورد شناسایی قرار داد. ادامه مطلب...

[ شنبه 93/4/21 ] [ 7:48 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]

نواهنگی زیبا و هشداردهنده درباره «رمز سکوت حضرت آدم(ع)» با بیان «مرحوم آیت الله العظمی بهجت(ره)»


[ جمعه 93/4/20 ] [ 10:18 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
روستای زیبای واریان واقع در حاشیه شرقی سد کرج روستای واریان ابتدا در جایی که اکنون بستر دریاچه سد کرج است قرار داشت اما در پی ساخت سد امیرکبیر یا همان سد کرج اهالی و ساکنان آن به مناطق بالاتر کوچ داده شدند و بدین ترتیب تنها راه ارتباطی آن راه آبی بود.ولی با این وجود کشاورزی و دامپروی در این روستا پر رونق بود. زیبایی خاص واریان و زیبایی دریاچه باعث شده بود که این روستا از موقعیت خاصی برخوردار شود. در آن سوی دریاچه و کنار جاده هتلی به نام هتل واریان قرار داشت که امکاناتی برای قایق‌رانی و اسکی روی آب دارا بود. به دلیل نزدیکی به آب و دریاچه شنا اسکی و قایق رانی از ورزش‌های اختصاصی بچه‌های واریان بود و تعدادی از آنان از قهرمانان ملی این سه رشته ورزشی بودند.
[ جمعه 93/4/20 ] [ 10:16 عصر ] [ م.ص ] [ نظر ]
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

موضوعات وب
لینک های مفید
لینک دوستان
لینک های مفید
امکانات وب
عمارنامه : نجوای دیجیتال بصیرت با دیدگان شما 		AmmarName.ir

بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 2128
کل بازدیدها: 4411013